- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gave
addikt
válasz freddirty #2900 üzenetére
Szvsz, ha legalább 2 weapon class limitált ammos lenne, jobban megérné gondolkodni mikor lövi ki az erősebb dolgokat az ember.
#1 sustain dps mód, (ahogy most van kb a laser és a particle beam)
#2 burst + cooldown,
#3 precision burst VATS módban.Rakétákra egy preload gomb, és akkor meg is van egy alap Star Trek feeling.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Micsurin
nagyúr
válasz freddirty #2900 üzenetére
Épp ez a bajom... RPG létére Kegyetlenül lecsontozott az űrharc és nem épp az irányítás fordulás etc-re gondolok nem Elite-et szeretnék én ide félre ne érts.
Csak örülnék ha érezném, hogy RPG és ez nem a hajóépítés ténye hanem annak mikéntje. Nincs tényleges build egy egy hajóra az univerzális megoldás meg egyszerűen megöli az immersiont. Nincs meg a feel, hogy le kell szaggasd energia fegyverrel a pajzsokat majd mehet neki a sínágyú had szakadjon. De mi van ha van neki... nem tudom érthető-e.
Gave Úgy úgy, nem baj ha az energia fegyverek sustain-ek hisz a reaktor dolgozik de a ballistic igenis legyen ammo-os egy railgunt gondoljak meg mikor veszek elő, egy egy ütegen agyaljak el megéri-e már most ekkora távról püfölni vele vagy épp a shieldre pazarolni etc etc. Rakéta? VÉGKÉPP, annak kéne a leginkább drágaszág effektusnak lennie, hogy 3x meggondolod mikor ereszd el őket.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Vesa
veterán
válasz Piszmaty76 #2860 üzenetére
Most jövögetnek a toolok, pl. a Script Extender már kint van.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Aztán láttam, rendkívül szépen berendezett házat is"
Nekem nagy kedvencem az építkezés minden játékban, de itt ez eléggé el van baltázva. Pl. olyan egyszerű dolgot, hogy párhuzamosan rakj le egy asztalt a fallal, gyakorlatilag nem lehet megcsinálni. Mivel a forgatás sebessége nagyon gyors, még a legapróbb egér klikkre is túlszalad, nem lehet belőni. Menüből ugyan levehető az érzékenység, de csak 5-ről 1-re, és az 1 is nagyon gyors. Fallout 4-ben ezt az értéket 0,1-re lehetett levinni, ott már szépen lehetett pozicionálni a tárgyakat. A Starfieldben egyelőre kínszenvedés. Mondjuk van már rá valami mod, majd ránézek, mennyire hasnzálható. Vagy mondjuk ha leteszek egy nyersanyagtárolót, majd mellé snap-elve egy másikat, akkor nem tekinti úgy a játék, hogy azok egy csoportba tartoznak, hanem külön output linket kell létrehozni mindegyikhez, hogy működjön. Ilyen apró, de rettentő bosszantó dolgokban visszafejlődött az építés. Ráadásul továbbra sem találok alapozást...Mindegy, ezt majd modokkal fogják orvosolni, ahogy a korábbi játékoknál is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
myckey
veterán
Figyu, ez alapján nekem nagyon bejön a lakberendezése...
[ I've fully decorated one of the Akila homesKlassz !
A mikéntjét nem vágom, annyi ebben a sazrban a teendő, viszi a játékidőt,( ha gép elé jutok) de majd ebbe is belefogok, egyszer.
Oriic...
Igazad van, de hát az is jó. Fasza univerzuma van...
Rengeteg hajó van, ami nagyon megkapó[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
gulupeti
senior tag
Az épületek szépen állnak lejtős talajon is, az ötletesen meg van csinálva szerintem, de ha már lerak az ember egy workbench-et a szabad ég alá vagy egy hálózsákot várakozás gyanánt, na azok elég érdekesen állnak. A lejtős rész tetején érintkezik a talajjal, a többi része meg csak úgy lóg a levegőben.
-
Vesa
veterán
Nem a kinézettel van a baj, hanem az építési megoldással. Próbáltál már építkezni, próbáltál már tárgyat pozicionálni a játékban? Én igen, és hidd el, kínszenvedés. Jelenleg! Majd modderek rendbe teszik, de egyelőre inkább idegesítő, mint élvezetes.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz gulupeti #2907 üzenetére
Én szívesen építenék egy komplett várost, de jelenleg lehetetlen. Az alapozás ahhoz kellene, hogy pl. tereket, járdákat lehessen csinálni, mert jelenleg csak le lehet tenni az épületeket a semmi közepére és ennyi. Sajnos el vagyok kényelmesedve, mert a Fallout 4-ben az építést olyan szinten tették rendbe a modderek, hogy gyakorlatilag tényleg csak a képzelet szabhatott határt az építkezésnek. A vanilla ott sem remekelt annyira. Itt is elérhető lesz majd mindez, de az még sok-sok idő lesz. Addig is marad a szenvedés.
Illetőleg itt is jelen van a Fallout 4 építési limit megoldása, amit élből ki kell irtani, mert anélkül nem lehet nagyobb dolgokat építeni.
A tudomány a valóság költészete!
-
myckey
veterán
Azt magyaráztam, hogy tetszik a berendezése, nem a mechanikájáról írtam.
szrk
Egyelőre van ami foglalkoztat és idegesít, játékon belül is, nem kell még ez is a nyakambaKíváncsi leszek, mit hoz majd a DLC, ami be is van harangozva...
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Vesa
veterán
Nincs. Menüben le tudod venni az érzékenységet 1-re, de nem elég sajnos. Ez a mod van, de nem próbáltam még ki.
Hohó, és van már limit kiiktató mod is!
Illetve, hogy teljes legyen a kép, van már MOD, ami megnöveli az építhető outpostok számát (ami ugye default csak 8, a moddal akár 200 is lehet)
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
sittes79
addikt
Votma?
-
jocee777
tag
Üdv!
Használja valaki a Nexusról ezt a modot: Ship Builder Tolerance Tweaks? Rendben működik nála?Eskü nagyon adja a sok meglepődő arc ahogy felszínre hatol a felismerés, hogy a villamossinen egy villamos jön!
-
Piszmaty76
aktív tag
Az SFSE-t már frissítenem is kellett azzal a BAKA achievement védős moddal együtt az akaratlan Steam frissítés miatt. Amint megnyitottam a Steam-et azonnal frissítette játékot a nyomorult, nem sok beleszólásom volt. Nem láttam autofrissítés kikapcsolás opciót sem.
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
Piszmaty76
aktív tag
válasz sittes79 #2913 üzenetére
Húúú, ezt a srácot nagyon bírom. Sokat szoktam röhögni rajta, piszok jókat szokott rögtönözni.
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
Piistii
tag
Másnak is nagyon melegszik a processzorja? A patch óta figyeltem ezt meg. 85-90C is eléri.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Piistii #2919 üzenetére
Cserélj hűtőt. Nálam nincs változás.
Viszont volt egy érdekes dolog: Le akartam szállni Jemisonon, de elfelejtettem, hogy két napja felszedtem egy csempészárut. Még éppen sikerült elugrani onnan, mielőtt elkaptak volna. Kiszállok The Den állomáson, 2 másodperccel később Sarah megharagszik rám, "nem akar részt venni ebben", a biztonsági őrök tüzet nyitnak, Vasco lelövi őket, én meg csak néztem, hogy mi van?!
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
myckey
veterán
Megérkeztem a tökmtudjamilyen rendszerbe, majd nekem állnak a turisták....de legalább kaptam pénzt, mert dumáltam velük egy jót.
Ideje volt, hogy történjen a sztoriban is, "valami" érdekes...( nem én leszek, aki keresztül megyrohan rajta, az új funkciók meg nyúgémplusz miatt, az már biztos...30 óránál ez látszik )Teljesítmény....
Nyomott egy kékhalált a gépem,de már ez megy pár hete.
Ellenben a játékban kevesebb az akadásom, az biztos.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Staradder
tag
Valaki tudja hogy az Game pass verzió hova ment?
Mert amit a neten találok helyet az nekem üres. -
Gave
addikt
Valaki kérdezte múltkor a steam kártyákat, nekem most kilépéskor ide dobott 4db-ot, pedig csak a Rangers záró részét csináltam meg.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
LÁZ
addikt
vajon ha bounty van vmiért rajtam, akkor a térképen adott bolygóra nem enged utazni?
elvinném a 2 tudóst A-ból B-be, sidequest, de AC-ból azt mondja, hogy a fast travel nem engedélyezett, a két bolygó között félúton lévő kezdő naprendszerbe tudok utazni, de ahonnan felvenném a tudósokat (Cheyenne), az a bolygó/rendszer piros színű , 8as vagyok, a pick-upos helyre 5öst ír a térkép.insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL
-
freddirty
senior tag
válasz Micsurin #2902 üzenetére
Igazából én nem tudom nekik nagyon felróni az űrharc egyszerűségét. Ez a játék egy vérbeli bethesda rgp, a világra és a questekre építve. Minden más csak díszítés és extra elem. Nagyon sok jó helyről lopkodtak össze elemeket (mass effect, NMS, cyberpunk, etc..), létrehoztak egy jó univerzumot, de ennyi nem akartak túl sokat és azt le is szállították. Kiváló állapotú a játék, élvezetes, a sidequestek és a világ elviszik a hátán, a main quest meg a malter, összetartja a falat, de nem az a lényeg az egészben. Ha többet akartak volna a bethesdánál akkor vszleg máshol kellett volna vágni. Pl. NMS szerű hajózás/utazás?->kevesebb quest és világ. Nem csodálkoznék ha jövőre jönne egy starfield "050"
[ Szerkesztve ]
fred
-
válasz Piistii #2919 üzenetére
Procit nem hajtja meg igazán (100-150w körül, 500w tdp amúgy a max amit kiír eddig), ramokat viszont igen. Videókártyát meg változó mértékben, coli whine is van.
Fogyasztásmérő játék alatt 300-350w-ot mutat konektorból.
Talán kissé túlterveztem a hűtés a procira de nincs is fullon hajtva. [kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
myckey
veterán
Gulupeti
Én már elég sokat írtam , hogy akad a játék..de élhető volt. Most egyértelműen javult.
30 órában 2-3 fagyás volt, ebből lett asztalra kivágás a peccs óta. ( kevésbé macerás, végtére is haladás...hibaüzenet nincs, nem is volt )kékhalálom az már ideje van, előferdül.ezt is beszéltem
AMD 68 avg fps-t ír, összegezve. Ez elég jó, tekintettel az i56600K és 16gb ramra. VGAm az jó.
Simán jól fut a game, még idősebb, és nem túl acélos komponensekkel is.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
LÁZ
addikt
-
BusinessGuy
őstag
válasz MasterDeeJay #2929 üzenetére
A játék durván érzékeny a ramra, van jópár videó róla mennyire skálázódik a ramoknál,és amit a legjobban szeret az a minél magasabb ram sebesség.
-
Ellia
addikt
Azokhoz akik végig értek a storyn és ng+-ban folytatják:
Ugye az alap, hogy mindenki megvan a Lodge-ban csak nem ugyanaz a személy, mint az előző univerzumban - ettől függetlenül fel fogják ajánlani a hozzájuk tartozó küldiket? Lehet ilyenkor is teljesíteni? -
válasz BusinessGuy #2932 üzenetére
Nálam ddr4-4000 a max amit a proci bír 4 csatorna 8db 16gb-os ecc reg 3200-as hynx djr ram. Aktív hűtéssel 35fok. Ramok 50-60w-ot esznek játék alatt ami azért nem kevés.
Videókártyát 150w-on hajtja max, átlag inkább 100-120w ami vicces kicsit mert közbe meg coil whine hangja van szóval valami el van cseszve rendesen (álltalában csúcsra járatva van hangja, venti viszont halk talán vram-ot is izzasztja meg?). Ha csak fogyasztást nézzük akkor proci kb 20-35%, videókártya 60-70%, ramok 90-100% a fullos tesztekhez képest. Táp venti szerintem nem mozog, eco-ban van passzívan 40% alatt.
Elméletben a játék a ram-vram-imc-ssd részen dolgozik a legtöbbet, legkevesebbet a procin, videókártyán de utóbbira majd lesz driver, Intelem van szóval most nem mérvadó hogy azt mennyire terheli.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Vesa
veterán
válasz freddirty #2926 üzenetére
"Pl. NMS szerű hajózás/utazás?->kevesebb quest és világ."
Nem tudnak NMS típusú töltőképernyő nélküli hajózást megoldani, még ha akarják sem, mert a motorjuk nem tudja ezt kezelni. Nem erre lett kifejlesztve. Ahhoz teljesen új motorra kéne váltaniuk, ami egyelőre kizárt.
Más: Újabb durva hiányosságba futottam. Nem lehet sem falakat, sem kerítéseket építeni. Vagyis azt el lehet felejteni, hogy körbekerítsünk egy outpostot. Illetve meg lehet oldani bénán, konténerekből felhúzva, de na...elég alap dolog kéne legyen egy fal.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
mvkly
senior tag
Kérnék egy kis segítséget. Erős sztori spoiler.
Walter-Neon City-Artyfactküldetés. Fizetés helyett lődöztem, mint a hülye, végén Neon biztonságijaira is, hogy kijussak a bolygóról. Ezzel Neon City no-go, amíg ki nem fizetem a 100+ ezres bounty-t, gondolom? Végét leszámítva csak a starttól van mentésem, mikor Waltert felszedtem a Lodge-ban. Kb. 1-2 órám megy kukába, ha a pity-puttyal eltoltam a Neon-i küldiket. [ Szerkesztve ]
-
mvkly
senior tag
Kénytelen leszek újra megcsinálni, mert 135ezer a bounty. Meg az még vili, hogy őröket, zsoldosokat lődözök, de mikor sikongató aktatologató, viszont pisztollyal hadonászó Giziket kellett darálni, azt egy kicsit furcsa volt. Nem éreztem közben magam az Ezer Csillag Igaz Gyermekének -
Ellia
addikt
Najó ez a ládás olcsó megoldás meglepett...
-
Vesa
veterán
Ez pont az a mérgező, suttyó tartalomgyártó, aki abból él, hogy mindent IS ócsárol. Láttunk erre tengernyi példát a Cyberpunk-nál is. Ha már értelmes tartalmat nem tud gyártani mert sötét mint az éjszaka, hát marad neki ez.
Ilyen hibákkal a 70 órám alatt még nem találkoztam. 1-2 kisebb grafikai glitch volt, de semmi ilyesmi.
Be tud menni a 3D modellek alá egy bug miatt, ok, nagy dolog, legtöbb játékban van ilyen a megjelenéskor. CP-ben is volt, nem is egy. Komolyan, ezeket direkt keresik? Az a probléma ezekkel a "tartalmakkal", hogy kényszeresen izzadva keresnek minden kis apró baromságot a játékban, amit aztán összevághatnak egy videóba, hogy félrevezető módon úgy tűnjön, mintha a játék ilyen lenne. Holott az összekép egészen más, mert mondjuk 10 óránként egyszer találkozol valamivel maximum. Nem beszélve arról, hogy a youtuberek ez a fajtája direkt, szándékosan képes előidézni problémákat a játékban, hogy aztán legyen "tartalma", amire klikkelnek a nézők, neki meg csörög a kassza. Hányinger szerintem.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
VikMorroHun
senior tag
Vótmá, de nem lehet elégszer hangsúlyozni: lemez gyorsítótár aktiváló mod.
Kell neki SFSE (vagy valami egyéb, amiről eddig nem is hallottam). SSD-n is jelentős teljesítmény javulást okoz. Nálam pl. megszűnt a micro stuttering.Sarah egész jól bírja a 462 C fokos hőséget a zsilipben, űrruha nélkül.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
myckey
veterán
válasz VikMorroHun #2941 üzenetére
Nálam is előferdül M.2nvme, hogy beakadásnál a hang is úgy marad, stb...
rá is próbálnék, ha nagyon idegesítene, de most a frissítéssel is javult a szitum.Vesa
Van már "pár" órám ,de erősen agyalnom kell, milyen hibák voltak...egyedül, egy-egy grafikai bug jut eszembe. teljesen jó.
......
Jó buli a grav.képesség [ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Ellia
addikt
-
Urby66
aktív tag
Hát megvolt az első pár órám a játékkal, és eléggé vegyesek az érzéseim. Kezdem azzal ami nem tetszett:
A sztori kicsit bárgyú és hiteltelenül indul:Lelövök pár kalózt az elején, és a koma máris nekem adja a hajóját, ő meg ott marad helyettem, mondván, hogy az összes kalóz a nyomában lesz, ezért segít a bányászoknak ha már rájuk hozta a bajt. Aztán 10 perc múlva már mégis nekem kell kidumálnom magam a szarból a kalózvezérrel. És a legelején is a bányász csaj apró haszonról, kemény munkáról dumál amikor tudja, hogy az artifact miatt vagyunk ott.
Én szeretem ha lassan indul a sztori, van idő beleélni magam a játékba, szokni a helyzetet. Itt szerintem minden túl gyorsan történik az elején.
A karakterek mozgása az arcok, a gesztusok, az érzelmek kb a Fallout 4 szintjét hozzák. Nekem a mostanában játszottak közül a God of War és a Cyberpunk karakterei a mérvadóak. Ott minden egyes érzelem kint van a szereplő arcán, itt meg csak annyi, néha húzza a szemöldökét, és felnevet. Testbeszéd egyáltalán nincs,ha ülő emberrel társalgok a teste mozdulatlan. Szerintem ma már ez kevés, és számomra nagyon illuzióromboló. (főleg úgy, hogy ezek a fő karakterek, nem csak random NPC-k)
Nekem nagyon furcsa, hogy a karakterem nem beszél.
Az ellenefelek intelligenciája egyenesen csapnivaló. Legtöbbször csak állnak és várják, hogy lelőljem őket (hard-on játszok), ha már nem lát, nem érdekli, hogy fél perce halomra lőttem a társait visszatér a nyugis rutinjához.
New Atlantis egyszerűen gagyi ahogy kinéz. A fű, a fák, a víz, a járókelők... Szintén csak a Cyberpunkhoz tudok hasonlítani, ott tényleg elhittem, hogy él a város. Itt olyan mintha még ez a része a játéknak nem lenne kész.
És itt jönnek a számomra pozitív dolgok:
Vannak helyszinek amik viszont fantasztikusak. A már említett kalóz rejtekhely az elején, az űrhajó belül, tökéletesen jól kidolgozott és hangulatos.
A pár óra játék alatt bug, vagy hiba nem volt, és a gépeme (Ryzen 5500, RX6800) átlag 80 fps-t tud a játék 1440p-ben és nem is tölt sokat.
Rengeteg az apróság a részlet, ezernyi bizbaszt lehet gyűjteni amiből fejleszteni, építeni tudok.
Minden sarkon szembe jön egy küldetés, órákra el lehet veszni a mellékszálakban. (talán ez egy kicsit negatívum is, mert így nem tudja az ember, hogy kihagy-e valami érdekeset ha nem csinálja meg mindet..)
Rengeteg az apró lehetőség, játékmechanika ami működik és ki lehet használni. (mission board több helyen, meg lehet próbálni feltörni a bankautomatákat...)
Mindenhol történik valami, kis közjátékok beszélgetések amik az adott helyzethez igazodnak.
A gunplay élvezetes, tényleg látni, érezni a fegyverek közötti különbségeket.Szóval számomra egyenlőre nem az év játéka, de tuti, hogy még folytatni fogom. Meglátjuk mi sül ki belőle...
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
[One of the more awesome random chain of events in the game
Ott a felszállás, meg az űrharc...
más szemszögből, mint a szokásosIlyet is tud a game, és klassz !
Urby66
Az eleje, az kb. a bevezető/gyakorlás...ne a sztori elején akadj fenn, sztm. Ebben a játékban pár óra....nudli.
FO4 től előrébb tart...az ellenfelek meg majd lesznek másmilyenek is, mikor kifektetnek.
New Atlantis...hát ez van. Pedig elég jól kidolgozták.Egyelőre még ne add fel, jó játékot !
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Micsurin
nagyúr
Mentettem tegnap a hajón ma megnyitom... kolléga farkas szemet néz velem. A SAJÁT HAJÓMON.
Ez, hogy spawnolt ide? De de most komolyan ez, hogy spawnolt ide? Tegnap nem volt itt ma betöltöttem és itt van, ha visszatöltöm a mentést megint akkor viszont már nincs újra itt a hajón. Bespawnolta ide de csak 1x a játék csórit, de ezt mégis, hogy...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kwzatz
őstag
"Ez pont az a mérgező, suttyó tartalomgyártó, aki abból él, hogy mindent IS ócsárol. Láttunk erre tengernyi példát a Cyberpunk-nál is. Ha már értelmes tartalmat nem tud gyártani mert sötét mint az éjszaka, hát marad neki ez."
Kicsit ironikus ez a bekezdés, ha már ócsárlás a téma, tekintve, hogy sem azt nem sikerült dekódolni, hogy mi a lényege a csatornájának, sem azt nem látod, hogy aki sötét, az nem fog összelapátolni 750 millió megtekintést, nem csinál 600+ videót (szerkeszteni, ötletelni, menedzselni a csapatot, stb.), amire még mindig van érdeklődés, illetve annak nem lesz 6 évvel az első videója után is ilyen aktív nézőközönsége és napi 350k átlagmegtekintése, amivel Adsense-ből, Patreonnal és az ajándékboltjával havonta keres annyit, ami nálunk évente sincs a többségnek. Mondom ezt úgy, hogy nem kedvelem őt sem és a tartalmát sem.
Emellett nem értelmes tartalmat nem tud gyártani, a sikeres tartalomgyártók nagy része tudna, viszont olyan értelmes tartalmat gyártani, amit sokan néznek, és pénz is van belőle, na az már sokkal nehezebb falat, elég szűkös ugyanis a keresleti oldal.
"a youtuberek ez a fajtája direkt, szándékosan képes előidézni problémákat a játékban"
Ez a Starfieldben minimális kreativitást igényel, ráadásul mára már kb. 100%, hogy nem véletlenül van így és az Oblivion óta a Bethesda tudja, hogy milyen marketingereje van a mémeknek, amivel játékosok millióinak szemei elé kerül a játék, zéró plusz költséggel. Bugok, exploitok, vicces szituációk, és már eleve az, ahogy az NPC-k, párbeszédek, illetve az akció kombinációja működik, gyakorlatilag tálcán kínálják a lehetőséget. Ha valakinek tengernyi tapasztalata van a játékokkal és ebből eredően egy kicsit is érti a játékok nyelvét, akkor ez a jelenség a Bethesda játékokban gyakorlatilag kiszúrja a szemét.És kétséget se legyen, a Bethesda is nagyon hálás Spiffing Britnek ezért a videóért. Újabb szemek, újabb emberek akik rádöbbenhetnek, mennyire "fun" ez a játék, újabb potenciális vásárlók. Így működik.
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
fel oras video, miert linkelted, mit kell linkelni rajta, miert kene barkinek is rakattintania? milyen lada, egyaltalan mikor?
hasonlo shitposting videoknal jobb ha van kontextus, egyebkent csak flame alakul ki belole
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen