Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Adams84 #124141 üzenetére

    "Hogy mi alapján szegmentálhatják az ügyfeleket, az eléggé érdekes kérdés ..
    Ötletek:
    - van / nincs hűséged
    - mióta vagy előfizető
    - mennyire kedvezményes díjat fizetsz
    - összesen hány vezetékes/mobil előfizetésed van"

    Ha ezek alapján kalkulálnák a havidíjakat, akkor a mostani emelés "részeként" számomra legalább 2.000 forinttal alacsonyabb havidíjat kellene kikalkulálniuk...! :P
    (És az a vicc, hogy ez nem is vicc...)

    Sajnos a UPC is mindig egyedi ajánlatokat adott; gyakran még egy utcán belül, egymás mellett lakó 10 előfizetőnek is más-más havidíja volt ugyanarra a csomagra.

    Attól függően, mennyire rendes ügyintézővel sikerült az aktuális évi, határozott idejű szerződéshosszabbítást intézni, ki milyen stílusban kommunikált, mennyire volt tájékozott, meggyőző, stb.

    Ráadásul szerintem a legnagyobb szerepe az egészben mégis annak van, hogy van-e az adott területen konkurenciájuk, vagy nincsen.

    Én továbbra is elhűlve olvasom, hogy itt sokatok több ezer forinttal kevesebbet fizet, nem ritkán hűség nélkül, akár mindössze 1-2 éve új előfizetőként, ugyanazért a csomagért, amelynek én is előfizetője vagyok.

    Ne értsétek félre... nem tőletek irigylem! A UPC-re és jogutódjára haragszom.

    Becsapva érzem magamat, és nem látom semmilyen előnyét az 1998 óta (mobilra 1999 óta az egész család) tartó hűségemnek.

    Egyébként megnéztem az aktuális számlámat... az "Internet L" csomag díja nem 9,39%-kal, hanem jóval nagyobb mértékben emelkedne, ezért majd felhívom őket, hogy megtudjam, miért.

    Mindazonáltal szerintem hagyom lejárni a határozott idejű szerződésemet, és nem újítom meg.

    A fentiek alapján semmi értelme, és ők sem érdemlik meg.

    Ha felmondanám a szerződésemet és 3 hónap múlva ismét előfizetnék, még akkor is alacsonyabb havidíjam lenne, mint most...

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák