Teszteredmények II.
Játékokból négyet választottunk: két régebbi DirectX 11-es címet, a Crysis 3-at és a Tomb Raidert, illetve két újabbat, a DirectX 12-es Battlefield 1-et és a Vulcan API-t használó Doom Demót. VGA-tesztjeinkhez hasonlóan három felbontásban (1920x1080, 2560x1440, 3840x2160) végeztük el a méréseket. Ezeknél a játékoknál háromszori mérés átlagértékeit jegyeztük fel, a legalacsonyabb, illetve az átlag FPS-t.
A méréshez a Crysis 3 esetében a Fraps nevű programot vettük igénybe; a Map Canyon pálya egyperces szakaszán tartott a vizsgálat, miután megkaptuk az irányítást, és ugyanazt az útvonalat jártuk be. A Tomb Raider esetében a beépített benchmark-ot alkalmaztuk.
Játékbeállítások - Crysis 3
Játékteszt - Crysis 3
Játékbeállítások - Tomb Raider
Játékteszt - Tomb Raider
A Crysis 3 mérési eredményeiben AMD-vonalon a feltételezett erősorrend rajzolódik ki. Inteles vonalon volt pár érdekesség, a nálunk járt 7700K gyengélkedett, de ekkor még csak annyi tűnt fel, hogy a képkockaszám elmarad attól, amit várnánk egy idén megjelent, asztali piacra szánt zászlóshajótól. A Tomb Raidernél nagyon egyben volt a mezőny ezeken a beállításokon, a játékmotor vélhetően ennyit tud.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!