Hirdetés
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
toto0569
addikt
Sziasztok!
Tanács kellene...
Rendeltem az aliról,ami elvileg ki is lett kézbesítve ,át is vették.
Csak nem "én" itt Szegeden,hanem valaki más Egerben.---"sikeres kézbesítés"
Írtunk az eladónak,hogy utalja vissza a pénzt...
Van remény?
A csomag az regisztrált volt,onnan tudom a történetét...
A postán reklamálhatok?
Előre is köszi a válaszokat. -
Flashy
veterán
válasz toto0569 #30201 üzenetére
Szerintem a legtöbb ilyen nem a magyar posta sara. Megrendeltem két nagyon hasonló terméket két (elvileg) külön eladótól, hasonló áron, mindegyik bepróbálkozott azzal hogy nem tudja feladni, adjak még pár pénzt shippingre (az egyik pár centet, a másik pár dollárt akart még), nem válaszoltam, feladottnak jelölték (azt hittem nem adják fel), kaptam TN-t, pár napja mindegyiket kézbesítették más-más magyar városban. Ebben a pillanatban indítom a dispute-ot mindegyikre, 2 nap lenne még a védelemből.
-
fairi
addikt
válasz toto0569 #30201 üzenetére
Simán "árvert". Ennyi
Szokták csinálni. Két opció volt, vagy nem tudta/akarta feladni, de inkább adott egy TN-t, hogy ne legyen ebből baja. vagy számodra elküldte sima small packet by air kategóriába úgy hogy regisztrált levelet fizettél.
Posta itt nem hibás, lehet sok hülyeségre képesek, de ilyen hibát nehéz véteni, ez ajánlott levél.Két opció azonnal open dispute wrong tracking number vagy írsz az eladónak és meghallgatod a szívbemarkoló meséjét.
-
Topikgazda
válasz toto0569 #30201 üzenetére
Néhányszor már leírtam hogy mit kell csinálni. Itt egy keresési lista a másnak kézbesítve szavakra. Lényeg az hogy dispute, mert nem kaptad meg, mivel igazolod egy angol nyelvű MP követési információval hogy egy másik városban lett kézbesítve, kiegészítve hogy amPosta azt igazolta le hogy ott a címzett vette át tehát nem téves kézbesítés, (bár arról sem te tehetsz, majd az eladó játsza le a kártérítési meccset a postákkal) mert címed ahova küldeni kellett volna a megvett dolgot más, ezt is leírod így kamu nyomkövetési számot kaptál.
Nem minden esetben az eladó postázza, rossz információt kapott a logisztikától vagy egyszerűen tévedés, mert az emberek hibáznak, én azért nem rosszindulattal közelítem meg a dolgokat.
Mivel egyértelmű a helyzet az AliExpress visszadja a pénzt, ezért nem igazán van értelme lehúzásra gyanakodni, nincs belőle haszna és mivel dispute-t indítasz a pénzt nem kapja meg hiába lett kézbesítve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nincs, bár eltárolhatod fizetéskor és akkor sem kell beírnod. Valójában nincs nagyobb kockázat itt sem, mint amikor egyébként is használod vásárláskor a kártyát. Védik ők is fizetési adatokat.
Itt az Alipay a fizetési szolgáltató, amott meg a PayPal és az eBay-en is lehet kártyával fizetni, akkor is védve van afizetés a PayPal-al, mert akkor is az a fizetési szolgáltató. De teljesen mindegy, ha ellopnák a kártyaadataidat és vásárolnak vele a bank kifizeti, ha nem te vagy a hibás.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz toto0569 #30212 üzenetére
Az AliExpress rendszere küldi mert érzékeli hogy kézbesítve. Az eladó nem "kényszeríthet az értékelésre" az tiltva van. Amikor megveszed és postázásra kerül akkor szoktak értesítőt küldeni és abban kérik ha majd megérkezik akkor értékeld, azután nem szoktak írni.
Lehet hogy átvert, bár értelme nincs és lehet hogy nem vert át. 50%-50%[ Szerkesztve ]
-
D@ny7
aktív tag
"De teljesen mindegy, ha ellopnák a kártyaadataidat és vásárolnak vele a bank kifizeti, ha nem te vagy a hibás"
No igen, de az utánajárást az időt, meg a sok bonyadalmat ami miatta lehet, azt senki nem fogja megfizetni.
Jobb elkerülni a bajt mint utána bosszankodni.Szerintem sokkal biztonságosabb a netes vásárlás ha az egy külön virtuális számlán keresztül megy, amin éppen annyi pénzt tartok amennyi szükséges. Ha megtörténik a baj akkor csak az ott lévő összeg ugrik, nem pedig rosszab esetben a fizetésed megtakarításaid stb. ( ezért nem szeretném megadni a bankkártya adataimat, több bankártyám meg nincs).
Sajnos amit vásárolni szeretnék, e-bay-en nincs
Csak aliexpressen találtam. -
Topikgazda
Nézd én 2012 óta vásárolok az AliExpressen, nálam nem volt kártya visszaélés és nem is hallottam, olvastam olyat hogy az AliEpresstől szerezték volna meg a kártya adatait és úgy költöttek volna vele pénzt. Az hogy a számítógépéről valakinek ellopták, vagy kamu oldalon fizetett és úgy történt visszaélés, az hogy a magyar pedikűrös, szálloda recepciós lemásolta a kártyaadatokat és úgy vásárolt ilyeneket olvasok én is.
De arra próbáltam utalni, hogy csak ideiglenesen nem birtoklod azt pénzt, mert visszakapod és nem olyan sok utánjárás kell.Ha az ATM-ben benne felejted a kártyát akkor van inkább gond, mert az már a te hibád és az önrész felett fizetik ki a bankok az elköltött összeget, vagy egy részét. Ha ellopják akkor más a helyzet.
De lényeg az hogy hiába virtuális kártyaszámla akkor is lehet gondod és majd érdemes lesz ha ez Maestro kártya, cseréltetni a másik kettő valamelyikére, mert néha megkergül, nem lehet vele fizetni és nem mindenhol fogadják el Netes fizetéskor.
De a legbiztonságosabb egy múlt heti cikk konklúziójaként az Internetes vásárlás hanyagolása, mert ott aztán nagyon megnőttek a visszaélések. Bár hogy ebből mennyi volt felhasználói hiba, ideértve hogy a kisiskolás gyerek vásárolt az apuci webkártyájával, de az apuci szerint egy UFO volt, az nem derült ki.[ Szerkesztve ]
-
prandris
tag
válasz prandris #30174 üzenetére
Válaszolt az eladó: “dear,i am sorry aabout the shipping problem,now you can try to contact with your local postoffice,whether the package have come but no update the information,if the protect time is end,you still have no get the package,i think you can open the shipping case,thanks”
Van értelme a postámnál próbálkozni? Úgy gondolom nem igazán értenék értesítő nélkül a problémám. -
Topikgazda
válasz prandris #30216 üzenetére
Milyen értesítő kéne? Van nyomkövetési számod.
Megnézed a Magyar Posta nyomkövető oldalán (ami szokás szerint megint nem működik) vagy telefonon az ügyfélszolgálat hétköznap, vagy értesítő nélkül odaadod a nyomkövetési számot az ablaknál, mindig megnézik, még ha beadsz egy értesítőt akkor is, azt mondják vagy látod a képernyőn hogy nem került a kezelésükbe, nem érkezett meg Magyarországra, így kézbesíteni sem tudják.
Megvan a válaszod többszörösen a postától "kontaktoltál" velük és nem is kell bemenned, de ha ráérsz akkor miért ne.
Ha hozzánk megérkezik a Nemzetközi Postai Kicserélő Központunk a nemzetközi adatbázisba beírja az adatokat, az a mesében van hogy ettől függetlenül kikerülne onnan, úgy hogy ezekre még a vámosoknak is rá kell nézni.
Így már most válaszolhatsz és mehet tovább a dispute, mert ez elveszett.[ Szerkesztve ]
-
D@ny7
aktív tag
Értem én mit akarsz mondani, csak én mégis "jobban aludnák az éjjel" ha nem kellene megadni a kártyám adatait amire a fizetésem stb megy
De ha nincs más megoldás akkor majd beszélek a bankommal hogy mit tudnak ajánlani.
Előbb utóbb biztos kapok majd másik kártyát, mert már elég régi ami most van."De a legbiztonságosabb egy múlt heti cikk konklúziójaként az Internetes vásárlás hanyagolása". Nem gondolom hogy ez megoldás lenne bárkinek is. Én mindössze minimalizálni akarom a kockázatot.
-
Andralin
aktív tag
Ha ennyire félsz az Alin megadni a kártyaadataidat, ajánlom nézz át ebbe a topikba: [Revolut]
Teljesen ingyen, minden pluszköltség nélkül lehet egy angol bankszámlád, ingyen töltheted fel forinttal vagy akár euróval és ingyen kapsz egy virtuális kártyát is, de akár fizikai debit kártyát is. Általában 10 perc alatt megvan a számlanyitás és megkapod a virtuális kártyát, a bankkártyás feltöltés pedig azonnal átmegy. Feltéve, ha egy másik banknak már nyugodtabban adod meg a kártyaadataidat a feltöltéshez.
Én ennek a virtuális kártyáját használom az Alin fizetésekre, tökéletesen működik. Sok dolgot testreszabhatsz a kártyán, pl. egy kattintással lehet aktiválni majd inaktiválni a kártyát a fizetések idejére csak és akkor tutira nem tudják ellopni a rajta lévő pénzt. -
D@ny7
aktív tag
válasz Andralin #30219 üzenetére
Köszi az infót.Megnézem mi is ez pontosan.
Nekem lényegében olyan megoldás kell, ahogy a paypalt is használom:
Régebben top up menüpont, most hogy magyar nyelvű lett pénz hozzáadása, majd a megadott adatokkal befáradok a bankomhoz és átutalom a megfelelő összeget.
Így nem kell hozzáadni a bankkártyámat, nem kell megadni az adatait stb.
Én így érzem biztonságosnak. -
Topikgazda
A Revolut téma kivesézve a szakmai topikjában, oda kéretik fordulni a továbbiakban ezzel kapcsolatban. Köszönöm.
-
Faterkam
addikt
Már az Ali se a régi!
Vásároltam egy ébresztőórát 3eFt kb. Az eladó az utolsó pillanatban adta postára, ok, jön a Tracking Valódinak tűnt. Csakhogy 2 hét múlva sem mozdult, írok neki, hogy ez kamu szám, erre nem sokára válaszol, hogy indítsak Disputot, és visszaadják az árát! De ez miért jó? Esküszöm nem értem"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Faterkam
addikt
válasz K.Andras.Vfx #30229 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, Soha el sem indult a csomag! Ha feladta volna, kért volna az eladó magára Disputot?
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Topikgazda
válasz Faterkam #30230 üzenetére
Szerintem már írtam.
Addig amíg nem igazolod le a megérkezést addig az AliExpressnél van a pénz. A leigazolást követően és ha nem indítasz dispute-ot 15 napon belül azután kapja meg az eladó.
Ha vissza akarja adni előtte az csak úgy megy, hogy te indítasz dispute-ot ő elfogadja és ezután az AliExpress küldi vissza neked.
Ezért kérte.[ Szerkesztve ]
-
Yuumi
lelkes újonc
Sziasztok!
Alin lejárt a 60 nap és a termék nem érkezett meg. Nyomtam egy open disputeot erre az eladó ezt írta:
Nem igazán értem mit akar...Ilyenkor mit tudok csinálni, ha vissza akarom kapni a pénzem?
[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
A technikai része ok, csak a miértjét nem értem, kamu Tracking, és soha fel nem adott csomag! Ez mégis kinek jó? Se neki, se nekem, az biztos!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Topikgazda
-
őstag
válasz FerNandor #30227 üzenetére
Mármint kik tehetnek meg mindent? Merthogy az Aliexpess egy olyan felület, ami biztosítja a kis és nagy boltoknak, hogy rajta keresztül vásárolhassanak az ügyfeleik, így nagyobb bizalommal fordulnak hozzájuk az Ali által biztosított garanciák miatt. Egyébként senki nem kötne üzletet ithonról egy kínai garázsban működő ruhabolttal. A nagy számok törvénye alapján nem minden bolt profi, így lehetnek ilyen hibák, de pont az Ali miatt nincs veszély a vásárláskor.
Ezért csalódni az Aliban kb. olyan, mintha a kedvenc sarki árusodban csalódnál, mert 27% áfát számol mindenre. Kb. annyira tehet róla a boltos, mint az Ali a rosszul kereskedő partneréről.
Faterkam: Nem lehet kiszűrni ekkora tömegből az ügyetleneket. Keress vissza, sok cikk van az Amazonon kereskedni kívánó és abba belebukó vállalkozókról is.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Az eladóra gondoltam és az Aliban csalódtam.
Értem én, hogy felületet nyújt sok eladónak, de ez most nálam akkor is kiverte a biztosítékot, mert eddig ilyet még nem tapasztaltam.
Megveszek egy raktáron lévő! terméket bizonyos feltételekkel, elküldöm a nem kevés pénzt a világ másik felére és kitalálja az eladó, hogy mégsincs raktáron, pedig még éppen futó (megújult és magasabb vételárral rendelkező) hirdetésében is van raktáron.Ha pedig jelentem a terméket, visszaírnak, hogy sajnálják és írjak az eladónak üzenetet..
Aki pedig a régi üzengető felületet használja, ahol nem tudok neki válaszolni, az új felületen pedig "unread" még mindig az összes üzenet, amit küldtem neki. Ezt is jeleztem nekik. Azóta is jelentkezik nálam az Ali emailben.Most majd arra leszek kíváncsi, hogy ideér-e végül a csomagom, ami mégicsak volt raktáron és rendben lesz-e.
Mert én nem nyomtam rá cancelt, aztán a határidő előtt feladta, elvileg.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
csaba17
senior tag
sziasztok!
ilyenre hogy keressek rá alin? milyen szóval?
[kép]
mármint a díszekre amik lógnak.[ Szerkesztve ]
-
DatBoi
újonc
Sziasztok!
Amennyiben a tracking (17Track), azt írja, hogy; “Item awaiting customs clearance”, akkor ezután valószínűleg áfát kell majd fizetni és küldhetem is be a dokumentumokat?
Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
DatBoi
újonc
válasz UberMutant #30241 üzenetére
Tegnap jött be elvileg Magyarországra.
PostNord tracking ezt írja: “The shipment item has arrived at the country of destination.
Hungary - 01 Jul 2019 07:25”A Magyar Posta nyomon követése viszont még csak azt írja, hogy; “Küldemény átadása nemzetközi szállításra - 2019.06.27. | 17:10”.
[ Szerkesztve ]
-
DatBoi
újonc
AliExpress Standard Shipping-el volt, később kaptam egy PostNord - Direct Link TN-t.
Eddigi tracking (Direct-Link);2019-07-01 07:25
Item awaiting customs clearance
Hungary
2019-06-30 10:47
Item received into final destination country
Budapest, Hungary
2019-06-27 08:17
Item departed from sorting hub
Malmö, Sweden
2019-06-25 01:13
Item departed on flight from origin
2019-06-22 18:00
Item received for processing
Dongguan Pt, China
2019-06-22 04:13
Item Dispatched -
Intel fan11
őstag
Üdv! Ezt rendeltem aliról.
Már másodjára rendelem meg ezt a linbell g2-t igazából nem reagál semmit az eladó és letelik az idő. Pénzt vissza kapom. Sűrűn van ilyen? Vagy minek hirdet, aki nem küldi el a cuccot?
Battletag: hojszi#2983
-
Topikgazda
válasz Intel fan11 #30249 üzenetére
Vagy elküldte, csak elveszett szállítás közben.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával