- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Apple notebookok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
Na most megsértődtem, én is írtam a ködlámpa vezetékről de nekem nem válaszolt senki. Ezek szerint nem kívánatos személy vagyok akivel nem szívesen álltok szóba
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
-
-
Tomasso72
csendes tag
Hú tényleg, hifi téma...Ki akarom cserélni az autómban a kárpitba épített hangszórókat (Überturbofeltöltős Lewis típusúak ), de nem tudom, milyen mély hangszórók építhetőek be, mármint ha valami komolyabbat akarok betenni, mint ami most van (Ez a lewis olyan csutf@sz, hogy még a gyári takarófólia is a helyén van a kárpit alatt, azt se kellett átlyukasztani, hogy elférjen a hangszóró hátulja és nem tudom, hogy ha én azt átlyukasztom az új hangszóróhoz, hogy nem fog-e beleérni mondjuk a teljesen letekert ablaküveg a mágneses részbe pl?
CsakakSkoda :)
-
Tomasso72
csendes tag
-
kasyka
csendes tag
Hellosztok! Új tag vagyok,csak nemrég van netem és a napokban találtam rá erre a "skoda topikra". Beleolvasgattam,tök jó. Nekem tetszik,hogy tapasztalatokat lehet cserélni egymással Skodákkal kapcsolatban. Nekem egy" talán" a legritkábban előforduló, Utolsó évjáratú(1995/03) Favoritom van.Skoda Favorit 1.3GLXi kat. Solitaire 54Le. Apámtól örököltem meg,(2002-ben vett egy Fabia-t)úgyhogy idén 10 éve,hogy én nyúzom.Ő újólag vette és Osztrákba ment volna ki,de megvette.Egyébként magyar rendszámmal ugyanilyet még nem láttam,de itt a szomszédba a sógoroknál(Austria),régebben pár éve még elvétve volt néhány,de ott már kikoptak ezek a járgányok.Érdekes vagy inkább "hülye" egy szine van. Mályva metál (amolyan világos bordó rózsaszín beütéssel),a belseje pedig ehhez mérten jó csicsás tarka-barka. VAN VALAKINEK KÖZÜLETEK ILYEN KIVITELÜ??? Jó lenne,ha végre akadna egy ugyanilyen tulaj. (képet sajnos most még nem tudok küldeni,nincs hozzá alkalmas készülékem). Mindjárt kérdeznék is egyet. Mivel nagyon sokat volt és van használva,a vezetőülés ki lett ülve. Hogy tudom átcserélni az anyósülésre? Előre vagy hátra csúszik ki a sínről az ülés? Elöl 6-os imbusz csavar rögzíti.
-
Mágus2
Közösségépítő
Üdv,
Ebben az évjáratban már az üléssel egybe kellene, h legyen építve a biztonsági öv csatija.
Ha ez így van, akkor nem lehet őket kicserélni, ha külön vannak a csatok, akkor is merész ötletnek tartom az ülések megcserélését. Nem lehet lehúzni az ülést a sínről, mert egybe van építve. Ha cseréled, akkor a sínnel együtt kell. -
rob210
nagyúr
Huha ritka példány de ha nincs egyben az övcsattal akkor ki lehet cserélni, csak a sinnel együtt valóban, ahogy említetted is.
De maga a sín és ülés szimetrikus tehát cserélhető.
Csak szar lesz az ülés dőlését állítgatni.Szvsz szerintem a bontó meglátogatása lenne a legegyszerűbb megoldás.
Renault power
-
kasyka
csendes tag
Ja az övcsat külön van rögzítve a kasznihoz.Az ülést meg amúgy nem szoktam álogatni,egyszer be van lőve azt kész. Most már csak én használom az autót. ja igen mert így az eddigi belső helyzetből,most kivülre esnek a dőlésszög tekerői. néztem már egy rakás bontóban kb. 100km-es körzetben még Ausztriában is,de ilyen mintázatut még nem is láttak. másmilyent meg nem akarok bele. ezért gondoltam az átcserélésre. szoval sinnel együtt mehet
-
kasyka
csendes tag
Á dehogy ilyen elvetemült azért nem vagyok,hogy üléshuzattal rontsam el az összhatást.Kiszakadva nincs ám,csak akkoriban apám alulról verte a 140 kilót, és kb felére lapította az ülésbe a szivacsot. szétszedni meg nemigen akarom,hogy esetleg kitömjem új szivaccsal,mert az már biztos nem lenne olyan jó mint a gyári tömés
-
rob210
nagyúr
Elárulom neked, hogy én az újabb kocsimba is tettem üléshuzatot nem véletlen, ne a gyári menjen tönkre.
Illetve szétkaptam az ülést mert 120kilós vagyok és az ülőlap alá ahol a rugós szivacstámasz van betettem a rugók és a szivacs közé egy erős méretre vágott szőnyeg darabot.
Sokkal erősebb lett az ülés és visszanyerte eredeti formáját, mert nem a szivacs lapult ki, hanem a rugó kezdett belevágni a szivacsba.Na de ez már nem ide tartozik.
Renault power
-
Marczi80
tag
Hát lehet, hogy én vétettem a létnek meg minden, de bizony amikor cseréltem az ülést az autómban kicseréltem a síneket is rajta. Amit vettem, az nem volt kiülve, viszont heggesztett sínek voltak rajta, tehát 4ből csináltam kettőt.
Kivettem az ülést, megfordítottam, és asszem 2 vagy 4 csavar tartotta, imbuszos fejjel.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atuska75
tag
válasz Marczi80 #4574 üzenetére
Helyes a meglátásod! Az üléseket apró darabokra lehet szedni és össze is lehet rakni csak kis kézügyesség kell hozzá.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
kasyka
csendes tag
Átgondoltam a dolgot és arra jutottam,hogy csak simán átcserélem a két első ülést oszt kész. Nem tömögetek meg nem üléshuzatozgatok, azt én már úgysem ülöm ki míg még meglesz ez az autó.Hétvégén sort kerítek rá. De köszönöm a javaslatokat.
-
kasyka
csendes tag
válasz Marczi80 #4577 üzenetére
Korábban én is kerestem bontókban,de sajnos nem jártam sikerrel,mivel az én Favoritom az utolsó darabok egyike(1995-ös) ráadásul limitált szériás,elég ritka változat. Az ülése is egyedi plüss,oldaltámaszos és elég sokszínű csicsás verzió. Sok helyen még nem is láttak ilyen Solitaire változatot.(ha kaptam volna még több eurót is kifizettem volna érte)
-
kasyka
csendes tag
Korábbi beírásokat böngészve ráakadtam néhány érdekes és számomra érthetetlen dologra. Főleg a váltóval kapcsolatban vannak kételyeim. 40ezer km-el hogy lehet baja egy váltónak???? Korábban valaki írta, hogy motorolajat használ a váltóban is. Nos én is motorolajjat használok a váltóban. Apám mindíg azt tett bele így én is. Pegig főleg az Ő jóvoltából meglehetősen sok km-er (322.548km) van egész pontosan a számlálóban!! És a váltó még nem hibásodott meg! Igaz a motor sem volt még szétszedve mióta megvan! (érdekességképpen említeném meg,hogy a tízéves Fabiában is már kétszáz nemtudomhányezer km van,de még azzal sem volt gond. úgy tudom,de tudnék róla ha lett volna) szóval azért nagyon jó autók ezek a Skodák!!! ÉN ÖRÜLÖK HOGY ILYEN NAGYSZERŰ MÁRKA TULAJDONOSA VAGYOK!!!
-
kasyka
csendes tag
ÉS amíg nem lesz vele gond nem is szándékozom lecserélni,ezt a nagyszerű autót. A kézimosónál mindíg valaki megtalál,hogy had nézze meg egy kicsit,mert ilyet még nem is látott Skodában. Volt aki azt hitte én maszekoltam rá a fényszorómosókat az elejére. mondtam neki az gyári alig hitte.
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #4587 üzenetére
Pozdorjából lehet nagyon jó keretet csinálni.
Szépen be lehet vonni szövettel olyan lesz mint a gyári.
Én körzőval kiméregettem a karika méretét.
2 karikát vágtam 1.8 az anyagból, ha van vastagabb anyagod akkor nem kel két darabból csinálni.Mondjuk én azért csináltam így, mert dölés is adtam neki tehát az egyik fele 1.8 a másik fele 3.6 vol.
Így jobban jött felfelé a hang.
a hangszorórács rácsavarozható nagyon tutin néz ki.Renault power
-
rob210
nagyúr
így nézet ki persze ez sematikus ábra.
piros pötyök a kárpitba fekete pötyök a hangszoró rögzítése.
A hangszoró alá tettem gumi szigetelést amit az ablakokhoz lehet tenni elnyeli a rezgéseket(nem is hittem volna mennyit fog számítani)Renault power
-
rob210
nagyúr
Ezért akár itt a fórumról is érdemes lenne összeállnotok és megvenni aztán szépen széthordani mint a varjak
Én szvsz ugyan így vettem egy 90-est az én 90-esemhez.
Azért volt mindenhez pót alkatrészem.
Esztergomba mentem el érte 65.000- volt az ára.
Kiárultam belőle 40-et plusz volt csere váltóm szélvédőm tükreim futóművem mindenem.
az nem törött volt hanem igen rohadt.Renault power
-
kasyka
csendes tag
Végülis jó elképzelés amit mondasz. Én még talán egyedül is megvenném,de félek hogy az asszonykám kivágna vele együtt. Nemigen nézi jó szemmel,ha többet foglalkozom a kocsival mint vele. most is épp hív,hogy mért vagyok még mindíg a gép elött s nem az ágyban mikor holnap korán kelek. hát ez van
-
Atuska75
tag
Az asszonyt meg kell nevelni.
De komolyra fordítva jobb a béke nem éri meg egy alkatrésznek szánt autó miatt összeveszni. Hallgass az idősebbre én már ezt a kört lefutottam. Nem szabad hagyni a fejedre nőni sem de néha jobb engedni.Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
Nálam hál' istennek egyszerűbb a helyzet. Mivel faluról elég rossz a közlekedés, minden nap autóval járunk munkába, Feleségem a szomszéd faluban tanít, mégis 5:40kor kellene indulnia, hogy 7:45re beérjen. Így meg 7:20 körül untig elég. (Ugye aki korán kel, az tudja mi a különbség)
Így ha nem tetszik neki, hogy az autóval pepecselek, csak bevágom a mágikus "holnap busszal megyünk" mondatot, megoldódott a helyzet...A családban 3 favorit volt, bátyám eladta az övét, apu már csak kertbe használja, úgyhogy szoktam dézsmálni az alkatrésznek vett faviból. Így lett egy majdnem új főfékhengerem 2 perc alatt...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Tomasso72
csendes tag
Sziasztok,
Ma szét kellett bontanom a műszerfalam a Favóban
A lényeg: a kilométeróra spirál se okozzon gondot senkinek eztán szétszedéskor, mert letekertem a sebváltóháztól eljövő hollander anyát, majd kivettem a spirált a helyéről és így ki tudtam húzni a műszerfal egységet annyira simán, hogy a kezem beférjen, hogy letekerjem azt a végét, ami oda csatlakozik rá.
Remélem, jó tanácsot adtamTom
CsakakSkoda :)
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000