- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Francba, úgy érzem, hogy fék ügyben igazatok lesz. De ez akkor is kibaszott nagy pocséklás. A fél oldal még király, és a másik oldal miatt kukába kell dobni a jó dobot is
Áh, mindegy. Akkor új dob lesz mindkettő.
Kicseréltem az elosztót és a rotort. Most úgy tűnik, hogy stabil, nem dadog.
Itt van a régiről néhány kép:
Szerintem még gyári...
Még elmegy kategória.Úgy döntöttem, hogy nem dobom el a fedelet és a rotort, hanem féktisztítóval jól kitisztítom, utána a kivezetéseket multigéppel kipolírozom, aztán elteszem egy "légmentesen" záródó zacsiba, és megy a csomitartóba vésztartalékként!
Ha már ott voltam, keletkeződött egy spontán minitali.
A mellettem álló gép pár hónappal fiatalabb, és 110000 km-rel többet futott. Mondjuk ez kicsit látszik is rajta.Az antenna megoldás, nem egy igényes darab...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Van a fekdobnak szabalyozasi felso merete?
Van itt helyben egy fekcentrum nevu hely, ahol komplett javitasok mellett szabalyozast es ragasztast is vegeznek.
Arra gondoltam, hogy lekapnam a ket dobot, meg a negy pofat, es elvinnem velemenyeztetesre. Ha kiadja a szabalyozas, akkor ragaszttatok egy plusszos kopo reteget es megmentem a kidobas elol a dobokat.
Ha nem adja ki, johet az uj.Tudom vannak meg hulye otleteim...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Jut eszembe... Szerelt mar valaki kozzuletek olajemelot?
Retro
-
Favókás
csendes tag
Nem írtam első volt.
Először magamat szidtam, hogy biztos elcsesztem valamit mikor rákocogtattam a helyére, biztos én vagyok a béna és rávertem a csapágyra is, bár már cseréltem ilyet.
Most, mikor olvastam akkor gondolkodtam el azon, hogy mi is volt a típus.
Mikor megnéztem láttam, hogy FIKA.
2-őt vettem így most van egy első csapágyam ha valakinek kell olcsón megszámítom. -
Retro DJ
aktív tag
Vettem mult tavasszal egy krokodil emelot a piacon (uj).
Akkor probakeppen ketszer felemeltem az autot. Aztan osszel kereket akartam cserelni, akkor mar nem emelt, ahogy pumpaltam a kart, megemelkedett, visszasulyedt.
Mergemben szana szejjel szedtem, de az olaj kifolyasan kivul semmit nem tudtam kezdeni vele.
Most hiaba toltottem fel olajjal, mar csak egy picit emel, de semmi tobb.Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #5671 üzenetére
nézd a szabályoztatás nem tudom ugyan, hogy mennyibe kerülne, de 11.000.- vant dob szóval én biztos, hogy nem szarakodnék a fék az amivel nem éri meg játszani.
Ami még esetleg szóba jöhet, ha nagyon nincs pénzed, hogy bontóban veszel két dobot szigorúan tolómérővel a kezedben.Renault power
-
-
Favókás
csendes tag
136L '90 Libafosződ.
A motorján kívül nem nagyon tudok olyan dolgot ami jó lenne rajta.
Még Aug. végéig van rajta vizsga utána befejezi földi pályafutását.
136L '90 Sárga
4 éve készül idén őszre kész kell lennie teljesen...
Na ez már kicsit más kategória asszem a szélvédő gyári a többi kicsit máááás.
Felicia '99 Fehér
Asszony kocsija.
Idézet: " szemed leveszed róla, majd szólok, ha javítani kell valamit" -
Retro DJ
aktív tag
A két fékdob és 4 fékpofa jóárasítva 27000 Ft!
Fékdob szabályzása 6 rugó, négy fékpofa megint 6 rugó.
Persze ez is benne van a pakliban (mármint az "olcsó" felújítás lehetősége), de elsősorban az, hogy egy jó alkatrészt ki kell dobnom. Ez bosszant a legjobban. Elhiheted, hogy nem a fékkel nem játszom, amit nem lehet, nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5679 üzenetére
Ne aggódj a fékdobok miatt. Azt nem lehet szabad szemmel megállapítani, hogy mennyire jó vagy rossz egy fékdob. Az enyémek 250 000km után is újnak tűntek, de mikor elkopott a fékbetét vettem új dobot is. Kíváncsiságból ismerős feldobta egy padra, annyira tojás alakja volt, h nem lehetett volna felszabályozni az eredeti fékbetétekhez(új). Légy optimista: lesz egy nagy levélnehezéked, meg egy jó féked.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5679 üzenetére
Elmesélek neked egy történetet, lehet könnyebb lesz megemészteni a fék költségeit.
Egy szép, napos szombat délután mentem haza felé. Mindig figyelek a településeken, mert mezőgazdasági gépeken a matt részeg sofőrnek mindig előnye van. Csak egy villanást láttam. az egyik kapuban. A napfény megcsillant a kisgyerek bringájának első kerekén, persze a kapu nyitva. Padlófék: mire megálltam a gyerek a kocsi előtt feldőlt a bringával a rémülettől. Kb 40-el mentem, de ha nincs a villanás, simán áthajtottam volna rajta, mert esélyem sem lett volna megállni. Szaladt sírva a kölyök nagyapja. Mindent látott az udvarról. Meg is dícsérte a fékem. Ezzel nem szabad játszani. A fék az fék.
[ Szerkesztve ]
-
Favókás
csendes tag
Üres bódé a garázsban, alkatrész hegyek a pincében mikről szeretnél képet ?
Kicsit komolyabban.
Hosszú hétvégén könnyítettem a sonkákon utána polír ez volt az utolsó projekt, így már szinte teljesen kész a motor, még a hengerfejen kell kicsit plasztikázni.
Keresnem kell valakit aki össze hangolja a főtengelyt a lendkerékkel és a kuplung tárcsával(Havassy be van havazva)
Ha a nyuszi is engedi (3 napos) talán az ECU átvezetékezésével megleszek. -
Favókás
csendes tag
válasz Retro DJ #5679 üzenetére
A pofákat ne számold, abból mindenféle képpen új kell.
Talán a dobon tudsz spórolni.
Ha jól értem az egyik nagyon jó, azt szabályoztasd fel.
Vegyél bontóban vagy skodástól aki hasonló cipőben jár, egy dobot és szabályoztasd ugyanarra az értékre.
Így talán fogsz egy kis mannát viszont az élettartalma kevesebb lesz mint egy pár új dobnak.
És akkor még mindig lutri, hogy amit veszel nem tojás vigyázz közeleg a húsvét most annak van szezonja. -
Favókás
csendes tag
Én nem.
Nem biztos, hogy egyszerre minden eszembe jut majd folyamatosan csöpögtetem az infót.
A bódén kevesebb a módosítás.
Napfénytető.
A küszöbök ki lettek vágva, és a 0,8-as helyett 2-es anyagból lett lehajtva, üregvédelemmel és a kerkeknél púrhabtugó lett képezve.
A pótkerék "medencéje" el lett tüntetve.
Belülről kapott egy szigetelő gumiszönyeget, így nem engedi a nedvességet a taposó lemezkhez.
Black Line-os plüss ülések hátul 70-30-as.
Tetőben gyári digit óra.
Fémig lepucolt alváz a védelem újraépítve.(bár ez nem extra dolog)
Fekete első lámpák.
5. ajtó falazva a ködzárók között ( ez még nincs kész)
Hátsó lökős 6cm alacsonyabb és kicsit szögletesebb a rendszám ide lett beépítve a világítással együtt ( ez félig kész, még festeni kell)
Fehér óracsoport fordszámmal.
Sportkormány.
Hátsó ajtó üvegei fóliázva (ez még a zöldikében van)
14" alufelni (a típusát késöbb most nem jut eszembe)
természetesen tehermentesítő gyürük lettek gyártva hozzá (1 hétig optam vele)
Skoda zöld lakkozott fa váltógomb.
A középkonzoll is fából lett csinálva egész a homlokfaltól indul, benne a hangszorók és tároló rekeszek, ebben lesznek a biztik, és relék.
A műszerfalon kicsit átvariáltam a levegő útját így a két sorbol ami a szélvédő tövéhez megy egy meg van szüntetve, a lábtér nem vezet hátra csak elöl van két kifújás.
A váltókaron levő "golyót" lejjebb toltam két cm-rel így pontosabb a váltó és kevebb a mozgás útja, a váltókar és a rudazat között megszüntettem azt a gyári csatlakozást, így nem műanyag "tányéron" mozog.
Black line gyári központizár.
2 különálló indításgátló.
Fehér búrák oldalt az irányjelzőn.
A tükrök alatt ledes irányfény.
Kemyényitett ültetett gátlók.( a vágott rugók nem mennek vissza azt már túl soknak találtam 40-50 alatt nincs komfortérzet a kocsiban, felette viszont sínautó lesz a gépből nincs illegés billegés, de én nem közlekedem 60 felett így marad a gyári rugó meg a keményítés)
Kap egy nem hengerenkénti ECU-t
A főtengely,lendkerék,ékszíjtárcsa,hajtókarok, könnyítve és polírozva lett.
A hengerfej 0,75-re síkolva polírozott járatokkal.
És szép SEAT sárga lesz a színe majd ha kész lesz.
Hirtelen ennyi...[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Favókás #5687 üzenetére
Ha valaki felújíttatja a féket annak ferodol réteget szegecselnek fel a régi technika szerint az új technológiával már ragasztják.
A felszabályozásnál nem véletlen adják meg az értéket ami a minimum!
Valamibe kapaszkodnia kell annak a szerencsétlen pofának.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Tehát, ha lekapom a dobot, meg a betéteket, akkor megvizsgálják, és ha szabályozható akkor dob és betétek ÖSSZESZABÁLYOZVA (tehát a fékbetéteket megfelelő méretű kopóval átmérőre pontosan csiszolják!) 9e Ft.
Azt gondolom egy szétszedést megér...
Retro
-
Sanyo91
csendes tag
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #5673 üzenetére
Próbáld meg a leengedő csavar nyitott állapotában pumpáld, ezzel légteleníted hengert utána leengedő elzár és felnyom maximumig terhelés nélkül. Elvileg ezután működnie kell rendesen.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
Sziasztok. Tegnapelőtt megjött a sárkány a szervizből, bár még nincs teljesen készen.
Tegnap elkezdtem ráaggatni a cseredarabokat: gond volt a bajuszkapcsolókkal - a bal oldali lekapcsolta a világítást, ha oldalra fordítottam a kormányt (sötétben előzni kellemes volt) a jobb oldali pedig nem kapcsolta a hátsó ablaktörlőt és a hátsó gejzírt.
Faterom hozott fel bontottat a hétvégén, így kis barkácsolás után beszereltem őket.
A lámpát még nem tudom, nem próbáltam. A hátsó ablaktörlő feléledt (és olyan hangot adott ki, mint a körfűrész... lehet azt valahol kenni, vagy cseréljem ki?)
A gejzír viszont nem működik. Átmértem a régi kapcsolót is, az rendben volt. A motor működik, ha átteszem rá a régi kábelezését, elindul. Melóban hagytam a multiméterem, de ha jól emlékszem a multiméter sem mutatott ott áramot.Úgyhogy lenne 2 kérdésem:
1. van valakinek egy kiszerelt kábelezése? Az a vezeték direkt megy, vagy még valahol konnektorozva van?
2. hova van földelve az a vezeték (bár ha jól emlékszem a multimétert földeltem máshova is, és akkor sem mutatott, a kábel lehet szakadva...)In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #5693 üzenetére
A hátsó ablaktörlőt lehet kenni meg kell bontani a borítást a csomagtér fedélen és akár WD40-el is tudod kenni.
A vezetékelés nagyobb cumi én áthúztam egy kábelt, hogy ne kelljen keresgélni hol van elöregedve a kábel.
Bekötöttem a biztosíték táblára és onnan egy lengő aljzattal nem túl esztétikus de felettébb biztonságos módon elhúztam a kábelt a küszöb burkolata alatt.Egyébként a biztosítékát megnézted, hogy nem csak az van kimenve?
Renault power
-
Marczi80
tag
92-es Forman LS, tehát ennek kellene a bekötési ábrának lennie.
A bal oldalsó a hátsó ablakmosó motorja, ami direkt van kötve a jobb bajuszkapcsoló 5-ös pontjára. A kapcsolóra 1 vezeték jön +12V, tehát elméletiéleg 1 biztosítékon van.Ilyen a biztosítéktáblám, amin így vannak a biztosítékok. 5-ös számú biztosíték megy az ablaktörlőkre, ablakmosókra, és a hátsó megvilágításra.
Vagyis nem kellett volna kérdeznem, mert magam is megtalálom a választ. Annak egy direkt vezetéknek kellene lennie, tehát jövő héten turkálhatok az autóban....
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
Tegnap volt egy kis zuhely erre fele.
Nagyon hianyzik az intevallum fokozat! Halovanyan emlekszem, hogy volt erre valami megoldas, nehany szoban tudnatok errol irni?
Retro