- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- Projektor topic
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Autós kamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
Kivettem a navi DVD-jét, hogy kicseréljem. Azóta nem jön fel a képernyő és a lemezt se veszi vissza. Wtf?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Peti78
őstag
xc90 vényóc (2005) 1,9 M a volvo adok veszek csoportban Gyorsan eldöntöttem, hogy megveszem. De nem. Először elhúzunk Amerikába nyaralni, aztán házat kell venni. Addig marad az s60 T5. SZinte sírni tudnék, tudom, hogy bánni fogom...
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
rayoliviero
veterán
A kocsiban (V60) lévő USB csatlakozót azt lehet használni telefon töltésre vagy az csak zenelejátszásra alkalmas?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10753 üzenetére
Tölt is, csak kisebb árammal (mintha gépre dugnád, USB 2.0 jobb esetben).
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10753 üzenetére
Lehet. Persze szivargyújtós cucc gyorsabban töltheti.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10754 üzenetére
Köszi.
sfdrakex: Azt vágom, csak nincs szivargyújtó töltőm és azt hittem, hogy ma kell mennem vidékre, telóm meg 20%-on. De végül nem kell mennem.
Majd veszek egy normális szivargyújtó töltőt. -
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #10757 üzenetére
Tönkrement a székem, az újak horror áron mennek amiket kinéztem. Így megszületett az ötlet, hogy megtartom a gázrugós kerekes részét a tönkrementnek, és össze házasítom egy kocsi üléssel. Szerettem volna MK2 V70/S60-at, mert számomra talán ezek a legkényelmesebb kocsi ülések amikben valaha ültem.
Viszont nem úgy alakult, neten volt vagy 160 font egy darab, az sem volt makulátlan. Elmentem egy régi ismerős bontóba, és a leghátsó sor legvégén megláttam egy törött S60-at.
Azonnal elöntött a remény. Belenéztem, és koszos, de tökéletesen ép volt az anyós ülés, így kikaptam, megvettem kemény 20 fontért, meg a 4 gyári Volvo felnit csavarokkal és középpel kemény 60 fontért felújíttatom és mehet rá egy téli szett.
-
N0rthF4c3
tag
válasz sfdrakex #10746 üzenetére
Hát passzolom, féltengely parám már volt, de az más jelenség volt. A vicces az, hogy mos 7végén vidéken visszarakattam az eredeti helyekre a gumikat, és így nincs hangja, cserébe valóban hangyafasznyit jobbra húz.
Mi köze lehet ennek a hangnak a gumikhoz, a pozíciójukhoz? Nem értem... Hozzá teszem, hogy nézegettem a képeket, és nem szimmetrikus az Ecocontact 5 mintázat, szóval milyen alapon dobálják átlóban ide-oda?
És akkor amúgy a legjobb, hogy a vidéki kis műhelyben a kerékcsere mellett átnézte a srác a futóművet is full fakultatív módon. Azt mondja, nézzem már meg, a jobb oldali axiál lóg, hogy állítottak ezen futóművet? És valóban... Hát így... Közel 20 ropiért...
-
Johnny_vT
senior tag
Múlt pénteken megvolt a Bluetooth modul beépítés a telefonomba.
A bal oldali nyák az eredeti cucc (a facelift előtti első szériákban még konkrétan egy Ericsson mobil volt benne képernyő és kezelőgombok nélkül ), a középső pedig a beépített cseh gyártású
tehát lóf*szt saját tervezésokosító modul. A művelet fél órán belül kész lett. "Csak" a teljes középkonzolt kellett kikapni, hogy hozzáférjen a szakember a telefonhoz, meg két helyen bele kellett vágni a hátsó műanyagba, hogy elférjen az egy extra kábel.Működése remek. Kormányról látom és böngészhetem a telefonom névlistáját, hívásindítás kormányról és/vagy a szokásos nyomógombokkal, hívásfogadás a beépített mikrofonnal és fejtámla hangszóróval, zenevezérlés kormányról, stb.
Ami viszont nagyon felcseszett: tönkrement a navi fejegységem éppen a szervizlátogatás után, hála a remek magyar mellékutaknak. Azért zavar ennyire, mert annak a javítása hasonló nagyságrend (kicsit több) lesz majd mint amibe ez a nem létszükségletű BT modul került.
A DVD-olvasó már korábban is nehezen akarta beolvasni a berakott lemezt, most viszont pár napja kiadni nem akarta. (Ugye a magyar térkép másik lemezen van mint a német.) Ezt meg is mutattam a szerelőnek, aki megkocogtatta és tanácstalanul annyit mondott, szét kéne szedni hozzá. Mondom ok, aztán mentünk tovább és mikor a következő pihenőnél kíváncsiságból megnyomtam a gombot, láss csodát kijött a lemez. A gond viszont az, hogy innentől fogva nem vesz be másikat, nem működik a behúzó mechanizmus. Sőt, a navi képernyője sem bújik ki a műszerfalból. Attól tartok megdöglött úgy ahogy van. (Habár most ha belenyomom félig a lemezt és megnyomom a kiadó gombot, akkor szépen kiadja gond nélkül.) Találkoztatok már ilyennel?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
kelekyle
őstag
válasz Johnny_vT #10762 üzenetére
saját tervezésű, a VDASH találmánya úgymond és Kloiber Laci a magyarországi VDASH partner és közösen agyalnak ki újabb megoldásokat, egyszer anno írt erről vagy valahol olvastam, hogy ilyen találkozókat is szerveznek és okosítják egymást volvobol .
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
Johnny_vT
senior tag
válasz kelekyle #10763 üzenetére
Ugyanezt láttam már tavaly is egy cseh oldalon (2016-os létrehozás), illetve magán a nyákon szintén cseh weboldal linkje áll. Nemzetközi kooperációban készült? A "mi, Magyarországon fejlesztettük ki" akkor sem állja meg a helyét.
Na de mindegy is, nem akarom őket csépelni, csak feltűnt ez a félrebeszélés.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Chal
addikt
válasz Johnny_vT #10764 üzenetére
Nem akarok téves infókat adni, inkább csak azt mondom amit magam hallottam személyesen a Vdash-től: márciusban egy ismerős útján kerültek a látóképembe egy eladó V60 PHEV kapcsán, ami miatt többször is beszéltem velük telefonon. Több alkalommal is elmondták, hogy a cseh "anyacég" egyik alkalmazottjáé az autó (ha jól vettem ki, akkor inkább csak partnerei egymásnak, de hivatalos kapcsolat van, amolyan cégcsoport, vagy hálózat), és közösen fejlesztenek dolgokat. A csehek inkább az sw-ben erősek ők meg hw-ben, és ha megveszem az autót, akkor biztos lehetek benne hogy ezekkel vagy nem lesz gond, vagy ha igen, akkor lesz profi supportom a jövőben is hozzá Sajnos nem jött létre az üzlet, de nem az ő hibájukból, az autó maga nagyon rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #10762 üzenetére
Mielőtt lehúznám a navi DVD-fejegység kábeleit és kiszerelném a kocsiból, kell előtte csinálni valamit? Teszem azt, áramtalanítani az autót, hogy ne dobjon hibakódot? (Valami olyasmit írt az egyik tutorial, hogy akksiról negatív saru le, majd hagyjam az autót 10 percig II-es állásban gyújtáson, de ez nekem valahogy baromi hülyeségnek hangzik... )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
haxxika
senior tag
válasz Johnny_vT #10766 üzenetére
Amikor szereltük az autót szimplán nem adtunk gyújtást. 1-2 perccel gyújtás levétele után leáll a canbus és nyugodtan szerelhetsz. Ha próbálni akarsz közben valamit, mindenképp dugja vissza minden kábelt, ennyi a titok.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
-
-
haxxika
senior tag
Nekem benne volt a kulcs a kocsiban (0 állás), vártunk fél percet, lekaptam a klímapanelt. Kicseréltük a ledeket, vissza a kábelköteg, gyújtás és nincs hibakód. Ugyanezt még eljátszottuk utána 5x egy órán belül, de azóta se volt gond. De ha biztosra akarsz menni akkor vedd le a negatív sarut és kész, más dolgod nincs.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Johnny_vT
senior tag
Nem is tudtam, hogy a márkának van saját "soundtrack-je" Nagyon szép dalok, van több is.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Chal
addikt
Úgy néz ki megszívtam rendesen a V60-al a gyári vonóhorog kapcsán. A kereskedő nem vizsgáztatta le, én meg jó nagy hülye voltam, nem néztem meg. A vétel óta eltelt már 3-4 hónap, gyakorlatilag tegnap vettem észre a dolgot. A forgalmi ezen része üres (az O-s soroknál nincs semmi). Az autó Hollandiából származik, a papírmunkát magyar kereskedő intézte, a horgot vélhetően nem tette fel a vizsgáztatásnál, illetve nem is jelezte hogy van (lehet hogy nem is tudta). Van ötletetek hogy mit lehet ezzel a szituval kezdeni? Vannak fokozatok az ügyben, a legjobb eset ugye az, hogy a kereskedőnél van gyári műbizonylat + hajlandóság + kapcsolat vizsgaállomáson, vagy akármi. Odamegyek, elintézi, addig megebédelek, elfelejtük. Erről az eshetőségről egyelőre nincs infóm, illetve amúgy is utópiának érzem, de rajta vagyok azért a cseszegetésen.
E miatt engem főleg a legrosszabb eshetőség érdekel most inkább:a kereskedő lepattint, műbizonylat nincs, magamnak kellene megoldanom a dolgot valahol/valahogy. A horog mobil, gyári (Volvo/Thule), a jobb hátsó ajtónál található súlytáblázatban ott vannak a vontatható tömeg adatai is, valamint magába a vonószembe bele van ütve egy sokjegyű szám. Ezen kívül semmilyen papírom nincs róla. Ezzel így lehet itthon kezdeni valamit, vagy így járás?
-
Chal
addikt
válasz molnarpeter #10776 üzenetére
Köszi! Akkor ezek szerint a legrosszabb eset arra módosul, hogy bemegyek egy vizsgaállomásra, és levizsgáztatom újra az autót? Azért ez mindjárt jobban hangzik, itt csak némi pénzt bukok, de legalább lesz használható horgom. Lehet a horgot külön vizsgáztatni, vagy egy full vizsga kell, immár horoggal?
Egyébként egy FB csoportban mondták, hogy a beütött szám előtt kell lennie egy "E" betűnek, de nálam csak számok vannak. Erről esetleg tud valaki valamit?
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Na, ez az ügy szépen megoldódott, felhívtam a kereskedőt, roppant korrekt volt, intézett időpontot vizsgára, okmányirodába, és újra levizsgázott az autó, immár vonóhoroggal, a számlát is ő állta.
De hogy ne legyen nagy az örömöm, ma dobott az autó egy ilyet:
"Motorrendszer szervíz szükséges"
V60 D6 (D5, 2.4), jó nagy melegben, nagyobb terhelés közben (autópályán visszakapcsoltam, és odaléptem neki picit, de igazából semmi komoly) dobta. Utána óvatosan próbálgattam, húzott rendesen, semmilyen érezhető problémát nem tapasztaltam, majd jött is a lehajtó, és kb. 20 perc 70-90km/h-s tempó után haza is értem, eközben sem tapasztaltam semmi rendelleneset. Azóta valamelyest lehűlt az autó, a hibaüzenet nem tűnt el. Olvasgattam mindenfélét, de gondolom VIDA nélkül nem leszek okosabb. Esetleg tud valaki tippet adni, hogy hova tudnám holnap bevinni egy gyors diagnosztikára Bp-n?
-
Chal
addikt
Köszönöm a tippeket, de a hiba tegnap estére felszívódott. Azóta sikerült találnom két
márkatársatmodelltársat a neten, akiknek szintén előadta a jelenséget az autó, és pár nap múlva amikor VIDA-ra került, furcsa módon teljesen üres volt a hibatároló (vannak kételyeim azért, de mindketten ezt mondták).Mivel az autó pár hét múlva amúgy is megy vezérléscserére, így már nem kapkodok, ott úgyis megnézik.
Viszont mindezek ellenére úgy látom, hogy nem ártana itthonra egy VIDA Dice, az ilyen helyzetekben szívesen ránéznék. Milyet/honnét érdemes vásárolni? Az Ali és az ebay tele van vele (itthon meg háromszoros szorzóval árulják ugyanazt), a panel és a chipset látszólag ugyanaz mindegyiken. Vegyem a legolcsóbbat, és kész, vagy ennél azért bonyolultabb a kérdés?
-
kelekyle
őstag
Én aliról vettem fullchip VIDAt, és egy Windows10-es tableten használom. Win10-re telepítés kicsit macerás de a neten lehet hozzá találni fasza leírást.
Amúgy az a probléma, hogy sokan nem tudják kezelni a VIDA-t, hiába veszik meg
Rengeteg opció, teszt és paraméterezés van benne. A hibát, amit korábban bedobott de inaktív lett, a timelineon látszik, érdemes ránézni kicsit alaposabban.Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
Chal
addikt
válasz kelekyle #10783 üzenetére
Köszi, akkor esélyes, hogy ez lehetett
Mi a helyzet amúgy magával az sw-vel? Amit adnak hozzá a kínaiak, vagy ami a netről levadászható(?), az mind-mind Volvo szervizekből kiszivárgott sw? Vagy megvásárolható/hozzáférhető ez halandók számára is?
Egyébként Alin találtam egy hirdetőt, aki azzal promózza magát, hogy ő már VIDA 2015A sw-t mellékel a termék mellé, szemben a többivel (2014D). Ez elvileg tudja az újabb modelleket is kezelni. Érdemes ezzel foglalkozni (netán itt a hw is lehet más?), vagy ezek az sw-k amúgy is beszerezhetőek a megfelelő helyekről?
[ Szerkesztve ]
-
voyager4.4
senior tag
válasz voyager4.4 #10560 üzenetére
Sziasztok !
Ez most nem magamnak válasz, csak mutatom az előzményeket.
Megcsináltuk az ABS-t, a pumpa motor nem tudott elindulni (tehát az volt a baj, amit az autó magáról állított... ) komplett csere után jó lett.no fate but what we make
-
Peti78
őstag
válasz voyager4.4 #10787 üzenetére
Legalább megoldódott! Mennyibe fájt?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Car Cleaning Guru árulja a Volvóját ha valakit érdekel
-
Faith
aktív tag
Üdv
Az utóbbi pár hétben figyelgettem a hasznaltauto.hu-t, hogy hátha találok egy S80 V8-at, viszont egy darab sincs azóta sem. Esetleg valami tipp, hogy hol érdemes szétnézni még? A mobile-n is összvissz pár darab van.
Illetve egy másik kérdés, a 2.5T 209 lovas motor mennyire bajos?
-
Peti78
őstag
Ha drága az a baj, ha olcsó az gyanús. Az olcsónál legalább tudod, hogy biztos hozzá kell nyúlni. Viszont ha megcsináltattad, tudod, hogy az meg van csinálva. Drágán is lehet olyat venni, aminél 10 ezer km után mondjuk váltófelújítás játszik be.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #10797 üzenetére
Nem garancia az ár, az olcsó sem feltétlenül rossz, a drágább sem feltétlenül jobb. (bár nagy eséllyel)
Minimalizálni lehet a kockázatot, elmenni, kipróbálni, átnézni, átnézetni. Lehetőleg ne legyen magas futása, az is leellenőrizhető legyen hivatalos szervizben vagy adott országnak megfelelő helyen. Pl a Volvóknál a VIDA is lementi az óra állást ha rádugják hivatalosra, így itt Angliában le tudom kérdezni a szerviz rendszeréből, ugyan ott a VIDÁt is, illetve a műszaki alapján online. Mind ezt ingyenesen.
Alapos próba mindenképp.
Akkor kicsi az esély hogy rossz lesz. De nem kizárható egy olyan kezdődő váltó hiba, ami csak hosszú úton vagy csak nagy melegben jön elő, és ha értesz hozzá, tudod mit kell nézni tesztelni, akkor sem biztos hogy kiszúrod.
Igazából talán a váltó az egyetlen gyenge pont a V8 Volvóknál. Ami természetesen a Volvo hibája főként, egyrészt mert alulméretezett, nulla ráhagyással, másrészt élettartam olaj story, mindenki ismeri. Amennyiben kötelező lenne a 3 évenkénti olaj csere a váltóban, alig látnánk rosszat állítom.
Nekem is idén lesz 5 éve hogy megvan, versenypályán is voltam nem egyszer, meg megyek is, még is gyári bontatlan a váltó, motor, teljes hajtás...
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Kicsit OFF , de autóbuzulás és PH így remélem megfér itt is!Idén is lesz márkafüggetlen ph autós tali Balatonon - minden érdeklődőt szeretettel várunk!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kupon kunyeráló
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen