- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Raggie #36550 üzenetére
Szerintem ugy erti, hogy a Radeon-okban levo kihasznalatlan compute teljesitmeny nem lesz eleg a realtime RT-re meg akkor sem, ha alapvetoen jol fekudne (mondjuk 5 helyett 8 fps) a Radeonoknak a RT.
En viszont ugy gondolom, hogy mivel az nV eseten is trukkozessel muxik a RT (tudtommal), igy a Radeon/ok compute elonye akar lehet hasznalhato is, bar en is csak hasrautessel* tippelek, nincs semmilyen varazsgombom.
* - linux alatt Blenderben a regi 7870 karim, ha nem is tudott realtime RT-t, de hatarozottan furgebb volt (~10 helyett ~15 fps), mint a munkahelyi sokkal dragabb nV GeForce karik. Termeszetesen butitott scene eseten mindket esetben.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Raggie
őstag
Értem, ez már egy értelmesebb hozzászólás .
Nos lehet, hogy nem lesz elég a compute teljesítmény a real time RT-re, de ha megnézzük a TFlops különbséget, ami az azonos FPS-hez kell, akkor azért ott tetemes "parlagon heverő" teljesítmény van.
Ha maradunk továbbra is a Vega64-1080 párosnál, akkor ott 4 TFlops számítási teljesítmény többlete van a Vega-nak. Ha ezt mondjuk nem is tudja jól kihasználni, mert nem ekkora a valós különbség, nem átlapolható ennyire, stb... akkor ha még csak a felét vesszük, 2 TFlops teljesítmény is igen combos azért ha csak a raytracing-re fordítható. Nyilván a teljes real-time RT-re nem elég, trükközni kell itt is, mint a Geforce-oknál, de azért szerintem használható volna.Persze mindez csak találgatás/feltételezés.
Clint Eastwood FTW
-
félisten
válasz Raggie #36552 üzenetére
En inkabb a szambeli kulonbsegnel nagyobb elonyre tippelek a Radeon javara, mert a pirosaknal - ugy tudom - rugalmasabb es kevesbe kod fuggo a compute teljesimeny. Plusz a compute es grafikus kodok egyuttes futasa is jobb volt regen a piros oldalon, de a 2000-es nVidia szeria mar lehet, hogy behozta ezt.
Szerintem majd keso osszel meglatjuk. Remelhetoleg az AMD is keszul valami szoftveres mokaval ez ugyben - ha nem csak valami kamu az a twitter uzenet, ami ezt sugallta.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Petykemano
veterán
válasz Raggie #36552 üzenetére
Szerintem nem lenne baj, ha a raytracing esetén nem a tflops értékből indulnánk ki.
Abu azt
ígérteállítottasugallta, hogy a vega20-ból ki fog jönni 600tops. Ez persze nem kifejezetten a Raytracing mértékegysége, de arra itt van egy érték a Vega 64-ről.vö:
Persze nyilván a radeon hátránya mindig az, hogy ellentétben az nvidia kártyáival,
a radeonra senki nem fogja ezt programozni, csak az NV speciális architektúrájáraamelyek naturálisan, driverből tudnak mindent, ezekre specifikusan programozni kell: a szokásos senkinek nem kell async compute (ami azért kellene, mert míg az nvidiánál tud párhuzamosan számolni, addig a radeon esetén nem, és a buborékokat kell feltölteni.), és rapid packed math. Vagyis: Asyc Packed Math.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36554 üzenetére
Miből kellene? Alapvetően a shading és a BVH határozzák meg a sebességet. Előbbi FP32 számítás, míg utóbbi a memória-sávszélességet zabálja, de nagyon-nagyon dulván. A denoising esetében hasznos a TOPS, de arányaiban ez a shadingra fordított időnek nincs a 20%-a sem.
A 9,76 Gigarays/s azért jön ki neki a Vega 10-re, mert egyrészt ott nem háromszögek vannak, így nem lesz dulván limitáló a memória-sávszélesség, másrészt párhuzamosan futtatja az elsődleges és az AO sugarakat.
A DXR-ben eleve nem lehet hardverre programozni. Csak a Microsoft fallback layer célozható az 1.0-s specifikációval. A DXR 0.9-ben még a programkódból kellett a hardverre programozni, de ez az 1.0-s végleges verzióból eltűnik. Semmilyen célhardvert nem tudsz címezni a programkódból. Az aszinkron compute-ról pedig nem az alkalmazás dönt, hanem a DXR futtatási környezet. Ez dönti el, hogy a compute parancsot odaadja a drivernek, vagy betölti az OS grafikai parancslistájába. Nyilván aszerint dönt majd erről, hogy a driver tudja-e egyáltalán a parancsot kezelni, ha nem, akkor az OS tudni fogja, csak nem compute parancslistában. Rapid packed math a shaderekre vonatkozik. A DXR-hez semmi köze nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz Raggie #36550 üzenetére
Ennyi magyarázat elég?
https://www.youtube.com/watch?v=_YwMYhZywhk
A következő gen se túl combos, legalábbis ránézésre ezt egy nagyobb pascal is hozta....A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #36556 üzenetére
A Quadro GV100 a Computexen egy out of memory üzenetig jutott. Itt nem csak azt mutatták be, hogy mennyire gyors a 7 nm-es Vega, hanem azt is, hogy nincs baja egy 80 GB-os modellel sem. Elfogadja akkor is, ha elvileg a 32 GB-os memóriájába be se férne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yany
addikt
válasz Jack@l #36556 üzenetére
A mozgatás közben látható szemcsés állapot az, amit az RTX kártyák is előállítanak, csak A Tensor magok faszán kisimítják. Azonban a BF V-ben is látható néhány tükröződésnél, hogy ott "zajos" maradt, valószínűleg technikai oka van, vagy csak még a pre-pre-béta állapot miatt nincs befutva mindenhol ez a fázis. Szóval a tempó nem hasonlítható össze 1:1-be, mert nem tudhatod, hogy pontosan mennyit kellene számolni ahhoz, hogy egy Tensor-hoz hasonló megoldás RTX-hez közeli minőséget eredményezzen. (vagyis, hogy mennyire maradhat még szemcsés a vége ahhoz, hogy kidolgozható legyen a sok hiányzó részlet realtime)
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt ugye maga a számítás mértéke is extrém módok eltér. Amíg DXR esetében a fejlesztők nem igazán mennek egy sugár per pixel fölé (leginkább eddig se), és ott sem viszik el a sugarakat túl messzire, azért professzionális környezetben azért nagyságrendekkel több sugárral is számolnak, mert jóval nagyobb realizmus kell a kép szempontjából. Meg úgy általában a modellek is teljesen mások. Profi szinten egy modell akkora, mint két mai játék összesen. Ezek a szemcsés zajok igazából a minőség növelésével megszüntethetők, de ha ezt növeled, akkor durván nő az erőforrásigény is (nem igazán a számítási teljesítmény a probléma, hanem a memória-sávszélesség), és itt van egy olyan pont, amikor inkább keresel egy minőség és sebesség szempontjából is ideális középutat. A legtöbb renderelő erre ad többféle beállítást, tehát az egész a konfigurálástól függ, és nem igazán a hardverhez van köze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
De, pontosan tudod mennyit számol, ki van írva. Ugyanazzal a projectel, prorender beállítással megnézheti majd mindenki. (gondolom közkincsé is teszi a file-t az amd miután kijött az új drágaszág)
RTX-el 10 Grays-t emlegetnek, itt meg 8Mray/sec van.
UI: prorender elterjedése a piacon mondhatni statisztikai hibának is kevés, szóval túl sokat nem árul el a saját fejlesztésű benchmark
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #36560 üzenetére
Nem valószínű. 80 GB a modell. Közkincsé szoktak néha tenni dolgokat, de 80 GB-ot hülyeség lenne.
Csak egy sugár az nem egyenlő egy másik sugárral. Baromira nem mindegy ugyanis, hogy a gyorsítóstruktúra belefér-e az L1 cache-be, vagy esetleg talán az L2 cache-be, vagy csak a VRAM-ban. Aztán, ha ezen túljutottunk, akkor az sem mindegy, hogy a modell belefér-e a VRAM-ba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Aha, meséld másnak hogy ez a motor 80gb-os Jó lesz az 8mb-nak is.
https://youtu.be/_YwMYhZywhk?t=8[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #36562 üzenetére
Tudtommal nem 8 MB, de felőlem lehet annyi is, ha ettől megnyugszol, viszont itt az a lényeg, hogy semmi gond nincs a nagy állománnyal sem. Múltkor egy 250 milliárd háromszögből álló adatmennyiséget töltöttek be. [link] - A Vega óta ez mindegy, mert a memóriavezérlő automatikusan kezeli a nagy adatmennyiség problémáját.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Jajj de fogok én örülni, mikor ezek a problémák ténylegesen is megjelennek. Nem csak hasra bemondott pár nagyságrendel elnézett szigoruan belsős haknikban.
Mennyi boldog vega tulajdonos fog hálát adni a korszakalkotó feature-nek, jegyezzük meg: HBCC.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #36564 üzenetére
Dolgozz a filmiparban. Ott ez a probléma konkrétan fáj. Láthatod a videóban, hogy meddig tudsz jutni a HBCC nélkül. És akkor ültetheted oda az embereidet, hogy bontsák a tartalmat sok-sok apró szeletre, hogy beférjen. Vagy ha van pénz, akkor venni kell egy CPU-s rendszert, amit meg lehet támogatni több TB memóriával.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Az a baj hogy amivel érvelni próbálsz, az csak nyomokban tartalmaz igazságot.
Aztán néha benyögsz akkora hülyeséget amivel bizonygatod mennyire jó az amd aktuális agymenése, hogy inkább már sír egy hozzáértőbb ember, mint nevet.Itt a 80 gb-os modelled, 6 mb-ban:
https://www.cgtrader.com/3d-models/vehicle/motorcycle/harley-davidson-flhr-road-king-1994A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#45185024
törölt tag
Én egy másik szálat indítanék el mégpedig hogy miért is nincs Gamer Vega 7nm
Az ATIC keresi a GlobalFoundries potenciális vevőit. Na de ki is az az ATIC és miért akarja eladni a hőn szeretett GloFo-nkat ?
Szeretnél többet megtudni az AMD és a GloFo történetéről? Kilikk a linkre:
The GlobalFoundries and AMD Story[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #36567 üzenetére
Mitől agymenés megoldani az adatmennyiség kezelésének problémáját? Elég nagy különbség az "out of memory" üzenethez képest a működés, vagy nem?
Én nem látom a hasonlóságot a két modell között, de fogjuk rá, csak nehogy agyvérzést kapj...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Arra gondoltam, hogy ha látunk egy olyat, hogy vega 64 12.5tflops, 1080 9tflops, akkor ne abból vonjunk le következtetést, hogy 500(tops) > 3.5 (tflops), tehát a vega 64ben ki nem használt számítási kapacitás semmit se ér ha raytracingről van szó.
A többit meg majd hiszem, ha látom. Az sokkal reálisabb forgatókönyv, hogy a fejlesztők nvidiára megírják, az mvida a driverét megírja, az AMD meg a fejlesztőkre és az opengpura bízza, a fejlesztők meg rá se bagóznak. Néhány demóból majd látjuk, hogy a vega is tud raytracelni és bár nem jobb, mint a célhardver, de kielégítő, ha rendesen meg van írva. Ha...
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Yany
addikt
válasz Jack@l #36567 üzenetére
Márpedig abban Abunak teljesen igaza van, hogy itt almát hasonlítasz körtével. Az itt látható ray/s mértékegység nagyon nem ugyanaz, mint amit a RTX-es demóban realtime látsz. Teljesen más paraméterekkel, algoritumssal és részletességgel történi realtime és render környezetben a raytrace. Gyanítom, hogy a számítás pontossága sem ugyanannyi bites.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36571 üzenetére
Mivel a DXR pont aszinkron fut a hardvereken, így nagyon jól be tudja fogni az idle ALU-kat. Szóval a nem használt TFLOPS-ok pont ekkor érnek a legtöbbet, elvégre majdnem 100%-ban befoghatók. Kivéve persze azt a szituációt, amikor a beállított hardverállapoton nem futhat compute shader, de a Volta, a Turing és az összes eddig megjelent GCN stateless compute, vagyis akármilyen hardverállapot mellett tud compute shadert futtatni. A kevésbé fejlett hardverekre ez már nem igaz, de általában a compute a fragment shaderhez használt hardverállapothoz van rendelve, tehát az esetek többségében ebből azért túl nagy gond nem lehet, de valóban, a GCN-t, a Voltát és a Turingot leszámítva gondolni kell arra is, hogy nem stateless a hardver.
Eleve ott érted félre az egészet, hogy nincs olyan, hogy erre meg arra megírom. Van a fallback layer. Arra lehet megírni. A Microsoft ezt azért alakította így, hogy a gyártók majd intézik a csodát a program alatti rétegben, ami a driver. Meg ugye azért több IHV felvetette, hogy ha most elkezdik program oldaláról kezelni ezeket a hardvereket, akkor lehet, hogy a most kiadott alkalmazások meg sem fognak mukkanni a következő generációs hardvereken. Szóval alapvetően a Microsoft nem viccből csinálja azt, hogy a DXR-ben a hardverhez a program oldaláról hozzá se lehet érni. És ez vonatkozik a GPUOpenre is, mivel a DXR nem kiterjeszthető megoldás. Bármit is csinál a gyártó, ami nem igazodik a fallback layerhez, azt az API alatti szinten kell megtennie, máshol ez tilos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Leegyszerűsítem.
Most az van, hogy látunk tflops értékeket. Azonos áron kínált portékánál azt látjuk, hogy az AMD tflops nagyobb.
Eközben az fps/tflops érték az nvidiának nagyobb.Nem igaz az, hogy a vega a raytracinen úgy el fog bicsaklani, mint mondjuk a pascal. De:
A jelen és jövő radeonjai raytracing és más újszerű felhasználáshoz igényelt nyers számítási kapacitások vonatkozásában a vegához nyilván ugyanúgy oda lehet majd írni impozáns számokat. Csak a végén ezek használatával is az fps/impozáns-szám hányadosa is az nvidiának lesz jobb.
SzerintemTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36574 üzenetére
Eleve a DXR eléggé különbözni fog a Pascalon és a Vegán. Előbbi nem kap drivert, míg utóbbi igen. Egyébként a Pascalon is volna lehetőség a pipeline egyes részeinek gyorsítására, tehát az NV erre is írhatna egy meghajtót, amivel gyorsabb lenne a DXR, de nem írnak hozzá, mert nem akarnak erőforrást ölni bele. Még a Maxwellben is vannak olyan képességek, amelyeket lehetne használni a DXR-hez. Talán még a Kepler SHFL is használható lenne, de ezzel igazából alig nyernének pár százalékot, tehát itt már nem sok értelme van pénzt ölni bele. Szóval alapvetően DXR alatt a Pascal leginkább a szoftverből lesz megölve, a hardver tudna többet is, ha csinálnának hozzá drivert.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
IEEE Spectrum: What are you going to do with the two EUV machines you installed?
Gary Patton: We’ll be working with ASML to figure out the best use of them. A likely or possible outcome is that we end up selling those tools.
-
Petykemano
veterán
AMD Fast-tracks 7nm "Navi" GPU to Late-2018 Alongside "Zen 2" CPU
Tartok tőle, hogy félreértették szegények a forrást (vagy direkt clickbait címet adtak)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Televan74
nagyúr
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #36580 üzenetére
Clickbait. Ha nem hazudsz attól még nem biztos hogy igazat mondasz.
Programozásban ha egy problémában ütköznek akkor azt részfeladatokra osztják és egyenként oldják meg. Van neve is de nem fárasztalak vele benneteket
Nézzük ezt itt alkalmazva.
"beleértve a kezdeti termékeket a második generációs "Zen 2" CPU maggal és az új "Navi" GPU-architektúrával. Már több 7 nm-es terméket készítettünk a TSMC-ben, köztük az első 7nm-es GPU-t, amelyet az idei év elején tervezünk, és az első 7nm-es szerverprocesszort"
-Az első GPUt és a Zen 2-t a TSMC-nél fogják gyártani ? Igen.
-AZ első 7 nmes GPU-t 2018ban adják ki? Bemutató biztos Paper launch biztos a többit meglátjuk.
-A Navit a TSMC-nél fogják gyártani? Minden bizonnyal igen hisz most mondta Patton hogy eladják az EUVs gépet és csak a 14-12 nm re koncentrálnak, akkor valaki másnak kell gyártania, (meg a ps5öt is) .
A Navi olcsó lesz mert ott tudja gyártatni ahol a PS5-öt csak a mikor a kérdés...
Attól még hogy a Vega 20 nem a Vega 10 lezsugorítása 1:1-ben (4 stack) nem lesz Navi. -
Televan74
nagyúr
válasz szmörlock007 #36583 üzenetére
Remélem a Navi indulását nem teszik át 2020 -ra.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Cathulhu
addikt
AMD boasts of Vulkan multi-GPU support in Strange Brigade
Abu, jol feltetelezem, hogy ez a vegre teljesen Vulkan/DX12-re irt motor erdeme es varhato hasonlo mas modern jatekoknal is, vagy ez kifejezetten a Rebellion munkajanak a gyumolcse, es mas modern motornal meg nem garantalt a jo skalazodas?
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathulhu
addikt
válasz szmörlock007 #36585 üzenetére
Annyi, hogy iparagi pletykak szerint a Navi a Sony megrendelesere keszul.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Z10N
veterán
válasz Cathulhu #36586 üzenetére
Helyes! Ezekszerint meg lehet csinalni es szepen is skalazodik. Az async meg bonusz.
Viszont ez tovabbra is gond: "Vulkan multi-GPU required homogeneous GPU hardware."
Korabban volt ugye, hogy akar nv+amd is dolgozhat egyutt. Ez igy "CF2" vagy "SLI2" csak.
Ui: Mi van akkor ha en: 380 (gcn3) + 470 (gcn4) akarok egyszerre hasznalni. Vagy ott van az APU-s gep a6-7600 (gcn2) + 260X (gcn2).
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cathulhu #36586 üzenetére
A skálázódás az igazából a Microsoft érdeme. A Vulkan a WDDM 2-be épített szabványos AFR-t használja ennél a programnál. Lényegében hasonlóan skálázódik DX12-ben is. A DX11-es skálázódás azért nem ilyen jó, mert az API limitálja a működést, de a DX12 és a Vulkan explicit API, tehát azzal még az AFR is el tud érni majdnem 95%-os extra teljesítményt.
(#36587) Pinky Demon: Egy nagy lószart. A Sony saját technológiákkal rendelkezik, azokat az AMD nem tudja használni a Naviban. Halvány lila fingja sincs azoknak, akik ezt írják, hogy miképp működik ez az ipar. Itt egy olyan ember leírása, aki a Sony-nál dolgozott: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Korábban volt szó arról, hogy Wang azt nyilakozta, hogy a multigpu compute célokra egész könnyen használható, de a grafikai célok tekintetében azért vannak buktatók.
Az lehetséges, hogy az AMD megfog majd két közepes lapkát, ráteszi egy interposerre és az egyik lapka slave-ként csak raytracinget számol?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36591 üzenetére
Régen voltak buktatók. Ma már sokkal egyszerűbb ezekkel az új API-kkal. Egyszerűen megcélzod a WDDM 2 AFR-jét, amihez eleve kompatibilis leképezőt tervezel, ha több GPU-ban gondolkodsz, és onnantól kezdve a WDDM 2 garantálja a fenti gyorsulást. Nem kell igazán tenni érte a program oldalán.
A sugárkövetésnek nem külön lapka kell, hanem úgy 2 TB/s-os memória-sávszélesség.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jacek
veterán
válasz Petykemano #36590 üzenetére
Jaja mehetne még lejebb Itt svédben most 168e az 56 és 199e a 64-es a 3 game-el Asus Strix.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36594 üzenetére
Ha megcélzod a WDDM 2 AFR-jét, akkor onnantól kezdve igazából nincs vele munka. Esetleg még annyi, hogy a meghajtóktól frame pacinget kérsz vagy sem, de ezt automatikusan tudja szabályozni az AMD és az NV, tehát nem kötelező választani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Petykemano #36597 üzenetére
A baj csak az, hogy nincs mögötte érdek. Régen se volt sláger a CF/SLI, mert kb a csúcsig jobban jöttél ki nagyobb VGA-val, mint kettővel, ma meg már a két csúcs VGA több, mint fél millió. Nem túl nagy piac...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Kvg
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #36598 üzenetére
milyen gémer mán az akinek 500k AMD vga ákra vagy 900k 2080 Ti re.
-
-Solt-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #36598 üzenetére
Azért ~90% körüli skálázodásnál már más lenne a helyzet , főleg ha ebből a VR is profitálna. Adott esetben 2db 2080Ti-t biztos nem vennék, de az 2 helyett a 2db 2080 már elgondolkodtató ilyen skálázódás mellett.
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kutya topik
- Toyota topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
- ASUS RTX 4090 TUF GAMING OC 24GB GDDR6X (TUF-RTX4090-O24G-GAMING) - Beszámítás: OK
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
- AMD Dell RX 6800 XT Triple Fan 16GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen