Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • No.01

    őstag

    válasz MasterDeeJay #7336 üzenetére

    Egy fel pillanatra azt hittem, h az osszes olaj es szuro csere kerul ennyibe... mert az ugy mar realisabb lenne.

    En 50e-kent csereltettem az olajat a valtoban (ami kisse tan folosleges, de 90e vagy 120e-nel azert erossen ajanlott)
    Anno itt a hollandoknal volt aki elvitte bevizsgaltatni a leengedett olajat mert a szerviz azt mondta "elettartamolajjalvanfeltoltve" ami nyilvan hulyeseg. Emberunk legtobbszor varosban es elovarosi kozlekedesre hasznalta, havi 1-2 alkalommal palyazott csak.
    A teszt eredmenye, h a kicsit tobb, mint 90e km-t futott autoban a valtoolaj a viszkozitasanak mar tobb mint 70%-at elvesztette. Errol raadasul volt hivatalos jegyzokonyve is nem pedig a sarki magmondos Jan bacsi tallata ki hasrautesszeruen.

    Ebbol itt a forumban az a kovetkeztetes lett levonva, h aki ritkan palyazik az 90e korul (ahogy az amcsi kezikonyvbe is szerepel ha jol emlekszem) erdemes. Ha tobbet palyazol es kevesebbet "valtogatsz" akkor lehet 120e km is.

    Ja es a munkadij: Olajjal es a kis rez alatettel egyutt fizettem 120 vagy 130EUR-t. (szuro nincs)
    Ennek tukreben mondom, h a 90 az kisse lehuzos.

    Ismersz esetleg jo Prius szerelot? Mert van par, igaz nem sok, de ez attol fugg merre mozogsz.

    U.i.: Bocs, h ilyen hosszura sikeredett :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák