Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz csongi #13167 üzenetére

    az a 150 paripasokon szokott lenni

    de amugy vannak annal valtocsapagynal joval nyugosebb temak is mas gyartoknal, szoval attol en nem esnek ketsegbe

    amikor eltorik a konszern TSI-ben a dugattyu, es nem egy tul egyedi hiba, tele vannak ilyenekkel a forumjaik, akkor azt a hengefej le, dugok ki, ujak be, hengerfej fel mutatvanyt nehez meguszni 500k alatt, ha nem csak osszeganyoltatod "eladasra"....bar utana pont nem eri meg eladni

    ha meg rendesen megcsinaltatod az egesz motort takkra, injektor ultrahangos tisztitas, hengerfej felujit: szelepek becsiszoltat, uj szelepvezetok es szimmeringek is jatszanak, akkor 7 szamjegybe is beleszalad a buli

    meg a Hyundai/Kia 1.6T-k is erosen szeretik torni meg elfujni a dugtattyut, aztan ott joejszakat van a motornak

    ezekhez kepest egy 300k ilyen koruli valtocsapagy upgrade "semmiseg", ebbol 140k a cucc, a tobbi a munkadij
    egy kettostomegu lendkerek+kuplungcsere is benne van ennyiben manapsag

    pl most vettem egy Q2-s valtot a dizel 147-mbe ennyiert tegnap

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák