Hirdetés
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nemo1001
aktív tag
Ez ez én problémám [link]
-
KTTech
veterán
válasz Nemo1001 #7300 üzenetére
2s-nek elég kellene lennie (nálam -igaz az Seat mindkettő -, az egyik nem izzít semmit, a másiknál 0-1.5mp közt változik külső hőmérséklettől függően). De ez a leállás inkább tűnik más gondnak (ha az izzítással gond van, el se tűnik a piktogram, vagy fel se jön), olyan mintha nem kapna elég naftát (elejti a nyomást állás közben).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
motoflug
őstag
A tesztre, mint felhasználó (8500km) reagálva:
Az ülés kényelmes, a legjobb, amiben valaha ültem, rengeteg VW konszernnel összehasonlítva. Ez lehet alkat kérdése is, illetve nekem nem ez a fancy félbőr téma van, hanem a sima.
Szélzaj: nem tudok róla, megint az a kérdés, hogy mihez viszonyít az ember. Német autópályán 170-es tempónál ugyanazon a hangerőn beszélgettünk 4-en, mint előtte bármilyen tempóval.
Hangcucc: nekem a sima van, nem a JBL edition. Teljesen okés, az tény, hogy sokszor kell nyúlnom a hangerőszabályzó menüjéhez, leginkább a mély az, amit túltoltak.
Toyota Touch rendszer: itt egyetértek a szerzővel. A VW konszern sajátja annyival átgondoltabb. Ezek a diagramok érthetetlenek, nem értem miért nincs egy rendes menü alap funkciókkal. Pl.: Fogyasztás tankolás/indulás óta, stb. Néhány információ érhető el mindössze a digit műszerfalon. Tudom, firstworldsproblem, de ha más gyártó már tudja, akkor a Toyota is megcsinálhatná rendesen. Ugyanez igaz a zene részre, ahol a csúszkán nem lehet beletekerni. Sajna ez a rész egy vicc, de amúgy az ember megszokja, aztán nem vekeng, csak ha beül egy másik autóba, ahol ezt jobban átgondolták.
-
baritz1995
tag
válasz Nemo1001 #7303 üzenetére
Erre a szériára (e150) volt egy visszahívás, ha jól tudom benzinesekre és dízelre is
az üzemanyag ellátó rendszer egyes elemei hibásak lehetnek,talán lehet ezzel van összefüggésben a hibajelenég
érdemes lenne lekérdezni,hogy elvégezték-e rajta a visszahívást
de ez csak egy tipp -
Nemo1001
aktív tag
válasz baritz1995 #7306 üzenetére
én úgy látom pedig hogy az izzitás miatt nem indul be reggel vagy hideg motornál,ugyanis mihelyt be melegszik kb30-40fok körüli a vizhőmékséklet indul egy pöccre.
-
Drizzt
nagyúr
Mazda 3 vs. Corolla Hybrid totalcar.hu
Ugyan Mazda 3-at még nem vezettem, de rendben levőnek tűnik a vélemény. Ugyanakkor itt mindig vitatkoztok azzal, miszerint a Hybrid Corolla hangos lenne, de itt is ki van emelve. Nem tragikus, de igenis feltűnik az autó hangja akkor is, amikor épp elektromosan megy. A legviccesebb, hogy kívülről csendesebb ilyenkor, mint belülről. Látom nagyon állatkodtak, mert majd 7- literes fogyasztást hoztak össze egyik, illetve 9+t a másikon.
"A döntés egyáltalán nem nehéz: ha az embernek az autó több, mint használati tárgy, Mazdát kell venni. Amellett, hogy jó vele közlekedni, autózni is kifejezetten szórakoztató, ha a véletlen úgy hozza. A Corolla meg annak való, akinek kell egy takarékos, kényelmes autó, de még jó a látása, tehát nem akar Priust. Nyűgösebb napjaimon utóbbit vinném haza, de amikor éppen kerek a világ, és kicsit élni akarok, a Mazdába ülnék."
Igazából ezzel a véleménnyel sincs bajom. Nekem pont az említett jellemzők kellettek, ezért vettem a Corollát. Plusz ott van az a fogyasztáskülönbség, ami nyilván káros-anyag kibocsátásban is megmutatja magát. Hosszú távon a Mazda nem tudom rohad-e még mindig. Igazából Ioniq Hybriddel néznék összehasonlító tesztet.
És akkor itt van egy Corolla 1.8 vs 1.8 Hybrid drag race - USA model
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
Tegnap probaltam az uj (frissitett) Ioniq-ot. Nem rossz. Sot! A belso es a felszereltseg tetszik vagy sem de koroket ver a Corollara. helykinalatban viszont nem annyira jo. Elol meg csak-csak, de hatul erezhetoen szukebb. Mondom ezt ugy, h kozvetlen egy kombi Corollabol ultem at.
Mind2 tetoablakos volt, de sajnos az uj Corollanal a tetonel v.mi nem teljesen idealis tetoablak ide vagy oda. V.hogy erzesre sok ter hianyzik aminek oka lehet a belogo tetolekerekites. Mar elol is tettenerheto, de hatul baromira kiutkozik. Ez marcsak azert is zavaro mert osszesegeben nem lenne kis auto. -
Drizzt
nagyúr
Igen, hátul a fejtér nem valami egetverő. Én 174 centi vagyok, de az öklömet már nem igazán tudom betolni a fejem és a tető közé hátul. De nem is fogok ott sok időt eltölteni. Még a hátsó fejtámlák mérete zavar, a helyett lehet keresek valami kisebbet, mert amikor nincs senki más a kocsiban, akkor se látni rendesen hátra tőlük. Valamint a B oszlopok rettenetesen vastagok. De amúgy mindezek ellenére én örülök, hogy ezt vettem. Csak szeretek reális képet kialakítani a dolgaimról, nem akarom mindenképpen meggyőzni magam, hogy valami tökéletes dologra adtam ki pénzt. Bármi mást vettem volna, ugyanígy tudnék mondani negatívumokat azokról is.
I am having fun staying poor.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Taggá váltam én is.
Prius, 2006, ~270000km, Juhász Jenővel átnézetve
2003-as 1.6 benzin Focus-ból ültem át, egyelőre (1 hét, 300 km) nagyon tetszik. Valahogy a Toyota sosem tudott felcsigázni, de ezzel a hibrid hajtással megevettek, ez valami szenzációs mérnöki megoldás.
Nem vagyok egy száguldozó, sportos sofőr, a Focust is kb túlkíméltem, így nem érzem, hogy bármit is feladtam volna, talán még jobban is illik a vezetési szokásaimhoz. Az automata váltótól kissé tartottam, de nemhogy hiányérzetem nincs, kb már nem is akarok visszaülni manuálisba.
[Kép] -
#76500480
törölt tag
Mint minden Toyotanak ennek is van hangja( fel akarod húzni az ablakot a szélzajtól ). Aki erre finnyás az vehet RX-et vagy képbe jöhet még a Toyota Avalon. C-HRből rengeteget eladnak/eladtak pedig az messze hangossabb a Corollanál, 2 éven keresztül repedt a szélvédő bal oldala DAB antenna miatt, valakinek a 4. csere is. Vezetőajtón kívűl a többi ajtó kopogtatásra kongott az ürességtől(zajszigetelés -1), CH-R kivetìtőlencse sz.rakodott. Ezekről az újságírók nem számoltak be. Orvosokhoz tudnám hasonlítani őket, milyet fog ki az ember...
-
dh66e
veterán
válasz zoltan.bagi #7313 üzenetére
Grat hozzá!
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7313 üzenetére
Ha valami újdonság lenne ezek közül:
Kis rekesz meg van a könyöklő alatt?
Piros autó kulccsal villog a műszerfalon?
Álló helyzetben féken állva hajt a villanymotor?
Napszemüveg tartó meg van?
Csomagtartó alsó rekesz kitámasztóját megtaláltad?
Csomagtér redőny másik helyét megtaláltad?
Csomagtartó baloldalán a pakolható dugi rekesz meg van?
Bikázni tudod hogy kell? (más autót nem bikázhatsz vele)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Dluinet #7316 üzenetére
Kb fél éve csatlakoztam a Prius Club Hungary csoporthoz (Kép készítésekor még nem volt fent a matrica), így a többség megvan, DE erről még nem hallottam:
Csomagtér redőny másik helyét megtaláltad?Amúgy folyamatosan lenyűgöz, hogy mennyi okos megoldás van benne
Főleg az, ahogy minimalizálták a mechanikus részeket (és veszteségeket), amikre villamosmérnökként mindig csak felesleges hibaforrásként tekintek -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7317 üzenetére
A csomagtér alsó rekeszében van neki egy külön kialakított hely. Ha le kell szedned, akkor oda tudod rakni.
Sokan a pótkereket is csak akkor tálalták meg, amikor az akkupak tisztításra vitték az autót.
Pótkerék nyomása 4.2 bar, ellenőrizd, nehogy felszereléskor derüljön ki, hogy le van engedve."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
pècsimunkás
addikt
válasz #76500480 #7314 üzenetére
Minden Toyotának van hangja ? Az Auris 1,2 t - nek pl nincs . Az Auris 1,2 t az egyik leghalkabb autó volt a kategóriájában mikor megjent . Az autopult.hu méri a decibeleket . Halkabb volt a Golf 7 1,4 t - , Hyundai i30 - , Civic 9.gen 1,8 - , Focus III 1,O t- , stb- nél is . De akik hybridet használnak a fórumból , azok a fórumtársak is többször leírták , hogy nagyon csendes az Auris 2. generációja . De amikor megjelent a Carina E , abban az időben az is csendes autó volt . Ez ugyan régen volt , de igaz volt . Öcsémnek volt egy 94 - es Corollája , de az sem tűnt hangosnak , mikor 6-7 évesen megvette az autót , a vele egykorú és kategóriájú Golf 3 , F Astra , Escort mellett.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Eléggé érdekesen működik az Avensis automata váltója. Egy Astra automata után pár dolgot szokni kell pl:
negatívumok:
visszagurul alapjáraton meredek emelkedőn, ettől kicsit meg is ijedtem mert pont voltak mögöttem és az astra akár milyen meredek volt az nem gurult vissza hanem megtartotta magát. Nem gyorsan gurul hanem szépen lassan csúszik vissza. Igaz jóval alacsonyabb az alapjárat és nehezebb is a gép talán az miatt lehet. Fékkel megfogva majd pici gázzal rendben van.
Az overdrive szétkapcsolása 70km/nál történik meg, azaz lejtőn legurulva legalább 75-80-al kell mennem hogy 0L legyen a fogyasztás. Tehát legálisan 70-es táblánál nem tudok üzemanyag használat nélkül legurulni. Astra kicsit engedékenyebb volt. Motorfék kb ugyan az. Szétkapcsolás érezhető mert ilyenkor csökken a motorfék.
Piros lámpánál állva nem rakja ki üresbe, ez részben takarékosság miatt lenne gond, előnye viszont hogy azonnal lehet indulni, semmi késleltetés nincs.
pozitívumok:
Messze simábban vált, annyira hogy kézi váltásra rakva takarékosan nem lehet észlelni sem a váltást. 3k rpm alatt annyira nincs hangja a motornak hogy kézzel váltást csak a fordulaton veszem észre, érzésre nem. Semmi késleltetés. A kézzel váltásnak csak kevés esetben van értelme, hegymenetben hogy ne szenvedjen és sportosan vezetve, előzéskor.
Összekapcsolás teljesen észrevehetetlen, szétkapcsolás is csak lejtőn érezhető.
Hosszabb a váltó, 90 nél 2200 körül van, bár alapból halkabb minden de így nagyobb sebességnél sincs hangja a motornak.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7320 üzenetére
Erdekes amiket irsz... foleg: Piros lámpánál állva nem rakja ki üresbe.
Tudtommal nem letezik olyan ami ezt tudna.A hatragurulas nyil;van fugg a sulytol az emelkedo szogetol na meg persze a furdulattol is. Mindenesetre ha megtartja ha nem ez igy tutira nem tesz jot a valtonak en eleve azt mondom, h ilyenkor taposs a fekbe
-
Astra kirakja (Aisin Af17 váltó), onnan tudom hogy lassabban reagál induláskor és amikor koszos volt a fojtószelep akkor ugrált össze vissza az alapjárat amit csak megálláskor csinált. Meg lejjebb vette a fordulatot pár másodperc után.
Feltétele hogy 2 másodpercig a féken kell állni és a váltó meleg legyen. (kézifékkel NEM működik!)
Neutral Control rész, de ott van a Hill Hold is. Forrás : [link]
Hátránya hogy egy másodperc eltelik a fél oldása és az indulás után. Ilyenkor nem szoktam neki gázt nyomni mert megugrik. A Toyotánál a fék felengedése után egyből indul, igaz a kúszása jóval gyengébb.
A hegymenetállás valóban terheli a váltót, azaz melegíti. Az AF17-es gond nélkül megoldotta, úgy hogy a fordulatszámon sem látszott. Azt el tudom képzelni hogy valamelyik fékpánttal csinálta.
Az AF17 valami kicsi kompakt egyszerű váltó, aránylag olcsó is ahogy néztem.
A Toyotáét csak sejtem hogy U241e típusú amit erősebb járművekbe is raktak (250-esnek a 4 seb verziója) talán azért nem kúszik és gurul vissza mert kevés lehet a nyomaték alapjáraton.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7322 üzenetére
WOW! Mindig tanul az ember...
Ha viszont mar volt automatad akkor lehet foloslegesen koptatom a billentyuzetet mert tisztaban vagy vele, de a hiresztelesek es szervizajanlasok ellenere is erdemes az olajat cserelni benne.
-
Igen, tegnap bementem egy helyi másik márkaszervizbe ahol azt mondták nem szükséges cserélni. Ennek ellenére ki fogom cseréltetni jövő héten. Lehet jobban megtartja majd magát hegyen a friss olajjal. Astrában volt cserélve (ha jól emlékszem 90e ként kell), de olcsó bele a lötty. Ebbe majd csak a gyárit töltetem (eredeti Toyota ATF WS) meg persze szűrőt is többszöröse lesz de messze többet is bír benne.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Drizzt
nagyúr
Most eddig az alabbi utat tettem meg computer szerinti 4.4 atlaggal:
Budapest, Szombathely, Riegersburg, Landsee, Sopron, Frakno, Leobendorf, Becs. Ahol vol palya, ott azon mentem, 110-135 kozott. Viszont a hegyekben azt hiszem ertelmet nyer mar a b mod. Mert itt tenyleg pikk-pakk fullra megy az aksi, a fekek meg valoszinuleg feleslegesen elkezdenek melegedni, matol erre odafigyelek. Amugy kacskaringos hegyen tokre rendben van az auto. Felfele azert erosen uvolt a benzinmotor. :)I am having fun staying poor.
-
Toyota márkaszervízben lesz csere 90eft. Tömítés+szűrő, teljes leeresztés és ugyan az a típusú lötty lesz benne ami volt eredetileg. Gyári Toyota Atf ws. Nem akartam mást, hiába vannak olcsóbbak ha ez kibírt 11évet benne akkor egy darabig jó lesz. Otthon csak részlegesen tudtam volna cserélni. Majd lefényképezem a használt olajat meg az újat. Tudom drága dolog de inkább ez mint a váltócsere.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Akula
őstag
olyan volt már valakinek, hogy hidegben indítózok és kerreg valami?
aztán napközben nem csinálta. de most este beparkoltam és újra előjött az a hang. mint egy kereplő. csak indítózásnál. amint beröffen és elengedem a kulcsot, szép az alapjárat hangja. ez indítómotor lesz? apám szerint kuplung is lehet. egyikbe sem akarok belegondolni."Akula Sub, ready for the deep!"
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7329 üzenetére
90e??? Az azert elegge lehuzas szagu mar ne is haragudj...
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #7331 üzenetére
Hát a próféta szóljon belőled, mert az filléres játék egy indító vagy kuplung cseréhez képest. De amúgy mi köze az akksinak ehhez a kerregő hanghoz? Igen, valami olyasmi, mint a racsnis kulcs hangja.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
-
27 a szűrő, 5-6e az olaj literje, plusz tömítések párezerért. Óradíjat nem tudom de biztos van pár óra mire átforgatják. Nem tudom mi a reális, az astrába 20 ból megállt de ott csak olajcsere volt, nem szedettem szét szűrőt és tömítést cserélni.
Na otthon nem merném megcsinálni, barkács szerelők nem vállalják. Nem sima leereszt és cserél, az a gond hogy teljesen otthoni körülmények között nem lehet leereszteni.
Az olaj ugyan az megy bele mint a gyári töltete, azaz nem kell cserélni normál használat mellett. Van bele olcsóbban is olyan amit többször kell cserélgetni.
11év 260ekm, ennyit ment a gyári olaj. Ez most azt jelenti hogy az autó további élettartamára nagy valószínűség szerint rendben lesz, persze megnézem időnként a szintjét/színét.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7336 üzenetére
Egy fel pillanatra azt hittem, h az osszes olaj es szuro csere kerul ennyibe... mert az ugy mar realisabb lenne.
En 50e-kent csereltettem az olajat a valtoban (ami kisse tan folosleges, de 90e vagy 120e-nel azert erossen ajanlott)
Anno itt a hollandoknal volt aki elvitte bevizsgaltatni a leengedett olajat mert a szerviz azt mondta "elettartamolajjalvanfeltoltve" ami nyilvan hulyeseg. Emberunk legtobbszor varosban es elovarosi kozlekedesre hasznalta, havi 1-2 alkalommal palyazott csak.
A teszt eredmenye, h a kicsit tobb, mint 90e km-t futott autoban a valtoolaj a viszkozitasanak mar tobb mint 70%-at elvesztette. Errol raadasul volt hivatalos jegyzokonyve is nem pedig a sarki magmondos Jan bacsi tallata ki hasrautesszeruen.Ebbol itt a forumban az a kovetkeztetes lett levonva, h aki ritkan palyazik az 90e korul (ahogy az amcsi kezikonyvbe is szerepel ha jol emlekszem) erdemes. Ha tobbet palyazol es kevesebbet "valtogatsz" akkor lehet 120e km is.
Ja es a munkadij: Olajjal es a kis rez alatettel egyutt fizettem 120 vagy 130EUR-t. (szuro nincs)
Ennek tukreben mondom, h a 90 az kisse lehuzos.Ismersz esetleg jo Prius szerelot? Mert van par, igaz nem sok, de ez attol fugg merre mozogsz.
U.i.: Bocs, h ilyen hosszura sikeredett
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #7329 üzenetére
kérj árajánlatot több márkaszerviztől és a toycar-tól (toycar is megkapta a hivatalos minősítést)
A toycar-os ár valószínűleg ennek a fele lesz.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
válasz Dluinet #7338 üzenetére
Rendben, bár ott bele kell számolnom még egy oda vissza utat is, tekintve hogy veszprémi vagyok.
No.01
Az a baj hogy márkaszerviz és a leírása is azt írja hogy élettartamos. A használt olaja amúgy látszólag messze jobbnak tűnik mint a többi autómban volt csere előtt. Nyilán nem hiszek semmi csodában és cserélni kell de azt el tudom képzelni hogy jobb minőségű olaj van benne mint azoknál ahol hivatalosan is rendszeresen cserélgetni kell. Szűrőt is csak azért cserélném hogy ne a friss olajat szennyezze be.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #7339 üzenetére
én Pécsről járok
Még így is megéri, és ott legalább értenek a Prius-hoz."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7341 üzenetére
Prius --> eCVT
-
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #7344 üzenetére
Na, megnéztem. Jó az akksi. Kivéve, asztalon 12,3-t és 12,6-ot mértem. Mikor bent van a kocsiban és megy a motor 14-et mért. Nem biztos, hogy akksi lesz. A zöld lámpáig regeneráltam és töltöttem az akksit, visszatettem és beindítottam a motort. Egy pöccre beindul. Nagyon figyeltem és a lényeg, hogy nem az indítózás alatt csinálja a kerregést, hanem miután már bepöccent a motor és elengedem a kulcsot, akkor jön a motortérből egy furcsa hang. Amire mostmár tippelek: behúzó mágnes az önindítóban, vagy kuplung. Nem érezni semmit, nem rángat, csak megjelenik egy másik hang az idítózási folyamat végén és kb. fél másodpercig kerreg. Aztán szép, egyenletes alapjárat.
Üzemanyag rendszer nem lehet? Már olyanokra gondolok kínomban, hogy levegős valami és kavitál. Vagy a hűtőrendszer. Vagy az olajszivattyú.
Ejjh, de nem tudok most szervizbe menni"Akula Sub, ready for the deep!"
-
KTTech
veterán
Nekem akkor adott ilyen hangot ki a Golf Mk3, amikor a gyújtáskapcsolóm vacakolt. Olyan volt, mintha beragadt volna a bendix, és sokszor nem is indult el (véletlenszerűen), de ha elindult, akkor nem volt vele gond amíg le nem lett állítva.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
Sziasztok!
Első generációs Auris HSD-t szeretnék majd venni. Olyan kérdésem lenne, találok valahol egy hivatalos listát hogy melyik felszereltségi szint pontosan mit is tartalmaz?
Továbbá ki ajánlott kereskedés akinél érdemes Gen1 Auris HSD-t venni?
Köszi!
-
nagyúr
válasz koxkids #7347 üzenetére
Maszlag Sándort és Juhász Jenőt (Elite autó Budapest) keresd a Facebook-on Toyota adok-veszek vagy a Prius Club Hungary adok-veszek csoportban.
Meg ToyCar-nál nézd meg.
Ők mind ezekre vannak specializálódva.
Ha nem vagy pesti, akkor is mindenképp hozzájuk menjél.
Ha mégis mástól vennél, akkor is Juhász Jenővel (Elite autó Budapest) nézesd át a vétel előtt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- XPEnology
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA