- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple asztali gépek
- Projektor topic
- Mennyit lehet kérni egy használt videókártyáért?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Kompakt vízhűtés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Gondolom kitaláltad, hogy neked nem kell szimeringet cserélni.
A tárcsákat pedig azért kell letisztítani (mondjuk én a féktisztítóra szavaznék, mert az minden zsíros szennyeződést old), mert a szimering hiba miatt mindent összeken motorolajjal.
Egyébként a zsír újan vásárolt Fabia-m (majdnem ugyanezzel a motorral) ~80e km-nél (kb 6 évesen) kifosta ugyanezt a szimeringet. Szóval egy 22 éves autónál mit is várok?
Retro
-
Jansz
csendes tag
Szia Rob! Úgy emlékszem te írtad annó, hogy a 90-es favidba újfajta biztosíték táblát raktál, egy az egybe belemegy átalakítás nélkül? Csatlakozók passzolnak?
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
" Nekem 90.10.havi volt de mindent 94.esre cseréltem benne
Relék, biztosítéktábla, lengéscsillapítók, silentek, belső kárpit, műszerfal, szóval mindent.
Jah és én központizárat raktam a kis sárkányba.
Meg beépítettem a hátsó ablak törlőt is." 880-as hozzászólás, én ez alapján kérdeztem.A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Sanyo91
csendes tag
ez se rossz favorit
[link]
eredeti allapot,90-es kiadas a km meg magaert beszel[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #4109 üzenetére
A tapasztalat rob210 hozzászólását erősiti, sajos a keveset futott, sokat állt autóval mindig több gond van. Nagyon el tud benne öregedni minden, és ha több sebből elkezd vérezni, akkor már késő. Egy ugyan ilyen korú 10x ennyit futott kocsin a csövek és a tömitések jobb állapotban lesznek, és mindkét esetben az eredetiek.
-
Retro DJ
aktív tag
Az érem másik oldala az, hogy több tíz éves autó tömítése király állapotban lesznek, de az autó fémszerkezete át van rohadva, csak komoly lakatolás árán lehet (ideig óráig) megfelelő mechanikai állapotba hozni.
Ez a több sebből vérző duma hülyeség. Jobb pár tömítést és gumialkatrészt kicserélni és örömmel használni egy gépet, mint tetemes költségért újraépíttetni egy kasznissal (ami már sose lesz olyan mint a gyári)
A miénk a főtengely szimering kivételével simán használható. A fékcsövek nincsenek kirepedezve (cserélhették), a szilentek sem lógnak, a gátlók is megfelelően feszesek.
A fűtéscsap ereszt, de 150 km alatt még annyit sem eresztett, hogy a fagyálló nívón meglássam.
Szóval nem kell ettől annyira félni. A jelszóm továbbra is az, hogy motorból bármikor lehet csinálni újszerű, hosszú életűt, de egy korrodált kaszniból soha nem lesz már ép darab.
Ne hari Mágus, de most nem értek egyet. Az idő egyébként eldönti, hogy nektek lesz-e igazatok, van nem...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Timeske #4108 üzenetére
Csak azért nem érzékelhető a hiba, mert alacsonyabb töltöttségi állapotú akku esetén az átmeneti ellenállás növekedését (kontakt hiba) sokkal jobban észrevehető. Míg egy jól feltöltött esetleg jobb állapotú akksi még röhögve "kiszolgálja" a hibát is.
Tehát majd csak használat során tudjátok meg, hogy az akku tényleg megoldja-e a hibát.
Retro
-
peti_s
addikt
Itt csak -10 körül van. Most mentek el itt a belvárosban az úton szánkóval!! Úteltakarításnak nyoma sincs. Vajon -20 °C-ban mennyivel lassabban melegszik be az autó? No, és milyen lesz akkor az olaj? No, meg még1 kérdés, amikor kiszedtem a régi olajszűrőt, volt benne olaj. A Mann-ban az olajvisszafolyást gátló membrán v minek hívják miatt még több marad bent?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #4112 üzenetére
Én csak a saját tapasztalataimat osztottam meg veled, a több sebből vérzést sem a te kocsidra értettem, az egyik barátom feliciájához képes a tiéddel szerintem nem lesz annyi gond, de ha lesz majd elárulod.
Az, hogy nem egyezik a véleményünk, cseppet sem aggaszt, ha mindenki, mindig ugyan azon a véleményen lenne, nem jutnánk sehová.
-
Atuska75
tag
válasz Sanyo91 #4123 üzenetére
Az enyémben áll mint Katiban a gyerek és 74.000 van benne, mondjuk az más tészta hogy ilyen hidegben rendesen erőlködni kell amíg be nem melegszik.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
Egy kis márkán kívüli hsz
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Ha jól emlékszem gyárilag a SAE80-as olajat javasolják hozzá.
Az a baj, hogy egy műszakilag egyszerűbb embernek (feleségem), kevés gyakorlattal próbáld megmagyarázni, hogy visszaváltáskor ne erővel tegye fokozatba, hanem kicsit rátartva míg a szinkrongyűrűk össze nem hozzák a fordulatot... Na ez nem megy...
Szóval, Te milyen tennél a váltóba?
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
Megörökítettem a hidegindítást, bár ez nem a favoritom.(az nem ér, mert garázsban van)
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
Friss castrol van benne. Miért gondolod hogy baja lenne én így szeretem, nem pedig olyannak mint a régi Skodáknál. Amikor be tetted egyesbe nem tudtad hogy tényleg benne van-e mert semmi akadás vagy pattanás nem jelezte. A többi fokozat kicsit karakteresebb volt de azok is olyanok mint a főzelékben a kanál. Ez viszont fasza, olyan mint a Fordomban volt. Mondjuk azt hozzá teszem, mikor megvettem akkor felújítottam a váltórudazatot.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Sanyo91 #4137 üzenetére
Nekem is csak hidegben kemény utána már kicsit puhább viszont jól érezni hogy beveszi a sebességeket, mert úgy bepattan kis erővel kell megnyomni zsír szeretem.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Továbbra is kérdésem, hogy milyen olaj legyen a váltóban?
A gyári ajánlás SAE 80. Még éppen kapható, de ritka (Pl. MOL Hykomol SAE 80W).
Mi legyen helyette?
75W80
80W90[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #4141 üzenetére
Aj aj, ezt írja az egyik oldal:
"A hajtóműolajok viszkozitásaA hajtóműolajok viszkozitása nem variálható olyan szabadon mint a motorolajoké, mert közvetlenül befolyásolja a váltás nehézségét. A szintetikus és félszintetikus hajtóműolajok általában 75W90-es viszkozitásúak, míg az ásványiakra inkább a 80W90-es jellemző. Általában speciálisabb követelményeket teljesítenek a 75W80-as, a 85W140-es, a 80W-s és a 90-es hajtóműolajok.
Ha egy hajtóműbe egyfokozatú olaj van előírva (pl. 80W), akkor ez általában nem váltható ki többfokozatú olajjal (pl. 80W90). Ugyanis a viszkozitásmódosító adalék, amitől az olaj többfokozatúvá válik, a használat során elnyíródik a fogaskerekek között, és az olaj viszkozitását veszti. Ha valahová egyfokozatú olajat írtak elő, akkor ott a gyártó feltételezi az egyfokozatú olaj használatát, ezért nem számol ezzel a jelenséggel a csereperiódus megállapításánál. Ha mi mégis többfokozatút használunk, és nem csökkentjük a csereperiódust, akkor előfordulhat, hogy a hajtómű egy idő után elégtelen"
Ezek szerint kénytelen vagyok a váltóba Mol 80W venni?
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #4139 üzenetére
Törődni kell vele, akkor jól indul. Meg mindennek az alapja a jó akksi, főleg a dízelnél.
2 napot állt, éjjelente -20 van, a videó délután volt, akkor sem ment -13 fölé. Én már hozzá sem merek nyúlni, mert mindog a kezemben marad valami. A műanyag elemek törnek, mint a ropi. -
Retro DJ
aktív tag
Régi és új...
Na, megyek akkut szerelni.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Nem tudom, hogy mennyire piszkálják ezeket a régi autókat, de éppen most rendeltem meg egy RFID elven működő "kapcsolót".
A lényege, hogy egy adott érzékelő elé kell tartani egy kártyát, és azután indítható az autó. A kártya ez esetben egy kulcstartó jellegű bigyóka.
Ezzel egyébként nyitni lehetne központi zárat is, de én úgy döntöttem, hogy a gyújtást fogom vele blokkolni.
Ez a kütyü, még pár hét mire ideér, szóval addig még lehet agyalni hogy, mint lesz.
Retro
-
Tomasevic
csendes tag
Két kérdésem lenne. Aki tud az légyszíves segítsen!Az egyik hogy a Favoritba hol lehet bele tölteni a váltóolajat?Hol lehet megnézni a váltóolaj szintet?
-
Atuska75
tag
válasz Sanyo91 #4148 üzenetére
Én riasztót tettem bele,
-üvegtörés
-ajtó nyitás
-belsőtér légnyomásfigyelés
-indításgátlás
-rablásgátlás
-figyelmeztető előriasztás
-előre indításSzámolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék