- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
torma99
aktív tag
válasz #95590400 #3750 üzenetére
A hozzászólásodból számomra nem derült ki, hogy már felvetted velük a kapcsolatot.
A színeknél fellépő furcsa hanggal kapcsolatban, nekem még régebben sípolt bizonyos helyzetekben a monitor, amikor a ház közvetlen a monitor mellett volt. Amiután letettem az asztal alá ez a jelenség megszűnt.
-
cettlee
őstag
Üdv.
iponrol rendeltem egy laptop hütöt, amihez jár 2db 8 centis usbs venti. mindegyik ventit 4-4 pöcökkel lehet a rácsos laptophütöhöz rögziteni. namost kibontáskor észrevettem, hogy 2 pöcök levan törve az egyikröl, ugy potyogtak ki a csomagolsábol. nem tünik nagy dolognak, de ezzel mind a két ventit használhatatlan mert egybe vannak, és nem lehet az egyiket rögziteni.
irtam iponnak hogy pillanatragasztoval sem sikerült fixálni a dolgot, erre azt kaptam hogy igy elveszett a garancia ha már manuálisan probáltam javitani. erre irtam nekik hogy ebben az esetben NEM probáltam manuálisan fixálni.
ilyenkor mivan? -
funk648
aktív tag
Hali!
Kb. 2 hét múlva szeretnék új gépet rendelni az ipon -ról összeszereléssel. És az lenne a kérdésem, hogy milyen az összeszerelés minősége? Aki már rendelt tőlük így az leírhatná a tapasztalatát.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz cettlee #3752 üzenetére
Szia !
Mi is olvassuk ezt a fórumot (az iPonból) a javítási kísérlet miatt továbbra sem számít garanciálisnak a terméked. Ezzel együtt megkérdezzük a beszállítót, hogyha több ilyen eset előfordult akkor valószínűleg intézni fogják.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Franklin
addikt
válasz HUN]Repa #3754 üzenetére
Egy kérdés: tegnap a weboldalon az egyik külső hdd-nek egyik pillanatról a másikra 8e ft-tal csökkent az ára, majd kis idő múlva visszaállt az eredetire.
Ez gondolom valami hiba volt, de ha akkor megrendelem, akkor tényleg kiszállítottátok volna annyiért, vagy kaptam volna egy telefont, hogy elnézést kérünk, hibás ár került ki?
-
Thulcandra
senior tag
Mivel megállás nélkül rágják a fülem, az IPON hivatalos email címeiről meg kizárólag szabvány e-maileket kapok, gondoltam írok ide is, talán végre kapok egy értelmes választ mi történik a színfalak mögött...
November 29-én küldtem vissza egy vélhetően hibás ramot, amit az IPON át is vett 30-án. Naivan azt gondoltam gyorsan fog menni az ügyintézés mivel egy normál ramról van szó, amit eddig mindenhol azonnal vagy másnapra cseréltek (ha volt készleten).
1 hét után írtam egy mailt, érdeklődve hányadán áll a dolog. Amire jött ismét egy szabvány mail... Mai napig semmi.Valaki közölhetné, hogy egyáltalán letesztelték-e már, ha igen, tényleg hibás-e, ha igen akkor ???
#22426 alatt van nyilvántartva.
(Nem türelmetlenkednék egyébként, ha valami komolyabb alkatrész lenne a hibás, aminek az ügyintézése kicsit neccesebb, továbbá ha az egy hét után írt mailemre, kaptam volna legalább egy olyan választ, hogy nagyon sok a munka, még nem volt idő tesztelni sajnos... - vagy bármi amin látszik, hogy valaki utánanézett egyáltalán hol áll a dolog...)
[ Szerkesztve ]
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Thulcandra
senior tag
válasz Thulcandra #3761 üzenetére
Fél órája kaptam egy mailt az IPON -tól végre:
"A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
küldjük Önnek."Ennyi. Azt már csak a futár érkezésével tudom meg mi lett a végeredmény remélem jól alakult.
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Üdv. Mivel teszteltek? >>> [link] - sajnos a memtest 4.20 (bootolható) lefut, legalábbis 1x hagytam lefutni (~37 perc) - 5 év gari lévén...., de nem akarlak meglátogatni titeket.
-
Matthew
senior tag
Sziasztok!
Ha a gépösszerakót használom és kérek összeszerelést és tesztelést akkor a gépház utána otthon megbontható garivesztés nélkül? Pl későbbi bővítőkártyák behelyezése céljából, tehát nincs lematricázva?
Köszi!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Kolondrum #3763 üzenetére
Én a memtesztet legalább egy éjszakára benn szoktam hagyni, elvan az éjjel magában. Volt olyan, hogy reggel még jó volt, és mikor este hazaértem, egy szál hiba ott virított.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
.:Kristian:.
addikt
Megvan az első negatív élményem az iponnal.
Még a nyáron rendeltem 2db CompuStocx 4gigás memóriamodult a laptopomba, amiből az egyik nemrég meghibásodott. Visszaküldtem, lezajlott a gariztatás folyamata és visszaküldtek nekem egy SpecTek 4gigás memóriamodult aminek teljesen más az időzítése a gépben lévő CSX-hez képest, ráadásul CompuStocx matrica van rajta, annak ellenére, hogy ez nem az. És még az eredeti matrica is kilóg az utólag ráragasztott alól.
Mivel nekem ez így nem kell, remélem sikerül megoldani egy cserét olyanra, amilyet visszaküldtem, még a karácsonyi ünnepek előtt...
Írtam e-mailt is az Iponnak de arra valószínűleg csak hétfőn fogok választ kapni.[ Szerkesztve ]
-
ricsi99
addikt
Üdv
Használtam vettem egy lapot ami ipon garis lenne,természetesen hibátlanként hirdették.
Az a gondom vele hogy kontaktos. a proci tápfesz csatlakozo... ha megmozgatom-huzom egy irányban akkor elindul a lap s stabilan megy de ha ezt a kis trükköt nem csinálom meg nem indul a lap.
Ez szerintetek még garis probléma vagy nem? 3 táppal is probáltam igy csak a lap maradt...
sose gariztattam még az ipon-ban igy láma vagyok...
RicsiEgy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
smiti
addikt
Szeretném kérdezni iPONOS fórumtársakat, hogy forgalmaztok-e Tevion márkájú termékeket?
Én akárhogy próbáltam keresni a webshopban nem találtam.
Itt egy hirdető meg iPONOS garlevéllel próbál WD 2TB 3,5" merevlemez / HDD Tevion USB 3.0 házban értékesíteni: [link] -
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy lenne egy HD4890 még 1,5év ipon garival, vízhűtést tettek rá. Én vízhűtő nélkül venném. Ha valami gond lesz akkor él a gari, vagy nem?[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
04ahgy
nagyúr
-
Bagira01
veterán
Még akkor is ha semmiféle matrica nincs a kártyán, hogy ha azt eltávolítod akkor veszik a gari? Anno vittem vissza szervizbe(nem ebbe az üzletbe) hd3870-et kipucolt hűtővel és értelem szerűen újrapasztázva, és semmi gond nem volt vele, kicserélték. Csak azért kérdeztem, hogy ez a bolt ilyen szempontból mennyire kötekedős?
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
04ahgy
nagyúr
válasz Bagira01 #3772 üzenetére
Amiről nem tudok, nem fáj - tartja a mondás. Ha úgy összeszereled, hogy nem látszik a csavarokon, akkor szerintem egy bolt sem szól érte. Pusztán azért, mert nem veszik észre. Ez nem a kötekedésről szól. De jó tisztázni, hogy a szétszerelés önmagában garanciavesztéssel jár, nem csak a hazai kereskedelemben, hanem sok VGA gyártó szemszögéből is. Van aki ezt matricával (is) tudatja.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
HUN]Repa
aktív tag
-
zoo8800
veterán
[link], kicsit szét van esve az oldal, F5 és CTRL+F5 után is.
rip and tear, until it is done
-
-
04ahgy
nagyúr
-
xnace
őstag
Sziasztok,
Történ múlt héten csütörtökön, hogy hosszas olvasgatás után megrendeltem a kiszemelt házamat egy Cooler Master Storm személyében. (Aminek egy halom baja van, és majdnem megvakított, de mindent a maga idejében)
Szombat reggel vettem a cipőmet, és a kabátomat, mehettem a kijelölt PickPackPont-ra a csomagomért. Odaértem, ott virított a pult mellett a doboz. Kifizettem, átvettem, hazavittem. Na, és itt jöttek a bajok csőstül. Nézegetjük, nézegetjük, és észrevettünk, hogy az első két lába teljesen törött. Úgy képzeljétek el a teljesen töröttet, hogy szilánkos. (Képek a végén lesznek.)
Még aznap este írtam a bolt felé ezt az e-mailt:
"Tisztelt Uram!
Azért írok most Önnek, mert a napokban XY csomagszámon YX PickPackPont átvevőhelyre rendelt Cooler Master Storm Trooper házamnak van két törött lába. Mi a teendő ilyenkor? Én személy szerint egy cserének örülnék a legjobban, mivel ez az Önök részéről hibás teljesítésnek minősül."
Üdvözlettel,
ÉnErre 1-2 órán belül az alábbi válasz jött:
Kedves Én !
A termékről készült képeket továbbítjuk a beszállító felé aki eldönti
ilyen esetben mi a teendő, sajnos fizikai sérülésre nem terjed ki a a jótállás.Üdvözlettel:
XY ügyintéző"Ekkor valahogy így éreztem. Nem tudom, miért kell ezt a beszállítóval megbeszélni, de legyen.
Erre az én válaszom:
"Kedves XY!
Értem. Általában mennyi idő, mire válaszolnak?
Üdvözlettel,
Én"Újabb 1-2 óra után kaptam a választ: (Azt meg kell jegyeznem, hogy minig gyorsan válaszolnak, de az információ tartalom nem mindig kielégítő.)
"Kedves Én !
Általában 3-5munkanap szokott lenni."
Üdvözlettel,
XY"Itt már kezdtem egy kicsit ideges lenni, mivel az ügyvédemmel konzultálva arra jutottunk, hogy ennek azonnali cserének kellene lennie. Itt elpattant az agyam, és kaptak egy ilyen levelet:
"Kedves XY!
Köszönöm, de ez annyira nem lényeges, mivel webshopból történő vásárlás esetén 2012 Január 1-étől 14 munkanap áll a vásárló rendelkezésére az indoklás nélküli elállásra. Természetesen én nem zárkózom el a korrekt megállapodás elől, de amennyiben ez nem sikerül, akkor kénytelen leszek megtenni a lépéseket a Fogyasztóvédelem felé, illetve a vásárlók könyvébe is kénytelen leszek írni. Sőt, még akár különböző internetes fórumokon, konkrétabban a "Hol vásároljak?" topikokban meglebegtetni az Önök 'korrekt' eljárását. Nem vagyok benne biztos, hogy ez Önöknek anyagilag megérné. Csak magamat tudom ismételni, mégpedig, hogy én nem zárkózom el egy korrekt, gyors megállapodás elől. Ebben az esetben természetesen azt fogom leírni, hogy korrektül jártak el.
Az már csak ráadás, hogy a ház tetejében található 20CM-es ventilátorról alap fordulatszámon járatva lerepült egy lapát, egyenesen az arcomba, oda ahol most 3 öltés van.
Üdvözlettel,
Én"Ez már este 11 körül volt, erre nem válaszoltak aznap. Ez nem is probléma, nem várom el.
Viszont ez már nekem sok volt egy napra, elmentem aludni.Másnap reggelre kaptam ezt a választ:
"Kedves Én !
Felesleges vagdalkozni vagy fenyegetőzni, ahogy leírtuk ezeket a lehetőségeket tudjuk mi is biztosítani amit számunkra is megenged a jogszabály. A Fizikai sérülés miatt elállás esetén a nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt és a szállítási költséget köteles a fogyasztó megtéríteni, véleményem szerint várjuk meg a beszállító álláspontját így annak fényében már könnyebb lesz döntenie mit lépjen tovább.
A ventilátoros esetet pedig nagyon sajnáljuk, de a nem rendeltetésszerű használatból adóik.
Üdvözlettel,
XY"Ezen a reggelen egyébként sem voltam jó kedvemben, és írtam egy ilyen levelet:
"Kedves XY!
Az álláspontjuk számomra teljesen érthetetlen, hiszen mint azt megírtam, jeleztem, és fényképeket is küldtem róla a számítógépház az általam történt átvételkor már sérült volt, ezt semmiféle használat nem okozta, hiszen a legelemibb használatba vétel előtt már sérült volt. Jelzem, ez esetben a Ptk értelmében ez hibás teljesítésnek minősül, és hibás teljesítéssel kapcsolatos jogi következményeket vonja maga után. E tekintetben Önök téves, és jogilag érthetetlen álláspontra helyezkedtek akkor, amikor ezzel kapcsolatban a beszállítójuk válaszától teszik függővé a szavatossági igényem kielégítését. Szeretném kihangsúlyozni, hogy én az Önök beszállítójával semmiféle jogi kapcsolatban nem állok. Én szerződéses kapcsolatot Önökkel létesítettem. Ebből adódóan a hibás teljesítésért is, így a beszállítójukért Önök tartoznak felelősséggel, és a hibás teljesítés miatt az áru kicserélésének kötelezettsége Önöket terheli. A beszállítójukkal Önök állnak jogviszonyban, azonban az Önök közti esetleges jogvita az én szavatossági igényemet, és az Önök ezzel kapcsolatos kötelezettségeit semmilyen módon nem befolyásolhatja. Az eddigi válaszaikat csak időhúzásnak tudom értelmezni, és ezzel kapcsolatban azt szeretném megjegyezni, hogy az ezzel kapcsolatos igényemet haladéktalanul, és azonnal bejelentettem, határidőben, így az időhúzásnak nincs értelme, mert a szavatossági igényem él, és ezt az Önök időhúzása nem tudja megváltoztatni. Ismételten kihangsúlyozom, hogy élek a szavatossági jogaimból származó igényemmel, és az önök által hibásan teljesített áru kicseréléséhez ragaszkodom. Amennyiben ezt nem tudják teljesíteni, úgy törvényi kötelezettségük az áru visszavétele, és a vételár visszafizetése. Szavatossági felelősség alól nem tudnak kibújni.
Ami a ventilátor meghibásodását illeti, nem hiszem, hogy rendeltetésellenes használatról beszélhetnénk, miután a számítógép rendeltetésszerű használatához tartozik a hűtőventilátorok üzemelése. Az anyaghibás ventilátor működés közbeni törése pedig nem tekinthető rendeltetés ellenes használatnak.
Őszintén bízom abban, hogy bár kész vagyok rá, nem kell jogi útra terelnem a szavatossági igényem érvényesítését, és Önök a további jó kapcsolatot elősegítendő, és jó hírnevüket megőrzendő módon együttműködnek a szerződésből fakadó problémák megnyugtató rendezése érdekében.
Üdvözlettel,
Én"Ekkor kicsit lenyugodtam, mert kiírhattam magamból, ami idegesített. Erre kaptam az alábbi választ:
"Kedves Én !
A garanciát nem utasítottuk el, kérem fotózza le a csomagolást is több oldalról. Köszönjük !"
Ekkor már valahogy így éreztem, de nem voltam ideges, a levelem is nyugodt hangvételű lett:
"Kedves XY !
Csatolmányként küldöm a csomagolásról készült nagy felbontású fényképeket. Azt még hozzátenném, hogy az egyik hugarocell keret már a kibontásnál törött volt(pont a törött lábak oldalán), és a ragasztószalagot sem én tettem a doboz aljára. Valószínűleg szállítás közben kieshetett a dobozából a ház, és emiatt nincsenek meg a lábból kitörött kis műanyag darabok.
Üdvözlettel,
Én"BTW, műanyag darabok, és ragasztószalag. Ezekről még nem is beszéltem. Átvételkor ugyan nem tűnt fel, de körbe volt ragasztószalagozva a doboz alja. Bár, ha feltűnt volna se tulajdonítottam volna nagy jelentőséget neki. A fenti elméletemből kiindulva pedig kellett volna.
Képek:
A fentebb linkelt képeken szerintem elég jól látszik a problémám..
Jelenleg ott áll az ügy, hogy lefényképeztették velem a csomagolást több irányból (10 képet kaptak tegnap este), de erre még nem jött válasz.
Elég hosszú lett. Őszinte hálám annak, aki elolvassa, és hozzászól.
Üdvözlettel,
xnace[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3 Marble White
-
HUN]Repa
aktív tag
Kedves Balázs ,
A problémamegoldást ügyedben az a két dolog akadályozza. Hiba volt, hogy terméket a Pick-Pack Pontról átvétel után ellenőrzés nélkül vitted el. Még nagyobb hiba, hogy ezután a sérülés ellenére a terméket használatba vetted, ahelyett hogy minket anélkül hogy a válaszunkat megvártad volna. Ezzel szakszerűtlen üzembe helyezés és a kárenyhítési kötelezettség elmulasztása valósult meg esetedben. Azt igazolni, hogy a termék az átvevőhelyre érve sérült volt, vagy utána sérült meg ezek után nehéz lesz. Ezzel együtt a garanciális ügyintézésre vonatkozó kérésed egyenlőre nem lett elutasítva, bár a türelmetlenség ilyen esetben nem segít, sem az hogy a problémádat mindenhova kiírod. Nem titkoljuk, sőt ezúton is felhívjuk mindenki figyelmét, hogy a termék épségét ÁTVÉTEL után ellenőrizzék, ha ez megtörtént volna esetedben már rég pontot tehettünk volna az ügy végére.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
zolee86
tag
válasz HUN]Repa #3785 üzenetére
HUN]Repa-nak igaza, a ellenőrizni kellett volna a terméket átvétel után, de erre nem biztos hogy mindig van idő és lehetőség.
" bár a türelmetlenség ilyen esetben nem segít"- lehet hogy nem segít, de jogos és érthető, főleg hogy áll az elállás joga. Sőt ha nekem sürgős lenne a ház, én inkább kifizetném a törött lábakat, de a vintit biztos hogy nem, és visszavetetném a terméket. -
chester99
aktív tag
válasz HUN]Repa #3785 üzenetére
a türelmetlenség ilyen esetben nem segít, sem az hogy a problémádat mindenhova kiírod
Ez a topik pont erre szolgál, hogy megosszuk a tapasztalatokat a bolttal kapcsolatban. Az hogy ez nem tetszik egyéni szociális probléma...
Kitartás a kollégának, (én sem bontottam volna ki ott azonnal).[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Bélaaaa #3788 üzenetére
Nem hajtanak el. Sőt, ha megkérdezed, hogy kibonthatod é, akkor még csodálkozva mondják, hogy hogy a fenébe ne, kifizetted, tied. Viszont, ha elviszed, akkor hogy bizonyítod, hogy nem te törted szét? Sehogy. Ha ott kibontod, és szarrá van törve, akkor ott a tanú erre, és nincs bonyodalom.
Részemről mindig kibontok mindent, egy dolgozó szeme láttára, bármily apróság is legyen az. Ez beletartozik az átvételi procedúrába, és ezt ők is tudják. Ha bármi gond van, azonnal kibukik. Ha már egy matrica sérült, nem veszem át.
Egy mindennapibb esetre levetítve: ha veszel a boltban egy liter tejet, és otthon nézed csak meg, hogy lejárt -e a szavatossága, akkor buktad. Vagy jó még, vagy nem. Persze rájuk zúdithatsz egy felügyelőséget, és ha találnak hibát az adott boltban, jól megvágják őket. de hogy te a friss tejedet nem kortyolgatod az biztos. Legalábbis anélkül, hogy megvennéd újra. Viszont ezúttal ellenőrzöd, hogy mit veszel.
¯\_(ツ)_/¯
-
szumo
senior tag
Sziasztok!
Hogy áll most a merevlemezek garanciáztatása?
Mit lehet tudni, ha beviszek egyet, ami nem működik a gyártó által megadott kritériumok szerint (szar)?Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
Attix82
őstag
Az a baj, hogy nehéz bizonyítani mikor lett olyan sérülés....átvételkor nem nézted meg. Amikor kibontottad láttad, hogy sérült a lábánál.
Erre belerakod az egész konfigodat......miért raktad bele?
Szerintem rögtön jelezni kell az ilyesmit, ha valamivel probléma van.
"Nézegetjük, nézegetjük, és észrevettünk, hogy az első két lába teljesen törött. Úgy képzeljétek el a teljesen töröttet, hogy szilánkos."
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Örömmel nyugtáztam, hogy a mára rendelt garanciafutár se szó se beszéd egyszerűen csak *** jönni.
A múlt héten szerdán kaptam meg a rendelt VGA-t, ami eleve rossz. Pénteken adtam le a rendelést a futárra, mert még leteszteltem másik gépben is, biztos, hogy ne nálam legyen a bibi(3 napon belül így is, tehát cseregarancia ugyebár).
Szépen jött a visszaigazolás, hogy vették az igényemet. Ma jött a mail, hogy megrendelték nekem a futárt a kért időpontra(azaz mára), csak épp a futár nem jött.
Írtam nekik mail-t, semmi reakció, holott eddig minden alkalommal elég hamar jött a válasz bármilyen ügyben.
Csak addig ügyfél, az ügyfél, míg kifizeti a terméket?Nagyon jó, hogy éjszakás vagyok a héten, és most akkor virrasszak nappal is minden nap, hogy mikor hajlandó ideérni? Legalább egy válasszal méltathatnák a kedves vásárlót, hogy mi a helyzet..
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
Mondjuj azért a te helyzeted más. A fizikai sérülés elég ingoványos talaj..
Igazából én csak ma este írtan, amire nem válaszoltak, de azért mégiscsak bosszantja az embert, annak fényében, hogy eddig mindig 1 órán belül válaszoltak, este 6 után is, most meg 5kor írtam, és nem jött reakció.
Ok, lehet a futár a hunyó(míg a dhl volt sosem volt bajom, most meg ez a második), de azért nem két fillérről van szó, így persze, hogy kissé ideges leszek..Everybody lies.
-
04ahgy
nagyúr
válasz Barthezz2 #3797 üzenetére
A weboldalon található információk alapján "Garancia: rma@iPon.hu (e-mailre általában egy órán belül válaszolunk, nyitvatartási időben)".
Ha ötkor írtál, az még nagyon határeset. És a nyitvatartás 10-18h közt van, az, hogy szoktak válaszolni este is, az nem jelenti azt, hogy minden esetben fognak is.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Asztrofotózás
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Asus ROG-Strix Geforce 1060 OC 6GB Gddr6 256bit Gaming Led Videokártya
- Palit GeForce RTX 3060 12GB GDDR6 Dual Led 192bit Videokártya
- Bontatlan HP EliteBook 845 G10 7L7U0ET 14,0 IPS, AMD Ryzen 5 7540U, 16GB RAM512GB SSD, Win 11pro
- Sony FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS
- Gigabyte A520M K (rev. 1.0) -- Garancia: 2026--ig
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen