Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
N0rthF4c3
tag
Nekem az előző autómon (V70 II, TDI) 330-nál kellett cserélni kuplungszettet. A lendkerékkel nem volt különösebb gond, de tény, hogy kotyogott kissé. Mivel nem terveztem eladni, ezért az is cserélve lett.
Amúgy vannak jó módszerek arra vonatkozóan, hogy fel tudjad mérni milyen állapotban van a lendkerék.
-
BigBlackDog
veterán
Mostanában megfigyeltem, hogy elkezdtek párásodni belülről a fényszórók kb. középen, nagyjából a xenon izzók előtt nagyjából búrkifli alakban. Izzócsere (helyzetjelző) januárban volt utoljára és szerintem szeptember környékén láttam először halványan valami enyhe párát. Ki mit javasolna megoldásnak (2007-es S60-ról van szó, ami már xenonos, de még nem vetítőlencsés, hanem hagyományos tükrös)? Ha lehet, akkor a fényszórók kivételét megúsznám, ahogy látom, le kéne bontani hozzá az első lököst.
-
haxxika
senior tag
S60 2002
Jobb elől elkezdett vmi nagyon cincogni az úthibákon. Gyömrői út ilyen állapotban borzalmas hangzavar. Otthoni szerelő tanácsa, hogy húzzam fel a rádiót Érdekes módon ugyanezt csinálja az S80 is a családban (2009). Minden egyes úthibánál olyan mintha valami fém hang súrlódna, de fixen jobb elől.
Ötlet hogy mit és hogyan keressek a pontos hibafeltáráshoz? Volt már valakinek ilyen baja?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
N0rthF4c3
tag
válasz BigBlackDog #10203 üzenetére
Hello,
én rendszeresen szárítgattam a bepárásodott fényszórót. Az volt a módszerem, hogy fixen száraz időben levettem a fényszóró hátuljáról az összes levehető panelt, és úgy közlekedtem vele. Megállás után még egy pár órát úgy hagytam, aztán visszaraktam őket. És így tovább egy pár napig. Nyáron jobb a helyzet, m nyitott motorháztetővel a tűző napon, kiszerelt panelokkal pikk-pakk kiszáradt.
-
tjojo
tag
Sziasztok! Tapasztalt már valamelyikőtök, vagy hallott olyanról hogy fékbetét csere után beleér a felnibe a féknyereg? Ezekkel a felnikkel vettem a kocsit anno, lehet hogy nem rá való lenne? 15-ös alufelni ET43. Arra is gondoltam hogy esetleg a fékbetét nem a gyári adatoknak megfelelő, pedig alvázszám alapján lett megrendelve az alkatrész. 2002 V70 2.4D a szekér. Szerintetek?
-
tjojo
tag
Köszönöm a válaszokat srácok! Ebben reménykedtem. Nem szeretnék most teljesen átállni nagyobb átmérőre.
Már felnivel álmodtam annyiszor kutattam felni után. -
N0rthF4c3
tag
Na kérem szépen, izzítógyertyák kicserélve, 4 darab szar volt az 5-ből... Plusz a kerékcsapágy is, úgyhogy újra szépen indul és halkan siklik Sigurd Gustavsson...
Gumi technikai kérdés. Jól gondolom, hogy ha egy gumi aszimmetrikusan kopott, akkor azt már egy futóműbeállítás sem fogja "helyre tenni"? Vagy pl ha rendszeresen alacsony nyomáson használták és a szélei koptak jobban, akkor normál nyomáson használva ez már nem kompenzálható?
-
BigBlackDog
veterán
válasz N0rthF4c3 #10210 üzenetére
Mennyire van félrekopva? Én még ugyan nem láttam olyan gumit, amire mondták, hogy "ez aztán félrekopott", de a legtöbb autónál a széleken láthatóan kisebb a profilmélység, mint középen (tempósabb kanyarvételek azért darálják a pacsker két szélét).
Szerintem elvileg kompenzálható lenne a félrekopás, ha utána magasabb nyomáson használod, de valószínűleg gyakorlatban nem fog összejönni (ezen kívül nem is szerencsés pl. tapadás szempontjából). Az nem játszik, hogy az első-hátsó tengely kerekeit megcseréled? Nálam az elsők láthatóan szarabb állapotban voltak (a bordák éle ledarálódott, de most, hogy hátrakerültek, pár ezer kilométer után kezdenek ismét normál formába visszaállni).Kerékcsapágy morgott, vagy volt valami jele, hogy cserés? Gyertyák kijöttek gond nélkül, nem törtek? Végül Diósdon voltál?
-
tarantawla
csendes tag
Sziasztok,
Tavaly novemberben vásároltam egy 2007-es XC70-et (P2) D5 AWD automata váltóval. Szeretnék rá nagyon vigyázni és folyamatosan körültekintően eljárni a karbantartást illetően. Itt a fórumot olvasgatva már rátaláltam, hogy a "szokásos" szűrők és oldajok cseréjén kívül érdemes figyelmet fordítani a váltó, szöghajtómű, a haldex és a hátsó diffi olajaira (haldex esetén szűrő is) egyaránt.
Szeretnék érdeklődni, hogy ezeken kívül mi olyan dolgok vannak még, amelyekre rendszeres figyelmet érdemes fordítani, vagy legalább most, vásárlás után nem sokkal megnézetni? Vásárláskor egy kaposvári Volvo szaki nézte át az autót, ő nem talált semmilyen kirívó problémát.
Ezen kívül szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
Gyorsításnál kb. 1600-1800 rpm fordulatszámtól hallható a motor hangjával párhuzamosan egy halk hang, ahhoz hasonló, mikor kifújjuk a levegőt (nem sipoló), nagyjából 2600 rpm környékén szokott megszűnni. Én a 3-4-5-6. sebességben szoktam hallani, de nem kizárt, hogy az 1-2.-ben is van. Előre szeretném leszögezni, hogy nem értek az autókhoz, ezért inkább csak találgatnék, olyan, mint ha a turbo valamelyik csöve vagy az illesztése "szelelne". Teljesítménycsökkenést nem érzékeltem (ha csak nem azóta fennálló gond, hogy nálam van), viszont nagyon meg lennék lepve, ha a jelenlegi teljesítménye csak "csökkentett" lenne.Indítás után 5 percet minimum járatom, mielőtt bárhova is elindulnék (+ van a kocsiban rásegítő fűtés), illetve megérkezéskor is 2-5 percet várok, mielőtt leállítom. Nem taposom, az előzéseket leszámítva 2000-2400 körül szokott az automata elváltani.
Köszönöm a segítségeteket előre is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tarantawla #10212 üzenetére
Indítás után én nem szoktam járatni, szerintem jobb neki, ha fél-egy perc után nyugodt tempóban, 2000-3000 közötti fordulaton elgurulgatsz. Ha jól értem, nincs programozható állófűtés. Mivel a szükséges vas megvan, így egy egyszerű programozással márkaszervizben fel lehet éleszteni ezt a funkciót is (60e Huf körül volt egy éve egy 2007-es S60-hoz). Én azt szoktam járatni hidegben 5-10 percet motor indítás előtt és érezhetően csendesebben indul így a jószág.
-
tarantawla
csendes tag
válasz BigBlackDog #10213 üzenetére
Szia,
De igen, van benne programozható (két program + manuális indítás) állófűtés, azért neveztem meg a rásegítőt külön, mert az motorindítás után automatán bekapcsol, ha hideg van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tarantawla #10214 üzenetére
Akkor jobb a helyzet, tudod használni előmelegítésre a kézi indítással. Én mindig be szoktam kapcsolni indulás előtt, kicsit az utasteret is felfűti 10 perc alatt. Igaz relatív ritkán használom az enyémet (hetente egy-két alkalom) és akkor is 100 kilométernél nem megyek kevesebbet vele egyhuzamban. Értelemszerűen sok rövid távnál nem így járnék el.
-
tarantawla
csendes tag
válasz BigBlackDog #10215 üzenetére
Szia. Köszi a tippet, kipróbálom. Én 25 km-re járok be dolgozni (bár nem minden nap használom), illetve havonta két-háromszor teszek meg vele nagyobb távokat (100+). Mire gondolsz, sok rövid távnál hogyan járnál el?
-
BigBlackDog
veterán
válasz tarantawla #10216 üzenetére
Mondjuk 25 km az már nem annyira kevés. Tavaly, mikor én is 2*22 kilométereket jártam vele, akkor januárban és februárban kb. minden nap reggelre be volt állítva az időpontra való előfűtés (így minden nap reggel 30-50 percet ment). Délután csak 3-4 percig ment (amíg bepakoltam, levetkőztem, előkészültem, esetleg letakarítottam a havat), hogy ne teljesen hidegen indítsak a motorra. Ha csak 5-10 kilométeres utakra lenne használva, akkor nem nyomatnám akkumulátorkímélés érdekében.
-
tarantawla
csendes tag
válasz BigBlackDog #10217 üzenetére
Megvallom, kicsit félek ettől a 2x25-30-tól is. Sok mindent hallottam a rövidtávozás káros hatásairól a diesel autókra nézve, ezért is keresem a legoptimálisabb/legkímélőbb megoldást (inkább tankolok többet, ha cserébe az autó nem károsodik).
-
ffodi
veterán
válasz tarantawla #10212 üzenetére
Nem kell ezt a dolgot ennyire túlgondolni. Ha nagyon hideg van és kint állt éjjel az autó a szabad ég alatt, akkor érdemes indulás előtt begyújtani a kályhát (ha van), és előmelegíteni, valamint az első pár kilométeren mindenképp óvatosan közlekedni vele. Ha garázsban van, és ott van legalább +5-6 °C, akkor még a kályha sem feltétlen kell, hanem indulás előtt legalább fél percet járatod és kész. Nyilván ilyenkor is érvényes az, hogy az első kilométereken (itt több az a pár, mint az előbb) tojás van a gázpedál alatt. Azt pedig szintén érdemes észben tartani, hogy a kályha a vizet melegíti, az olajat viszont nem!
Megálláskor teljesen felesleges percekig járatni. Ha előtte tapostad neki, vagy valami kemény hegymenet volt, akkor érdemes a visszahűlés miatt ~30 másodpercig járatni, egyéb esetben nem szükséges néhány másodpercnél tovább.
Amire még érdemes odafigyelni: A kocsid az évjáratából adódóan részecskeszűrős kell legyen. Ha mész időnként hosszabb utakat autópályán, akkor OK, ha nem, akkor viszont érdemes néha taposni neki mert bekoxolódik a DPF. Itt sem kell semmi különlegesre gondolni, csak annyi, hogy nem 2000-es fordulaton és alatta nyekteted, hanem 3000 felett tartósabban.
Még egy fontos dolog: Soha ne hagyd kiürülni a tankot, ha teheted negyed állás körül tankolj rá.
Sípoló hang: Legrosszabb esetben, a turbócső tömítése (és rögzítése) kezdi megadni magát. Ha ez a gond, akkor egyszer csak leköpi majd a csövet, és akkor érzed majd a csökkentett teljesítményt. Következő átvizsgáláskor érdemes azt megnézni. Tippre ugyan az az elrendezés, mint az S60-on, tehát a haspajzs levétele után egyből látszódni fog.
Itt pedig egy szép lista, amit anno az S60-nal kapcsolatban összegyűjtöttem. Egy jó része érvényes a te kocsidra is.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
tarantawla
csendes tag
Igen, az első néhány kilométeren minimálisan szoktam nyomni a pedált, hogy lehetőleg 1700-1900 körül már elváltson az automata. Jelenleg szabad ég alatt áll, szóval akkor mindenképp rendszeresítem a programozott állófűtés használatát.
Igen, van részecskeszűrő az autóban, ebből kifolyólag (ahogy te is írtad), ha autópályán megyek, majdnem minden esetben keresek rá alkalmat, hogy kicsit kizökkentsem a megszokott tempóból. Ezen kívül gondoltam rá, hogy tavasszal elviszem egy részecskeszűrő tisztításra, biztos-ami-biztos alapon.
Örülök, hogy a tank dolgot írtad, korábban is tanácsolták már ezt, így erre szintén folyamatosan figyelek, legyen hátra legalább 200-250km-nyi anyag, amikor a következő adagot rátankolom (+ mindig ugyan arra a kútra járok, ha csak nem úgy hozza az élet, bár ez nem tudom számít-e).
Köszönöm a tippet a hibajelenséggel kapcsolatban.
-
ffodi
veterán
válasz tarantawla #10220 üzenetére
Részecskeszűrő tisztításra felesleges elvinni "csak úgy", szóval amíg nem jelzi, addig nem kell vele foglalkozni.
Ha akarsz valamit tenni az ügy érdekében, akkor tehetsz bele olyan adalékot (teli tank gázolajhoz) ami elősegíti a kiégetést.Hozzáteszem, ha ésszerűen használod a dízelt, akkor talán sosem lesz gondod a részecskeszűrűvel. Nálam még soha sem jelzett be, hogy gond lenne vele...És végül még egy érdekes dolog: mivel a hátsó dobom helyett jelenleg egy üres cső van véggel, azért hallani mikor égeti a kormot, ugyanis ilyenkor valami kegyetlen mély morgó hangja van.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
BigBlackDog
veterán
válasz tarantawla #10220 üzenetére
Én nem bolygatnám a részecskeszűrő stabil belső lelki nyugalmát, ha nem muszáj. Állítólag, 80% körüli töltöttségnél kiírja, hogy baja van. Elvileg az enyém is már követett ilyen bűnt el pár évvel ezelőtt, még az előző tulajnál. Akkor mentek vele egy nagyobb kört az M0-n, aztán helyreállt a rend. Azóta nem tapasztalták.
Külön adalékokat én nem tennék a tankba, nem hiszek bennük, inkább akkor a prémium gázolajat választanám. De ez csak a saját hüleségem, tapasztalatlanságom, még sohasem próbáltam, csak félek, hogy hosszabb távon valahol megbosszúlják magukat.
-
tarantawla
csendes tag
válasz BigBlackDog #10222 üzenetére
Előző tulajdonos mondta, hogy ha kivillanna a lámpa, akkor gyötörjem meg és ne féljek, ha füstöl mint az állat, gondolom akkor nála megtörtént legalább egyszer. Amióta megvan a Shell V-Power Diesel-t tankolom bele mindig (erről esetleg valami vélemény?).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #10217 üzenetére
Be kell kapcsolni a kályhát, aztán éjszakára töltő
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tarantawla #10223 üzenetére
Nézesd meg diaggal, mennyi a hamu a szűrőben, addig nem érdemes belenyúlni. Sokféle módszer van, némelyik károsítja is a szűrőt, például a Dpfcleaner.hu tudtommal korrekt módszert használ. Prémium üzemanyag ajánlott, adalékok pedig legfeljebb olyan, ami szintén égést javít (sima gázolajba cetánszám növelő, vagy simán prémiumot tankolni, utóbbihoz semmit nem öntenék).
-
lorcsi
veterán
xc40
elég szépen megy -
N0rthF4c3
tag
válasz BigBlackDog #10211 üzenetére
Na ha nem láttál még félre kopott gumit, akkor majd lefényképezem a nyári garnitúrámat Szerintem nem is rakom már vissza a hátsókat. Fájdalmas történet egy szezon alatt lenullázni 2 gumit. Pont ezért is vesszőparipám ez is, mert azért ha valami drága muri tud lenni, az a gumicsere. Én használtat elvből nem veszek, illetve ismerőstől még megvenném, de gumisnál semmiképp. Na már most, nekem pl a 4 nyári conti 35 ezer/dbjával számolva, 140 ezer volt. A téliek is hasonló árban vannak, hiába kisebb méretűek. Már ha jó márkában gondolkozik az ember, mert a Nankang, meg a Taurus olcsóbb
A télieket az autóval kaptam, ránézésre is alacsony nyomáson használták - majd ezekről is csinálok képet normál fényviszonyok között. Szerintem még ezt a szezont kihúzzák, és ezeknek is vége. Valószínűleg amúgy az XC magasabb fekvéséből adódó "billegése" is jobban eszi a gumik széleit. Eldöntöttem, hogy nem csak szezononként fogom forgatnia gumikat, hanem szezon közben is egyszer, bár azt mondják, hogy összkerekes autóknál célszerű 5 ezrenként forgatni.Igen, Diósdon voltam, Nagy Zoli csinálta meg két ünnep között. Kerékcsapágy hangot nyár óta hallottam, de először azt hittem, hogy a gumik, utána meg azt, hogy a difi - volt is erről itt szó. Kerékcsapágyra nem is gondoltam, mert teljesen más hangja volt az előző autómon a rossz kerékcsapágynak. Aztán szerencsére "csak" az volt a gáz...
-
N0rthF4c3
tag
válasz tarantawla #10212 üzenetére
Szerintem a 25 km azért már elég jó táv egy dízelnek. Főleg úgy, hogy azért ezek az autók már korrektül bemelegednek viszonylag rövid időn belül télen is. Ordító telek nincsenek tartós tizenfokos mínuszokkal, szóval szerintem napi 50-60 km ingázásra tökéletes. Én átlag 70 kilométert megyek egy nap oda-vissza, de ha besokallok a várostól, akkor hazafelé inkább körbe megyek az M0-n, az csak hazafelé 80 km. Plusz befelé 35, az már 115. Szóval csak a munkába járás évente 10-12 ezer kilométer - és akkor még csak dolgoztam Olyan 20-30 ezer között szoktam menni egy évben cakli-pakli.
Amivel szerintem nagyon sok minden megelőzhető minden autónál, az az, ha figyelsz rá. Ha tankolásonként azért rámérsz a guminyomásra, ha nem ordít folyamatosan a zene bent, hanem néha ráhallgatsz menet közben, vagy miután beindítod felnyitod a géptetőt és fülelsz. Ha pl szar úton, vagy fekvőrendőrökön figyeled, hogy koppan-e valami a futóműben. Ha 2 hetente ránézel a folyadékszintekre, figyeled bent a vízhőfok jelzőt és így tovább. Ennél többet úgysem tudsz csinálni, szóval ezt ki kell maxolni Én mondjuk gondolkodom egy VIDA-DICE kombón is, de elsősorban azért, mert érdekel a diagnosztika része.
A részecskeszűrőhöz nem nyúlnék, csak ha gáz van vele. A hajtás folyadékait 50 ezrenként lecseréltetném, nálam most olajcserénél lesz esedékes. Egyébként biztosan van benne részecskeszűrő? Mert 2005-2006-2007-ben már 2 féle dízellel lehetett venni ezeket, a 163 és a 185 lovas változatot is lehetett kérni. Előbbiben nem volt még részecskeszűrő, az én 2006-os évjáratúmban sincs.
Leállítás előtti járatás szerintem is max fél percig, de egy átlagos út után nem szoktam várni semennyit. Van benne egy olyan funkció (a tiédben is), hogy ha úgy érzékeli, hogy túl meleg a motor/turbó (valamilyen jeladók alapján - gondolom), akkor leállítás után még járatja pár percig a hűtőventillátort - nálam rendszeresen csinálja nyáron.
A kifújó hang, és úgy alapból a karakteres turbó hang a D5 motoroknál alap. Meg kell szokni, illetve nekem nincs vele különösebb bajom, kifejezetten tetszik.
Itt csekkolhatod, ez egy full egészséges motor/turbó hang D5 esetében:
-
BigBlackDog
veterán
Ismét segítségeteket kérem! Szóval volt az úgy, hogy ki lett cserélve a lengéscsillapító, a rugó és a felső gumiágy az első tengelyen mindkét oldalt. Ezen kívül kapott két új gumit is előre és mind a négy kerék ki lett centrírozva. Ezután kapott még egy futóműállítást is előre, hátra.
Aztán mentem vele idáig 700-800 kilométert. Ez alatt háromszor játszotta el, hogy 80-130 km/h tempó között autópályán, vagy autóúton elkezdett búgni, remegni, enyhén ütni, mintha valami berezolnálna, beremegne. Ha lassítottam, akkor mélyebb volt a hangja, ha gyorsítottam, akkor magasabb lett kicsit a búgás és szaporább lett az enyhe remegés. Benyomott kuplungra nem változott, váltástól, motorfordulattól független volt, kizárólag a sebességtől függött. Próbáltam kormánnyal is játszani kicsit, de nem volt hatása a hangra (igaz, mivel pályán voltam, így legfeljebb egy sávváltás erejéig tudtam jobbra-balra tekerni a kormányt). Erősebb fékezés után sem múlt el és nem is erősödött fel.
Mindhárom alkalommal csak kb. fél-másfél percig tartott, 70-60 km/h közötti sebességre való lelassításkor szépen eltűnt és utánna már nem jött vissza.Eddig az útfelületre gyanakodtam, de ma egy olyan helyen is előjött, ahol már sokszor jártam és sohasem volt semmi bajom.
Próbáltam keresgélni, nagyjából az ebben a videóban hallható hangra hajazott leginkább (csak mélyebb volt a búgás és nem remegett ennyire belülről), amit hallottam. Jól sejtem, hogy új kerékcsapágyak kellenének?
[ Szerkesztve ]
-
N0rthF4c3
tag
válasz BigBlackDog #10230 üzenetére
Hello, meg kell emelni és megforgatni a kerekeket, egyből kiderül, hogy kerékcsapágy-e. De ha nem állandó, akkor azért nehézkes lesz, főleg, hogy megemelve nincsenek terhelés alatt.
-
N0rthF4c3
tag
válasz BigBlackDog #10232 üzenetére
Nálam fix hangja volt, de útviszonyoktól függő, 50 fölött kezdett el zúgni, ahogy nőtt a sebesség, úgy lett egyre hangosabb. Zavaró, de meg kell várni, amíg konstans lesz a hang.
-
Mennyi volt a tányér nem tudod? Nézegetem én is a szetteket mostanság, ugye tányér külön kell, de az alkatrészes oldalak 4 alsó+4 felsőre 100k+-ért riogatnak.
Ja, és extrába ma olyan hangokat adott a jobb első futómű, minta valaki téglával lövöldözte volna alulról a doblemezt, ezt sem tudom hova tenni. Ropog random összevissza.
[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
Hali! Van egy 2004-es S60-om d5 163le. 466.000 autópályás km Eneos 5W40 olajjal, szakszervizbe hordták az autót, 20.000km-ként olajcsere a számlák szerint, olajat nem eszi.
Most lesz az első csere nálam és hát a szokásos kérdés, 0W vagy 5W?
Tudom melyiknek mik az előnyei, igazából a 0W sokkal ésszerűbb döntés, de mivel higabb, a honolt hengerfalról és más helyekről nem folyik le, míg mondjuk az 5W ottmarad, és indításkor azonnal kenést biztost akár a gyűrűknek?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
haxxika
senior tag
válasz volvoguy #10236 üzenetére
Nálam már egy jó ideje 5W olaj van bent, nem 0W (2002 S60 D5, 388e km). Utoljára Total Quartz 9000 Energy-t kapott (ACEA A3/B3/B4), köszöni szépen nem eszik semmi olajat. Eddig 9000 az utolsó olajcsere óta, de egy decit nem kért pluszban. Mi éghajlatunkra és felhasználásra bőven elég az 5W-40 (szerintem), de az Eneost sokan szidják interneten. Castrol szerintem túlértékelt, Motult vagy Totalt nézném meg még a helyedben.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
tarantawla
csendes tag
válasz N0rthF4c3 #10228 üzenetére
Nekem is nagyjából ez a helyzet, meló miatt havi 1000-1200 km, illetve ennek kb. a fele pluszban a szabadidős rész. Ez a VIDA-DICE valamilyen diagnosztikai eszköz? Igen, biztosan van benne részecskeszűrő, nekem a 185 LE változat van a hat sebességes geartroniccal.
Köszi a videót, tényleg itt is hallatszik amiről beszélek, csupán azért kérdeztem rá, mert furcsa volt, hogy nem mindig észlelhető bentről.
Apropó, nem tudod (tudjátok) véletlenül, hogyan lehet a tükröket behajtani? Próbáltam a távirányítón a gombokat hosszan nyomni, a tükörválasztó gombokat együtt (láttam ilyen videót neten), de semmi. Próbáltam kézzel, de meg sem mozdul, és nem akarom letörni.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz volvoguy #10239 üzenetére
Előtte szerelő 1 is 5W-t rakott, illetve azelőtti is, ezért nem akartam bekeverni, hogy 0W-t teszek bele. Havonta 1 vidéki pályázás (500km), de egyébként városban 10-15km egy indítással. Fele-fele arány amit mondanék erre. 10ezer a periódus nálam.
Nem volt vele eddig probléma, ezért maradtam ennél.
16 éve nálunk az autó, motorral még nem volt semmi probléma.tarantawla:
VIDA-DICE a gyári diag, ezzel lehet a legtöbb értéket kiolvasni, valamint tudsz vele egyéb módosításokat is eszközölni az autón (lezárás timeout módosítás, egyéb paraméterek figyelése). Valamint remek szervizkönyv, mert mindent megmutat típusspecifikusan.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
volvoguy
addikt
válasz haxxika #10242 üzenetére
Szuper! - Hát nálam ez úgy néz ki h a város ha menni kell olyan 7-10km között, de hetente kap 2-300km országutat. Sajnos pályázni nem tudom elvinni mivel nem járok olyan helyeken. Sőt olyan is van h két napig be sem indítom, mert nem kell mennem vele sehova.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
N0rthF4c3
tag
válasz tarantawla #10238 üzenetére
Belülről van gombod a tükör behajtásra? Mert csak akkor motoros ez a funkció. Ha nincs, akkor szépen kézzel behajtod. De szerintem ezeken az autókon még nem volt olyan funkció, hogy távirányítóval intézed ezt. Én is bentről hajtom be gombbal...
-
haxxika
senior tag
válasz volvoguy #10243 üzenetére
Van hogy nekem is egy hetet áll, aztán ráindítok -5 °C-ban, gond nélkül veszi. Nyugodtan mehet bele az 5W-40, csak a minősítésre figyelj mindenképp! Az országúti távod elég neki, nem kell mindig pályázni. Nyilván hideg motor esetén te sem rúgod neki.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
tibor.sz
tag
válasz tarantawla #10247 üzenetére
Azt nem tudom, hogy a Te autódon hol van, de a következő generáción egyszerre kell megnyomni a bal és jobb tükör gombját és akkor hajlik be.
-
haxxika
senior tag
válasz tarantawla #10247 üzenetére
A szivargyújtó melletti gombsoron kellene keresni, ha van, mégpedig ilyen. Ha nem, akkor bizony kell egy kis erő megmozdítani.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Microsoft Excel topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Diablo IV
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Jogász topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen