Hirdetés

Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz 7600GT #623 üzenetére

    A Displacement Mapping a legjobb eljárás felületi torzításokra, a Parallax Occlusion Mapping hasonló eredményt mutat fel, de ha nagyon oldalról nézed akkor picit problémás a rendszer. Mivel a Displacement Mapping konkrétan új vertexeket hoz létre, ezért az bármilyen irányból tökéletest hatást kelt.
    Parallax Occlusion Mapping-ot azért alkalmazzák mostanság, mert a mai karikban van annyi szufla, hogy kiköhögjék magukból időben. A LOD utasítások ezen annyiban segítenek, hogy egyéni szűrést lehet létrehozni a POM felületekre, mert a jelenlegi AF féle bedrótozott szűrésekkel rengeteg felesleges munka lesz elvégezve, ami az eredményen nem látszik.
    A Frostbite-ot elsősorban a Xenos-ra tervezték. Annak a chipnek annyira nem fekszik a POM (inkább érdemes rajta Tesszalálni). A PC-s verzióba persze belekerülhet.
    A 3D-s geometriai alapon történű feldolgozásban a Tesszalátor adja majd az utolsó löketet, azután nincs tovább, mert egy bizonyos szint után nincs értelme tovább növelni a részletességet. Tulajdonképpen a geometriai elvek zátonyra futnak.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Aktív témák