DeltaChrome: az S3 visszatér

Tesztek I.

OpenGL: Quake III Arena, Wolfenstein: ET, Call of Duty

A DeltaChrome OpenGL alatt alaposan lemarad. Ahogy fent jeleztük, a meghajtóban még nincs OpenGL fül, ezért nem tudtunk AA-t és AF-et mérni. Egyelőre OpenGL 1.3-támogatást ígérnek a S3 Graphicsnál.

Hirdetés

Képminőség (ATI, NVIDIA, S3)

Direct3D FPS: UT2003, Tron 2.0, Halo, Chaser

Az esetleges optimalizációkat elkerülendő UT2003-ban saját demókat futtattunk. A népszerű játékban is sereghajtó volt a DeltaChrome, de már nem olyan nagy a lemaradása. A SuperSampling AA bekapcsolása azonban ront a helyzeten.

Képminőség AA/AF nélkül (ATI, NVIDIA, S3)

Képminőség 4×AA/8×AF (ATI, NVIDIA, S3)


Nem látható jelentős eltérés a három kártya képminősége között

A Tron 2.0 már intenzívebben használ shadereket; e játékban a DeltaChrome beéri az FX 5600 Ultrát, de a képjavító eljárások bekapcsolásával ismét visszaesik a harmadik helyre, és ott is marad a Halo és Chaser tesztekben. A Chaserben hibás textúrákat találtunk a talajon.

>Képminőség AA/AF nélkül (ATI, NVIDIA, S3)

>Képminőség 4×AA/8×AF (ATI, NVIDIA, S3)

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés