- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrenX
csendes tag
Mp keresője:
FelvételFelvétel a feladótól
2019.08.23. 15:31DE-55291
SzállításKimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe
2019.08.26. 6:03DENUEB
SzállításKüldemény előkészítése nemzetközi szállításra
2019.08.26. 6:47DENUEB
SzállításKüldemény előkészítése szállításhoz
2019.08.26. 8:00DENUEB
SzállításKüldemény átadása nemzetközi szállításra
2019.08.26. 8:00Külföldi postai kicserélő üzem[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
1, Ha az egyik megrendelésemnél ez látszik akkor mit tehetek?
2, Megreklamáltam a fogót és ezt a választ kaptam:
Dear Blasko, I am really sorry that the crimper is damaged on the shipping way ! I will send a replacement crimper to you by free , is it ok ?
Kindly close the dispute and reply to me , I will send a replacement to you soon and send a tracking code to you .
Sorry for the inconvenience to you !A protokoll ilyenkor, hogy elutasítom, és kérem a pénzem visszautalását, majd újra megrendelem tőle igaz?
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Topikgazda
válasz Predator2 #31354 üzenetére
Egyre gyakoribb, lehet hogy bekerül az Összefoglalóba.
Ilyenkor rákérdezni az eladóra hogy milyen új számmal fogja elküldeni, egyáltalán el fogja-e küldeni és a válasz függvényében lehet dönteni a következő lépésről. Ha elküldi: a 30 napnál kevesebb a szállítási védelmi idő akkor annak növelését kérni. Ha nem küldi akkor dispute keretében pénz vissza. -
-
Topikgazda
válasz Predator2 #31357 üzenetére
Akkor még nem volt 2. rész amikor írtam.
De nincs protokoll, az enyém a pillanatragasztó volt, sosem fogod azt részt használni.
Az övé meg az hogy küld egy másikat, ezért zárd be a dispute-t és adni fogja a nyomkövetési számot miután feladta a fogót. Nem kell fizetned semmit, jön egy másik.
Ha elutasítod lehet hogy az Aliexpress visszaküldeti veled az egész tételt, minimum 3600 Ft (ha nem nehezebb 500 g-nál) amit nem fizet ki senki rajtad kívül és azután kapod meg a pénzed ha leigazolja hogy megérkezett hozzá.
Vagy tényleg visszakapod az árát. Ilyenkor már lehet hogy nem tőle kell újból megvenni, mert lehet hogy haragudós féle ember. Neki így veszteséges az üzlet.
Ráadásul ha nekem vissza kell adni egy termék árát, a NAV felé a hiányzó pénzzel nem tudok elszámolni, kell a rossz termék hogy a könyvelést le tudjam rendezni, azért Kínában is hasonló lehet a könyvelési szabályozás.[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Szerinted megbízhatok benne? Valóban kapni is fogok valamit?
(Vannak a munkahelyemen kínaiak, egy fillért nem hagyok náluk)
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
fairi
addikt
válasz Predator2 #31354 üzenetére
nekem háromszor volt ilyenem. Egyszer simán átvert (official bolt volt, magas pontszámmal, sokezer vevővel), kétszer rendben elküldte. Elsőnél hibáztam vagyis már leokéztam a rendelést, utána írtam hogy baj van és eladó húzta az időt és fake számot adott. Másik két esetben addig függőben hagytam a rendelést míg nem beszéltem az eladóval és az újraküldésnél védelmi idő hosszabbítást kértem/adott. vagyis vásárlási védelem élt akkor már nem mert átverni. Kapta volna az 1 csillagot és egy dispute-ot, ha nem küldi el. ha van veszteni valójuk nem fognak átverni.
ha még védelmi időn belül vagy, kérd újra bátran hosszabbítással.
ha leokéztad akkor kérheted hogy újra rendeled, de árát állítsa 0,01 dollárra. ha átver akkor adhatsz neki 1 csillagot. de inkább refund ilyenkor már. -
Topikgazda
válasz Predator2 #31359 üzenetére
Akinél nekem ilyen gondom volt 2 eladó azok betartották.
A dispute-nál Cancel lett választva nem Close és úgy gondoltam hogy 6 napon belül csak el tudja küldeni úgy hogy a nyomkövetés is elindul, ha nem teszi meg akkor újból dispute. Én persze elsőként leigazolom hogy megjött, de a 15 nap nekem elég a lavírozásra.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
"Logistics company: Turkey Post"
Mire számíthatok érkezést tekintve? Már a feladásra is egy hetet vártam, de ez meglepett. Nem küldte még egyik sem török postával.köszi
PéterThere's a device that I've been using called a whoop.
-
ivinorbi
csendes tag
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy imdítottam disputot, mert a csomag nem jött meg a megadott időn belül. Az eladó felajánlotta, hogy újraküldi a csomagot, elfogadtam és automatikusan megszüntette a disputot. Azóta nem jött semilyen info a csomagról, folyamatban van-e.
-
fairi
addikt
válasz ivinorbi #31367 üzenetére
Semmi különös, lehet simán átvert. Igazából mikor bezárod a dispute-ot semmi se kötelezi az eladót hogy teljesítse az írásbeli ígéretet. ha furfangos akkor meg ad neked egy számot, ami valójában egy másik vevőé, és 30 nap múlva már el is felejt neked válaszolni.
Dispute bezárása után és a 15 nap "garancia" idő letelte után megkapja az eladó a pénzét, és igazából semmi kényszerítő erő nincs hogy megbeszélt dolgot véghez is vigye.
Persze lehet nyaral, vagy igazából valami más tennivalója van és el fogja küldeni a dolgot, de készülj rá, hogy buktad a pénzt.
-
ecaddsell
aktív tag
Kb. 1.5 hónapja vásároltam az alin és még mindig nem jött meg. Követés addig látható, hogy elhagyta az országot. A status-ra azt írja: Your order will be closed in: 2 days 4 hours 15 minutes.
Ilyenkor mit érdemes: Nyissak dispute-ot vagy várjak még (extend the Buyer Protection)?
Meddig érdemes várni?Utolsó állapot követés szerint ez:
2019-07-25 10:30
CNBJSA, Send item abroadA bolt: AHOOJA TOOLS Store 98.2%-os értékeléssel. (Kiforrasztóállomáshoz vettem tartozékot tőlük), megbízható boltnak tűnt.
-
Topikgazda
-
ecaddsell
aktív tag
RP655634993CN
2019-07-25 10:30
CNBJSA, Send item abroad
2019-07-25 10:00
International office of exchange, Consignment departure
2019-07-24 12:29
CNBJSA, Insert item into bag
2019-07-24 10:02
CNBJSA, Receive export item at office of exchange
2019-07-20 21:02Jul. vége óta nincs hír róla. Nem kétlem, hogy az eladó feladott valamit, de én viszont még mindig nem kaptam semmit. Egyébként nyomkövetés topicba is írtam, idén kb. év közepe óta rosszabbodott a helyet, késnek/elvesznek a csomagok (normális követési számos is. Volt amit kifizetett a posta volt amit buktam aminek nem volt normális követési száma).
-
Surci1
tag
Sziasztok!
Tanácsra, véleményre lenne szükégem. Aliról rendeltem júli 22.-n két 3s Li-ion akkut. Az eladó döntött a szállítási módról és megadott egy LY9számUS tn-t. A parcelsapp.com-on és a usps.com-n ellenőrizve a mai napig csak ez az egy bejegyzés van:
2019-08-03 06:58Departed Shipping Partner Facility, USPS Awaiting Item -> Your item departed a shipping partner facility at 6:58 am on August 3, 2019. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date.
Még aug. 15-én írtam neki az alin üzenetet, hogy megkérdezzem, hol tart a csomag és miért nem NLpost-al küldte. Az irta, hogy azzal a szállítással könnyen sérülhet a csomag és hogy akkor fogom látni a csomag mozgását ha az usps-nél van a csomag.
Mindez mennyire hihető, kezdjek aggódni?Szerk: esteleg nézzem másik nyomkövető oldalon? 6 nap múlva zárul a rendelés, van értelme hosszabítani vagy ha zárül akkor nyissak dispute-t?
[ Szerkesztve ]
-
Fail3D!
addikt
Udv! Olvastam az osszefoglalot, de nem vilagos hogy allhat az ugyem. Inditottam 1 disputot, mert a termek a leiras ellentetben nem kompatibilis amibe vettem. A vevo elismerte. Honnan latom, hogy nincs elutasitva a dispute es tenyleg vissza lesz utalva a penzem? A dispute menuben 0 talalat van az appban. Leave feedbackre mar mehetek most is vagy csak ha visszajott a penzem? Illetve vasarlas elott, ha irok az eladonak. Majd megvasarolom a termeket, azt honnan fogja tudni hogy arra a termekre amit megvettem nalam irja at pl az adatokat? Mert az uzenet valtas egy termekrol es 1 termek megvetele az nem ugyan az a folyamat ahogy latom.
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Te ezt a 27.-ei dátumot honnan látod, én a posta tracking oldalán csak 25.-ig látom?
Akkor 3 hónapon belül akkor ez a második regisztrált csomagom ami eltűnik (korábban soha nem tűnt el) és ez is kb. ott tűnt el mint a másik...Szerk. kértem a buyer protection kibővítését 14 nappal.
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Köszi, megcsináltam tényleg működik.
Mivel a másik regisztrált csomagom is pont így tűnt el (megérkezett, de nem jutott tovább), kicsáncsi lennék, hogy ezek valójában hol tűnnek el?
Be se rakják a küldő (kínai) oldalon, csak úgy tesznek mintha, vagy az itteni oldalon nyúlják le? -
Digitalpimp
senior tag
válasz Surci1 #31374 üzenetére
Szerintem ne várj tovább, indítsd a diszputot. Ez nem indult sehova, csak kikérték a számot. Volt nekem is ilyen, simán megítélte az Ali a refundot pillanatok alatt.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz ecaddsell #31384 üzenetére
Nem egészen úgy müködne hogy nem rakják bele, gondolom Kínában egy Kicserélő Központban komolyabban veszik a munkájukat, más a munkavégzés jogi szabályozása, de persze ott is lehetnek simlis emberek, ugyan úgy a szállitási folyamatban résztvevő cégeknél. Nem csak nálunk dézsmálják a reptéri kiszolgáliknál a csomagokat.
-
Ra3
őstag
Sziasztok, gyors kérdés, mi van akkor ha fizetésnél levonta a pénzt, de az ali errort dobott, és most pay now figyel a rendelésnél?
Nem nagy tétel, kb. 1500ft, de nem tudom ilyenkor mi van.
Levonta volna másodszor is, mert bepróbálkozott, de az elő levonás után már nem volt annyi pénz a revoluton.
Előtte 2 másik tételt gond nélkül kifizettem.[ Szerkesztve ]
''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''
-
Inhouse
őstag
-
Surci1
tag
-
Ra3
őstag
Ezzel tisztában vagyok, lehet hogy nem volt egyértelmű ahogy leírtam.
2500ft volt a revoluton, rányomtam az alin a fizetésre, a revolutról levonta az árát, 1500ft-ot, majd hibát dobott a fizetésnél az alin.
Utána láttam hogy megpróbált mégegyszer 1500-öt levonni, de nem sikerült, mivel már csak 1000 maradt.
Tehát a revolutról levette a pénzt, de mégis úgy látja hogy nem fizettem ki.''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''
-
Topikgazda
Én értem azért is írtam le hogy mi a helyzet. De akkor újból. Nem vonta le, csak zárolta. Ha kártyával fizetsz akkor a vételár összegét bankod, itt a Revolut zárolja a számládon, ezután ha sikeresen végig megy a fizetési folyamat a kereskedő bankja később leemelteti a pénzt. Ha megszakad a folyamat a pénzed ott a Revoulutnál és majd felszabadítja a zárolásból, hiszen nem kéri le senkisem. Ezt lehet 24 óra vagy több nap. Bank függő.
Azt nem tudom hogy a Revolut felületén ez hogyan nézhető meg, de normális bankoknál egyértelműez a zárolt még a bankban lévő pénz amit félreraktak fedezetként és külön tétel amikor elutalják, könyvelt számlatétel.[ Szerkesztve ]
-
-
Inhouse
őstag
-
Topikgazda
válasz Inhouse #31345 üzenetére
Ha visszakaptam a pénzt és csak megérkezik akkor jelzem az eladónak hogy szeretném kifizetni. Erre ír valamit és az alapján oldjuk meg. Mi jöhet szóba?
1. Köszöni hogy jeleztem, de rendben vagyunk.
2. Vegyem meg újból, ő szállítottra állítja, de nem küldi el én meg 1-2 nap múlva igazolom hogy megérkezett és minden rendben.
3. Elküldi a PayPal azonosító e-mail címét és arra küldöm el a pénzt, itt nem lehet baráti a küldés csak vásárlási mód, egy üzleteléssel foglalkouó cégnek a szabályok szerint csak így lehet küldeni. Neki küldött pénzből jutalékot vonnak, kevesebbet kap.[ Szerkesztve ]
-
nfsu17
veterán
válasz ecaddsell #31370 üzenetére
nekem egy júl. 23-i mobilhátlap nem akar megérkezni (első alis rendelésem, így nem is tudom mit várhatnék), bár még 18 nap van hátra ali szerint.
szerintem nem követéses szállítással kértem (nem is láttam, hogy lehet-e ilyet), de azt írja, hogy már repülőre tették...és ennyi. Departed country of origin -
Inhouse
őstag
Köszi! Beleírod ezt is az összefoglalóba?
Egyébként hétfőn 3 kínai cucc jött, 2 ali és egy wish. Előtte érdeklődtem ezután a meg nem jött után, hátha, és azt mondta a postán a csaj, hogy augusztusban volt valami fennakadás, nem nagyon jöttek a kínai csomagok.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD