Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-enji

    tag

    válasz Lusu #41309 üzenetére

    Sajnos minden autónak/típusnak van egy adott akusztikai környezete, ezért általánosan bevált recept nincs, kicsit kísérletezgetni kell majd. De nagyon fontos az elején megtalálni a jó hsz pozíciókat.
    A magasnál nagy segítség lehet megtalálni a jó szögeket, ha megkérünk egy havert, hogy üljön be a jobb 1-be, fogja kézbe a magassugárzót, és megpróbáljátok egyszerre mozgatva (lehetőleg szimetrikusan) forgatni. Lesz egy pont amire azt fogja mondani az ember, hogy: na ez az! :)
    Az, hogy nem válik le a hang a magasadról, egyrészt lehet attól, hogy hangerőben nincs arányban a többi hsz-el, vagy a fázismenetében van egyenetlenség, esetleg káros reflexiók a pozíciója miatt.
    Fázismenetet lehet korrigálni akár a helyes vágási értékek megtalálásával (bizonyos vágási meredekségek összeengedésénél, a keresztezési frekvencián fázisfordulás lép fel, ami durva kiemeléssel is járhat, ilyen esetben az egyik hsz páron fázist kell fordítani) vagy egyes esetekben eq-val kell korrigálni, persze azt is oldalanként, hsz-ként.

Új hozzászólás Aktív témák