TWO WORLDS
Two Worlds ( Pc, Xbox360 )
A felsorolásból egyértelműen az esélytelenek nyugalmával lép a kötelek közé a two worlds. A játék egy saját engine-t használ, ami már megjelenésekor sem minősült valami eget rengetően szépnek. Természetesen ez nem probléma, hiszen a játékot fejlesztő Reality Pump a következőkre volt inkább büszke (részben jogosan is ) :
Nagy , epikus történet
Akcióra alapozott harcrendszer
Új, ötletes Karakterfejlesztés
Rengeteg eddig nem látott innováció
Hát lássuk ebből mi igaz. Ami a történetet illeti nem estem tőle hanyatt a csodálatban, nagyon röviden a gonosz isten úgy dönt, hogy kilép az „Istenek a Jövőért” parlamenti pártból és megalapítja a „Rohanjuk le a világot egy csomó Orkkal”szövetséget, amibe persze a főhősünk ( teljesen véletlenül ) 38 DDDDD mellbőséggel rendelkező nővére belekeveredik és így kezdődik az epikus történet.............. Döntse el maga mindenki, hogy bejön e vagy nem, ami már azonban inkább dicsérhető az a harc. Tényleg akció orientált , sok lehetőség van amire megtaníthatjuk a karakterünket és sok másik ellenfelével ellentétben tényleg jó szórakozás, és használhatóan változtathatjuk őket a ránk zúduló ellenfelektől függően. Szintén nem rossz hogy a karakterfejlesztés két részre van osztva és az alapképességek helyett a specializációkkal szórakozhatunk, ami tényleg sok lehetőséget ad arra, hogy kifejlesszük a számunkra megfelelő karakter.
Ami az innovációt illeti tényleg vannak benne ötletek, például nem rossz ötlet hogy a világban található ellenfelek nem dinamikus módon fejlődnek ( pl. Oblivion) hanem statikusak, magyarul egy olyan farkassal amit a játék elején csak nagy nehezen győzünk le x szinttel később csak ránézünk és atomjaira esik szét. De ezzel el is jutottunk a problémákhoz, a játék valami eszméletlenül elcs*szett nehézségi szinttel rendelkezik. Az elején egy letört ággal is elverné a játékost az utolsó öregasszony annyira gyengék vagyunk, mivel csak sima fegyverünk van az éjszaka előbújó kísértetekkel szemben (bárminek lehet kísértete amit nappal megöltünk ) nincs használható fegyverünk, mire később annyira erősek vagyunk hogy egy tábornyi ork kiirtásához nem kell magunkat megerőltetni a legkisebb mértékben sem. Ehhez még jön hozzá a fejlesztés ami nem rossz ötlet, hogy két hasonló tárgyat „összeolvasztva” a tárgy szintet lép. De amikor egy bányát kiirtottam a benne lévő x ezer törp urasággal egyetemben az általuk használt short sword okat egymásra téve kaptam egy kb negyven akárhányadik szintű kardot, amivel két suhintást nem sok ellenfél élt túl.
Majd aztán ott van, hogy a játékban a fejlesztők próbáltak némi „ye old english” kiejtést vinni, ami még vicces de a meghatározóan német ajkú szinkronszínészek által múlt századbéli angolnak hitt nyelv inkább hasonlít egy Kazincbarcikai általános iskola angol tanárának kiejtésére..... A játék természetesen nem akar kilógni a bugok tekintetében sem a többi közül így hát van bőven gajra ment küldetés, követhetetlen mission log, stb.....
+ : Sok jó ötlet , akciódús ,
-: Kivitelezése a fenti dolgoknak, bugok, nehézség/könnyűség kaotikus, apró igénytelenségek (pl. arc animációk)
Összegzés: Szódával elmegy.....
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!