- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Favókás
csendes tag
válasz Sanyo91 #5800 üzenetére
Igen sajnos így van.
Az új autók sokszor hibásak.
A tuningolás finomítást jelent, sokan meg hallják ezt a szót, és máris elítélik mind az autót mind a tulajt.
A gyárakban tűrések vannak és azon belül dolgoznak (tól-ig)
Ezért van az, hogy ha új autókat mérnénk bizony nem sok tudná hozni a gyári adatot vagy elmaradnak vagy túlteljesítik.
A tuningolás során az optimális ideális beállításokat csinálják.
Az a szomorú az egészben, hogy azokat csesztetik akik az autójukat nem csak egy tárgyként kezelik. -
-
Tibcee
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy szerintetek mennyi egy Favorit komplett újrafényezésének a reális ára? A két első sárvédő cserés lesz, így ott, a még fel nem szerelt, új elemeket külön fújatnám. A kocsi színe középszürke.
-
rob210
nagyúr
Megduplázod vele a kocsi értékét.
Sajnos, ha nem tudod valami ismerőssel lefényeztetni, akkor nagyon drága.
Elemenként 15.000.- a legolcsóbb amit én tudok, tehát 150.000.- fölött van.
Itt ugye maszkolni előkészíteni is kell az autót.
Szóval kösd fel a gatyád, ha nincs ismerősöd.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
sracok lenne egy gondom az utoddal,eszi szegeny az olajat,de a levegofilter tiszta,minden cso tiszta,nem fustol,nem all alatta semmi,kintrol szep tiszta az egesz motor,de az olaj megis fogy kb. 1000km/1l olajat megeszik es szerintem az nem normalis.nincs valami otletetek hogy hova lehet az olaj? maskulonbe audi a4 1.6 motorrol van szo.
elore is koszonom a segitsegetekett!![ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
-
Sanyo91
csendes tag
válasz Retro DJ #5819 üzenetére
hat olyan kombinalt,van benne minden
es en is sokallom most amiota nalam van 2l olajat kellet utana ontenem,mert amikor megvettem hianyzott belole,utana ontottem,mentem vele kb 1000km belement 1l most meg mar megint 0.5l, de koszi a linket Rob irtam is nekik,es varom mit valaszolnak,mert mas fogalmam sinca mi lehet,mert egy autonak ha kivan futva a motorja es eszi az olajat az nem letezik hogy nem fustol,tiszta a levego filterje
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #5827 üzenetére
Én is az STP motor mosót használ/tam-lom.
Ebből egy féle van.
Rá van írva a flakonra, hogy motor mosó adalék.
Szóval nem tudod elrontani.Renault power
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Megint hűtèsi problèmám van...Nem kapcsolt be a belvárosi araszolásnál a ventillátor ès már a piros sáv alatt járt a mutató, de mèg volt kb.3 mm, amikor látom h gőzölög. Semmit se tudtam tenni, mèg mennem kellett vagy 200 m-t h ne lincseljenek meg, na mind1. De.
A venti kábelèt direktbe kötöttem, elindult azonnal.
A gombát ősszel cseréltem m. ugyanezt csinálta, azóta nem tudtam letesztelni, nem volt ilyen szitu. Tehát mondhatni vadi új.
A gomba külseje meleg, mègis semmi...
A hűtőrendszerem vhol lyukas lehet, de egyelőre nem találom hol, bár a csöveket lehetne már cserèlni.Most itt ülök, megvártam míg lehül, de a kèrdès marad: mi a f@ baja van???
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #5829 üzenetére
Szerintem ha a gomba a hibás, tedd föl főni az alját, úgy h az érintkezői ne legyenek vizesek, és multiméterrel mérd meg, h összeköt-e, ha nem köt össze, akkor kuka.
Gyors megoldásként lehet jobb lenne beszerelned egy kapcsolót a veni káblét behúzni műszerfalhoz és egy egyszerű kapcsolóval összekötni.
Másik variáció(ha a gomba mégis kapcsol): beragadt a termosztat és a gomba azért nem kapcsolt, mert ott nem is volt meleg a víz. Ha bemelegíted a motort mindkét vastag csőnek melegnek kell lennie. Ha csak az egyik meleg, akkor nem kering a víz a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Favókás
csendes tag
válasz Darkmind #5831 üzenetére
A legegyszerűbb, hogy a termosztátról képet kapj, az az , hogy beindítod a motort, és a tágulási kupakját levéve figyeled, hogy áramlik-e a víz ha szépen pumpálja akkor a termosztát nyitva van.
Beindítás után rögtön nem fog nyitni hiszen hideg a víz, ha vársz 5-10 percet utána már viszont látnod kell az áramlást.
Ha ez műkszik utána mérj rá a gombára, a ventist már ellenőrizted így az jó.
Ezek után ajánlanék egy hűtő mosást, lehet, hogy nincs minden csőben áramlás ami nagy mértékben csökkentheti az átáramlott víz mennyiségét, viszont úgy érzed, hogy a hűtő meleg, de a motor szinte meleg vizet kap vissza.
Ami még lehet, és sajnos már volt ilyen, (de ne legyen), a vízpumpa tengelyén "lelazul" a lapát és lassabban forog így nincs meg a víz kellő sebessége.
Amíg nem találod meg a hibát, és még nincs az a nagy meleg ilyenkor segíts rá a fűtéssel, nehogy hengerfejes legyen.
Lábra ne állítsd mer meg gebedsz.
Régen jártam így, leengedtem egy kicsit az ablakot "anyósnál" a két "légtorkot" oda irányítottam és hajrá hármason, meglepően leviszi a vízfokot.
Nekem van berakva egy olyan kapcsoló ami világít amikor megy a ventis, mióta beraktam azóta nem volt gondom a hűtéssel.
Ja és nem lehet levegős, mert ez egy nyitott rendszer.
A termosztáton van egy lyuk aminek felül kell lennie beszereléskor így ott tud távozni a felgyülemlett levegő. Azt még megnézheted, hogy biztos felül van-e. -
Retro DJ
aktív tag
Remélem, hogy nem haragszotok, de dumálok egy kicsit!
Szóval ma reggel a bontóban kezdtem. Három kereket és dobot szedettem le a csókával (nagyon örült neki), de egyik sem volt jobb mint az enyém.
Aztán elmentem a másik bontóban, ahol igaz, hogy fékdobot nem találtam, de találtam egy kék combi taxit. Valami utolsó évjáratos lehetett, mert volt benne valami...
Majdnem lehidaltam... Szépséghiba, hogy nem jó az LCDje , mindegy kiszereltük. Aztán továbbforgott az agyam és kértem a bontóst, hogy a biztosíték tábláról mentsük már meg az intervallum kapcsolót.
Mivel nem tudtam pontosan, hogy melyik elhoztam egyet (amiben volt elektronika).
Ez az. Meg ez.
Aztán mikor a fizetésre került a sor, az mondták, hogy az óra mivel rossz ajándék, de az intervallumkapcsoló az 3000. Egy pill gondolkodás, aztán fizettem.Aztán útba ejtettük a fékszervizt, ahol a legnagyobb meglepetésemre azt mondta a munkafelvevő (mérés után), hogy ez alap, bőven fel lehet szabályozni, nem vészes.
Ott is hagytam a cuccokat, a másik meglepetés az volt, hogy háromra mehettem érte. Közben útba ejtettünk egy autósboltot ahol EZT vettem...Ha már mondtátok, akkor hajrá...
Visszamentem a dobokért:
Kép 1, Kép 2.Bár nem kértem, de szemcseszórták... (otthon festhettem be.... ).
Aztán összeraktam mindent... A rugók kicsit megszívattak, mert nem én szedtem szét, csak segítettem, és elsőre nem tudtam, hogy mit hogy... de aztán kilogikáztam. Aztán az összetartó rugókat nagyon nagy erőfeszítések árán sikerült (még szerencse, hogy volt segédem... ) feltenni.
Kész volt... Dob rá... rá... rá... nemrá . Na akkor automata beállító minimumra... Ugyanúgy nem megy fel.
Ezek után a kézifékkötelet engedtem teljesen ki. Az egyik oldal félig felment, a másik egyáltalán nem.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ szóval kicsi húzósabbra hagyták a betéteket, és nem tudom a dobokat a helyükre tenni.
Lehetett volna bohóckodni, hogy dörzspapírral csiszolgatom, de azért mondtam le róla, mert kafán a dobhoz lett szabályozva a pofa. Szóval vissza fogom vinni, és betétenként 0,4 mm lekapatok. Aztán majd látjuk...
Van valami ötletetek, hogy a rugókat hogyan lehet könnyebben a helyükre csalogatni?
Aztán, ha már a fékkel nem volt szerencsém, akkor helyére tettem az intervallum kapcsoló relét... Hát baszott működni.
Vacsi, pihi, aztán szétszedtem, és találtam egy rossz forrasztást.
Ki kocsihoz... be a helyére... ÁÁÁÁÁÁ műkszik! 3-49mp-ig időzít... Full extra
Szóval maradt a fék és az óra...
Bocs a hosszért!
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Amikor szetszereltuk 3 rigo volt benne. 1 az utanallitonal, ketto a ket osszehuzo rugo.
Alul a fix reszen (ahova felfekszenek a pofak) legalabb 40mm tavnak kellene lenni. Ha osszerakom a pofakat es beleteszem a dobba, akkor max 36mm merek.
Szoval holnap azert megvizualtatom a szervizzel megegyszer.Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #5831 üzenetére
Ha levegős a rendszer akkor hamar megforralja a vizet, mert nincs nyomás alatt a rendszer. Nyomás alatt csak kb. 120 fokon kezd el forrani benne a folyadék, ha nincs nyomás alatt akkor 95-nél már forr és gőzöl is rendesen. Azt kell megnézned tartja-e a nyomást a rendszer, bemelegedett motornál lassan engedd meg a kiegyenlítő tartály sapkáját, de csak épp egy picit, h levegőt kapjon, ilyenkor sziszegnie kell, ez azt jelenti nagyobb volt a rendszerben a nyomás mint a külső légnyomás.
Szerintem simán megszorult a termostat. Ilyenkor sajnos nem kapcsol a gomba, mert ott még a toleramcián belül van a vízhő, viszont a termosztat ház meg majd le olvad, ott van a hőfokmérő is,
-
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat.Nos a termosztáton nem látom a levegőztető lyukat. Pontosan hol lehet ez?
Amikor most levettem a sapkát (a tartályét , igaz, hogy kinyomott kb. egy fél liter vizet, de nem sziszegett egyáltalán. Nekem ez a tömítetlenség gyanús, mert egy ideje "fogyogatott" a víz, kb. 2000 km alatt 3-4 dl. Amikor melegedett a motor, mindig volt egy kis büdös, ami aztán megszűnt üzemi hő táján. Amit most megfigyeltem, hogy habár a hűtő alsó csövénél nem volt folyedék, a hűtő alatt szemben állva balra mégis volt egy kis folyás, pedig a kiegyenlítőtől nem hiszem, hogy odáig elfolyt volna. Lehet, hogy ha kivenném a hűtőt, akkor látnék rajta egy szép lyukat. És mivel még nem volt pirosban a mutató, de forrt, azt támasztja alá, amit most mondtál... Ez lehet esetleg a hűtő korróziója miatt is?A gomba hibáját nem hiszem, mert egyrészt új, másrészt az előzőnél is pont ugyanez volt a helyzet, ott nem tesztelgettem, gondoltam biztos az a rossz, cseréltem. Lehet, hogy előszedem és megmérem, hátha jó volt az is.
Most egyelőre inkább összekötve hagytam a drótokat, inkább legyen úgy, mint forrjon, sajnos a motorom így is elég gyengécske, ráfér majd egy generál...megtippelni sem tudom mennyi lehet benne.
-
-
Retro DJ
aktív tag
Mindkettő vason van...
A kiindulópont nekem az alsó "féktuskó" ami 40mm széles. A dobba beletett két pofa esetén meg csak 36mm. (Erre gondoltam).
Rugózásra valami?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel