- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kompakt vízhűtés
- Steam Deck
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz pulutodurumo #31401 üzenetére
Pontosan. Szégyen.
Amikor nem ennyi időt hanem a 8 nap konténerben ücsörgést szóvá tettem hogy benne van egy elsőbbségi ajánlott küldeményem és az 5 nap 95% biztonságú kézbesítést várom a következő reakciók születtek, a konkrét írásos válasz 30 napjából még csak a 25 telt el.
Ez nem igaz. Nem is érkezett meg. Honnan veszem az információt: Mondom neki Magyar Posta nyomkövetési oldal és felolvasom közben magyarázom.
Erre: én nem is látom, de ilyen nem fordulhat elő. De írjak az NKK-nak és ennyi.
Írtam az NKK-nak reggel, teljesen véletlenül délután már felnyitva és NKK-ba érkezve a küldemény, amit másnap már belföldre továbbítva. -
csabiks
senior tag
Sziasztok!
Spanyol raktar helyett német amazon raktárból 4 nap alatt megjottek a kameráim.
"The loudest one in the room is the weakest one in the room."
-
TMhun
tag
Hmm...
A következőt vettem észre: Az aug. 16-tól leadott rendeléseim "View Delivery Detail"-jét megnézve a "Receiver address:" sor hiányosan jelenik meg. Így: ",Gyor,Gyor-Moson-Sopron megye,Hungary Nevem -" Tehát hiányzik az utca, házszám, ir. szám.
Ezekről a rendelésekről e-mail értesítést sem kaptam. Remélem, hogy nem ez alapján kapják meg a címadatokat az eladók, mert akkor gond lesz. Természetesen az adataim a Shipping Address menüpont alatt tökéletesen jelennek meg.
Egyébként a Receiver address eddig sem volt pontos, mert pl. az ir. szám mindig hiányzott belőle, úgyhogy reménykedem, hogy tényleg nem ez alapján kapják meg a címadatokat.Nálatok is ez a helyzet?
Illetve még annyi, hogy szintén azóta az International Shipping Company neve is kínai írásjelekkel jelenik meg, bár nyilván nem ez zavar.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem foglalkozom vele mert a szállítási cím amit megkap az eladó teljesen kitöltve, hogy én mit látok a fiókomba a vásárlásnál az nem érdekel. A nevemet és címemet meg tudom, az rész sosem mutat teljes információt. Nem az kerül a címkére, hanem a shipping address.
Az app-ban is megnézted hogy nem kaptad oda a szállítási értesítőt? -
cof
veterán
Vettem egy terméket 0.01 EUR-ért [link] de a my orders-nél már 2.96 $-t ír, volt még más is ennyiért, de már eltűntek, ez csak ilyen promóció lett volna? Első vásárlásom volt.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Nigér
őstag
"Egységképző felbontása"
Ez gondolom a szállító konténer megbontása, kinyitása.
Meddig tart általában egy ilyen művelet? -
Jester01
veterán
Aha. Akkor csak azt nem értem mi a probléma? Miért lesz refund?
Jester
-
nightzone
aktív tag
Sziasztok! Ismét előfordult az a dolog velem Alin/Alipay-el való fizetésnél mint régebben, nevezetesen hogy iszonyat drágán, nevezetesen most kb 400ft/Usd árfolyamon váltotta a tranzakciót a bankom (Rafi, Mastercard). A deviza eladási árfolyam így nézett ki aznap a bankomnál:
Értem én hogy nem aznapi hanem a könyvelési napi árfolyammal számolnak, meg hogy van USD-EUR-HUF konverziós költség, stb, de a piaci árfolyam 296-310 HUF/USD között mozog mostanában, szóval ezt azért mégiscsak pofátlanságnak érzem.
Kérdezném hátha valakinek van ötlete hogyan tudnám fizetés elött megnézni milyen árfolyamon leszek beterhelve hogy ezt többé elkerüljem?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nightzone #31422 üzenetére
A bankkártya és bankszámla elszámolási kondícióknál, vásárlásnál az eladásival számolják és szokott lenni konverziós költség is, itt egy rövid kivonat az elszámolás módjára és az egyik számlájuknál a díjak.
Megoldás lehet még egy másik bank, Transferwise MC vagy Revolut MC kártya
Nekem az Erste Visa esetén most ez van: 100 $ = 30128 Ft Forint, azaz 301,28 Ft / 1$[ Szerkesztve ]
-
nightzone
aktív tag
Nekem egy régebbi számlacsomagom van. Ezt többször akarták már lecseréltetni velem, de nem akartam váltani, mivel ehhez anno egy havidíjmentes alszámlát is hozzá lehetett tenni. Az egyik dolgozó mondta hogy ez így jó, le ne cseréljem. Lehet ez a gond? Bár ez a dolog random módon fordulk csak elő.
Az lenne a korrekt a bankok részéről ha lenne egy felület ahol te magad le tudnád előre ellenőrizni hogy milyen árfolyamon fognak terhelni, egyébként a fenti tájékozatató sztem csak arra jó hogy megkeverjenek.
-
Topikgazda
válasz nightzone #31424 üzenetére
Nézd meg a másik két javaslatomat mindkettőre van topik is. Transferwise és Revolut. Lényegében ingyen használhatod a kártyáikat és piaci középárfolyamon számolnak és egyszerűen és ingyenesen tudsz utalni a bármelyiken megnyitott forint egyenlegedre aztán ők az említett árfolyamon váltják devizára fizetéskor.
Transferwise most:
[ Szerkesztve ]
-
nightzone
aktív tag
Köszi hallotam róluk (Curve-ról is). Engem ezeknél zavar hogy annyi minden olyan adatokat bekérnek, ami sztem túlzás. Tudom GDPR, ismerem, én is dolgoztam vele. Lényeg h. még nem győzetek meg, egyelőre a bankomon keresztül szeretném ezeket a dolgokat rendezni, de ha nem lesz megoldás, akkor lépek.
-
Topikgazda
válasz nightzone #31426 üzenetére
Nem többet mint a bankod és mindegyik legálisan működik az EU-ban, az EU adatvédelmi előírásoknak megfelelően. Neked nem kellett adategyeztetésre menni a bankodba? Ott is és itt is a személyazonosságodat kell igazolni.
Az egyik legdrágább luxus a Rafi elszámolásával vásárolni. -
nightzone
aktív tag
De természetesen kellett, viszont elég volt aszzem személyit/lakcímkártyát bemutatni és aláírni egy nyilatkozatot. Nem rossz bank egyéb szempontból, de ez a kvázi szerencsejáték az árfolyammal nem túl egészséges hosszútávon. Azért köszi a javaslatokat, ha kell váltok majd.
-
internetezoo
senior tag
Nagyon szereti a Magyar Posta az 50-es számot. Nem egy kupacba hozza, hanem naponta a csomagokat. Már nem 21 nap az átlag hanem 50.
-
Inhouse
őstag
Írtam az eladónak, hogy a visszatérítés után mégis megjött a cucc, fizetném. Megköszönte és adott egy linket, hogy arra kattintsak, majd fizessem, de mégse, mert közben átírja az árat. Mit is kell csinálnom, hogy ne rontsam el? A place orderre már ne nyomjak rá? Mikor és hol írja át az árat?
hi dear
thanks for your honesty
you can go to this link:click "pay" but don't finish the payment,
click "pay" then there will be a new window to ask for pay by card or other
then click back
I will change the price for you
then you can pay for it.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
fricy81
tag
válasz ecaddsell #31398 üzenetére
Kösz ezt a posztot, így már nem aggódok, az én egyik csomagom "csak" aug 12 óta pihen valahol egy magyar vámraktárban. Mondjuk nagyon nem aggódtam miatta, ~két dolláros tétel, economy szállítással, csak pont olyan, amit itthon tízszeres áron is rémálom beszerezni....
Viszont hogy a magyar postát is védjem: kinti szállítással is lehettek gebaszok: aug 5-10 között feladott csomagok most kezdenek beérkezni, közben meg (elvileg) ugyanolyan szállítással aug 20 körüli csomagokból kettő már átesett a vámon, a többi meg várja, hogy lekezeljék.
A konténer bontás meg akkora lutri... egyikben négy nap alatt három csomagból egy jött át, másikból meg aznap megy is tovább a csomag. Szóval vissza minden pozitív a magyar postáról, és azonnal monnyonle! -
Topikgazda
válasz fricy81 #31435 üzenetére
Nem védeni akarom a postát, a kinti szállítással az a gond, hogy sok konténer érkezik és képtelenek itt feldolgozni, nem az ő hibájuk hogy kevesen vannak, nem az ő hibájuk hogy a jelenlegi infrastruktúra (épület, szállítási kapacitás) képtelen kiszolgálni ennyi küldeményt. Az sem az ő hibájuk hogy a Sencsenben megvett és feladott csomag ideér 3 nap alatt a fizetéstől számolva és Budapestről 180 km-re kézbesíteni az összesen két hétig tart, miért lakunk az ország másik végében.
Egyértelműen mi vagyunk a hibásak a kialakult helyzetért, ha nem vásárolnánk külföldről 10-12 millió küldeményt nem lenne probléma. Mi egyébként sem küldünk, csak beharácsoljuk a dolgokat.
Szörnyű egy hörcsögök vagyunk.
Ha nem minimum béren fizetnénk őket akkor sem csökkenne a küldemények száma, de legalább jobban éreznék azt hogy meg vannak becsülve, tényleg nem értem miért nem adunk mi ügyfelek több fizetést nekik. Vagy már nem is emlékszem pontosan, azt hiszem mi adunk pénzt, de ők nem kapják meg, csak a vezetőség.
Lényeg az hogy nem a posta a miatt vannak itt késések, hanem miattunk. Abba kellene hagyni a kinti vásárlásokat és így aminek nem kell megérkezni az nem is fog késni.
Mi lesz itt 2021 január 1-től ha nem állunk le?[ Szerkesztve ]
-
fricy81
tag
Meggyőztél, be is rottyantom a rotátort, és vetek a kert végébe egy sor kondenzátort, és egy sor ellenállást, meg egy pár tranzisztort, és jövőre már kiló számra szüretelem onnan a routereket és processzorokat. Mit nekem Kína, hát nem a vas és Aczél országa vagyunk! /s
Tény, hogy a 27% áfa miatt rengeteg dolog olcsóbb bárhol, még szállítást beleszámolva is, de én nagyrészt olyat rendelek, amit itthon nem igazán tudok itthon beszerezni. Épp a múlt héten vettem valamit dupla áron a Bestbyteból, hogy biztos meglegyen időben. Fun fact: pont kétszer annyi időbe telt beszerezni, mint számoltam, az elbaszott rendszerük miatt...
Conclusion: mindenki monnyon le! -
wocsok
tag
Sziasztok!
Sajnos nem érkezett meg egy rendelt termékem, és nyitottam dispute-ot(nem érkezett meg a termék). Az eladó most azt kéri zárjam és nyissak egy olyat amiben nem kérem a terméket és akkor visszaadja az árát. Ezt miért kéri? Gondolom ne fogadjam el, mivel nem nem kérem a terméket, hanem nem érkezett meg... -
Inhouse
őstag
Köszi. Akkor nem velem volt a baj. Egyeztetek vele tovább.
Megpróbáltam azt is, hogy a kis ablakban a régi nagy ablakos nézetre váltottam, de ott sem volt. Viszont ezt meg nem lehet visszaállítani kicsire.
Azt írja most, hogy nyomjak az x-re, de ebben a nézetben már x sincs...csak a vissza gomb, de gondolom ez nem az a vissza amire ő gondolt. Azt azért kétlem, hogy az eladó egy kosárban levő termék árát át tudná írni.
A place order gomb mellett az a ceruzás gomb mi?[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Topikgazda
válasz wocsok #31439 üzenetére
Ha a nem érkezett meg van választva akkor az az ő hibája lesz, a másik esetben nem jegyeznek fel neki fekete pontot.
Mit szoktam csinálni? Van 15 nap dispute indításra a megérkezés éeigazolásától. Ha ezekből a napokból van még hátra több, akkor a dispute CANCEL, nem lezárás és azzal az okkal amit kér indítok egy másikat és megírom neki hogy 2 napon belül akkor várom az elfogadását. Ha ez nem történik meg újból cancel és megy az igazi okkal a az új dispute. -
lacentos
aktív tag
Sziasztok. Mi az eljárás akkor,ha a normális eladó szerint is elveszett a csomag és vissza utalta a pénzt. Viszont mégis megérkezett tegnap.
Hogyan kell elküldeni neki újra a vételárat.
Köszönöm. -
Topikgazda
Csak van lehetőség az eladó általi vételár módosításra.
Lépések:
A kosárba tesszük a terméket. Add to Cart gombbal.
Ezután a View Shopping Chart gomb
Buy from this seller gomb
Lenyitni a Payment Methods lehetőségeket
Ott a Card van kijelölve választandó a WebMoney opcióA jobb oldalt Order Summary, a kuponokból semmi ne legyen megadva Select Coupon és AliExpress Coupon
Ezután a Place Order gombJön a Webmoney fizetési oldala, ott alul jobbra a kén színű CANCEL link, kattintás arra.
A következő képernyőn a Return back to store gombra katt,
ekkor úgy tűnik hogy kiakad az AliExpress oldala, folyamatosan újratölt, de a 11-12. oldal frissülésre jön ez a tájékoztató ablak és ott a Home választandó
És az Orders listában ott a fizetésre váró tétel. Ezt a tételt, ha módosította az árat az eladó azután már tudjuk fizetni az eredeti kártyánkkal.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Tudom, hogy nem rajtad múlik, de miért nem rak ki egy gombot valahova az Ali, hogy "Pay later", vagy "Set custom price by seller"?
Mert amit így leírtál, az biztos működik, de a gyakorlatban egy (programozási ?) hiba kihasználása, hogy ne tudjon lefutni a fizetési művelet sikeresen.
[ Szerkesztve ]
-
Almos
aktív tag
Sikerült összehoznom az első bebukott rendelésemet...
Még áprilisban rendeltem 4$ értékben vackokat, de nem érkezett meg. Az eladó természetesen csak halogatta, hogy várjak-várjak, majd meg fog érkezni. A buyer protection-re pedig nem figyeltem, így kicsúsztam annak az idejéből, az eladó pedig "természetesen" így már nem küld refund-t...
Tanulópénznek nem rossz, ez van.
Egyébként írtam az Ali supportnak, eldumálgattam egy chatbot-tal, aki felajánlott egy compensation-t, meglátjuk mi lesz belőle
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD