Tesztek I.
OpenGL: Quake III Arena, Wolfenstein: ET, Call of Duty
A DeltaChrome OpenGL alatt alaposan lemarad. Ahogy fent jeleztük, a meghajtóban még nincs OpenGL fül, ezért nem tudtunk AA-t és AF-et mérni. Egyelőre OpenGL 1.3-támogatást ígérnek a S3 Graphicsnál.
Képminőség (ATI, NVIDIA, S3)
Direct3D FPS: UT2003, Tron 2.0, Halo, Chaser
Az esetleges optimalizációkat elkerülendő UT2003-ban saját demókat futtattunk. A népszerű játékban is sereghajtó volt a DeltaChrome, de már nem olyan nagy a lemaradása. A SuperSampling AA bekapcsolása azonban ront a helyzeten.
Képminőség AA/AF nélkül (ATI, NVIDIA, S3)
Képminőség 4×AA/8×AF (ATI, NVIDIA, S3)
Nem látható jelentős eltérés a három kártya képminősége között
A Tron 2.0 már intenzívebben használ shadereket; e játékban a DeltaChrome beéri az FX 5600 Ultrát, de a képjavító eljárások bekapcsolásával ismét visszaesik a harmadik helyre, és ott is marad a Halo és Chaser tesztekben. A Chaserben hibás textúrákat találtunk a talajon.
>Képminőség AA/AF nélkül (ATI, NVIDIA, S3)
>Képminőség 4×AA/8×AF (ATI, NVIDIA, S3)
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!