- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #57517 üzenetére
Kicsit más, de nem "all".
Viszont az ára kint, 8 milla a GLX automata.( Japán ár )
Lassan 10 milla alatt nem lesz Swift-sem. Ha így haladunk.
Amúgy nekem jobban tetszik, amit rendeltünk, de még semmi hír róla. Az új, úgy néz ki, mint egy elhízott Swift.
Remélem a mostani hírek miatt, nem drágul meg jobban.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
a_tesz
Korrektor
válasz tboldi #57517 üzenetére
Pakisztánban szerintem most kezdték gyártani és árulni. Itt is van.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #57562 üzenetére
Tökéletesen igazatok van.
Egy tanulságos eset és direkt nem teszem off-ba.
A biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang jelzés egy biztonsági funkció, hogy kapcsold be az övet, ha életben akarsz maradni.
Jelenleg, már írtam többször, egy 29-éves Astránk van, ami nem csipog, de mégis mindig bekötjük magunkat.
Volt egy balesetünk, amikor 100Km/ó-val belénk jöttek. Az anyámat a biztonsági öv fogta meg. Igen, kirepült volna a francba és halott lenne. Így sem úszta meg maradandó sérülés nélkül, de mai napig él és virul. A biztonsági öv eltörte a bordáját, ami átszúrta a tüdejét. Élet és halál között volt egy hónapig a Honvédban. Ha nem oda kerül, lehet már nem élne. Megmentették, és most viseli a következményeket Szerencsére, azon kívűl nincs baja, hogy néha vért köp 26-év után is.
Elnézést, hogy ilyen drasztikusan írtam le, de ha valaki még az olvasás után sem köti be magát, annak teljesen mindegy mit írunk. A kollégám az index hangját kötötte ki, mert az is zavarja. Valahol pedig ez is biztonsági funkció, mert talán nem öklelnek fel minket, ha kanyarodunk. Tudjuk, hogy indexelünk. Egyszóval mindent kikapcsolhatunk, ki lehet kötni a biztonsági dolgokat és lesz egy 29-éves autónk.
Alig várom már, hogy a Swift megjöjjön, mert lesznek biztonsági funkció hegyek.
Bocsi a hosszú szöveg miatt.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
mefistofeles
addikt
válasz tboldi #57637 üzenetére
Az első indokodat elfogadom, a második az nem kicsit sántít.....
Szerintem az én téli gumim (ha a hajnal -2, akkor nyilvánvaló az van az autón) jobban teljesít +9 fokban mint a te átmenetid nyáron +30, vagy télen -15 fokban. Gondja nem lesz, az biztos.Létezik hülye aki szettet cserél a napi hőingadozás miatt? nem hiszem.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mefistofeles
addikt
válasz tboldi #57639 üzenetére
Oké, elfogadom, azzal a kitétellel, hogy az átmeneti gumi, már csak jellegéből adódóan is, téli, hidegben, vagy kánikulában tuti gyengébben teljesít, mint az adott évszakhoz való keverék.
Nem bántó vagy támadó jelleggel kérdeztem egyébként, tényleg érdekelt.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #57643 üzenetére
Pár hete olvastam valami gumis szakit, aki azt írta, nem életszerű a 7 fok legendája. Ő azt mondta egy tökéletes minőségű úton a nyári gumi jobban tapad +7 foknál hűvösebb időben is mint a téli, de egy rossz minőségű, rücskös úton a téli gumi jobb akár pár fokkal +7 foknál melegebb időben is. És hát tudjuk hogy ebben a hazában milyen arányban álnak egymással a jó és rossz útminőségek
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AtHoS
nagyúr
válasz tboldi #57749 üzenetére
Köszi, azért megnyugtató ez az infó
Érdeklődtem ismerősi körben és Mitsus ismerősök is jelezték, hogy náluk is ott van ez a "funkció"Mondjuk hazafelé jövet ezen kívül nem volt gond az autóval motor szépen járt, váltó megfelelően pontosan, feszesen működött, kormánymű sem tapasztaltunk lógást, kotyogást, bár féktárcsák cserések lesznek a betétekkel együtt.
kb. 2 hét múlva megy szerelőhöz, akkor olaj+szűrő, hűtő-, fékfolyadék cserélve lesz, plusz lebeszélem a fék rendberakását is.Közben keresek Miskolc környékén normálisan dolgozó alvázvédelem megoldásokat, ahol rendesen letakarítják a régi feltáskásodott festékrétegeket, rozsdás felületeket és tényleg rendbe rakják alulról
read-only mode on the forum
-
Chereiose
addikt
válasz tboldi #57763 üzenetére
Az a baj még ma este kéne, valahol, mert reggel indulás van Nem tudom hol lehetne most ilyet leakasztani. Ahogy nézem elég speckó, ilyet ma már nem fogok sehonnan beszerezni ma. Amúgy van hozzá egy pontos linked, melyik típus kell?
Az nem gond neki, ha rátöltök, színben meg mindenben megegyezik?
[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
válasz tboldi #58041 üzenetére
No nem is magamra gondoltam, meg amúgy is automata, csak belenéztem a Suzukis csomagba, nem volt túl bizalom gerjesztő a kötél, de lehet a látszat csal.
Ma beírattam 1000km -es -re a kocsit, ügyintéző mondta, hogy pillanat törtrésze alatt fogytak el a lehívható autók, aki év végén/ez év elején még tiltakozott az akkor még rövid határidővel elérhető automata váltó ellen, nem ér annyit, mert ő kivárja a sorát manuálisra, szépen jönnek vissza, hogy csak jó lenne az, de most meg már nincs elérhető, ráadásul +450k huf.
Májusban elméletileg lesz egy eladó scross -om, gl+,2wd manuál, kékben, olyan 17000km lesz benne, 2019.11 havi .
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #58230 üzenetére
Én kocsim adott már ki magából ilyen LSPI becsörgést majd a kopogásérzékelő miatt elvesztettük a teljesítményt 2-3 másodpercre mindezt 100 benzinnel, suzuki szervizben cserélt olajjal is, meg utána általam választottal is. Sikerült nagynehezen találni egy megbízható sn+ olajat ezzel megy július óta, ezzel még nem csinálta szerencsére.
Ezért szoktam írogatni róla, az én k14c-m úgy néz ki igényli a jobb olajat mint az api sm. Az alapvetően nem baj, ha jobb van benne, csak rosszabb ne legyen, ahogy te is írtad.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
t.imi
addikt
válasz tboldi #58258 üzenetére
Úgy 9-10 éve 90% autópálya, otthon és mhelyen indítva. Tehát nem napi 6-8 indítás, bár utolsó 3-ban évi 1-2000 ment bele, tartalék autó lett.
Igen, kva sok idő. Nem is vállalták eddig a gyertya cserét.
Olajozom hetene, veszek kiszedőt és nekiállok.Új gyertyák már a boltban.
Ettől függetlenül, ha nincs rádugva a csati, és az izzító relétől ilyen feszültségek jönnek, az nem (csak) gyertya hiba szerintem. -
slett27
addikt
válasz tboldi #58290 üzenetére
[link] Itt nagyon nem gyári méretek vannak. Mondjuk vesekő nem téma, kátyút ne találjon.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #58292 üzenetére
Ahhh értelek. Köszi a kimerítő választ. Több mint 1000 hirdetést néztem át. Azt hittem gyakoribb ez a méret könnyűfém felniből. Nem könnyű normálisat találni.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
t.imi
addikt
válasz tboldi #58277 üzenetére
Semmi gond! vettem egy másik izzítórelét, 2 hengernél már 0V-ot mértem...Most 12.4-et ad ki.
Azt a cikket én is olvastam, eltúlzott olajcsereperiódus miatt halnak a motorok. Kacsa nevű suzi mágus 5k fölött járt pár éve ddis-el, gyári lánccal. Jó, Ő max tizenkét dobálta ki a full synt Seleniát.
-
tboldi
nagyúr
-
Ármester
-
Ármester
válasz tboldi #58340 üzenetére
Valahogy éreztem, hogy megmozdul rá a 'vótmá meter.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
félisten
-
Sándor -P20-
senior tag
válasz tboldi #58571 üzenetére
Ugyanarról az M13A motorról van szó, de ez inkább a 300K-hoz jár közelebb mint a 200-hoz.
Én is ezeknek a motoroknak az elpusztíthatatlanságáról hallottam, pont ezért próbáltam ki szinte mindent mielőtt megbontottuk.
Ez a vízkitolás jelenség tavaly nyáron kezdődött, addig max gyertyacsere miatt nyúltam a motorhoz, meg tavaly az a fránya jeladó a folytószelepen.
Úgy látszik valóban hengerfej probléma volt, a víz kitolás megszűnt.
Most ez a hibakód zavar. Mielőtt megbontottuk semmi baja nem volt.
Ment mint a rabló..
A mostani hibajelzés is egy előzés után jött elő.
Sajnálom, de ki kell próbálni, mit tud a technika, ne élesben hagyjon cserben, főleg ha visz ki minket a világból valahol az ország másik felén...
A zargatás az erősen eseti szokott lenni, azonkívül részemről ki szokott merülni egy-egy előzésben. Nem csapatok vele, nem igazán arra való, de jó tudni, hogyha szükséges be lehet vele ugrani a forgalomba.
Ezen kívül leginkább asszonypajtás zargatja, kora hajnalban, és késő este vidéken. (sötét van mint a tehénben, és az utak is hagynak kívánni valót... ) Ráadásul minden tele van munkagépekkel, meg a róluk potyogó "ajándékokkal, meglepikkel", szal itt nem igen lehet szétcsapni a motort...
Az autó kb 2 évesen került hozzám, azóta megkapott mindent amit illik neki adni.
Az idén év elején kopott le róla lízing...
Tavaly kapott új kuplung szettet, tavaly előtt meg a fékek újultak meg. A nyereg kivételével minden cserélve lett...
A kaszni folyamatosan újulgatott idáig.
Hiába az erősen 270K+ kilométer nem múlik el nyomtalanul.[ Szerkesztve ]
40 feletti kornak megvan az előnye és hátránya... Igaz, a betűket csak közelről látod, viszont az idiótákat már messziről észreveszed.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
hemaka
nagyúr
válasz tboldi #58629 üzenetére
Most latom ami sportra van sem lyuggatott, csak bemarasok vannak rajta, rosszul emlekeztem. Vegulis az ATEvel is meg vagyok elegedve, nem melegedett el eddig sose, habar versenypalyazni nem szoktam egyikkel sem.
Amugy a hatsokat a sporton nem nagyon hasznalja, latszik rajta. Igaz mi max ketten ulunk benne, es megpakolva sincs sosem, alapbol meg nem egy X5M sulyu auto halisten, ahol felevente megeszi a betetet, evente meg a tarcsat is. 😬
Valamit anno magyarazott a suzukiban a szerelo, hogy talan 70:30 az eloszlas a fekek kozott. Aztan, hogy ebbol mi igaz, nem tudom nem jartam utana. -
burgatshow
veterán
-
félisten
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #58881 üzenetére
Swift nem mutat pillanatnyi fogyasztást. Vagyis nem úgy, ahogy a normális autók
#58882beef Lehet nullázni a teljes fogyasztást is, tehát mindig tankolástól tankolásig mutassa a fogyasztást, és lehet olyat, hogy amióta használod, egy teljes átlagot mutasson.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest