3DMark és játék teszteredmények
3DMark 2000 / 2001SE / Quake3A / UT2003 teszteknél a 640x480 felbontást erőltettük, hisz ilyenkor reálisabb képet kapunk a processzor, a memória és a chipset (alaplap) trió teljesítményéről és kevésbé számítanak videokártyánk adottságai. A 3DMarkoknál egy default 1024x768-as tesztet is lefuttattunk a 640x480 mellé, hogy jól érzékelhető legyen a különbség a két felbontás között. Az összes mérésnél letiltottuk az Antialiasingot és az Anisotropic Filteringet, a Vertikális Szinkronizációt kikapcsoltuk, hogy még kevésbé érvényesüljön a videokártya befolyása az eredményekre. A grafikonokon jól látható, hogy mennyit dob a grafikus alkalmazások összteljesítményén a memória-sávszélesség növekedése. Főleg 640x480-ban vannak nagyobb különbségek.
Hirdetés
MadOnion 3DMark 2000 v1.1:
![]() 11 x 133MHz |
![]() 13,5 x 166MHz |
![]() 11,5 x 200MHz |
MadOnion 3DMark 2001 SE:
![]() 11 x 133MHz |
![]() 13,5 x 166MHz |
![]() 11,5 x 200MHz |
Quake III Arena:
Unreal Tournament 2003:
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!