- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3189 üzenetére
Igen, annak még a hőtűrése is elég jó ide (nem forróövi éghajlat) de nem is feleslegesen sűrű egy szívóbenzinesbe. A sűrűbb olaj kisebb csapágykopást azaz hosszabb motortartósságot jelent ez igaz de ezzel szemben rontja a fogyasztást (növeli a motor belső ellenállását), csökkenti a leadott teljesítményt (sűrűbb olajat nehezebb pumpálni) és rontja a hűtést (nagyobb sűrűség = kisebb áramlási sebesség).
Bár a tiéd azért tud hőt termelni... ha hajtod akkor be lehet vállalni vele egy 5W40-et is.
A gyártók többnyire a jobb fogyasztási érékek miatt erőltetik ezeket a hígabb olajokat, az aktuális trend az, hogy egyre hígabb olajok felé mennek el. A katalógusban nem érdekes hogy 500 ezret vagy csak 300-at megy el a motor de az 1-2 decivel kevesebb fogyit már fennkölten lehet hirdetni.Nem tudom ismeri-e az ecu a 98-ast, egy próbát megér de ha nem lesz erősebb és/vagy nem eszik kevesebbet akkor pénzkidobás (mondjuk ha ismeri akkor se nagyon éri meg a felárat). Én nem is erőltetem, mert a gyári szofttal az enyém csak a 91-95-ig ismeri az oktánszámot. Ami miatt érdemes - legalább néha - jobba tenni bele az az, hogy a magasabb oktánszámos benzinekbe jellemzően több adalék van, így a tisztító hatása is jobb (azért óvatosan az se jó ha egy régiüledékes motorból hirtelen sokmindent kiold bár rád az most nem él). Emellett az injektorok kenése is jobb (bár utóbbira a benzines kevésbé kényes mint egy CR, a sokkal kisebb befecskendezési nyomás miatt) ezért van az, hogy sok autónál a prémiumtól halkabb lesz a motor.
Sajnos enyémen is vannak nyomok. Érdemes lefedni javítófestékkel a kasztnin ezeket vagy ha nincs színtelen körömlakkal is rámehetsz. Üvegnél meg csak üveges tud kavicsnyomot eltüntetni.
mod:
Parci: Ózonos pucolás vagy semmi.
Én voltam már többször, a klíma szagtalan lett cserébe oda lett az új autó illat is. Ez van...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen