- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
"Úgy hívják, hogy triple buffering. Ilyenkor két back buffer van, és azt párhuzamosan számolja a hardver."
WHAT Miota szamolja parhuzamosan az eppen nem megjelenitett kettot a triple buffering-nal? Ugyanugy szekvencialisan szamolja mint a double buffering-nel, csak itt van tartalek buffer, igy ha nem keszult meg el az epp szamolt es kell a page flip akkor (Hofi utan szabadon) - "van maaaasik!".
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #35851 üzenetére
Lesz átfedés a képszámítások között. Az egy dolog, hogy ezek sorban jönnek, de mivel maga a GPU extrém párhuzamosításra van tervezve, így nem várja meg az új kép számításának megkezdésével azt, hogy az előző teljesen elkészüljön. Egyedül a scene pacing modell az, amikor csak akkor kezdődhet meg a következő kép számítása, az előző már elkészült teljesen. De ilyen modellt direkten nem támogat egyik API sem, maximum driverből lehet kényszeríteni ezt, de mivel elég bonyolult, így az AMD kívül nem csinálja senki.
Ezért is van egyébként akkora különbség a késleltetésben a scene pacing kényszerítés és a szabványos modellek között. Szinkronizált double buffer esetén a kijelzőn látott állapot nagyjából 2 frame-mel van lemaradva az éppen számolttól. Szinkron nélkül pedig előfordulhat, hogy nem is egy jelenet eredményét látod.
Azt nem mondom, hogy ez a modell jó, de így lett kialakítva. Ezért is ügyködnek azon a driverek, hogy ezeket a szabványos modelleket valahogy megkerüljék. Például az egyszerű módszer a háromlépcsős szinkronizáció, double buffer mellett (AMD Enhanced Sync/NV Fast Sync), míg a bonyolult a scene pacing (AMD Chill). Utóbbi az egyedüli olyan megoldás, ami tényleg sosem számol párhuzamosan két frame-et. Nincs is ugye back bufferje.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
válasz Petykemano #35841 üzenetére
Errol a listarol azota se lattunk sok mindent. Peldaul a 4db V11 sku-t vagy a V12-t. Mikozben lassan mar egy eves leak.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Raymond
félisten
Gratulalok, megint sikerul sokat irni a semmirol ahelyett hogy az eredeti hulyeseget javitottad/elismerted/akarmi volna.
"Úgy hívják, hogy triple buffering. Ilyenkor két back buffer van, és azt párhuzamosan számolja a hardver."
Nekem ennyi eleg is volt, semmi ertelme hozzaszolni mar ezekhez a iromanyokhoz, felolem maradnak ahogy vannak. Tovabbi jo munkat.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jack@l
veterán
Ahha, nem kötelező de azért nem árt pl. egy motion blurhoz... Szerintem ezeket az aranyköpéseket te sem gondolod komolyan. Nem számol a háttérben párhuzamosan kettőt a gpu.
De esdekelve várom ahogy bebizonyítod, hogy triple bufferrel több fps-t kapsz mint double bufferrel. Egyszerű kis mérés, még te is meg tudod csinálni.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35856 üzenetére
A mai játékokban azért a motion blur faék egyszerűen van megoldva. Az adott pixel végeredménye mindig a környező pixel valamilyen módon számolt súlyozott középértékéből van származtatva. A gyorsulást szimplán skálázhatod a képkockasebességből. A temporális screen space megoldások marhára nem elterjedtek ám. Persze kétségtelenül lehetségesek, csak egyrészt a számítási idő és a memóriaigény tekintetében relatíve költségesek, másrészt az eredményük nem sokkal jobb, így például nem adnak választ azokra a problémákra, hogy mi van azokkal az objektumokkal, amelyek már pont nincsenek rajta a képen. Szóval az egész egy baromi nagy screen space trükközés jelenleg. Úgy tudom egyedül a Nitrous működik másképp, az valóban temporális, ráadásul objektumszintű motion blurt használ, de ott eleve a leképező marhára más a texel shading miatt, tehát egy csomó mai motorra jellemző limitációval nem kell küzdenie. Ha kész egy objektum árnyalása egy viewportból, akkor azt annyiszor használhatod fel, ahányszor akarod, csak extra rajzolási parancs az ára, nem kell másodjára, harmadjára, vagy sokadjára árnyalni, mint az árnyalást és leképezést nem függetlenül elvégző motorok esetében.
Nem kapsz több fps-t a tripla puffereléssel, vagy csak egy nagyon picit. Egyszerűen arról van szó, hogy a késleltetés növelése és a memóriaigény emelése árán biztosíthatod a jobb szinkronizációt tripla pufferelés mellett. De attól, hogy három képkockapuffered van, még a GPU erőforrásai nem nőnek meg, vagyis az éppen számolt képkocka mellett elkezdi számolni az következőt is a GPU, azaz valamekkora mértékben megtörténik a képkockák párhuzamos számítása. De ne úgy képzeld ezt el, hogy egyszerre elkezd két képkockát számolni, és egyszerre el is készülnek azok, hanem amikor az n képkocka számítása a vége felé jár, akkor már elkezdődik az n+1 képkocka számítása, a parancsok parancspufferekből történő behívásával. Ez az oka annak, hogy minél jobban növeled a képkockapufferek számát, annál inkább nő a késleltetés is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Azt mondtad több kockát számol párhuzamosan a gpu ha tripla buffered van, tehát határozottan nőnie kéne az FPS-nek a jobb kihasználtság miatt. Bizonyítsd be, ne mellébeszélj.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35858 üzenetére
Nem kell nőnie, mert nincs több erőforrásod a hardver oldalán, de persze nagyon picit nőhet, viszont a mértéke elhanyagolható. Az történik, amit leírtam. Amikor az n képkocka számítása a végéhez közelít, akkor az n+1 elkezdődik. Ezzel lesz átfedés, mivel a feldolgozás egy részében van olyan pillanat, amikor két képkocka számítása zajlik párhuzamosan. Ez teljesen normális, mivel egy grafikus vezérlő heterogén processzornak tekinthető, vagyis amikor az n képkocka már nem terheli a parancsmotorokat, a tesszellátort, stb., akkor az n+1 képkockának eléggé szabad az út, hiszen azok aktuálisan malmozó részegységek. Emiatt az átlapolás a mai driverekben egy abszolút használható stratégia. Az más kérdés, hogy ennek a késleltetésben komoly ára lesz szinkronizálás mellett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
AMD Professional Graphics Update June 14th.
Dual Vega 10 Radeon Pro V340 Lenyomták a fejtágítót LINK
...meg van egy V340 VS VEGA FEvel isJa és azoknak akik Raja Koduriékat továbbra is szeretné szemmel tartani mostantól van Intel GPU találgatós topic
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
Abu, latsz mostanaban olyan VGA megoldast az AMD oldalarol ami erdemben tud versenyezni a zoldek kartyaival? Az uj vezetessel es a megszilardult anyagi helyzetnek koszonhetoen akar stabilizalhatnak a VGA boltot, mit hallottal errol?
Akar pletyka, infok, barmi?
-
#45185024
törölt tag
válasz #45997568 #35861 üzenetére
Jaj rupszi azt hiszed választ kapsz ? Illetlenség ilyet kérdezni a tick tock ezen szakaszában amikor AMD a kis kártyára gyúr amit nem mondjuk ki
psmihez lesz átkozottul közel. Meg még nem tudjuk milyen az a teljesítményszint ami ellen is kérdezed a választ.azt már csipergik a madérkáim hogy 990 -1400 dollár.
Hát ilyen árszegmensben nincs amdnek kártyája
De amúgy már elmondta hát nem figyelsz ez olyan mint ha a Királynővel 5 órai teáznál és naptejet vinnél az unokájának.. hát figyelni kell a hírekre
Tudunk mindent a Fenghuang-ról meg mindenről is
Lássuk azt az 1200-es HBM et aztán hagy jöjjön refressnek a Vegákra a többieket meg legyőzzülk alulról az APUkkal[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
válasz Petykemano #35863 üzenetére
Vagy már megrakták háturul az előzőért
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
#45185024
törölt tag
válasz Yutani #35865 üzenetére
Ne legyetek rosszak Arimetrikai Bool Unit egy szuperszámitogép 85 Epyces rackkal és most szerverkarbantartás van a tudástárban
Na akcio vanAmi tényleg komoly kiadták az AMD/ATI ATIFlash-t a 1803 számu Windows 10 frissitéshez
Ti azt értitek hogy miért nem lehet ezekkel már upgradelni a shaderszámot 3800-ra[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz golya87 #35867 üzenetére
Jo elirtam mea culpa de érted a Furynál lehetett feloldani a nem sérult részeket és a 3584 Cores-tol ha nem is mind a 4096 -ot de kb 3800-ig feloldhattad és flesselhetted
Most tekintsunk el attol hogy a kártya csak az AMDcertaláirással ellátott bioszt fogadja el
Nem értem miért nem lehet már unlockolni[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #45185024 #35868 üzenetére
Nem esett le, hogy erre gondolsz.
Találkoztam bitcointalk-on egy ICO szerű valamivel, akik a Vegákra akarnak specializálódni. Saját driver, saját pool, saját minden... Hogy ez mennyire fog sikerülni azt nem tudom.
A 1080(Ti)-nek is az adott lenduletet, amikor az nVidia elkezdett kiadni bányászkártyákat egy kis csalafintasággal. Az ETHlargement-et kiadó OhGodACompany is ígért valami okosságot Vegára és HBM-re, abból is lehet még valami.
Én olyan hatalmas nagy reményeket nem fűznék ezekhez, jön egy újabb generáció és cserélődnek a kártyák újabbakra. -
#45185024
törölt tag
Na Petyke ez neked való csemege:
Acer Helios 500: Bekannte Radeon RX Vega 56 mit 120 statt 165 Watt TGP
Energiatakarékos üzemmód 120watt Kiegyensúlyozott üzemmód: 160 Watt
Ár 1990 Ájró 100-al több mint az 1070el szerelt.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Samsung GPUt fejleszt azt hallottátok ? Már mindenki megírta csak a prohardver nem hát mi történik itt Gyöngyösön ? én nem tudom milyen topicba lenne ez ON
-
Jack@l
veterán
válasz #45185024 #35872 üzenetére
titan v: 130 fps, poor volta
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#45185024
törölt tag
Nem kamikáze az.
Mit akar a Samsung :
1. ARM-tól való függetlenedés.
(Az ARM nagyon jön fel pár generáció még és komoly konkrense lesz az x86nak Gamer piacon is!)
2. Okostelefon piac (lesz az már tabletbe is akkor ...később laptop ?)
3.Önvezető autó piacMit akar Intel
1 a Zsíros piacokat Szerver, Gépi tanulás, Renderállomások
2 APUba saját terméket és azzal teljes szélességű piacletámadás
és ha már ott van esetleg gamer piacMit akar AMD :
1. Konzolt gyártani (navi)
2. betörni a zsíros piacra (Vega 20 Navi 20 )a felső GPUval
és Epycet beröffenteni
3 APU APU APU
4. 2db GPUval uralni a 33% piaci részesedést olcsó egyszerű megoldás amíg működik
Nem tudom mi lesz ha nem jön be a modularitás naja lesz 7 nmMit akar NV
1.Önvezető autó piac (ez jövő csak távoljövő Tesla veszteséges elbocsájtott jó nagy adag embert)
2. Deep learning szerverpiac (ez a közeljövő) itt remekül szerepelnek veszély hogy ebben a szegmensben vannak nagy halak és nem csak videókártyák
3. Széles Gamer paletta sokkal több befektetéssel sokkal nagyobb haszonnal és haszonkulccsal)
Ez remekül tejel nekik amíg kifizetnek egy xx80ti ért 300 ezret egy titán v-ért meg 3000 dollárt/ eurót
Itt van egy kritikus tömeg sok a fejlesztési költség a 3 szereplőnél és a piac 40%-ánál már kopogna a szemük
alululról az APUk koptatják. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #35877 üzenetére
Teljesen mindegy. A Pro driver lecsupaszított. Ezért van ugye a Gaming mód, hogy a Professional módot ne kelljen mérgezni a trükkökkel. Érdemes kipróbálni, aki szerez magának Radeon Pro VGA-t. A gaming mód sokszor háromszor is gyorsabb a játékokban, de jóval lassabb a professzionális programokban. A Professional mód a fordítottja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #35881 üzenetére
gpu fps-t kell nézni a grafikonon, a harmadát perpill...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #35883 üzenetére
Szerintem ez a mese már egyszer lefutott a pro vegával. Csak nem olyan hülyék amd-ék hogy a "nem gaming"-eset szellőztetik meg. Valószínű még szar az órajel.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Petykemano
veterán
2800H ... ezmiez
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
válasz stratova #35699 üzenetére
Kérdés lesz e egyáltalán Vega 20-nak Gamer drivere mindenesetre 35% gyorsulást modanak.
Más
Még mindig várjuk a Vega 12-t mert ott van a driverben
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 66a1("Vega 20")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 66a2("Vega 20")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 66a3("Vega 20")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 66a7("Vega 20")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 66af("Vega 20")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 69a0("Vega 12")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 69a1("Vega 12")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 69a2("Vega 12")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 69a3("Vega 12")
vendor: 1002("Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"), device: 69af("Vega 12") -
#85552128
törölt tag
-
Crytek
veterán
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #35885 üzenetére
Miből gondolod hogy bármi változni fog abban a csipben azon kívül hogy fognak egy vega FE-t, raknak rá több hbm-et, és legyártják 7nm-en. (minimális dolgokat persze, mint pl. új hdmi) Szóval driver szempontból van benne valami ami miatt újra kellene írni hozzá?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #35885 üzenetére
Az átváltós driver nem pont így működik. A gaming driver alapesetben fel sem megy a Radeon Pro megoldásokra. Az AMD igazából egy fejlesztői igényre reagált a meghajtóváltással, ugyanis a játékfejlesztőknek nagy probléma, hogy nekik kellene a professzionális támogatás a munkához, de akkor csak úgy tudják valós környezetben tesztelni az eredményt, ha az adott gépbe raknak még egy VGA-t, amin már nem professzionális meghajtó fut. Ez egy probléma, mert nem csak költséges, hanem körülményes is.
A Frontier Edition sorozat pont erre reagál azzal, hogy van egy alap professzionális meghajtó, ami jó a munkára, és mellé még két gaming meghajtót lehet telepíteni. Ideális esetben egy véglegeset, és egy tesztmeghajtót. Ez a munkát jelentősen leegyszerűsíti, mert pro és a tesztmeghajtóval dolgozol, és az eredményt lényegében azonnal lehet ellenőrizni olyan környezetben, amilyen a usernek van. Ez a lényege az egésznek.A Radeon Pro alapvetően egy professzionális sorozat, a Frontier Edition ami a kevert megoldás, arra van gyári szinten ilyen támogatást. Persze aki Radeon Prót vesz elérheti, ha kéri, de ez egyedi meghajtónak minősül, amiért fizetni kell az AMD-nek. Valahol ez is megéri, mert gyakorlatilag sokkal egyszerűbb rendszert kapsz, és megúszod a több VGA alkalmazásából eredő kellemetlenségeket, amit igazából egyik gyártó sem kezel support szintjén. Gyártón belüli párosítással az AMD azt fogja mondani, hogy ez nem ajánlott konfiguráció, ha meg GeForce kerül a Radeon Pro mellé, akkor a két cég egymásra fog mutogatni.
Manapság ezek miatt a kiadás előtt nem tudsz igazán tesztelni. Főleg nem Radeon Próval, amire a gaming driver egyedi támogatás nélkül nem is települ fel.
(#35890) Jack@l: A jelenlegi doksik alapján elég sok dolog változott. Maga az ISA sem ugyanaz. A GFXIP 906-os iterációt használja, ami a Vega 10-hez képest hárommal modernebb. Valószínűleg nem kell a meghajtót nagyon újraírni, de az alkalmazásprofilokat azért nem árt bemásolni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz #85552128 #35888 üzenetére
Persze-persze, csak azt szeretném, hogy kimondja, leírja.
Ez egy ködös utalgatás, hogy látunk egy értéket és arra merőlegesen jön egy állítás, hogy a pro driver ilyen vagy olyan. Az már az én "hozzáköltésem", hogy akkor amit látok azt összerakom az állítással - miközben ez nem biztos, hogy így igaz.[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
válasz #45185024 #35873 üzenetére
Két dolog lehet a háttérben:
Gyorsítót nem olyan bonyolult csinálni, mint gpu-t szerintem az, hogy az nagy tech cégek mellett a PEZY meg egy másik cég is labdába tudott rúgni ezt jelzi. VAlószínűleg ilyen ML gyorsítót is könnyebb csinálni ,mint GPU-t. Azt nem tudom, hogy az AMD, az nvidia és az intel, valamint az ARM és a PowerVR mellett milyen tényleges létjogosultsága lehet még további saját GPU-nak? Mi lehet az oka, hogy nem kifejezetten HPC gyorsító, vagy ML gyorsító, vagy esetleg blokklánc gyorsító készítése a cél, hanem kifejezetten GPU? Előbbi három célterület nem igazán megoldható mobillalm tehát itt az ARM és a PowerVR kiesett. Viszont a Samsungnak meg nincs olyan terméke, ahová el tudná lőni az előbbi három terület kiszolgálására szükséges nagy gpu leeső morzsáit.A másik lehetőség az az, hogy abban látnak lehetőséget - ami legalább ennyire kétes -, hogy a MS kiveszi a win32-t a windowsból és akkor jöhetnek az ARM magos windows gépek - mobil, NUC, desktop, ami a csövön kifér. Bár azt nem értem, hogy ha ebben lehetőség van, hogy lehet, hogy az ARM és az Imagination ezt hogy nem látja, vagy miért van kellően nagy üzleti lehetőség a saját GPU-ban az ARM és a POwerVR helyett?
Hacsaknem az, hogy a Samsung tudja, hogy olyan erős GPU-t se az ARM se az Imagination nem fog készíteni, ami a mobil/NUC/desktop aRM windows gépekbe ÉS HPC/ML/BC piacra is megfelel. Ezzel tulajdonképpen a Samsung közvetlenül és pontosan az nvidia versenytársaként szállna be a piacra. Majd.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
Hogy Oliverda ékes szavait idézzem:" 78 darab álláskiírás számos különböző pozíciót tartalmaz, így az OpenGL és Vulkan támogatáshoz szükséges driverek mellett LLVM compiler készítéséhez, illetve az alap GPU-s architektúra megtervezéséhez, valamint annak validálásához és teszteléséhez is keres szakembereket a Samsung. Emellett kifejezetten a deep learningben jártas mérnökökre is céloz hirdetéseivel a cég. Bár ebből egyelőre nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni" De érdemes Itt azt szoktuk
Nincs itt szó mobilról, mindenki ugyanarra a zsíros piacra kacsingat gépi tanulást szervert nekem csak valahol el kell kezdeni, most kezdi a telefonoknál és táblagépeknél, ha már nem akar valaki licenszelni ugye...
Részemről nem értem meg miért nem vették át az RTG-t még a 2.4-es részvényárnál.
Hagyni kellett volna Kodurit belendülni, lenne HBM memória, csíkszélesség problémák ?hol a Samsungnál ?
És mellette Rayfield vitte volna a kis fogyasztású részt a 7 Tegrás év alatt csak összeszedett valamit.
Bár az ARM-os windows íródik de szerintem mindenki ki akar törni arról a teljesítményszintről...
Mindig is irigyeltem ARMnak ezeket a pár wattos fogyasztásait és gondolkoztam azon ha nem is veszi fel a versenyt a monolitikus óriásokkal de moduláris GPU- ba meddig pakolgathatnád már ezeket... -
#45185024
törölt tag
Kis Vega Nagy Vega
Vega 12 and Vega 20 Wave Hello From Ashes Of The Singularity Database
Most pedig találgassunk ONban arról ki az aki szingularitás-t szivárogtat... -
Petykemano
veterán
válasz #45185024 #35895 üzenetére
Szerintem ezek a szivárgások tök használhatatlanok és haszontalanok.
Nem tudjuk, hogy milyen állapot, milyen frekvencia, milyen driver, milyen lapka. Látunk egy értéket, ami még csak nem is kimagasló. Semmitmondó az egész, arra jó, hogy beszéljünk a semmiről, vagy bilibe lógó kézzel elkezdjünk képzepődni, ábrándozni, hájpolni.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #35896 üzenetére
"Vega 12 should be an entry-level desktop product as well as being targeted towards the laptop market. "
Én meg már azt hittem szivárogtatott az AMD hogy a Vega 12 az a Fenghuang.
De ha Te azt mondod nincs így én készségesen elhiszem -
#45185024
törölt tag
A Basemark ma bemutatta a Basemark GPU-t, egy új grafikus teljesítményértékelő eszközt a Vulkan 1.0, OpenGL 4.5 vagy OpenGL ES 3.1 grafikus API-kkal rendelkező rendszerek számára.
"A Basemark GPU szorosan együttműködik a kulcsfontosságú játékos félvezető cégekkel, mint például az Imagination Technologies, az Intel, az NVIDIA, a Qualcomm és a Renesas a Basemark benchmark fejlesztési programjában. Ez a szoros együttműködés a világ vezető GPU- és CPU-cégeivel biztosítja, hogy a referenciaérték rendkívül megbízható legyen, és a lehető legnagyobb mértékben képviselje az objektivitást."
Miért érzem én azt hogy az AMD sem cpu sem GPU fronton való nem említése nem az objektivitást fogja szolgálni és nagyon objektív módon tele lesz tesszelálással )
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen