- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marczi80
tag
nem vettem eddig észre. Egyszer átnyomta a hengerfejpakolast, akkor fustolt. Annyira kellene?
Amugy a futescsapnal enged, es a huto jobb also kivezetesenel.
Tudom, kicserelhetnem, de a szerelom meg azt mondja, hogy a mikrorepedes hulyeseg, ha nem szakad ki a cso, akkor tulel engem is. Tehat tanacstalan vagyok...
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #5202 üzenetére
A szerelődet ültesd be amikor -10 van és küld el hozzám Kassára. Rozsnyónál ki lesz cserélve mert idáig megfagy benne.
A jobb alsó kivezetésnél, vagy konkrétan lyukas a hűtő. A kivezetésnél egy bilincs csere megoldja a szivárgást, a csapot cserélni kell. Ha lyukas a hűtő, akkor az is cserés. Apumnak cseréltem a fent említett dolgokat a legnagyobb hidegben, mert 50km alatt sem fűtött. Azóta 5km után vetkőzés van pólóra(-15 ben is), mert el lehet benne olvadni. Lyukas volt a hűtő, törött a fűtéscsap. Addig középállásban soha nem volt a vízhőfok mutató. Most oda van szögezve.
[ Szerkesztve ]
-
Marczi80
tag
A cső lehet a hibás, illetve lehet egy öreg bilincstől? A hűtőt december elején cseréltem, igaz angol (tehát lengyel(tehát kínai)). Azért cseréltem ki, mert az régi pont ugyanígy folyt. A bilincset ráhúztam, ahogy tudtam, de tény, hogy öreg az a szalag.
Amúgy a fűtésre nem panaszkodhatok, csak ha 2000 fordulat alá megyek, hideget fúj.
Ez megfelelő vagy van még ebből is eredeti?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #5204 üzenetére
fűtés csapnál vigyázz mert két féle van a 93előtti és a 93 utáni.
A 93 előtti szériahibás és elreped eltörik ereszt ahogy a tiéd is.
A 93 utánit vedd, mert a hűtő szerencsére ugyan az, csak kicsit játékosabb a beszerelése.Amikor hűtőt cseréltél a régi csövet tetted vissza rá ha jól értem.
Egyetlen kérdésem van a cső belsejét finoman csiszolópapírral átdörzsölted?
Mert ha eresztett akkor ott bizony vízkő is keletkezett a cső belső illeszkedő felületén, amit utána hiába szorítasz meg akár milyen erősen az új hűtő tiszta felületén.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #5206 üzenetére
Módosították magát a fűtéscsapot a spiátert kicserélték meg a tárcsa ami vált máshogy néz ki.
Mindjárt keresek képet.Na mindegy nem találok csak az újról képet.
A lényeg, hogy a régiben ez a spiáter vagy mi a picsa nevű fém betét van ami előszeretettel eltörik.
Az új típusban már műanyagból van ami nem törik el és így rendesen vált és nem ereszt át.
Igazság szerint ezt is elég kicserélni meg a tömítést, mert ez a ludas.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Egy kérdésem lenne a nagyérdeműhöz:
Mivel jön egy hosszabbacska szünet, gondolkozom a centrálzár beszerelésén. Még mindig agyalok az ajtó átvezetési sztoryn. Tehát van valakinek tapasztalata, hogy egy ehhez hasonló átvezető elfér az ajtóban:Vagy gondolkodjak egy ilyenben:
Előre is köszönök minden hozzászólást!
2.
Ideje gondolkodni a lambdaszondás projecten. Az a baj, hogy tartok attól, hogy a hosszú cső miatt nagyon visszahűl és nem mérne rendesen. Pl. az Octavia esetén közvetlen a leömlőbe van beszerelve a motor után nem sokkal.Láttam az egyik Skodás képen vagy videón olyat, hogy a faros társakban az ikercső egyikébe van beszerelve a szonda.
Szerintetek elegendő lenne csak az egyik csőben "elemezni" a gázokat?
Retro
-
manlions
tag
A sebváltókar oldal irányu nagy holt játékán lehet állitani vagy valami müanyag persely van ki??A másik kérdésem:a kuplung pedál egy szintben van a fékpedállal álitolag ez igy jo mégis indulásnál nagyon fent fog a kuplung elég sokat kell csusztatni hogy rázkodás nélkül induljon állithatok még rajta vagy már cserélni kell majd?A szervizkönyvben olvastam hogy a két pedálnak egy szintben kell lennie ez tényleg igy van?
-
rob210
nagyúr
válasz manlions #5212 üzenetére
A sebváltókarhoz egy csavar egy anya és két műanyag betét kell.
A kicserélése miután beférsz a kocsi alá(aknáról könnyebb) 3perc.
Ebből kell venned ha szettben veszed értelem szerűen kettőt kapsz egy jobbost egy balost de ugyan az a két persely.Ha kicserélted úgy fog állni mint Katiban a gyerek
Más dimenzió lesz, hogy nem kell keresgélni a sebességeket.Ha rám halgatsz befújod beszereléskor egy kis WD40-el vagy szilikon zsírt teszel rá.
A csavart nem szabad addig húzni amíg tudod csak érzéssel.
Önzáró anya van rajta ezért is mondanám, hogy csavart is vegyél újat de anyát minden képp.
Ugyan az a csavar kell hozzá, mint amit a kipuffogó illesztésnél használnak.HA nagyon megszorítod a csavart nem lesznek sebességeid.
Ezért mondanám WD40 meghúzod és egy picit visszanyitod.
Tökéletes lesz a váltód.Renault power
-
Marczi80
tag
A fűtéscsaphoz akarnék kérdezni.
mennyi idő után szokott elmenni a fűtéscsap. Csak mert tavaly nyáron tettem bele egy komplett fűtést (radiátorral együtt - használtan vettem, de a gyerek állította, hogy ha folyna már rég messzire dobta volna), ami után szépen tartott nekem a nyomás, aztán amióta heggeszteni volt ay autó - tehát állott 3 hónapot - vanak ezek a gondok. Az egész cserét azért kezdtem, mert a termosztatház és a kliegyenlítő közti, illetve a kiegyenlyítő és hűtő közti csövek eresztettek.
Szóval a fűtéscsapom nemrég még tökéletes volt, viszont oda is tettem vissza egy régi csövet pucolatlanul. Nem lehet, hogy "csak" a csövek mellett ereszt a víz?
érdekesség: a kaszni azon része, ahova a hűtő alja van állítva vízben szokott állni. Tegnap ugye nyomás nélkül mentem, ma reggelre ez a vas csontszáraz. Jól gondolom, hogy ott nem lyuk van, csak nyomás mellett szökik a víz?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #5215 üzenetére
Meglehet,h csak a csöveknél ereszt, sajna ezek a régi bilincsek eszméletlenül tudnak szorulni, néha az ember azt hiszi, jobban már meg sem lehet húzni, és ha megmozgatom a csövet akkor forog az illesztési ponton. Ilyenkor szoktam új bilincset tenni, és meghúzni, amíg határozott ellenállást nem érzek(ameddig csak bírom húzni). Na ezekután meg sem moccan a cső, és nyomásálló is ezen a ponton, A nyomás fura dolog, ott fog elvérezni a rendszer, ahol a leggyengébb a csőbilincs, vagy van valami szivárgás. Az továbbra is gyanús nekem, h nem forrt fel a víz 70km alatt sapka nélkül.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #5212 üzenetére
A sebváltó kart egy segéddel meg kell mozgatni, és ellenőrizni, h hol van holtjátéka. 2 helyen lehet, a váltókar alján(rob is erre tippelt, és a javÍtást is leírta) ill. a T elemnél a váltó csatlakozási pontjánál. Ez a T elem a gyakoribb és a nehezebben kezelhező, mert ott nem csavar van, hanem szegecs
Ha a T nél mozog, akkor vehetsz egy egész rudat, ami nem olcsó, és nem is tartós, vagy egy satuban is meg lehet szorítani az illesztést, ez szintén jó, de nem tartós, vagy kilazítod a szegecset, összenyomod a villát ami a T-t közre fogja, és hegesztővel megpontozod, addig ez a leg tartósabb megoldás.Kuplungon lehet állítani, nem nagy művészet, de ehhez is jobb ha ketten vagytok. Mindig elfelejtem, merre kell állítani, ezért kell a segéd. Felemeled valameny oldalon az első kereket. A váltónál a kuplungzsinóron húuol egy fél centit(nem árt valamivel megjegyezni hol volt eredetileg) Utánna a segéd megforgatja az elsőkereket, te valamelyk sebességben elkezded lassan felengedni a kuplungot. ha lejjebb fog akkor húzni kell a zsinóron, ha fejjebb, akkor engedni. Addig kell vele játszani míg jó nem lesz. kb. a pedálút felénél kellene h fogjon, akokr lesz kényelmes, ha a pedál kicsit máshol lesz a fékhez képest, az nem nagy gond, csak ne legyen nagy különbség.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5218 üzenetére
Ja, aki 34 000km alatt képes hazavágni egy eredeti sachs kuplungot, az nagy tehetség kell, h legyen(rendes körülmények között lehetetlen), szerintem nincs baja a kuplungnak csak nem állítottak utána, miután bejáratódott.
A tanuló vezetőknek is kibír ez a kuplung 80 000km-t. Itt szó sincs ilyesmiről.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
De elfogadnék egy ilyen keveset futott favoritot! Még nem volt soha 100 000km alatti autóm, meg ahogy most vannak a dolgok, nem is nagyon lesz. Bár az enyém elég sokat letagadhatna a futásából, de ennek nagy ára volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Atuska75
tag
Srácok gyors segítségre lenne szükségem.
A fordszámmérő 5-600-as fordszámot mutat, viszont tudom hogy 750 és fülre is annyi. Mint korábban említettem ez az elektronyos rész nem erősségemSzámolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5224 üzenetére
Milyen fordulatszámmérőd van? 2 fajta létetik, a BMM számára fejlesztett fordulatmérőben más az ellenállás. Otthon van 2 bontott fordulatmérő, az újabb fajtával nekem is ez a gond, a régi stimmel.
Az a különbség, h az új fajta nem a gyujtótrafóról veszi a jelet, hanem külön jeladója van ami a lendkerék fordulatát méri.
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
Lenne egy nagy kérésem ezt a szűrke szöveget lehetne mellőzni mert a monítorom meg egy kicsit a szemem miatt is alig tudom kihámozni mit írtok
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
Atuska75
tag
Még nem tettem be mert nem volt annyi időm, csak bekötöttem próbaképp hogy működik-e. De barnára + aksiról, kékre - aksiról, sárgára + trafó megfelelő lábáról
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5230 üzenetére
Nekem ez a barna és kék, mintha fordítva rémlene, hátha jön valaki, aki kötött be utólag. Otthon van a nyák az óracsoport hátuljáról, azon meg tudnám mérni pontosan. A sárga az tuti jó, de ezzel a barna -kékkel most megfogtál.
Amúgy forog rendesen, csak alacsony alapjáraot mutat? Húzd meg a gázt. Rendesen érintkezik minden vezeték?
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
ezzel nem is volna gond de miért nem lehet akkor kék vagy piros vagy akármi ami jobban látszik Ez így negatív diszkrimináció.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5240 üzenetére
Abból az új fajtából van 2 féle, szóval öszsesen 3 fajta. Én kérek elnézést, ha összezavartalak titeket. Esetleg a 4. fajta az ecotronic-os, de ez egyáltalán nem biztos, mert ezekből nagyon kevés van, én még nem láttam olyat amit ne alakítottak volna át sima karbisra.
[ Szerkesztve ]
-
manlions
tag
Kb 1cm rel van lejjebb de most igy jónak tünik.Az hogy mennyi km van benne ténylegesen a mai világban bármi elöfordulhat de akármihez nyulok mindenhol még az erdeti alkatrészek vannak most cseréltem izzot a fütés állitoban minden ugy nézki mintha még sosem lett volna szétszedve bár ez nem jelent semmit tudom. Majd az idö eldönti jó vásár volt e számomra most nagyon megfelel ez az auto nekem csak ezvan és nagyon örülök neki
-
Retro DJ
aktív tag
Vásároltam ajtóátvezetőket a központi zár projecthez, sajnos elég drágák voltak (500/db), meg a másik kérdés, hogy a 26mm-es barlangot hogy a rákban fogom kifúrkászni...
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5248 üzenetére
Ez 2 emberes meló, egyik tartja az ajtót. Nekem egy kónuszos célszerszámom van erre.(amivel fúrás előtt pontozni szoktak) Azzal alulról fölfelé megütöm ezt a stiftet mig kb egy centit fejjebb jön, akkor már meg lehet fogni. Kombinált fogóval megfogom és jobbra-balra forgatva kihúzom. Ez a stift egy belül üreges acél henger hosszában elvágva és nagyobb mint a lyuk, h szoruljon benne. Összerakásnál kissé össze kell nyomni és jól megkenni, h szépen visszacsússzon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...