Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fernet

    senior tag

    Sziasztok!

    Ma chat-es ügyfélszolgálaton érdeklődtem készülékkedvezmény felől és egy nagyon kedvező összeget mondtak. Le is adtam egy rendelést, fixáltuk a havi törlesztőt, adatokat egyeztettünk, stb.

    A beszélgetés után nem sokkal megérkeztek a dolkumentumok a telekom fiókomba és közel sem olyan összeg szerepelt ott mint amit az ügyintéző mondott, a havi részlet kb. 1000Ft-tal több mint amiről beszéltünk.

    Pluszban a mobilcsomagomat is megújították, ezért a magentás dupla netem elveszett, 8GB-ból 4GB lett, amiről semmi előzetes tájékoztatást nem kaptam.

    Panaszt tettem, azt mondták 30 napon belül kivizsgálják. :F
    Kérdeztem mi van ha közben megjön a rendelésem? Akkor ne vegyem át...

    Volt már valakinek hasonló ügye velük? Mire számíthatok?

    A chat-es beszélgetést elmentettem, de semmi infó nincs benne a díjcsomag váltásról és a kedvezmény is teljesen más. Nem vagyok boldog.

Új hozzászólás Aktív témák