- Milyen processzort vegyek?
- Apple notebookok
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Micro Four Thirds
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Amazon Fire TV stick/box
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adamvarga013
csendes tag
Nekem is 10 Budapesten 1.4 T-jet-tel, amit én mondjuk kicsit sokallok, mert kifejezetten nem nyomom neki. Én voltam emiatt az AnteCar-nál -plusz akkor volt műszaki vizsgám is-, ők mindent rendben láttak. A gyári értéknél viszont másfél literrel több, ami hosszú távon azért érezhető.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz adamvarga013 #13052 üzenetére
Szolid csippes, de alapból 155 pacis T-jettel nekem is 10 körül van mindig. De én Mosonmagyaróvár viszonylagos rövidségét, valamint rettenetes közlekedési kultúráját okolom.
-
tboldi
nagyúr
Az enyém ennyi lett VL38-cal, GT1446-tal viszont 200 fölé is lehetne menni.
M32 felújítás/upgrade nekem is időszerű lenne, okosabb is lett volna ezután megírni, de én nem vagyok okos. Viszont egy short shiftert rendeltem hozzá.
-
DaFok
csendes tag
válasz tboldi #13055 üzenetére
Nekem is VL38 van rajta, állítólag 140LE-t mértek, de semmilyen bizonyíték nincs erre..
A váltóra még keresnem kell valakit aki 1x csinálja meg, de akkor is jól, illetve a matek is fontos . Olvastam már 200e Ft-től 400e Ft-ig mindent. Gondolom nem mindegy, hogy upgrade vagy csak felújítás?!
Találtam opelről már gen2 és gen3 M32-t, de azt mondták nem mennek fel Bravora -
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13058 üzenetére
Igen, mutattad is a görbét.
Egyébként a Perfexpert app mennyire vált be?A neten bóklászva azért lehet találni néhány állítólagosan 210-220 pacis (non-MultiAir) MiTót és Abarth Grande Puntót is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nekem 146 jött ki a módosítás előtt, de volt egy kis anomália, mivel a hátsó kerekek nem forogtak a padon. Nem engedte dynamic módba tenni magát az autó, bedobott minden VDC-hez kapcsolatos hibát, így maradt normálban, ergo nem is adta le a teljes nyomatékát, ezzel együtt a teljesítményét sem.
A remap után egy Insoric nevű kütyüre váltottak, amivel az úton lehet méregetni, ezzel már nem volt gond. Ha előtte is azzal mérték volna, meg is futhatta volna a 155-öt, vagy akár még picit többet is.Váltót én nem akarnék cserélni, sokkal inkább a meglévőt gatyába rázni, ugyanis a MiTo (és az Abarth Grande Punto) rövidebb végáttételt kapott a standard M32-nél.
Viszont a gen1-re felmegy a 2-es harangja, így nagyobb csapágyakat is képes fogadni + masszívabb hűtőbordák vannak rajta.A VL38-nak meg örülj, azt nem repedősként tartják számon.
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz tboldi #13060 üzenetére
Van egy Görög cég, aki csak T-Jet és MultiAir motorok moddolását csinálja. Az oldalukon nem egy, nem kettő 300+-os gépezet is fent van.
Érdemes körbenézni facebook oldalukon.
Prefexpert (ha helyesen van használva és minden adat korrektül kitöltve) akkor 90-95%-ban pariban van a pados méréssel.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13063 üzenetére
Majd rálesek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13063 üzenetére
gorogok elegge benne vannak a tuningokban
PuntoGT-nel is a legmeredekebbeket ok csinaltak182-s Bravo-bol 1.6 16v motor -> 1.9 16v stroker, vmi baszom csiga ra, 510 lo
meg a Suzuki Hayabusha dugattyus, 21mm csapszegu Stilo hajtokaros 1.4->1.6 strokerek is onnan jottek
(ez a motor a regi 128 SOHC-n alapszik)
NGT nevu Athéni arc csinalt egy csomot ezek kozul azokra, neha beszelgettunk vele
faterjanak turboszervize volt, o meg autoszerelo+tunner, szoval hazon belul megoldattak sok mindent
ECU-t is megirtasot, vagy kikuldted neki, vagy ugy kaptad a chip-t, hogy leirtad mid van turbo injektor stb, o meg kuldte ra a megoldast
es 100% mukodott
nem mint a magyar ECU tunnnnnnereknel, hogy alig indult be, meg berangatott menet kozben, meg olyan CO szaga volt alapjaraton, hogy Gréta vasvillaval kergetne korbe az EU-ban[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #13066 üzenetére
"nem mint a magyar ECU tunnnnnnereknel, hogy alig indult be, meg berangatott menet kozben, meg olyan CO szaga volt alapjaraton, hogy Gréta vasvillaval kergetne korbe az EU-ban"
Ne is mondd!
Volt a gyereknek is tanulópénz, mire megtalálta azt az embert aki tudja is, hogy mit csinál. De most a 120 lovas Bravon is van sport mód, plusz olyan a gép amilyet elképzeltünk.
Mindig mondom, hogy a tapasztalat a legjobb iskola, csak néha magas a tandíj!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13067 üzenetére
Remelem, a tanulopenz nem a LA-chip volt.
(Amugy elegedett vagyok az eredmennyel, es nem is tapasztalok semmi rendelleneset.)
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13069 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13067 üzenetére
cegnel nalunk is volt egy dugoleolvados buli, aztan ujjepites egy olasz ceghez kikuldott ECU-val kezdodott... azzal pöccröff-re indult a gep
annao PGT-nel a bevalt mapper a Nápoly melletti Silvio Ruggerio volt, o irta a SEB chipeket
SEB = Stupid English Bastardsdrag-n kivettuk a magyar mapper chip-jet az ECU-bol, SEB be helyette, ugyanaz az auto ugyanazzal soforrel 1sec-l jobb idot ment amikor egy ora mulva sorrakerult, es nem durrgott, nem rangatott, egy kulcsforditasra indult...
benzinesnel sokkal pontosabban be kell allitani a uzemanyag-levego keverekaranyt, a dizel sokkal bolondbiztosabb[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Free Rgc
tag
válasz hobizoli #13071 üzenetére
Nekem a chippel szerencsém volt, hozzá értő magyar szakember, fel napig állította és nem engedett el csak mikor tökéletes lett. 1.4 multiair benzin 170 ről 197Le és 250Nm ről 300Nm kb 80.000 km mentem már így, nulla hiba! Volt műszakin tökéletes volt minden érték, és a fogyasztás is 6,4-7.2!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13073 üzenetére
pont azert mert a benzines csak egy szuk savban jo terheles alatt
a dizelnel ha 16-19:1 a AFR akkor "jo" es nem fustol, de sokkal megengedobb a hibara
es nincs kopogasi hatar sema benzinesnel 12-12.5:1 kozott kell lennie, kulonben szopni fogsz
ha 1.5bar-nal magasabb a toltonyomas, akkor lehet 12:1 alatti is
13:1felett kb boritekolhato a dugattyu tores ilyen nyomasnalazt kell tudni, hogy a szegenyebb a keverek, akkor gyorsabban eg el az uzemanyag az oxigendusabb keverek miatt, es melegebb a kipuffgaz es nagyobb a nyomasa is
tehat "erosebb" az auto vmivel (ezert "szeretik")
de ezzel no a kopogasi hajlama is, meg a dugattyu hoterhelse is... ami nyaron kritikus tenylezo tud lenni
...ezert kell nagy intercooler, mert a hidegebb levegonek jobb a kompressziotureseszoval a dusabb keverekes beallitas vedi a motort de ha tul dus akkor meg felbenzinezi az olajat, meg elkezd dizelesen fustolni
szoval a benzinest jol beallitani sokkal tobb tudas kell es sokkal tobb precizitas
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Free Rgc
tag
válasz hobizoli #13074 üzenetére
2x kajáltam és eluntam az életemet mire készen lett!! de megérte!!!
Egyébként még sohasem volt Diesel autóm, most azon gondolkozom hogy kipróbálnám abból mit és hogyan lehet tuningolni...
Gipsztigris: megnéztem azt a Facebook oldat, nem is értem hogy tudják ezt kihozni egy 1.4-es motorból!! Brutál! Én minden percben azt gondolnám hogy elfüstöl 3 perc alatt!!! ez biztos nem tartós, ha viszont igen akkor le a kalappal![ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13075 üzenetére
minden tipusnal vannak bejaratott setup-k, amiket mar elotted masok sok-sok ev alatt kidekaztak mi kell hozza
egy olyat kell leklonozni
mi is eloszor ezt csinaltukPGT-nel a u.n SEB4 setup az a gyari 130lobol lett 215-220lo es siman chip volt csak hozza, nem live-map
meg volt melyik turbo kell, az angol Turbotechnics direkt csinalt bolt-on turbokat erre, nagyobb kapacitasu Walbro AC Ebay-s link-l 20k mindennel, 240cc/min helyett 270-s injik (pl Pug306 2.0 16v GTI-6 gyarija), 1:1 helyett Sytec FPV384 1.7:1 aranyu "szorzos" benzinnyomas-szabalyzo, a gyari side helyett a 2006 utani Renault Master dci 3.5t tgk front intercoolere, kati off (vagy a bolt-on Scoprion kipuff rendszer a downpipe-tol hatra)...bontott vagy mas altal kikukazott kuplungtarcsara egy uj 215mm-s kevlar koporeteg (8k volt), 350-360Nm-t elbirt siman, a kuplung szerkezet szoritoero erosites nelkul is
ezt szumma 250k-bol ossze tudtad rakni nagyreszt az angol PSC forumrol osszehalaszva
volt amikor volt nalam az autoban 3 turbo ilyenekhez a csomitartoban, mert en szereztem be oket onnan, nekem volt paypal-m (is)es ha a sajat cuccaidat eladtad, mert nem azert cserelted a turbot, mert eppen egyebkent is lekotlott, hanem patent volt, injektor is jo, side intercooler is vkinek szokott kelleni aki megreccsentette...150k-bol is ki lehetett hozni
egeszhez le sem kellett venni a hengerfejet se, delelott szetboritottak valto le turbo le, delutan ossze kenyelmesen
angolok meg csinaltak ilyen kerti grillezos sörözgetős fotosorozatot kozben
2-3-n nekiallva siman megcsinaltak, kozben kaja+sörlegál drag-n a Civic VTI-seknek ezzel szivtuk a veret, hogy 160-bol 185-190 loerot csinaltok 4-500k-ert (ami 10-12 eve sokkal tobet ert vasarloeroben, mint manapsag), mi meg 130-bol 220-t 150k-ert...ami egy joval kifizethetobb osszeg
persze nem tetszett nekik, de kaptak az ivet, mert azt azert kellett adni, hadd szokjak
aztan tul jok lettek az autok, es jottek a szabalymodositasok...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
csongi
veterán
Az 1.3 Mjet 90Le motorok mennyire nyugosek?
Motor kodot nem tudok sajnos.
2009 Musaba van.
Illetve ha valakinek valami szemet szur szivesen fogadom. -
gipsztigris
addikt
válasz csongi #13077 üzenetére
Nem nyűgösebb mint a 75 lovas, csak sokkal ritkább. Ha ötös váltóval van, akkor nincs benne kettőstömegű. Láncot cserélni feltétlenül, ha az eladó nem tudja hitelt érdemlően bizonyítani, hogy mikor volt cserélve.
Musa jó kis autó, feleségem is Musa-t használ. Ha a kasztni rendben -küszöböket nagyon alaposan nézzétek meg-, akkor megvehető ha tetszik, mert szerkezetileg Punto 2 technika, minőségi, szépen kidolgozott beltér, és egy alapvetően tágas, jól használható autó. Magam részéről az üvegtetőt inkább hátránynak gondolom, mint előnynek."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #13078 üzenetére
Biztonsag technikailag hatrany, az biztos.
Viszont olyan szabad erzest ad. .
Es 4 elektromos ablak csak az uvegtetosbe van.
Ahogy neztem 90% Punto-Idea cucokkal van tele.
Lanc csere nyugos? A motorterbe lehet cserelni, vagy ki kell emelni?
Gondolom lnc+ spanolo.Azt lattam, hogy egr szelepet kotelezo takaritani.
Reszecske szuros?Ha nincs kettos tomegu, nem banom.
ESP a tesztek alapjan javasolt.
-
gipsztigris
addikt
válasz csongi #13079 üzenetére
Láncot helyszínen lehet cserélni, csak fel kell függeszteni a motort. Olajteknőt és motortartó bakot le kell venni. Szettben érdemes cserélni. INA-t használunk. Kb. annyiba kerül mint egy fogasszíj készlet. Ez az INA cikkszáma: 559 0027 30
Részecske szűrőt nem tudom fejből. Úgy tudom volt ilyen is, olyan is."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
-
Free Rgc
tag
válasz hobizoli #13076 üzenetére
Azta... köszönöm szépen, örülök hogy vetted a fáradságot és ilyen sok infót írtál, ennyire sajnos nem vágom a témát, de most már tudom kit kell kérdezni
gipsztigris: sokan félnek a tuningtól ( joggal)
De ha tisztességes és becsületes a szakember akkor nem kell félni, mivel én is sokat mentem már ésszel tuningolt autóval, élvezem minden előnyét és nem félek!!! -
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13083 üzenetére
feltoltos autonal az intercooler eleg sokat tud javitani nyaron, mert a hidegebb levegoben azonos toltonyomasnal tobb oxigen van jelen molárisan
pV=nRT <- egyetemes gaztorveny
dizelnel mennyisegszabalyzas van, ott nem annyira szamit telen fogyiban
annak idejen megnezuk a PGT-t a irhato ECU-val a gyari SMIC-vel, es novemberben 10-12 fokban 80 fokos levego volt, menni kellett vele kruzolva 4-5km-t amire 60 ala lehult
a FMIC-vel meg a kornyezeti hofok +6-8fok volt nyaron is...de az meretben is 4-5x akkora volt, meg azt direktben eri az auto elejen a menetszel
de benzinesnel azert nem szoktak túlhűteni a levegot a kopogasi hajlam miatti sokkal szuksegesebbnel, mert akkor telen leeszi a gatyadat, ugyanis a maradek oxigenre korrigal a lambda szondaval
ha nagyon-nagyon hideg a levego, akkor ahhoz aranyosan kell adnia a benzint is a gaztorveny miatt
regebben ezert volt a karburator szivocsovenek teli es nyari allasa, amikor a telen a huto felol vagy a leomlorol szivta a "felmelegitett" levegot, hogy azzal jobb legyen a fogyasztastöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #13090 üzenetére
Nem írnám le még egyszer, ha nem haragszol.
[hsz-em az autós topikból] -
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13095 üzenetére
M32-vel valaki megcsinálta ezt. Én nem akartam tákimákizni.
-
hobizoli
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Macska topik
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen processzort vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PayPal
- Ford topik
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs