Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabog4

    aktív tag

    válasz icecave #6024 üzenetére

    Amennyit értenem kell, annyit értek!
    /12 oldalú henger 100 cm távolságból 12 oldalú, de távolodva mondjuk 5 méterre az engine lebutítja 6 illetve 20 méterről meg már csak 3 oldalúnak képezi le hisz ott már alig kivehető az objektum/ :D
    Vágom úgy ahogy! :D

    Gondolom értesz, akkor az engine létrehozáshoz is igaz? ...vagy legalább az elméleti részével tisztában vagy-e? :)
    Mármint, hogy van 1 motor, amit már magát sem tudok elképzelni :D csak, mint pl.: a 3ds max maga futtatja és kezeli az alatt lévő dolgokat /render rész, a modellező rész/. Ez totál homály...jó sok minden homály! :D
    Az OpenGL-nek meg C++-nak mi köze van egy játékhoz illetve a DIRECTXnek? :D
    Itt meg nem fejeztem be a kérdést! Tehát a motor összefüggésben van a DirectX-el a windowsal meg még nem tudom mivel ÉÉÉÉÉS még kompatibilis szinte az ÖSSZES videókártyával, alaplappal, rammal, cpuval stb. stb. valamint ebbe még beleimportálja az ember a modelljeit magát, hogy hány évnyi egyetem kell egy motor létrehozásához, hisz gondolom itt parancssorokat kell megadni valahogy???:D:D :DDD

    Legfőbb kérdés!
    Mondjuk azt mondják, hogy pl.: mondjuk öhmm 20 polyból oldj meg egy könyvet, de, ha azt behatás éri (mondjuk lövés), akkor az szétnyíljon és 4 részletben legyen azaz 1-1 az elő-hátlap és még 2 belső oldal /tömbként/, de ezt csak öhm 26ból lehet megcsinálni, akkor mi a teendő? Most egy egyerű példát próbáltam kitalálni, de lehetne valami más is több poly számmal 120.000 poly, de csak 140.000 lehet kivitelezni.
    :DDD :DD :DD

    Remélem nem probléma, hogy itt faggatózom! :U

    [ Szerkesztve ]

    HUN_Thorpedo

Új hozzászólás Aktív témák