Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adams84

    tag

    válasz kezo0 #124132 üzenetére

    Szerintem az eddig nyilvánosságra hozott táblázatok alapján inkább az a valószínű, hogy differenciáltan emelnek az ügyfeleknek. Vannak szolgáltatások, amiknél csak a kedvezményes díjat emelik meg pontosan 9,39%-al, és vannak olyanok is, ahol a listaár emelkedését terhelik rá az ügyfélre (ez utóbbi módszer alkalmazása arányaiban jóval nagyobb emelést jelent az ügyfélnek).
    Az eddigiekből talán az látszik, hogy a TV és telefon esetében tartják a max. 9,39%-os emelést, de az internet esetében -bizonyos esetekben- nagyobb mértékű emelést érvényesítenek.

    Hogy mi alapján szegmentálhatják az ügyfeleket, az eléggé érdekes kérdés ..

    Ötletek:
    - van / nincs hűséged
    - mióta vagy előfizető
    - mennyire kedvezményes díjat fizetsz
    - összesen hány vezetékes/mobil előfizetésed van

    Mindenesetre minél több táblázat lesz közzétéve a fórumon, talán annál közelebb jutunk a megoldáshoz :)

Új hozzászólás Aktív témák