- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Mini PC
- Apple notebookok
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dell notebook topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csyo
senior tag
Szerintem nagyon faja ra van.
De azért nézd mge, hogy nem gyanúsan alacsony e az ára.
Az autókhoz nem értek, de ha pl nema szemedbe néz a tulajdonos, vagy puhán, félve fog kezet, stb...
Akkor vigyázz vele... Hába nyugdíjas, lehet még attól sumákolós...
Ezt csak zárójelben jegyzem meg. Üzletkötésnél mindig beszélgess vele, és kérdezz, hogy lásd hadovál-e vagy őszinte!Legyen szép a napod!
-
rob210
nagyúr
Huh ez egy ritka példány, ha nagyon nincs szétrohadva akkor vedd meg.
A kárpit a régi de a műszerfal és a box az már az új.
Amire nagyon figyelj oda.
1 A hátsó kerékjárat ív.
2 küszöb eleje és hátulja (két vége)
3 hengerfejesség vizsgálata favoritnál kötelező.
4 tornycsapágyak bölcsője mennyire van összerohadva.
5 szilentek, bár ezeket 20-30.000.-ként úgy is ki kell cserélni és 980forint darabja, de sokat elárul az autóról.
6 milyen a füstje ha 60 as tempónál visszaváltasz 3.-ikba.Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem ritkaság, ezen semmi ritkaság.
Ugyan az mint a többi csak a gazdija átszerelt rajta sok mindent.
A műszerfal pl. nekem is így nézett ki, de a gyári 90-es évjáratúban nincs box középen és nincs ford szám mérő.
Meg ködlámpa sincs. Szóval egy gondos értelmes gazdiról árulkodik.
A felni csillogása pedig a garázsról árulkodik amiben lakott eddig.Szóval ehhez Párkányban bármilyen alkatrészt megkapsz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jah egy nagyon fontos dolog, ha kinyitjátok a motorháztetőt, nézzétek meg benne a "pokróc,szivacs" épségét, nagyon sokat számít télen meg hangszigetelésben nagy szerepe van. Utánna pedig a vákuum dobot nézzétek meg de nagyon.
Ez ugyanis drága alkatrész ha szivárgás, folyás, folt van rajta, akkor jól gondold meg, ugyanis ha a fékfolyadék beszivárog a vákuumdobba és ott megeszi a gumimembránt akkor az közel 25000.-A motor tisztaságát nézzétek meg még nagyon.
Illetve beindítjátok a kocsit senki nem megy sehova.
Alapjáraton megy a szekér szépen üresben.
Motorház tető felnyit, és vár amig fel nem forr a víz vagy be nem kapcsol a hűtőventillátor.
Ha nem kapcsol be akkor ne vegyétek meg mert szar a hűtőrendszere és sokat fogtok vele szívni.Még tudnék sorolni egy csomó mindent amikre én ráfutottam, de ennyi elég.
Ezek a lényegesek.
A többi csak filléres javítás.
Összeségében egy korának megfelelő takaros kis autót néztél ki magadnak.
Sok sok kilómétert kívánok vele.
No és jó tanulást első autónak pont jó.Renault power
-
rob210
nagyúr
Mondtam hogy ritkaság.
Sejtettem, hogy ez lesz az ok, csak nem akartam már okoskodni.
Ettől az alkatrészek ugyan azok lesznek hozzá.A kilóméter óra megállás az favorit betegség azt el felejtettem írni.
Szét kell kapni ki kell egy csavart lazítani rányomni a fogaslécet a fogaskerkre ami hajtja a számlálót és a csavart meghúzni.
Nem nagy vasziszadasz.Jó üzletet csináltál, ennyiért szerintem jó állapotú autót kaptál.
A kézifék lötyögésen mit értesz?
Azon lehet csak a két csavart kell meghúzni az utastérben (utánállító)Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha jól értem akkor el van törve az összekötő rúd a két oldal között.
Ez ugyan is ugy nézne ki, hogy jobb oldalt van az állító kar ami a két sín reteszét oldja.
De álltalában ennek az összekötő bowdenje vagy rúdja(kiviteltől függő) el van szakadva/törve.
Szerintem annyi, hogy fogsz egy fogót és azzal kiemeled a reteszt.
A másik oldalon meg a karral, esetleg létrehozod újra a kapcsolatot a két sín között.
(connecting people)
Ha más a baja akkor légyszíves fotózd le mert akkor azt már látni kéne.Renault power
-
rob210
nagyúr
15.000.- lehet kapni normálisabb mp3-lejátszókat.
Nekem is most egy LG van a gépben egyszerű ki szerkezet, de nagyon szépen és jó teljesítménnyel 50W-al szól.
Mondjuk annó nekem is 500W-os somogyi rendszer volt a csomagtartóban remegett is a kaszni rendesen, de már kinőttem, gyerek család babakocsi, elég a 4 hangszóró ami szépen szól.No és amit kérdeztél a csati iso igen.
De hogy hogy volt a régi bekötve azt nem tudom.
A kókányolásokat ki kell szedni, be kell rendesen kábelezni.
1 óra alatt meg lehet csinálni, és akkor legalább tudod mi hova hogy van kötve.
A hátsó hangszórókhoz a küszöb takaró alatt kényelmesen el lehet vinni a kábelt.Renault power
-
rob210
nagyúr
Erre a kérdésre nem fogsz pontos választ kapni.
Legalábbis ezek csak találgatások, hogy meddig elegendő.
Sac per kábé ez 1/4-tan azaz 12 liter környéke.
Ebből jómagad is ki tudod számolni.
Egyébbként amikor felgyullad a szintjelző lámpa (tartalék) akkor van benne gyári értéken 7 liter azzal 100Km-ert megy el.
De ehhez a szintjelzőnek jól kell működni, az izzónak üzemelnie kell.
No és az se baj, ha nem nyult hozzá még senki, mert ha berhelve volt akár 10-12 liternél is kigyulladhat a lámpa amivel sokkal többet megy el a gép.
Illetve az is lehet, hogy ki se gyullad.
Aztán csak ledadog a kocsi az út szélén.
Mellesleg ilyen idős autóknál, nem szabad kihasználni a benzint tökig, mert abból gondjaid lesznek nem is kicsi.Renault power
-
csab89
csendes tag
hehe..én pontosan tudok neked válaszolni nkem szinte mindig igy áll a mutatom
kb 250-300km-t tudsz elmenni vele normálisan...ha nem normálisan mész vele, mint soxor én akk oan felére csökken a normálisnak...
mikor nekem kigyullad a lámpa akkor kb70km-t tudok elmenni vele lájtosba...sajna már 2xer leragadtam ez miatt
am ami a képeden van az nekem a 3ezer ft-os tankolás[ Szerkesztve ]
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
Az alapjáratot két csavarral lehet állítani a karburátoron, nem nagy ördöngösség.
A 200kg nem is olyan sok.
Én a tetőcsomagtratón 12 gipszkarton lappal, és a csomagtartóban 10zsák csemperagasztóval vágtam neki a 17.-kerületi Baumaxtól az Üllői útig az útnak.
Egy bajom volt csak nagyon ésszel kellett vezetni, mert a fékek nem bírták a terhelést.
A kocsi szvsz még vagy 200kilót bírt volna.Jó kis nyüstölhető gépsárkányok ezek.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A gyujtás csak úgy nem mászkel el magától.
Ha a két csavarral nem tudjátok beállítani, akkor inkább a bimetállal lesza baj az valóban tönkre tud menni.
Illetve lehet még egy bibi de azt hallanád.
Ez pedig a vezérműlánc túlzott nyulása.
Ha nagyon megnyúlik a vezérműlánc akkor fodul elő, hogy nem lehet beállítani az alapjáratot, akár hova is csavarsz akármit.De annak igen csúnya csörgő cisszegő hangja van.
Renault power
-
Tomate
veterán
Köszönöm!
6000ret tettek bele. A hátsó szomszédunké volt aki meghalt. Ő vette a kocsit a feleségével együtt. Egyszer voltak Kiskunhalason meg a felesége vitte el párszor munkába. A felesége meghalt 15 éve és az óta nem lett hajtva. Az öreg meg hagyta a garázsban azzal számolva, hogy majd egyszer jó pénzért eladja. A rokonaitól vettük meg 50.000Ft-ért.
-
Ysthvaan
csendes tag
Nem szeretnék én smucigoskodni az autómmal kapcsolatban csak most minden szinten extra mélypontra jutottam, anyagilag lekileg, stb. Gyakorlatilag most érzem úgy, hogy innen lefelé nincs út. De még optimista vagyok Remélem 1-2 hónap alatt kimászok a mostani helyzetemből, de ha túl sokat kéne rövidtávon költeni az autómra, vagy lerohad még párszor (egyenlőre nem tartom a kocsi hibájának; én futottam bele a sza*-ba), csak fokkozza a helyzetem súlyosságát. Úgy gondoltam 150-ért a nevemre veszem a kis gépet, kb 20-at ráköltök az feltétlen fontos javításokra, majd apránként teljesen helyre jön minden gondom vele.
Még 1 kérdés, az alkatrész én vegyem meg vagy bízzam a szerelőre, mert eldöntöttem ezt még a szolnoki út előtt megcsináltatom, így nem szívesen mennék vele sehova, hogy kell egy gyertya kulcs és pár km-enként kiszedni, megpucolni és visszatenni, valószínű hiába NGK, nem bírná sokáig a gyertya sem -
Mágus2
Közösségépítő
Vigyázz azzal a CO csavarral is, nekem vizsgán elb.. állitgaták a 'hozzá értő bácsik'
A fogyasztás jo lett, csak a top speed 90Km/h.
A legtutibb kitisztitani a karbit, ellenőrizni a CO csavaron a tömitőgyűrűt(nagyon fontos!!!), becsavarni teljesen, kicsavarni 3,5 fordulatot, elmenni probakörre, h melegedjen be a motor, és utánna beállitani az alapjáratot 650-re (nyáron). Télen meg 850-re.
-
-
rob210
nagyúr
Megduplázod vele a kocsi értékét.
Sajnos, ha nem tudod valami ismerőssel lefényeztetni, akkor nagyon drága.
Elemenként 15.000.- a legolcsóbb amit én tudok, tehát 150.000.- fölött van.
Itt ugye maszkolni előkészíteni is kell az autót.
Szóval kösd fel a gatyád, ha nincs ismerősöd.Renault power
-
peti_s
addikt
válasz Tibcee #14665 üzenetére
Értem ezt, de ez egy bármilyen másik autóval is előfordulhat. Személyes tapasztalat, hogy üzembiztosabbá tehető egy autó, amit már az ember elkezdett javítgatni, mint egy "ismeretlen". Én pl. a Favoritra 30000 Ft-t költöttem a 70000 Ft-n felül rá, és volt egy megbízható járgányom 9000 km-n keresztül, egyszer állt meg, indulás után 500 méteren belül, de végül kiderült hogy nem a gyújtáskapcsoló betét volt a hibás, hanem egy réz-alu összekötés. No mindegy, nyilván nem meggyőzni akarlak, csak szerintem a Favoritot fillérekből lehet javítani, ha már a kasztni készen van, és ha az ember ahogy én is csináltam, nem várja meg míg ez az tönkremegy rajta, hanem kicserél minden potenciálisabb hibaforrást, akkor megbízható is.
u.i. mi lesz az utód?
[ Szerkesztve ]