- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz #45185024 #35499 üzenetére
AMD Ryzen™ Desktop Processors with Radeon™ Vega Graphics:
2400g, 2200g
A PS5 szerintem Zen(-jellegű) CPU lapka és Navi-jellegű GPU lapka lesz külön gyártva GMI-n összedrótozva.
Ez szerintem EMIB technológia lesz, nem interposer. Ha esetleg HBM2-t kapna a gpu gyorsítótárnak, akkor esetleg az lehet interposeren, ha egyáltalán EMIB esetén szükséges.Tehát szerintem az lesz, amit az intel is kapott. Meglepődnék, ha valami egyben gyártott lapka lenne.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #35500 üzenetére
Szerintem ne menjetek ennyire bele, mert borzasztóan nem értitek, hogy a GPU-knál a multiprocesszorok hogyan működnek. Nem úgy, ahogy a CPU magjai. A szál is mást jelent, attól függetlenül, hogy szált mondanak rá. Bár újabban a Microsoft lane-ként hivatkozik rá, ami közelebb van a valósághoz.
A fogyasztásra már jóval korábban is válaszoltak. A lényeg a skalár ALU a GCN CU-ban. Ilyen egység egyik más GPU-ban sincs. Vagyis ennek a munkáját a CPU végzi el az Intelnél és az NV-nél is. Ez addig jó, amíg van erre kapacitás, vagy a trükkökre elég regiszter és cache.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #35503 üzenetére
Egyáltalán nem. Az explicit API-knál az AMD bánik a legtakarékosabban a CPU erőforrással. Bár ennek nem feltétlenül a skalár ALU az oka, mert nem mindegyik program használ olyan HLSL shadereket, amelyek nem igényelnek CPU-időt. Sokkal inkább azért állt elő ez a helyzet, mert az AMD explicit implementációjában 5 év van, míg az Intel és az NV együtt nem rakott bele ennyi időt. És ez nyilván számít. Majd három év múlva megnézheted, hogy ők is mennyit javítanak ezen a mostani szinthez képest. De akár ha van GeForce-od, akkor most is bepróbálhatsz egy új Vulkan drivert és mondjuk a legelsőt. Meg fogsz döbbenni a különbségen. Ha mondjuk ugyanezt megteszed AMD-n, akkor nem fogsz hatalmas eltérést látni. Akár DX12-re is megnézheted ugyanezt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #35505 üzenetére
Előzni semmiképpen sem tud, mert a probléma maga az implementáció. Nem tud gyorsabb lenni az emuláció a hardveres megoldásnál.
Szűkös processzorkapacitás mellett pedig látható, hogy mi történik. DX11-ben a GT 1030 a Vega 11 előtt van, míg DX12-ben a Vega 11 alatt. Nem a hardver változott meg, a meghajtó nem kapja meg azt a nyolcmagos izomprocesszort, amit a VGA-tesztekben a GeForce-ok jellemzően megkapnak, így már érződik rajta, hogy sokkal jobban eszi a procit, mint az AMD hardveres implementációja.Főleg a Hitman esetében látványos, ahol ugye pont a shaderekbe van kódolva a bekötés. Emiatt nyert az NV előnyt a TIER3-as binding emulációval, de azt nem tették hozzá, hogy amikor ezt az előnyt kimérték, akkor azt 16-szálas csúcs Intelen tették meg. Egy 150 dolláros tömegprocin ez az implementáció lassabb, mint a korábbi, de mivel a tesztekben úgy is 300+ dolláros csúcsprocik vannak, így erre kell felépíteni a meghajtót. Ha ezt átváltanánk a DX11-es Hitman kódra, akkor egy 150 dolláros procival az jelentősen gyorsabb lenne, mert a DX12-es emuláció működése nem akadályozza a hardvert. A régi driverrel pedig a DX11 és a DX12 kód kb. ugyanott volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #35507 üzenetére
Az AMD hardveres megoldást használ. Nekik nem kellenek trükkök, hogy ott legyen a csík, ahol kell. És ezt tudják hozni 150 dolláros tömegeknek szánt procin is.
Ugyanez volt a DX11-ben is. Az AMD általános pathokat tervezett a hardverekbe, így bizonyos DX11-es DC programokban az NV igazából probléma nélkül hozta a többszálas teljesítményt, míg az AMD-nek ezért trükköznie kellett. Ez viszont a tesztekben használt 4 GHz-es procikkal nem látszódott meg, mert azokban volt elég erő. Most a DX12-nél ez fordítva van. Az AMD tudja probléma nélkül hozni a teljesítményt, és az NV trükközik, ez viszont megint nem látszódik meg a tesztekben használt nyolcmagos izomprocikkal, mert azokban ott az erő hozzá. Ettől az AMD DX11-es implementációja egy tömegprocival egy DC-t használó játékban lassabb volt, mint az NV DX11-es implementációja, és ugyanígy a DX12-ben az NV saját implementációja egy olyan DX12-es játékban lassabb, ahol a shaderekbe van kódolva a bekötés, az AMD implementációjához képest. Az ok nagyjából ugyanaz, a nagyobb, illetve kevésbé optimális CPU-terhelés.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
namaste
tag
Te nem érted a GPU-k működését. Mindent a skalár egységre akarsz fogni, de minden feladatát elvégzi az NV GPU-kban valamelyik másik részegység. Ami nem a CPU.
Az Intel GPU-k utasításvégrehajtás szempontjából jobban hasonlítanak egy sokmagos, sokszálas SMT7 SIMD CPU-ra, mint a többi GPU-ra.A GT 1030 nem az, aminek látszik. Elköveted azt a hibát, hogy egy mérést általánosítasz.
-
#45185024
törölt tag
válasz namaste #35509 üzenetére
Van ettől egy fontosabb ellentét is.
ABU versus GIBBO
Ocuk becsökkentette a Vegák árát:
*** MASSIVE PRICE DROP ON VEGA UNTIL JUNE 30th: VEGA 56 £450 & VEGA 64 £550 !! ***
Ami ha a MSRP árra rászámítod a játékot (Far Cry 5) meg a custom felárat akkor ott is vagyunk újra mint régen !
Ezer köszönet érte Gerr'y nek.
#8 GIBBO:
Well nothing from AMD most likely until sometime in 2019.
I think there were similar delusional thoughts on something new when they did the crazy deals before XMAS too, they simply do these promotions to increase sell out, there is plenty of vega inventory floating around so such promotions give a needed boost in sales.
Na most akkor mi van az idén érkező új AMD kártyával ? -
#45185024
törölt tag
Érdemes megnézni Adored vicctol nem mentes nevu videoját
Intel Going Nowhere Fast
Nyugi emliteni fogják benne az AMDt
és hát Liza gyongyozo hangját ki tudná nélkulozni[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz #45185024 #35510 üzenetére
Mit is mondhatna a kereskedő, aki azt akarja, azt vedd meg, ami az ő raktárában van.
Egyébként van alapja annak, amit mond, eléggé hihető. Lesz vega20, amiből valószínűtlen, hogy legyen gamer lapka. Eddig mindenki azt mondta, hogy más piacra készül. Akkor lenne érdemes lecserélni a vega10-et a gamer/pro szekcióban, ha ugyanazokban a feladatokban tényleg jobb és el tudják látni vele a piacot. Ne feledjük el, hogy ram is több kell és ez drága 7nm, az meg - már - óccsó 14nm.
Meg szó volt vega mobile-ról, ami ugye mobil, biztos inkább a notikba megy. Biztos az az előnye, hogy kicsi és nem pedig az, hogy annyival jobb, mint mondjuk egy polaris. A roadmapek alapján marad velünk a polaris.
Ezt áthozhatnák persze desktopra, csak minek. Drága lenne és elérhetetlen, miközben semmivel nem jobb, mint a jelenlegi kínálat. Ugyanmár, senki nem gondolhatja, hogy az AMD egy 1070-1080 teljesítmény szintet (mobil) elérő lapkát lerak az asztalra, amikor készen van már egy design. Igen, az intel féle vega M. Ami ugyan sokkal kevésbé Vega mint amennyire polaris, de hát ugye abból legoztak, amiből lehetett. Ahhoz már csak hozzá kellett passzintani a Vega feature legokat és kész is. Egy erősebb - mindshare tekintetében többet érő - lapkán meg hát még külön dolgozni kellett volna.Szóval igen, ilyen konzumer célú lapkának semmi jele. A vega 56/64 esetleg akkor és azért lehet olcsóbb, mert az iránta való profi-félprofi keresletet átveszi a vega20.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #35513 üzenetére
Milyen más piacra? Laptop, APU, pro cloud? Mind töredéke a gpu eladásoknak...
Amd nagyon nem akar olyat gyártani amit tömegével lehetne eladni, persze akkor tömegével kéne gyártani is.
Egyre inkább olyan érzésem van az utóbbi években, hogy csak a befektetőket szórakoztatják ezekkel a kamu termékekkel és próbálnak minimális veszteséggel a felszínen maradni.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz namaste #35509 üzenetére
Nem tudja elvégezni más részegység. Nem építették bele a hardverbe azt a tudást, ami el tudja helyezni az erőforrás-leírókat egy tömbbe. Ha megtették volna, akkor nem kellett volna a DX12-be egy Tier_2-es köztes szintet tervezni a bekötésnek, és az NV sem gondolkodott volna hónapokig azon, hogy most azzal járnak jól, ha ezt használják, vagy emulálják le a CPU-ra a legmagasabb szintet.
Az Intel IGP-k vezérlése egészen specifikus. A beállított hardverállapottól függ a végrehajtók viselkedése. Van SIMD8, SIMD16 vagy SIMD4x2 módja. A SIMD8 és a SIMD16 esetében a működés inkább SIMT-re hasonlít, míg a SIMD4x2 mód mellett inkább SIMD a modell.
Ehhez képest, ha megkapta a nyolcmagos izomprocit, rögtön felgyorsult DX11-es szintre. Biztos magic...
(#35514) Jack@l: A Vega 20 első körben HPC-be megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
UI: jővő év első félévében meg a nagy terv hogy kiadnak a vega-ból egy 7nm-es verziót, aminek perpill steamen van kőkemény 0.04% elterjedtsége.
@Abu: akkor az ugyanaz a vega lesz, amiről itt beszélek?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #35513 üzenetére
A MAC Pro még másodrohamba ha megtelik a szerverpiac elviselhené azt az árat csak ilyen gyorsan palettát váltani kinek lenne ugye érdeke Nem is értem miért nem mindig ott jelenik meg elsore a nagy kártya lehetne vele demonstrálni
golya87 Ocuk AMD szerzodéses nem lehet csak max 2 kártyát venni szomszédnak se cimezheted a htelkártya is nézve van[ Szerkesztve ]
-
Plasticbomb
addikt
válasz #45185024 #35517 üzenetére
Apple maceckben sosincs az első között új hardverek tekintetében. Vega már mióta létezik a consumer piacon? Náluk meg épp csak megjelent.. Még a kext(driver) sincs teljesen kész.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
#45185024
törölt tag
válasz Plasticbomb #35518 üzenetére
De nem mond hogy azért mert nincs pénz rá
Mert a 16 GB HBMre a 64en van amit gamerbe ki sem adtak pedig adhattak volna akár -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35516 üzenetére
A Vega 20? Az a 7 nm-es Radeon Instinct. Az AMD így hivatkozik arra a termékre, aminek a mintáit a nyáron szállítani fogják a partnereknek. A Vega 20-at nem szokták emlegetni, de ja, a GPU kódneve a Vega 20.
Erre egyébként rengeteg projekt készül. A Radeon Instinct csak az egyik. Később lesz Radeon Pro, sima Radeon, illetve ezzel kezd majd a nagyobb HPC projekt, aminél az EPYC proci mellé ugyanarra a tokozásra kerül maga a GPU. Ezért lesz a Vega 20-on négy GMI is, hogy így össze tudják kötni a CPU-val. Abban kételkedek, hogy ez a fejlesztés első körben a szerverpiacon kívül megjelenik, de később nyilván általános lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Eddig azt mondtad, Vega20-ból nem lesz gamer gpu. Most meg:
"Erre egyébként rengeteg projekt készül. A Radeon Instinct csak az egyik. Később lesz Radeon Pro, sima Radeon"
Egyébként ha a Vega20 150w-os lesz, és ott a gmi, bolon'cság lenne várni az összekötéssel a naviig, nem? Legalább egy Vega 64x2 igazán jőhetne mutatóba.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Jack@l
veterán
A kérdés az lett volna, hogy a vega 20 vagy instinct vagy nezevzzük akárminek ami megjelenik 1 éven belül, az 1-1-ben a mostani vega64-nek lesz a 7nm-re átültetett verziója?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #35521 üzenetére
Egy csomó mindenre lehet használni a GPU-kat. Az SSG-hez már van operációs rendszer is, nem vicc.
A Vega 20 először a HPC-be megy.A GMI-vel összeköthető két Vega 20, akár négy is, de nem erre tervezték. Nem ez a fő cél.
(#35522) Jack@l: Nem. Raknak bele GMI linkeket, lecserélik a PCI Express vezérlőt 3.0-sról 4.0-sra, átalakítják a memóriavezérlőt, meg is duplázzák a sávszélt, illetve az ISA is bővül, meg még egyéb változások is lehetnek, egyelőre ennyiről tudni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Csak aztán látszódjon tesztekben is a nagy fejlesztés...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plasticbomb #35527 üzenetére
Ezek a 7 nm-es holmik már a gyártástechnológia miatt szuper miner kártyák lesznek. Kivéve, ha az AMD és az NV letiltja a meghajtóból a bányászatot gyorsító utasításokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
#45185024
törölt tag
AR Falat villantott az AMD videó
Mostantól lehet úgy youtubberkedni mintha az NV Headquartersben settenkednék Nézd most csempészem ki a partner program terveket
A többihez meg hozok popkornt Abu kicsempészett egy Computexes AMD PR diát és most arról beszélgettek ?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Arpee78 #35529 üzenetére
Ha letiltják a BFI-t már az első drivertől, akkor a bányászok baszhatják.
(#35530) awexco: Nem. Marhára kísérleti ez a projekt. Amolyan meg lehet csinálni, de haszna nincs.
(#35532) namaste: Maximum a Vulkan API-ban, mert ott nincs bindless a mobil dizájnok miatt. De a DX12 esetében a Tier szintek a bekötés formáját is definiálják. Egészen pontosan azt, hogy a GPU hogyan kapja meg azt az információt, hogy a pufferbetöltéssel vagy textúra mintavételezéssel elérendő adatok hol vannak egyáltalán a memóriában. A Tier_1 esetében ezt egy CPU oldali binding API-val oldják meg. A Tier_2 már bindless, így a shaderbe leprogramozható az SRV-k és a samplerek bekötése. A Tier_3 pedig pure bindless, így ennél a szintnél már minden bekötés leprogramozható shaderbe. A Microsoft még úgy módosította a speckókat a végére, hogy az emuláció is működjön, vagyis ha a hardveres tudás esetleg hiányzik, akkor a meghajtó oldali implementáció tartalmazhat egy CPU-n futó bindinget. A DX12 API-t nem fogja érdekelni, hogy a hardver hogyan jut hozzá a szükséges adatokhoz.
Nem. A Tier_1 a legacy mód, arra lett kialakítva, hogy a hagyományos GPU-kra lehessen DX12-es meghajtót írni. Az, hogy sokan nem írtak egy dolog, de a lehetőség adott volt. A Tier_2-t az NV kérte külön, mert a hardvereiknek nem felelt meg a tervezett pure bindless bekötés, de nem akartak a Tier_1-en ragadni. Ezt a Kepler is támogatja. Viszont a Microsoft az API kiadásáig legalább ötször módosította a specifikációkat, méghozzá azért, mert az Intel és az NV külön kérte őket, hogy a Tier_3 esetében legyenek megengedőbbek, ugyanis az API számára mindegy, hogy a bekötés hogyan valósul meg. A programfuttatás szempontjából csak az a lényeg, hogy az erőforrásokat el tudja érni a hardver. Az, hogy erre külön programozható ALU-k vannak az architektúrában, vagy a CPU segít benne, végeredményben tök mindegy. Emiatt a Microsoft megengedte a CPU-oldali trükköket is. Ha van rá kellő CPU-erőforrás, akkor miért ne lehetne vele élni?A GT 1030-at magunk néztük meg.
(#35533) gbors: Én nem így fogalmaznék. Nem szeretem ezt a kihajtsa témát, mert sokkal bonyolultabb ez ennél. A meghajtó oldali implementáció láthatóan nem elég hatékony, ha a DX12-es módban a shaderekbe kódolva a bekötés, illetve szerintem, bár ezt nehéz lenne bizonyítani, de az sem segít a Hitman esetében, hogy eléggé mereven a Microsoft előírásai szerint készült. Ugye a DX12-nél van egy alapvető vita a cégek között. A Microsoft eléggé világosan fogalmaz, hogy a root signature pointerket tartalmazzon a leírótáblákhoz, és semmi más ne legyen benne direkten. Az NVIDIA viszont ezt nagyon nem ajánlja, és arra biztat minden fejlesztőt, hogy direkten ide dobálják a konstansokat, a CBV-ket, az SRV-ket és az UAV-ket. A jelen DX12-es implementációjuknak nem túl kellemes, ha a leképezőt a Microsoft előírásai szerint írják meg. Az Intel például erősen a Microsoft ajánlását tartja irányadónak, míg az AMD azt mondja, hogy az architektúrájuknak mindegy, de a fejlesztő nézőpontjából sokkal átláthatóbb a Microsoft ajánlása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
namaste
tag
A skalár egység csak tárolja a leírókat, ugyanezt megteszi a constant cache illetve a textúrázó. Az nem egy nagy terhelés, ha esetleg nem egy helyre kell másolni a leírókat.
Gondoltam, hogy nem fogsz konkrétumot írni.
A techreport egy "gyenge" i7-8700K 6 magos processzorral tesztelt, átlag 20 fps-t kaptak. Ha ez a driver miatt lenne, szerinted a sokszálas CPU bekötés miatt, akkor a GTX 1050 se lett volna jobb, pedig az az RX 460-nal egy szinten van átlagban, igaz a frametime nem jól néz ki.
Ugyancsak techreport teszt, a felsőbb kategóriákban a 1060, 1070, 1070 Ti, 1080, 1080 Ti mind a helyükön vannak.
Az ipon tesztjében a kétmagos G4560 és a négymagos 2200G nagyjából egyformán teljesít, mikor melyik a jobb. -
nagyúr
Teljesen mindegy, hogy nevezed, a GT 1030-at akkor sem fogja limitálni 20-25 FPS-re a 2400G, amikor más kártyákkal meg 70 FPS fölé megy. Nem is értem, hogy jut eszedbe ilyen égbekiáltó zöldséget leírni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Jack@l
veterán
válasz namaste #35537 üzenetére
Jól látom hogy egy pentium + 1030 lenyomja a perpill legerősebb amd APU-t? Akkor még mindig nem jött el az apu-k ideje...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
válasz Jack@l #35540 üzenetére
Szerintem ezek az első valóban használható APU-k - pont azért, mert az 1030 teljesítménye körül mozognak. Játékokra koncentrálva továbbra sem nyernek sem ár / teljesítményben, sem fogyasztás / teljesítményben, viszont most már nincsenek is számottevően lemaradva, teljesen reális low end alternatívák.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Jack@l
veterán
Ok, de aztán rájösz hogy ha játszani akarsz akkor bazira kevés mind2. Régi 1030-at eladhatod, pakolhatsz be helyette 1060-at és még mindig jó vagy a procival. De az apunak a részét nem tudod eladni.
@solfilo: az i3 mostmár a 4 mag, i5 6 magKicsit visssazemlékezve, hogy miért is eröltették az apu-kat, elsősorban a full koherens memóriaelérés és az abból fakadó vélt vagy valós teljesítményelőny volt a nagy mondás, amit 2015-re vizionáltak:
Azóta se lett belőle semmi...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Jack@l #35543 üzenetére
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#45185024
törölt tag
Nexusék meghuzták a Hades Canyont vizzel
11955 GS a vége Adok egy Graphic Score táblázatot hogy konyebb legyen értelmezni
Érdekes -
nagyúr
válasz Jack@l #35543 üzenetére
Ha tudod, hogy mivel akarsz játszani milyen beállítással, akkor nem lesz kevés a 2200G. Az megjelenéskor is azt írtam, hogy niche termék, de végre adott niche-ben teljesen értelmes. Lesz ez még jobb, csak lassan.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Petykemano
veterán
Hát ez... egy töltött galamb. Nem fecske.
Talán már az AMD is bánja, hogy nem csinált inkább Vega 48-at?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #35547 üzenetére
...és milylen szép lenne ha a 2700-al egy lapkán lenne egy mobil vega
G-Sync FreeSync miatt azért árakra kíváncsi lennék lehet a Vega az olcsóbb..
Hát az első hozzászólás meg adja magát a linux driverekkel. -
Jack@l
veterán
válasz #45185024 #35545 üzenetére
Na ez már jó lehet fullhd-s játékra.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen