- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz tboldi #43425 üzenetére
Hát igen, én Zuglóban sok rövid úttal még egy 1.0 toyota iq-val is meg tudtam télen etetni 8-at Most a feleségem jazze 5,8-on áll kijelző szintem, de városban az is megeszik 7-et szerintem. Autópályán nyugis tempóval tud benzint termelni Scross télen 12-öt is megkajál városban, jó időben 9-10. Ha nem fogyasztásra koncentrál az ember hanem pörög akkor ez van, főleg pesten.
-
-
biker
nagyúr
válasz tboldi #43632 üzenetére
a shell és az omv azt mondja most, hogy az alap benzinek lesznek E10-ek, a fuel save pl a shellnél, a vpower 95 marad E5 és a vpower 98 meg 100 meg E mentes.
(szerencsére engem nem érint, csak a zasszony kocsiját, de az meg az én nevemen van, mármint a kocsi is, meg a zasszony is )Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #43715 üzenetére
Gondolom gyári megoldás nincsen ami 2019 végén eléggé röhej, de ilyenkor szoktam mormolni a Vitara kapcsán hogy "5millió alatt volt".
Kérhettem volna hozzá "Keyless driving" megoldást, de azt inkább kihagytam, kicsit borsos lett volna a felár és plusz 4 hét mire beszerelik.
Viszont ha lenne rá akár gyári megoldás amivel készítenek nekem 2 új bicskakulcsot, állok elébe (persze nem 40ezer/db áron).
Az utángyártottal csak az a gondom, hogy sokszor a gyári minőségű utángyártott cuccot is úgy kezelik emberek, mint a gagyit. Ha tudsz gyártót ajánlani, akkor utánanézek beszerezhető e, mert a bicskakulcsnak leginkább a nejem örülne, nem lenne az összes farmerom jobb zsebe lukas...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Winne
nagyúr
válasz tboldi #43746 üzenetére
Ennyire nem speckó, egy Sporting Punto, az a gond vele, hogy mások rajta a karosszériaelemek, amit ha szerencsém van, akkor legalább Olaszból tudnak hozni, amit fújni és fényezni is kell és örülhetek, ha nem kell hónapokat várnom, hogy találjanak mindent hozzá. A nagyobbik baj, hogy a hátsó hidat kiütötték alóla majdnem teljesen és azt mondták a szervizben, hogy ki kell vágni egy nagyobb darabot, hogy pótolva legalább lábra lehessen állítani az autót. Nem tudok összegeket, a kárfelmérő nem jött ki, mert Ő már nem akart dolgozni idén, tehát az első szemle is csak jövőre lesz és ha tudom is javíttatni, valszeg bukok rajta pénzt és egy összetoldozott autóm lesz, mindezt azért, mert valaki képes volt ledarálni 50 méterre a kereszteződés után egy járdaszigetes parkolóban... Szar világ ez.
@(#43747)Hego : az egész kereskedelem statisztikákból áll már úgy néz ki.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
ncc1701
veterán
válasz tboldi #43775 üzenetére
Nappali menetfénynek az a célja, h világos nappal a szemből jövő jobban látszon. Ezért kellett a régebbi autokon nappal is a tompítottat használni. Baleset megelőzés. Pont.
Szürkületben pedig fel kell kapcsolni a tompítottat, ez két külön funkció. A nappali menetfénynek ehhez nincs köze.
Esetemben automatán van, intézi. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #43932 üzenetére
Legyen szívócső befecskendezéses, de az tuti hogy 4 injektor van benne, mert amikor kerestük a "hidegen ledadogás" okát, akkor bemérettem őket, 4et vittem és annyit is hoztam. Vmi noname cuccok voltak, vmi Denso.
Ha bent van a motor a kocsiban és szembe állsz vele, akkor a feléd lévő oldalán van a hengerfejnek, legalábbis oda kezdték visszatenni, aztán otthagytam őket és már csak a kész kocsiért mentem. (Meg még kellett ezt-azt csinálni rajta, például hosszbordásszíjfeszítő "patront" cserélni, meg 2 gyújtótrafót és kuplungkinyomót, mert kinyírtam a hülye megszokásokkal...)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #43938 üzenetére
(és xmad természetesen: )
Köszi srácok, így már értem, én abban a hitben voltam eddig hogy ez közvetlen befecsis, mivel hengerenként van injektor, de így már értem. Mondjuk a corolla nem kokszosodott, remélem a boosterjet sem fog...
Hogy melyiknek mi az előnye és mi a hátránya még nem jöttem rá... csak annyit tudok hogy a bal képen lévő megoldásnál nem lép fel szívócső lerakódás, mert "kimossa" az üzemanyag-levegő keveréke.
A Vitara néha (4-5 havonta) kap majd egy hosszabb autópályás etapot és akkor lesz ideje a GPF/DPF/részecskeszűrő/akárminek is nevezzük alkatrésznek tisztulnia.
Az akksi, a turbó és az önindító miatt jobban aggódok, a start-stop rendszer nem igazán foglalkozik ezen alkatrészek kímélésével...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44065 üzenetére
Nem tudom, olyan ciripelő hang, mint amikor a generátor csapágya kattog, de lehet hogy csak a nagynyomású... alapjárat, a kocsi mellett állva hallom, a másik hang az jobban zavar, mintha folyamatosan töltene a turbó, bár az csak 40 fölött jön és egyre erősödik, mintha valaki bekapcsolt volna egy porszívót, de még az is lehet hogy nem szoktam meg a SUV-szerű autók nagyobb széltolásának hangját... bár még mindig fenntartom hogy paranoiás vagyok...
Még nem mertem elmenni a szervízbe vele, mert félek kiröhögnek...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #44304 üzenetére
Ha már tuning, nekem ezt nem tudja bevenni a gyomrom. ATC tuning cég, magyarok.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
Firstaye
tag
válasz tboldi #44380 üzenetére
Én teljesen egyet tudok érteni bb71-tel, nekünk is van egy ilyen Ignis a családba, és hihetetlen mennyire béna a pedál karakterisztikája. Mondjuk nálam nem a lefulladás a baj, - bár megjegyzem, azt is sikerül vele néha - hanem hogy simán 2500-3000-res fordulaton indulok vele, ha kicsit figyelmetlenebb vagyok. Jó, mondjuk ebben a kocsiban van méter (265e), és a kuplungja meg annak bovdene is eléggé ki van, de akkor is vicc, amit művel. Adott gázpedálállásnál ha tartod kb 2-3 másodpercig és próbálod finoman engedni rá a kuplungot, simán emel magától a fordulaton, de valahogy ezt sem koherensen csinálja. Mellette van egy 1.6 dci nissanunk, az se egy leányálom, révén CR, de legalább 1-2 elindulás után megszokja az ember, és bólogatás, lefulladás, üvegelés nélkül lehet vele elindulni.
Amúgy én 600e 1 millió környékén tuti nem vennék suzukit. Messze túl van árazva a piacon szerintem, és cserébe egy szekér. Borzasztóan hitvány és nem autószerű. Egy korabeli, lesajnált peugeot 307 űrhajó hozzá képest. Mikor kerékcserénél megláttam a féltengelyeit és a futóművét kicsit meglepődtem: mint valami gokart, vagy nem tudom, nagyon alultervezettnek tűnik. És cserébe amúgy vannak bajai, ami a hitványságából adódik: ABS kocka - vicc, hogy pont a féken spóroltak ennyire, és a hiba is, hogy beesik a fékpedál
sebváltó - szintén gagyi belső, cserébe a kapcsolási érzet sem jó
napellenző nem tartja magát - komolyan, ilyen bajai vannak.
Kicsit talán túl negatív is voltam, mert amúgy használható kis városi, szaladgálós autó, amivel nem probléma a nagyobb padka sem, de autópályára nagyon nem való, kóvályog szegény, zajszigetelés is borzasztó már 110-nél. 300e körül elmegy, talán 400e egy klímás, reális lenne, de sajnos a suzukik használt piaci árazása minimum érdekes.
Ha van most egy ilyen értékű autód én megtartanám, még gyűjtenék, és ha van 2 millió, akkor érdemesebb váltani szerintem.
No offense amúgy, nem akartam senkit megbántani itt a fikázással, csak engem kicsit meglepett, hogy milyen autók készültek itt még 2000-es évek közepén.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #44386 üzenetére
Van egy Suzukim és egy Renault-om is. Nincs gond a franciával, csak a szerelő mindig mondja ha valami kell bele, akkor előbb vegyük ki a régit, azzal elmegy a boltba és az alapján rendeli meg amit kell, mert franciánál se motorszám, se alvázszám alapján nem biztos hogy azt kapod amire szükség van.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44639 üzenetére
De nincs EGR ahol a levegő lelassuljon és a koromszemcsék megtapadjanak, plusz a benzinesnél létezik a szegény keverék fogalma, dízelnél ilyen nincsen, főleg a régi mechanikusoknál, amik szívnak a DPF miatt. Ráadásul dízeleknél a DPF-ben van egy injektor ami befecskendezi a gázolajat így "javítva a számokat"... Benzinesnél eleve másképpen működik...
+1: Nem kell ezektől fázni, mert hamarosan (értsd: 5-10éven belül) nem lesz más, addigra a régi technikákat vagy megeszi az "idő vasfoga" vagy úgy járnak mint a régi IFA, hogy hiába volt jó akkor, mára kevés a tudása mint a TSZ előnyei...
Rettegnek emberek a kettőstömegűtől, régen féltek az injektortól, most a turbó meg a részecskeszűrő a menő, azokat köpködjük, aztán majd lesz nézés ha bevezetik mint németországban hogy a nagyvárosokban vagy EURO6 vagy menj gyalog.. nem akarok politizálni (mert mocskos és utálom), de a fővárosunk erre tart éppen és személy szerint én ennek örülök, mert nem mindegy mit lélegeznek a gyerekeink.
(Mi akik a kétütemű ólompótlós kipufogógázban nőttünk fel benzingőzt lélegezve apánik meg a "warnyú" mellett a garázsban, nekünk már reszeltek, de a gyerekeink és az unokáink ha lehet ne tüdőrákban halljanak meg a saját vérükben fulladozva...)
Persze legyen régi autód hobbiból mert szereted, de ne a 30 éves technikával akarjunk már minden nap pöfögni a dugóban (mintha nem tudnák hogy dugó lesz, 20 éve minden reggel dugó van, de azért reménykedünk mindannyian hogy talán ma nem... )zolya1973 : Bármelyik autósboltban kapható ez a két cucc és nem drága, de ha szerelhettőt veszel akkor sem kell feltétlenül forransztani, vannak szerszámmentesen szerelhető gyorscsatik meg a roppantóhüvelyek is, szóval dontfos, már nem az a világ van hogy pákával szerencsétlenkedünk a műszerfal alatt fetrengve a koszban.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44642 üzenetére
Ah, így már világos mit szerettél volna írni...
Bár ettől még nem értem Hadrianus miért retteg annyira tőle, mondjuk az ismeretlentől való félelem alapvető túlélési ösztön.
Csak arra próbáltam rávezetni hogy nincsen mitől félnie, nekem is mondták az "okosak": "Mekkora ökörség dowsized turbós benzines autót venni ráadásul részecskeszűrővel..."
Jah 1,4L 4 henger 16szelep simalendkerék turbós láncosvezérművel, változógeometriás turbóval meg részecskeszűrővel kézi váltóval... Igen, szeretem amikor mindenki okos csak én vagyok helikopter.
Azért ez messze van a 3hengeres ecoboost ford motortól mint Makó Jeruzsálemtől... de biztosan ők az okosak a benzines Octavia-val... (1,2TFFSI)..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44677 üzenetére
A kormány szép lett, de gondolom neked nem állt meg 3ezerből.
Fél órát túrkáltam az autósboltban a kormányvédőket, az eladók már hülyét kaptak és még csak utána tértem rá a dísztárcsára meg az üléshuzatra...
Ez a CANchecked nem igazán szimpi megoldás, jobban örülnék valami gyárinak ami nem óra...@Blakey: Remélem nem darálja le, ha meg ledarálja akkor mindegy, végülis gyűrű mindig van rajtam, az meg ellensége a bőrözött kormánynak...
Nem akartam oda órát, mást nem tudtak adni, így is kiborít hogy az időt meg a külső hőfokot 2 helyen is írja a kocsi... valami más jó lenne oda csak még én sem tudom mi. 2020-ban egy óra nekem nem sokat ér, ha mondjuk egy páratartalom visszajelzés lenne ott vagy utastér hőmérséklet mondjuk."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
válasz tboldi #44738 üzenetére
"Szent Imre vagy a Szent István király úton, mindig elsírom magam"
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
anonymus89
addikt
válasz tboldi #44736 üzenetére
Azaz érdekes, hogy régebben a téli időkben ilyen -5°C és hidegebb reggeleken élesebb kanyarodásnál> 90° furi hang susmorgós hang jött elölről.
Most meg a fekvőrendőröknél áthajtáskor nyöszörög mikor rugózik.Jobban sajnos nem tom leírni.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44819 üzenetére
Nem fair, de nem javult ennyit az autók fogyasztása az elmúlt 20 évben mióta autózok... (3-4L/100km-el nem fogyasztanak kevesebbet) Vagy csak elfelejtettünk vezetni, vagy több/nagyobb a dugó, pedig az évezred elején a Róbert Károly körút - Hungária körút vitte a prímet, Árpád-híd (Pesti oldal, Teve utca) -> Lágymányosi-híd (Pesti oldal Lurdy mélygarázs) 2 óra 40 perc a rekordom.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
válasz tboldi #44847 üzenetére
Dettó. Az előző bennem is azt az érzést keltette hogy a '90-es évekből a Suzukin rohadt sok ezer hátsó lámba, és ezt bele kellett építeni valamibe . Aztán szerencsétlen Vitara lett az.
Az új se matyóhímzés de elmegy.
Viszont aki a Vitara lökhárítóját tervezte annak a kezét eltörném. Ennyire össze-vissza meg giccses formát odahányni...[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #44893 üzenetére
De ott szerintem SD kártya olvasós navi sem opció.
Mondjuk abból a szempontból jobb lehet a gyári navi, hogy nem kell dugdosni a kábelt minden beszállásnál és nem pazarol el az ember töltési ciklusokat. Vezetéknélküli AA még elég kevés autónál van. Illetve szerintem érv lehet az is, ha nincs esetleg AA vagy CarPlay kompatibilis telefonja.
(#44894) Napfénysüti: Nekem Waze-el tök jól működik a navi AA-n keresztül (igaz VW). Bár vannak nyűgjei, de egyszer sem volt olyan, hogy kifagyott, vagy megbolondult volna.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44893 üzenetére
Mondjuk abban nincsen "központi információs rendszer"... amin csak a turbóhőfok nem jelenik meg.
Viszont ha már így aljasul hátulról szóba hoztam, tudja valaki honnan lehet olyan műszert szerezni ami a turbó olajhőmérsékletét mutatja? Beszerelik azt nekem a márkaszervízben az óra helyére? Gondolom van ott CAN bus csati, csak az a kérdés hogy 12V is van oda vezetve? Vagy oda valamilyen spéci cucc kell? Azt sem tudom hol kezdjem a keresést...
Valami ilyesmire gondoltam [link] ...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Marvel Snap
- Politika
- Mobil flották
- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen