- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- iPad topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem az, hogy nem ment le, hanem nem is tudott róla. Ki van táblázva, vezet oda több lift, a Trade Authority is lent van... aztán sírnak ugyanezek a játékosok, hogy nem tudják kezelni a faék egyszerűségű játékmechanikákat se.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz gulupeti #3849 üzenetére
Egész jó. De ez még jobb.
Eleinte vártam, hogy arrébb menjenek az árnyékok, aztán kiderült, hogy egy nap kb. 270 földi óráig tart, úgyhogy sokat kellett volna várni...Odafelé menet meg találkoztam egy Freestar Kefirrel.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Vesa
veterán
válasz Bad Pritt #3851 üzenetére
TheVR Pisti se találná meg. Elkezdte a Cyberpunk-ot újra pár hónapja, azzal a felkiáltással, hogy most majd részletesen, mélységében megnézi. Rögtön az első helyen kihagyott 2 tök jó mellékküldetést, mert nem volt türelme beszélni az NPC-vel, nem beszélt másik 2 NPC-vel, mert minek (lore szempontból lényegeseket mondtak), nem vizsgálta meg és nm olvasta el a terminálon az üzeneteket, és mai napig nem jött rá, hogy a párbeszédeknél a kék színű választható mondat minden esetben csak plusz infó (sok esetben lényeges plusz infó), és nem a játék menetét megváltoztató, választható párbeszéd opció. Ez lenne a "elmélyedő" végigjátszás.
És ő egy ebből élő stramer, akkor képzelem, hogy az RPG-khez -főleg az ilyen típusú, rági vágásúakhoz- szinte semmit sem értő random gamer, aki a COD-os rohanáshoz van szokva, vajon mit tud kihozni egy ilyen címből, vagy megtalál-e, megérte-e bármit, ami számunkra triviális?A tudomány a valóság költészete!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Bad Pritt #3851 üzenetére
Bár az is igaz, hogy nem szabad semmi értelmet várni a mai játékosoktól az alapján, hogy a játékok is ennyire imbecilis küldetésekkel traktálják az embert. Az ős sztenderd keresd meg adott területen a cuccaimat feladatnál nem kell semmit keresgélni, egyből jelzi a játék mindhárom itemet, köztük az abszolút eldugott, háztetőn lévőt is...
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Vannak emberek, akiknek egyszerűen nem valóak az immersive sim jellegű játékok. Én el nem tudom képzelni, mennyire kell vakon lenni ahhoz, hogy a Wellről ne tudjon valaki. Még ha Neonban az Underbelly lenne, az már a sokadik hub a játékban, annyira nem is vezet le oda semmi, simán átlép úgy az ember az egész városon, hogy nem liftezik le oda.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
kwzatz
őstag
válasz Bad Pritt #3856 üzenetére
Sokszor én sem értettem azt, amikor olyan dolgok miatt panaszkodnak, ami magától értetődőnek tűnhet annak, aki évek/évtizedek óta játszik. A "játékok nyelvét" is meg kellett tanulni, és már észre sem veszed, milyen dolgokat/szabályszerűségeket ismersz fel azonnal, amit mások esetleg nem.
Ráadásul egy ilyen játékosnak annyi mindenre kell még pont ebből adódóan figyelni, amire a tapasztaltabbaknak már nem, hogy bizonyos dolgokra már nem tud, túl sok az egyéb új információ.
Ez a videó hihetetlenül érdekes volt, ilyen szempontból:
What Games Are Like For Someone Who Doesn't Play Games
Egy fejlesztő is írt hozzá kommentet (theelmagoo), azt is érdemes elolvasni.(persze a Youtuber, aki abból él, hogy játékokkal játszik, már más kérdés )
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Zsohi
őstag
válasz gyimger #3835 üzenetére
[link] NaturaLUTs - Color Graded Filter Removal and Black Level Restoration LUTs
Nálam ez van, valaki még itt dobta be, nem mellesleg köszönöm neki. OLED monitoron játszom és a játék az alap állapotában borzalmas, a HDR nem létező és az a zöldes filter ami rajta van nagyon rosszul fest és még ott a film grain is. Szóval szar. A fenti módnak köszönhetően viszont néha csak tátott szájjal hüledezek, mintha előttem fejtették volna meg a gordiuszi csomót. Éjszakánként mikor az égen megjelenik a csillagköd, vagy az űrben kalandozva a végtelen sötétségben ahogy egy csillag fénye megvillan, bolygója árnyékából előbújva...Azokkal a bamba NPC-kel kellene már csak valamit kezdeni, nálam mindig megtörik a játékélményt. Életem első szerepjátéka amivel érdemben is foglalkoztam, szinte gyerekként, tiszta szívvel bele tudom élni magamat 32 évesen, majd küldik közben érkeznek ezek a f*sztarisznyák és kiégetnek.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Vesa
veterán
"majd küldik közben érkeznek ezek a f*sztarisznyák és kiégetne"
Sajnos ez Bethesda betegség, minden egyes játékukban ilyenek a karakterek. Sőt, a Starfield-ben most az un. "fejlesztett" verziót látod. Eléggé lemaradtak néhány dologban, ezzel sajnos együtt kell élni.
(Pont ma kezdtem bele a Cyberpunk Phantom Liberty-be, ez lesz az ötödik végigjátszásom, és hát ég és föld a kettő karakterkidolgozásban) De ezzel együtt is nagyon szeretem a Starfield-et, a Bethesda hülyeségeihez pedig már hozzászoktam az évtizedek során, szerencsére kárpótolnak egyéb frontokon.A tudomány a valóság költészete!
-
SaGa59
őstag
Ezt most marhára nem értem. Az összes Bethesda RPG-ben, minden egyes NPC-nek van napirendje. Nem túl bonyolultak, de teszik a dolguk, éjjel alszanak, reggel mennek a dolguk után, ki kapálni, ki emberre vadászni. Az, hogy nincs mindegyiknek másfél oldalas szövege, nem gond, van épp elég, akinek van számorda mondanivalója, csak meg kell hallgatnod.
Pl NA-ban mikor jössz-mész az űrkikötőbe, hol egy csoport beszélget, hol az őrök cseszkölnek valakit. Simán elmehetsz mellettük, de ha megállsz egy pillanatra, rájössz, hogy kaphatsz egy "activity-t", amit el lehet végezni. Nem kell, lehet, sokszor érdemes és nem csak az XP vagy a credit miatt. Ha másra nem, arra jó, hgyo tisztába jössz a világ működésével. Itt most annyit könnyítettek, hogy a korábbi játékaikban, ha nem vetted fel az ilyen feladatot, az eltűnt, itt viszont ha csak egy mondatot is hallasz, automatikusan felveszi a listádba.Bad Pritt #3856
Igen, a kedvencem az első napokban többtíz reklamálótól olvasott bejegyzés: "már az elején kifagyott, a két NPC csak ácsorog, én se tudok csinálni semmit, már vagy 20 perce, szar az egész."
Aha, az nem tűnt fel, hogy arra várnak, hogy felvedd a sisakod? Lin meg is mondta, csak a drága gamer kinyomta, mert nem érdekli, mit karattyolnak a "bamba NPC"-k.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Ezek szerint te a Lodge-ot védted a Hunterek ellen, nem az űrállomást? Azt hittem, akkor Barrett vagy Andreja hal meg, de ezek szerint Sam? Vagy függ valamitől, hogy ki? [ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz VikMorroHun #3852 üzenetére
Odafelé menet meg találkoztam egy Freestar Kefirrel.
És énekelt neked valami szépet?
#3853 Vesa: Pistin nagyon érződik, hogy ez már csak munka. Én is csak kaparom az arcom. Ennél már csak Nemszály a fájdalmasabb. Ki van írva a HUD-ra, hogy melyik gomb mit csinál és 5 percen át óbégat a chat-nek, hogy valaki mondja meg melyik gomb az. Még el is hinném, hogy direkt csinálja, ezzel erőltetve a közösséggel az interakciót, ha nem úgy fordítaná az angol szöveget, ahogy. Végigfutja a feliratot és az infó negyedét, ha átadja, sokszor pedig full blődségeket mond, ami jobb esetben sehol nem bolt írva, rosszabb esetben homlokegyenest az ellenkezője annak, amit írtak/mondtak, aztán 5 perc múlva nem érti, hogy miért nem úgy van...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
gyimger
őstag
Mindig a hozzád legközelebb álló kettő közül kell választani. Én házasság előtt voltam Andival, és már nagyon jóban voltam Sarah-val, aztán itt döntenem kellett, hogy Andi vagy Sarah. Mivel Sarah küldetése még nem volt kész, hoztam egy nehéz döntést "The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
SaGa59
őstag
válasz S e t h #3867 üzenetére
Értem. Ez azért vicces nálam, mert akkor épp senki se volt hajlandó valami miatt velem jönni mint companion és még senkinek se csináltam meg a küldetését. Igen Sárival volt a legközelebbi kapcsolatban a karakter, de az is elég messze volt még csak a jó barátságtól is. Azt hittem, maga a plot zárja ki akkor, hogy legyen társam, de később se nagyon akartak velem jönni. Ott mondjuk érteni véltem, mert kaptam egy jópofa bountyt a fejemre az UC-től, igazából nem is értettem, miért. Talán mert kifosztottam NA-ban egy lelőtt UC őrt, akit nem mi lőttünk le, csak ott találtam holtan az űrkikötő előtt a
nagy menekülés után STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
A Helix nevű hajót meg lehet valahogy szerezni?
Main questbe lehetett választani elmenekülés vagy megküzdés. Gondoltam rápróbálok és pár másodpercig tartott csak a csata, ledaráltam a fenébe erre eltűnt. Megvan a mentés pont előtte ha ki lehet lőni az egine-t akkor elvileg el kellene tudni foglalni? Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz MasterDeeJay #3869 üzenetére
Szerintem nem, előtte elugrik. Én is próbáltam, de mindig lelécelt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
Amúgy a legyen 10 hajód achievement kicsit csalóka, mert nem csak az számít, hogy van 10 hajó a neved mellett regisztrálva, hanem vezetni is tudni kell. Én most kaptam egy C kat. bálnát, ezzel lenne meg a 10, de nincs meg még a C kat. jogsi és nem számolja el.
A másik, hogy itt vajon mire gondol a költő?
A reaktorok mérete összefügg a sebességgel? Vagy csak hülyén van megfogalmazva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
SaGa59
őstag
válasz Bad Pritt #3872 üzenetére
Valóban így van. A C osztály a nagy szállító bálnák, így a C reaktor hiába ad sok energiát, a ráköthető hajtóművek, plusz a hatalmas tömeg miatt a manőverezhetőség és a végsebesség gyengébb mint egy felső kategóriás B vagy A hajóé. Fogd fel úgy, hogy az A hajók a vadászok, a B-k a romboló osztály, a C a csillagromboló vagy hosszú távú szállító.
#3871 MasterDeeJay
Nem véletlen, hogy nem tudsz rá szert tenni.
Lesz még szerepe a főszálon. [ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
válasz Bad Pritt #3872 üzenetére
Inkább a nagyobb tömeg miatt lassabb szerintem.
Nemrég lett meg a Sal-6830 hajtómű, batár egy állat és megy is rendesen. Igaz semmi pénzem nincs már.(cargo 0, moddoltam és most végtelen cucc fér bele, mert tele volt a tököm hogy nem tudok pakolni sehova, később visszaállítom.)Vicces mert így az outpostos tárolók is végtelent bírnak el, valami reális köztes megoldást keresek.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bad Pritt
nagyúr
-
S e t h
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #3863 üzenetére
Rohanás az egész. Ki az aki először megkapta még megjelenés előtt, ki az aki minél gyorsabban végig tudja játszani, mert sok a megjelenés, tolni kell minden játékkal is a nézettség érdekében.
Aztán akinek nincs sárming személyisége azt hamar ki is szúrja a válogatós közönség.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz S e t h #3876 üzenetére
+ Mindennek megjelenéskor (vagy előtte) van nagy nézettsége, aztán megy az egész a levesbe, ez általános, nem csak a streaming rákfenéje. Ezért fegyvertény, hogy egy média jóban legyen azokkal, akikből a tartalma készül, mert ha te nem kapsz meg egy videókártyát az nVidiától, csak a megjelenés napján tudod megvenni, utána még napok egy tisztességes teszt, mire a tied kimegy, az érdeklődő kattintások 80%-a lement azoknak a cikkeire, akik korábban megkapták a kártyát, hogy az embargó végére kész legyenek.
Nemszály ezért áll most (már) ilyen szempontból jobban, mint Pisti, mert ő legalább még lelkes, nem azt látni rajta, hogy inkább a gyerekkel lenne a másik szobában, pedig közben valószínűleg de. Nyíl-VÁ-n ebbe az is benne van, hogy a Hattyú koma szakmáját tekintve marketinges, szóval neki ez valószínűleg testközelibb a szerep.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
SaGa59
őstag
válasz Bad Pritt #3875 üzenetére
A hajóépítőben akkor szembesülsz vele, mikor összedobsz egy C reaktoron alapuló hajót és ha a gyorsabb, jó manőverező képességű A vagy B hajtóműveket próbálod felrakni, jön a hibalista, hogy nem illenek össze. Ez már az A-B osztály keveredésekor is előkerül, így hamar rá lehet jönni, hogy egy nagy teljesítményű A reaktor köré épített hajó sokkal mozgékonyabb harcos, mint egy gyengébb B és ez az összeállításkor már a táblázatból is kiolvasható. Ugyanígy a B-C "találkozónál" is. Meg mintha a Help-ben is lenne szó róla, de ez nem biztos, lehet, hogy máshol olvastam róla.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
C reaktorral megy A hajtómű, eddig is így használtam (Razorleaf gyári hajtóműveivel). Fegyverek is mehetnek vegyesen. Annyi igaz hogy mobility megy lefelé keményen a sok súly miatt. Errort kaptam ha még pár dolgot felraktam, elégtelen gear miatt, és ha abból is raktam még akkor meg túlsúlyos volt az egész, szóval limitálja a súly az A hajtóműveket rendesen.
Visszafelé lehet felrakni azaz C reaktor ABC cuccokat tud meghajtani, B meg AB-t.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
SaGa59
őstag
válasz MasterDeeJay #3880 üzenetére
Köszi. Úgy emlékszem, nekem szólt, mikor próbáltam keverni, de akkor lehet, hogy csak az "A" reaktor mellé rakott "B" fegyver miatt. Akkor úgy vettem, az egyes osztályok nem keverhetőek. A képességbeli eltéréseket meg logikusnak vettem a hajóosztályok miatt. Annyi pilóta skillem még nem volt, hogy nagyobb hajót vezethetnék, így el is engedtem a kérdést egyelőre. Csak a teherhordás miatt próbálom összerakni a lehető legnagyobb tömegű hajót, amit még nem söpör ki a galaxisból egy kisebb kalóz flottilla, mert a fegyverzete gyenge a csatákhoz.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
gulupeti
senior tag
válasz MasterDeeJay #3880 üzenetére
A max sebesség megy le a súly miatt, mobilityt simán lehet csinálni 100-at súllyal is, még többet is, ha lehetne 100-nál több. Szerintem a mobility az függ a hajó kialakításától is.
Itt linkeltem a kissé módosított Frontieremet, láthatod, hogy 2806-os súllyal és 3910-es raktérrel is megvan a 100. -
Minden a reaktorhoz kötődik. De az fontos hogy hiába a nagy C reaktor az dögnehéz, ez miatt mindenképpen csökken a mobility.
reaktorból A 22-45t, B 46-75t, C pedig 81-135t
hajtómű pedig A 85-100t, B 135-150t, C 300-340t.
Aztán ott van az hogy a leszálló talpak mennyit bírnak el, nagyobb hajókra több kell ami megint növeli a súlyt azzal csökkenti a speedet és a mobility-t.gulupeti
Lehet, igen a top cuccokal, drágán. Low levelen igen nehéz. Nekem is csak a questek miatt sikerült ilyenre a hajó, egy év mire meglett volna jobb C hajtómű.
LVL20-25 körül épített low end C questek nélkül az dögnehéz és lassú. Illetve ha simán ráraksz egy C reaktort A gyári hajóra az vesz le mobility-t.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
gulupeti
senior tag
válasz MasterDeeJay #3883 üzenetére
Közben ennek kapcsán találtam egy igen szemrevaló buildet.
Mintha ő is a SAL-6830-at használná, 6 db-ot.[ Szerkesztve ]
-
-
gulupeti
senior tag
válasz MasterDeeJay #3885 üzenetére
Ha raksz a kereskedő skillre, akkor olcsóbb. Én 58-ért vettem őket.
-
-
SaGa59
őstag
válasz gulupeti #3886 üzenetére
Igen, és engem ez idegesít egy pöttyet. Rengeteg skill van, hogy rengeteg játékstílust követhess. Épp csak nem nagyon lehet.
A főbb történetszálakban még csak van lehetőség pl kibeszélni magad egy nehezebb helyzetből a harc helyett, de egy tetszőleges bolygó vagy hold körül őrjáratozó kalózflottát nem tudsz lebeszélni a támadásról, így kénytelen vagy az űrharcra is pontokat tenni, meg a kerekedésre, hogy megfizethető áron fejleszthess, stb... Nem lehet, vagy legalábbis rendkívül nehéz tisztán technikai vagy tisztán felfedező vagy tisztán diplomatikus karaktert összerakni. Na persze a jól megválogatott hajólegénység és a companion sokat segíthet az űrharcokban, de a legénység meg drága lehet, ha nem tudod rábeszélni őket, hogy olcsóbban szegődjenek el, vagy nem várod ki,míg a sztoriban megkapod pl Lint, aki amúgy is jobb outpost manager a másik bányásszal együtt, mint hajó legénység.
Fejlődni pedig, hogy az általad elképzelt karakter stílusához illő skilleket felhúzhasd használható szintre, kénytelen vagy sokat lövöldözni is, vagyis oda is kell pakolnod pontokat, hiába lennél pacifista, mert azok nélkül semmi esélyed, főleg magasabb szinteken.
Tudom, hogy a játékosok túlnyomó többségének ez is csak egy FPS, de én szeretnék kicsit mélyebb szerepjátékot a "menj el valahová, szedd fel a lootot, közben lőj le mindenkit, aki szembe jön" sztereotip stílusnál. Bár nagyon bejön a Starfield, ez még mindig nem az, ahol ezt sikerült volna összeraknia a fejlesztőknek.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
WATERDACA
őstag
Én már 40 óra után kezdem megunni a játékot. Velem lehet a baj? Annyira hatalmas a játék, de nem érzem mi motiválna benne, minden olyan kusza, szerteágazó. Szinte folyamatos gyorsutazás a bolygók között, kicsit illúzióromboló, olyan érzésem van mintha nem is open world játszanék. Iszonyú kevés a lőszer, mindig váltani kell másik fegyverre, ráadásul olyanra, amin nincs is skill pontom, mert nyilván csak 1-2 skillt érdemes feloldani. A saját, választott játékstílus így kuka. A harc bugyuta és az ellenfelek is. Valahogy jobban működött a Skyrim és a Fallout, minden szempontból.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
válasz WATERDACA #3889 üzenetére
Lőszer kevés akkor vegyél. Nekem is ez volt a bajom. 7.7mm-esből tonnányi van, esetleg arra érdemes lehet építeni. Még most sem döntöttem el melyik legyen a kedvenc fegyver. Skill pontom egyikhez sincs mert a hajóra nyomattam mindent.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #3890 üzenetére
New Atlantisba mellékküldetéseket csináltam vagy 5-6 órát, ebből 90%-a az volt hogy menj ide, menj oda, dugd össze az áramkört, vidd el XY-nak a festményét...gondolom vannak ennél izgalmasabb küldetések is, de komolyan, a CD Projektnél ennél a legkisebb random eventek is sokkal érdekesebbek voltak....
u wanted, i got it \o/
-
Triathlete
senior tag
Az alap skillek nagyon sok mindenre elegendőek. Lehet űrcsatát is nyerni minden skill nélkül. Nekem is sikerült a kalózos résznél, igaz volt sok reload, de lement. A fegyvert én nem fejlesztettem kb 40-es szintig. Lopakodva nagyon jól elvoltam, ha meg tűzharc volt mindenáron akkor lövés, bújás, újratöltés és ez folyamatosan. Az életben sem tudod kibeszélni magad mindenből.
Én nagyon nem értek ezzel egyet amit írsz.#3892WATERDACA
Nekem pont emiatt nincs kedvem küldetésekkel szórakozni csak ami nagyon érdekesnek tűnik. De ebben igazad van[ Szerkesztve ]
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz WATERDACA #3892 üzenetére
10-ből 9 ilyen lesz. Fetch quest fetch quest hátán, érdektelen NPC-ktől. A frakció küldik jók, bár a Ryujin ritka buta lett végül, döntéseknek nincs igazán nagy tétje a companion approvalon túl, bár van egy-két elgondolkodtató küldetés (First Contact, Juno's Gambit nálam kiemelkedik). Ez sajna ilyen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Tegyük hozzá hogy most jött ki a játék, ezernyi dolog nincs benne kész vagy hülyén van megoldva és azért bugokkal is bőven lehet találkozni. Szóval aki most unja az tegye félre kicsit mert folyamatosan jobb lesz. Arról nem beszélve hogy biztosan lesznek érdekes modok is hozzá.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
WATERDACA
őstag
válasz MasterDeeJay #3895 üzenetére
+1
Ezzel egyetértek. Mondjuk a Skyrim lore szerintem alapból sokkal érdekesebb és több volt.
u wanted, i got it \o/
-
Gave
addikt
válasz MasterDeeJay #3895 üzenetére
Egyetértek, kell ennek idő, kicsit bánom is meg nem is, benne van 100 órám abból mondjuk 40 órával nagyon elvoltam, a maradékban meg kb nézhettem volna a plafont is helyette.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
gulupeti
senior tag
A skillekből valóban sok van és tényleg szerteágazók. A karakter generálásakor a lopakodásra meg a pisztolyhasználatra is raktam 1-1 pontot, hogy minek azt magam sem tudom, fegyver skillekre összesen ha elköltöttem azóta 2-3 pontot, pedig már talán 48-as szinten vagyok. Azóta meg úgy rakom, amihez épp kedvem van, nincs különösebb irányvonal, hogy mi szeretnék lenni. Azt tudom, hogy nem loptam még semmit (ja, néhány űrhajót mégis ) és nem lövöldözök le senkit feleslegesen.
Valószínűleg a felfedezésre raktam a legtöbb pontot eddig, de az outpost működtetést ettől függetlenül egyelőre csak minimálban csinálom, továbbra is azt mondom, hogy túl van bonyolítva. Ráadásul nálam be is szokott bugolni, átlépek outpost módba, bekapcsolom az építési módot, átrakom felülnézetbe és az építés, mozgatás, nézetváltás stb. gombok inaktívak lesznek, LB-RB-vel sem tudok váltani az építmény típusok között. Csak az segít, ha csinálok egy gyorsmentést és visszatöltöm.
Az is csak tegnap tűnt fel, kb. 160 óra játék után (nem ér kiröhögni ) a skillek rengetegében, hogy arra is lehet fejleszteni, hogy a reaktor több energiát adjon, vagy a cargo nagyobb méretű legyen.
-
válasz WATERDACA #3896 üzenetére
Az oké de ott már volt készen közel komplett világ 90-es évekből (Arena, Daggerfall). Itt meg a 0-ról építettek mindent. Kevesebb idő jutott komolyabb questekre.
Így is gyanús hogy AI írta a szövegeket.gulupeti
Szintén 0 lopás. (régebbi kép de nem válltozott)
Űrhajót meg csak ellenségtől lopok de az nem lopás hanem taktikai kisajátítás.Reaktorra nem használok én sem skillt, van rá crew aki alapból ad.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
WATERDACA
őstag
válasz gulupeti #3898 üzenetére
Nem szégyen; a játék konkrétan semmit nem magyaráz el, és hiába lehet sok mindent csinálni benne - az embernek olyan érzése van, hogy hatalmas a játék és nem tudod kiaknázni megfelelőképpen. Az emberek átlagban szerintem 40-50 óránál többet ebbe nem fognak belerakni, az OW is arról beszélt, hogy az a legnagyobb probléma, hogy szétnyújtották a játékot, és sajnos látszik hogy mindezt mesterségesen, tehát rengeteg a bolygó, rengeteg a mászkálás benne, és ez teszi ki a játék legtöbb idejét.
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen