Új hozzászólás Aktív témák

  • kiskuplung

    őstag

    válasz Raymond #56967 üzenetére

    Azóta én itt ragadtam:
    "Seeing that you have exhausted all the troubleshooting steps that may help with resolving the issue. I want to inform you that we are going to raise your issue to our next level of support for further troubleshooting as this may resolve your issue as quickly as possible. I do plead for your extended patience and understanding with this.
    Since that this has caused you so much inconvenience, rest assured that we will raise your level of priority to assure that your issue will be addressed immediately.
    We will provide you with an update via email as quickly as possible.
    Warm Regards,

    Romina"


    Ezt azután hogy negyedszer(!) írtam vissza, hogy értsék már meg, hogy semmilyen grafikuskártya driver, vagy Oculus app újraletöltése nem fog segíteni.
    Folyamatosan linkeltem nekik a Metas és Reddites hibajelentéseket az elmúlt 1 hétből.

    Szerintem nem járok messze az igazságtól, hogy eddig csak valami chatbottal leveleztem.
    Háladási hétvége van, szóval szerintem ez legkorábban jövő hét elején-közepén fog megoldódni.

Új hozzászólás Aktív témák