Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz Luissimo #6612 üzenetére

    Ez a bringa nagyon jól mutatja, hogy amikor gyorsan megy a fejlesztés, akkor milyen hamar válhat egy drága bringa is elavultá.
    Ennyi pénzért agymotoros megoldás? Pont most jött ki a Pinion legújabb cucca: [link]
    Gearbox és motor egybeépítve középre. Biztosan nem tökéletes még, és nem fognak eltűnni ettől a láncváltók, viszont a gearbox-os rendszerek fejlődési iránya látszik.

    A másik meglepő (talán elírás??) az, hogy S pedelec létére 52Nm-t írnak. Az melós bringa lehet. Most hozta ki a Bosch az új SX performance motort, ami 600W-ot tud leadni és 55Nm-t, viszont a csúcsteljesítmény leadásához (ahol egálban tartja a tempót a 85Nm-es CX motorral és leadja a 600W-ot) ahhoz 100-110-as pedálfordulat kell (kipróbálták tényleg meg kell pörgetnie az embernek), ami nem mindnkinek a terepe.
    Agymotorral talán máshogy jön ki a nyomaték, de arra is igaz, hogy a motornak legkorábban 105 rpm körül tudja elérni névleges 600W-ot a 940W-hoz pedig 170 rpm szükséges.
    Itt valami turpisság van, máshol, máshogy mérik a nyomatékot ahol a kerék felé kimeneti és a motor belső tengelye közötti nyomatékban nagyon nagy különbségnek kell lennie. :F Marketing és a mérnökök itt se egyeztettek.

Új hozzászólás Aktív témák