Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AstraCDX

    senior tag

    válasz Lauda #26799 üzenetére

    Lehet kissé túl őszinte voltam, de vállalom .

    A példa akkor is szégyenletes .

    A humanoid azért veszi a márkás terméket, és fizet többet érte, mert arra számít, hogy teljesíti az elvárásait .

    Többek közt ehhez tartozik a szervizháttér is .

    Ha a garanciális javítás ilyen hosszúra nyúlik akkor azonnal fel kellene ajánlani a vételár visszatérítését, vagy a készülék cseréjét .

    Ha ezt a vásárló megkapja, elégedett lesz, és kialakulhat akár a márkahűség is .

    Ez mindenkinek jó lehet . A gyártónak, és a felhasználónak is . Nemde ? Akkor miért nem ez az alaphelyzet ?

    Ha ez nem történik meg akkor semmibe veszik a vásárló elvárásait, akinek ezután megrendül a márkába vetett bizalma .

    Ha ez a gyártót, márkaképviselőt, forgalmazót nem érdekli, akkor szoruljanak hátrább a piaci versenyben !

    Hátha lesz helyettük egy jobb, amelyet majd szívesebben, és többen választanak .

    Üdv.

    Astra

Új hozzászólás Aktív témák