- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- SONY LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Steam Deck
- Egérpad topik
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krystal_s
addikt
válasz dchard #42324 üzenetére
Szia, nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál. Volt egy sejtésem, hogy valami ilyesmi dolog áll a háttérben, de azt nem tudtam, hogy automata teszi rá a lockot és nem ember. Ez így még rosszabb. Semmi hibát nem tapasztaltunk az elmúlt hónapok során, semmi szakadás nem volt, ezért sem értem mi történhetett. Lehet az eső, szél miatt volt valami a központban, csak ilyenkor az lenne a normális, ha egy idő magától visszaállna az érték.
Fejlődés ? Hát igen, azt én is régóta várom az élet minden területén, de sajnos a visszafejlődés gyakoribb. :\Intruder2k5: Ezen a környéken ??? Ó, itt senki semmiért nem szólna soha, ha rajtuk múlna még internet sem lenne. Pedig ismert üdülőhely. Tavaly volt már egy ilyen eset, de akkor a vonallal is gond volt. A helyi Telekomos vezető közölte, hogy apunak saját költségén kell kicseréltetni az utca végén a kis dobozt (mintha ahhoz bármi közünk is lenne), ami már kint lógott az oszlopon, plusz még a vezetékeket, ami a házba jön be. Mindez megtörtént és végül a vonal is jó lett kb 30 telefonos beszélgetés, hibabejelentés stb stb után.
Gondolhatjátok, amikor már itt kérek segítséget, akkor mennyi "értelmes" ügyintézős beszélgetésen lehetek túl.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.