Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    Low-End VR gaming.

    Kiprobaltam hosszabb ido utan milyen a stremelt wireless VR a regi laposon es meglepoen jol megy. A tesztalany a 2014-es Acer Aspire V5-573G volt. A spec mara mar tenyleg alacsony (igaz par eve se volt csucs). A CPU egy 2c/4t Haswell i7-4510u a grafika pedig egy 750Ti-nek megfelelo Maxwell alapu GN107-es Geforce GTX 850m 4GB ami itt sajnos a DDR3-as valtozatot jelenti, tehat memoria savszel osszesen 32GB/s. RAM-bol 12GB DDR3L-1600 (4GB+8GB).

    ALVR 2.3.1 (meg az eredetileg Go-hoz keszult kiadas) es egy Oculus Go volt a VR setup. A lapos Ethernet kabellel volt osszekotve egy olcso 5Ghz Belkin router-el es a Go annak az 5Ghz-es halozatahoz kapcsoldott.

    A Maxwell-el mukodo nvenc eleg az ALVR-nak hogy egy normalis minosegu h.264 stream-et generaljon. Amit kiprobaltam az 60Mbit. Ez boven eleg az alap 1024x1024 per szem felbontasnak es a total latency sem novekszik ha ezt hasznalom es nem valamilyen alacsonyabb bitrate-et ahol mar eselyesebb kepminoseg problemakba futni. Sajnos a Total Latency az ALVR szerint sose ment igazan 70-75ms ala, ez a GF1070-el a jobbik geppel 60ms. Mindketto messze van az altalam eddig legjobb 50ms-nek, gondolom itt mar vagy Turing kartya kene vagy mas router.

    Szoval ha birja a gep akkor megy rendesen, 3 jatekkal probaltam:

    Surge - ezt nem birja a kartya meg Low-on se, ezert VR-ben se nagy elmeny (finoman szolva).
    Thrills&Chills - ez megy siman, nem egy nagy gepigenyu experience.
    House of the Dying Sun - ez meglepoen jol megy. A laposra kotott XB1 kontrollerel siman jatszhato, nem problemas a kesleltetes sem.

    Majd lehet meg kiprobalok par mas jatekot, de a gyenge grafikus kartya nagyon limitalja a lehetosegeket.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák