- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- SSD kibeszélő
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Asztrofotózás
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Ennyibe kerülnek majd Európában az LG C4 OLED tévék
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
Tehát egy vasúti átjáról után, amin kb. 30-al megyek át, minden sebességfokozatban 4000-ig kiforgatom, akkor elképzelhető javulás? Ám, meg lesz már valamikor a karburátor szétszerelés is, ha jobb idő lesz. Most egyébként téli álmot alszik az autó.
Az "Alt Gr"+"j" kombó sem ad hosszú " í "-t? -
Tomasso72
csendes tag
Sziasztok,
Köszi az infókat. Váltóolaj dermedt-e, nem tudom, de ezt ősszel is csinálta, nem csak -20-ban. Elindítom lenyomott kuplunggal, felengedem, jár 3-4 mp-et, újra kinyomom, nem túl gyorsan kapcsolom rükverc és csak hallom hogy pörög a fogaskerék még mindig a váltóban, visszakapom üresbe, kuplung fel, megint be akarom rakni, megint csak a fogaskerék pörgést hallom és akkor icipicit ráhúzok a váltókarral és szép lassan megállnak a fogaskerekek. Viszont, ha ugyanezt eljátszom mondjuk, hogy hidegen nem rükverccel kezdek, hanem mondjuk egyesben elindulok a kocsival 5 m-t, utána már simán veszi a rükit is
De igen, sebességgel parkolok (általában 2.ben), ha orral állok be a parkolóba. Ha farral, akkor kézifék.CsakakSkoda :)
-
Atuska75
tag
Nem is van sok értelme mivel a szinkrongyűrű feladata hogy, egyforma sebességűre állítsa a fogaskerekeket. Rükinél meg nem forog csak lassan mivel alapjáraton teszed be nem magasabb fordulaton. Azért is írtam úgy hogy a Favinál mert mostanában már nem egy új hulladéknál szinkronizált.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #4511 üzenetére
Ennek most utána kell olvasnom, de az így is látszik, hogy váltóban nem vagyok jó.
Nekem szerencsére nem volt vele bajom soha.
Egyszer cserélni kellett de azért mert megfektettem az autót egy útfelbontásnál és eléggé szétment minden ami a váltóhoz tartozott.A lényeg elolvasgatom a szakirodalmat, mert érdekel hogy-hogy is néz ez most ki.
Valaminek lennie kell ami összehangolja a dolgokat váltáskor, mert különben elég recsegős lenne a váltás.
Aztán lehet nagy hülyeséget beszélek.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #4517 üzenetére
Ezt találtam én is amiből a teljesen szinkronizálton van a hangsúly. Két tengelyes így én amondó vagyok hogy az egyik tengely a hajtásirány megfordí tása érdekében kapcsolódik a másik tengelyhez a fogaskerekekkel. Innentől meg szinkronizált kell, hogy legyen, de azért még áskálódok,kitanuljuk ezt is;-)
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #4513 üzenetére
"Rükinél meg nem forog csak lassan mivel alapjáraton teszed be nem magasabb fordulaton"
Az off autónál az a baj, hogy álló helyzetben nem tudom az első fokozatot kapcsolni, mert -valószínűleg- rossz a szinkrongyűrű, és a két tengely fordulatszámát nem hozza össze.
Tehát nem csak nagy fordulatnál kell a szinkronizáció.
Retro
-
manlions
tag
válasz Retro DJ #4489 üzenetére
Szeretnék kérni egy kis segitséget: a biztositék tablán melyik biztositék mihez tartozik mert semmi leirásom nincs róla. A másik kérdésem egy 90es Favorit elképzelhetö hogy a radio elektromos bekötése bent lehet gyárilag?mert ebben az autóban még sosem volt rádio. Ajtokárpitot ki lehet cserélni 94es Favoritra?köszönöm elöre is
-
manlions
tag
a tipusa 136L
-
rob210
nagyúr
válasz manlions #4523 üzenetére
Nincs bekábelezve neked kell.
Az ajtó kárpitnál a kompatibilitás nuku
Szóval a rögzítő füleket neked kell legyártani és a kilincsnél a rudazatot neked kell berakni.
egyébként nem para én tervezgettem 20 percet feltettem 30 perc alatt szóval 1 óra alatt megvolt a jobb oldal utána a bal oldal már 35 perc alatt megvolt.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #4528 üzenetére
Nézd piszok egyszerű.
Vannak a hangszóró karmok amit minden beszerelő kittben megtalálsz.
Én azzal csináltam meg kihajtottam 90°osra felcsavaroztam az ajtóra és a kárpitot is csavarral rögzítettem a fülekhez.
Oldalanként 2 vel azaz 8 darabbal.
A kapaszkodót úgy oldottam meg, hogy egy anyát hegesztettünk a rögzítő csavar helyére.
Az ajtónyitót meg a központi zárból megmaradt vezérlő rudazatból hajtogattam meg.Ennyi utána öröm boldogság.
A történethez hozzá tartozik, hogy én csak elől cseréltem le, hátul sose ülök az autómbanRenault power
-
Retro DJ
aktív tag
Ma, ha már volt pár perc napsütés, kimentem és beröffentettem a gépet.
Kb 3 hete nem volt beindítva. El is felejtettem, hogy fel kellene pumpálni az üzemanyagot.
Az eredmény itt tekinthető meg.
Utána, még egy kicsit szaladgáltam a kocsi körül Szóban elemeztem a helyzetet...
Retro
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #4537 üzenetére
Az enyémben 300 000km volt, igaz hangosabb volt, de nem hullott volna szét. Amikor elhalálozott a kuplung, beszereztem egy bontott 40 000-et futott darabot, azóta csönd van. A régi váltóm is megvan, ha kicserélném benne a csapágyat, még 300 000-et így is elmenne.
Ez csak hang, semmi nem fog emiatt tönkremenni.
-
rob210
nagyúr
Akkor csak a kinyomó csapágyat kell cserélned nem az egész váltót.
A léptető villa alatt ez egy réz perselyes csúszó csapágy nekem is megadta magát amikor a hasaltataás miatt váltót cseréltettem akkor kicseréltettem újra és abba is maradt ez a hülye zakatolás.
Az érdekes csak az, hogy a kinyomónak akkor kéne zakatolni, ha kinyomod és nyugalomban nem lenne szabad hangot adnia, még is az zenél.2980.- ba került a vadi új.
Az olaj csere valóban nem fogja megoldani a gondodat.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Tapasztalatból sajnos ezzel most nem értek egyet. Az ominózus felicia, amiben annyit szívtam a kuplunggal, szintén adta ezt a hangot, kuplung csere után is adja, és én kuplungot csak szettben cserélek, amiben a kinyomócsapágy is benne van. Azt a hangot a nyeles tengely csapágya adja a váltóban. Azért hallgat el, mert kinyomott kuplunggal megfeszül a tengely.
-
Retro DJ
aktív tag
Nem ennyire gázos a helyzet, a telefon mikije amúgy is a magasabb hangokra érzékeny, főként úgy, ha majdnem ráfektetem a váltóra.
Köszönöm, de majd ha valamiért bontani kell, akkor majd megnézzük mi zajolhat.
Írhatnátok egy kicsit inkább az antenna problémáról (ma kivettem a csodálatos Hi-Fi-t eredeti New York, nem kell valakinek?)
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő