- Teszten a SteelSeries Apex Pro Gen 3 billentyűzet
- Új taggal bővült a Cooler Master Hyper szériás CPU-hűtőinek családfája
- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple asztali gépek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Asztrofotózás
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Bocs, hogy ezt egy közlekedési eszköznek, használati tárgynak vettem, nem pedig iparművészeti alkotásnak! Ennek megfelelően a praktikum felülírja a stílustisztaságot. Pont lesz..om, hogy menőn néz ki, vagy sem. Ha a menőzés számítana, akkor nem a Meridát, hanem a HD -t tolnám ki a garázsból.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1502 üzenetére
Sztem túlmisztifikáljátok ezt a kategorizálást. Mintha szentségtörés lenne egy montit utcán használni. Ráadásul Budapest utcáin, ami felér egy lájtos endurozással.
Egyébként a felhasználási célom semmit sem változott, és erre a célra épp Te ajánlottad ezt a Meridát.
Utána pedig azt írtad, hogy jobb lett volna inkább egy "luxustrekking", ami 45 -ig rásegít. Hangsúlyozom, hogy ezt csak furának tartom tőled, nehogy bármiféle neheztelésnek értelmezd! Továbbra is az a véleményem, hogy nagyon jó választás volt ez a Eone Twenty. Bármi mást választottam volna, az több kompromisszummal járt volna.
Viszont, a gyári 45 -ös javaslatot kicsit álszenteskedésnek érzem tőled. Az a városi tempót bemutató videód pontosan milyen bringával készült?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz Somatom #1260 üzenetére
Fölfelé, az utcánk végétől már hegyi ösvény van, amit kihasználnék egy kis játékra. Nem akarok métereseket ugrálni, de azért vmi elöl-hátul rugós megoldás kéne.
Szerintem a te leírásod alapján ajánlotta ezt, de azóta csak aszfaltról hallani, amit kb a terepjárók a városba dologhoz hasonlítanék, lehet, de minek. Gyári 45 pedig azért jó mert nem rizikózod a garit, nem másért, kicsit félre érted őt szerintem.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1503 üzenetére
Szerintem meg Te értelmezed félre azt amit mondunk, mert nem értesz a kerékpárokhoz. Ezt se vedd támadásnak, de azért beszélünk el egymás mellett, mert nincs semmi tapasztalatod a témában.
Egyikőnk sem akar neked rosszat.
Én azt egy szóval nem mondtam, hogy szentségtörés lenne montit utcán is használni.
A szentségtörés az amikor trekking alkatrészekkel akarod elrontani a MTB kerékpárt (agyváltós ötleted például).
Lájtos Endurózás az azért más tészta, de ebbe ne menjünk bele.Na álljunk meg egy percre! Te erőltetted ezt a MTB vonalat, sőt még Enduro-t is akartál. Én mindig el szoktam mondani, hogy ha aszfaltra kell, akkor nem kell MTB.
És ezt most is így gondolom! Persze nem rossz gép az eone twenty, nincs azzal semmi baj, ha Te alapvetően inkább városban fogod használni, de mondjuk én erre a felhasználásra trekkinget vettem volna.
A Luxus Trekking, Riese & Müller, pedig egy nagyon jó alternatíva, annak aki túrázna terepen és aszfaltozna is, de az tény, hogy nagyon magas az ára.Pont azért ajánlottam a gyári 45-öst, mert azzal nem kell szívni, ma már nagyon sokat változtak a szoftverek, és próbálják kiszűrni a tuningot. Ezért ha megtuningolod, lehetnek gondjaid.
Nekem ez nem gond, mert erdőbe elég a 25. Viszont városi felhasználásra én is elgondolkodnék egy gyári 45-ös gépen.Én soha nem voltam álszent, amikor azt a teszt videót feltettem, valamikor 2015-ben, még más szelek fújtak, a tuning sokkal könnyebben ment, a gyártók még nem küzdöttek ellene úgy mint ma, egy ASA espeed modul volt a Bergamont Contrail Bosch CX-es montimban. De mielőtt ebbe is belekötnél, az a monti is 95%-ban terepen volt használva!
[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1506 üzenetére
Egy lépcsősor még nem igényel fully MTB-ot, letolod, elmész más irányba aztán kész. Ha amúgy városban használnád a gépet, ezek ilyen gyenge kifogások szerintem. Ez kb olyan példa volt, mintha azért akarnék venni egy Hummer H1-et, mert nincs leaszfaltozva az utcámban 100m út. Persze saját döntésed, de azon ne csodálkozz, hogy furán néznek rád, ha trekking alkatrészekkel akarod megerőszakolni az össztelós Trail MTB kerékpárod.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1507 üzenetére
Pedig, ez egyszerű fizika. Valaminek el kell nyelnie a szintkülönbségekből eredő erőhatásokat. Nem szeretném, ha az csak a gumi, a váz és az én lábam, fenekem lenne. Németországban kempinget használok. Azzal nem tudok a saját stílusomban bringázni. Bár, a Meridát még nem próbáltam lassítás nélkül felrántani az úttestről a járdára. A kempinget símán "megreptetem", de a Merida nekem túl nehéz ehhez. Most csak úgy megy, hogy csak az elejét emelem fel. Majd megpróbálom teló kirugózással, hátha úgy az egész bringát meg tudom emelni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1509 üzenetére
Persze, nyilván kényelmesebb, Németországban is pont ezért népszerűek az ösztelós eMTB kerékpárok. Gyakorlatilag még a 70 éves muttik is Enduro bringát akartak. Ezért is volt hiány ezekből a gépekből. Ezt az igényt felismerve, alkották meg azt a kategóriát, amit Adventure-nek neveznek, amikor egy kényelmes merev vagy össztelós MTB szerű alapra építenek egy trekking-hez hasonló bicajt. Tulajdonképpen ez lenne neked is az ideális.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1509 üzenetére
Tehát, hogy értsd, az a bicaj amit vettél szuper jó, de sportos, ilyenkor joggal merül fel az igény, hogy ha alapvetően városban használod, hogy kicsit trekkingesíteni kellene, ami utólag macerás és a végeredmény is általában csapnivaló lesz. Erre a felhasználásra Riese & Müllernél jobbat még nem láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1510 üzenetére
Talán majd legközelebb. Most még a Meridával is fülig ér a szám. Erről a járdára ugratásról jutott eszembe. Tempósan mész az erdőben, amikor észreveszed, hogy eléd ugrott egy járda magasságú gyökér. Mit csinálsz? Fékezel, vagy tempóból átugrod, vagy teliben nekimész és rábízod a telóra? Szóval, te levegőbe tudod emelni a Meridát?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1512 üzenetére
Egy járdaszegélynyi akadályt át tudok bunnyzni a pedelec géppel is, de az tény, hogy kicsit nehezebb mutatvány mint egy jóval könnyebb analóg géppel. Illetve az eone sixty-nek a 160-as útja meg a plusz-os kereke annyit csillapít, hogy ha már az első kereket átemelem, a hátulja kimozogja. Arra érdemes figyelni, hogy terepen engedd le a guminyomást, ez nagyon fontos a tapadás és csillapítás szempontjából is. 1,3 bar körül van az ideális guminyomás terepen, a 2,8-as guminak. Aszfalton mehet 2 bar is. Ennél feljebb még aszfalt használat mellett sem érdemes fújni.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1488 üzenetére
Nézem ennek a Riese & Müller -nek a kínálatát. Valóban a Delite áll a legközelebb az elképzeléseimhez, de hiába próbálkozom a konfigurátorukkal, csak a láncos hajtást adja, Shimano váltóval. Azzal semmivel sem lennék előrébb. Hol találtad Te azt a szíjas, fokozatmentes áttételt?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
Nyilván. Csak már nem tudom, hogyan fogalmazzak. Próbáltam erdei példát említeni, mert ha úgy kérdezem, hogy tempóból át tud-e ugrani egy élére állított téglát úgy, hogy ne érintse, akkor az lenne a válasz, hogy a MTB terepre való, ahol nincsenek téglák.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
big-J
őstag
válasz Somatom #1516 üzenetére
Ha eleg konnyu, mesz valamennyivel es tudod mit csinalsz, akkor at lehet, amugy lehet az orr pattintas modszert is alkalmazni ahol maga az akadalyrol rugozol felfele.
En itt csinalom a masodik opciot egy karvastagsagu ronkkel, kicsit kicsi a mutatvanyhoz de szerintem latszik a lenyeg. 34kg-s canga.
[link] -
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1518 üzenetére
Na ja. Csak majdnem két Merida ára.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ablakos
őstag
válasz Runner_fxr #1518 üzenetére
Érthető, hogy új (és csúcs) a technika, de nagyon elszaladtak az árak. Jöhetnének kínai gyártók (Gepadi, Resi& Maelle) vagy tököm tudja milyen néven, a nagyközönség számára is.
-
-
Somatom
veterán
Lett új Merida-csúcsom. 62,9Km/h
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1519 üzenetére
Igen, de azt is nézd, hogy dupla akku van benne, Egy jóval drágább, elég komoly agyváltó, ABS, szíj hajtás, illetve valószínűleg a vázába is több anyag van a súlya miatt. Értehető a magasabb ár.
Lehet nem mindenki ért velem egyet, de én szívesebben élek a mostani Magyarországon mint a mostani bezzegnémetországban!
Ablakos: Szerintem a kerékpár árak sem szaladtak jobban el, mint bármi egyéb termék ára. Azon ne csodálkozzunk már, hogy a kategóriában elérhető abszolút luxus drága. Ez kb olyan mintha bemennél egy Mercedes szalonba és azt mondanád, hogy nagyon elszaladt a G63 AMG ára. Ez olyan kategória, hogy kit érdekel? Akinek ez kell, az megveszi. Akinek nincs rá pénze, az keres olcsóbb járművet. Ennyire egyszerű ez.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1525 üzenetére
Én egyetértek veled. Ott dolgozom, de kéthetente ingázok. Nem szeretnék ott élni. A Cote d`Azur -on, vagy a spanyol tengerparton annál inkább.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Köszi! Azt nem értem, hogy a bal oldalra minek két kar. Van 4 opció + a walking. Egy karon is két másodperc alatt körbe tudnám pörgetni. Vagy, lehetne oda-vissza váltós kar, mint a jobb oldalon. Szvsz. elég lenne egy kar és akkor a dropper karja jobb helyre tudna kerülni, mert azt most sztem nem kényelmes kezelni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Az elektromos rásegítés fokozatváltásához két kar van. Egy fel, egy le. Sztem elég lenne egy kar, ha a fokozatok "körbeforognának", vagyis a trial -> boost után újra off lenne, majd eco és trial. Vagy, a kar két irányban is tudna váltani úgy, mint a jobb oldalon, a mechanikus váltó karja. Most, a két kar miatt a dropper felülre került, amit így nem kényelmes kezelni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Most látom, hogy Meridáéknál is leesett a tantusz. A 2020 -as modelleken már átrendezték a karokat, nem felül van a dropper karja.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Egy kis segítséggel rátaláltam erre a topikra.
Csatlakoznék hozzátok egy 2019-es Winora sirius iX 11-el 500-as akku és CX-es aggregáttal.
Egy hónapja van birtokomban, 1300km-t tekertem azóta vele, nekem nagyon bejött.Joe
-
-
simonjoe
őstag
válasz nexuspolaris #1535 üzenetére
Gratula!! Sok gondtalan kilométert vele. Majd a tapasztalatokról dobj infót!!
Joe
-
Bib
őstag
Na én is leírom tapasztalatomat most már szinte tartósteszt a cube reaction hybrid one 500 cx performance bosch és Skoda ebike (superior) shimano steps 7000 között.(1000 és 500km-t használva!) A shimano könnyebb, kikapcsolva vagy kis rásegítéssel könnyebb tekerni, bicajosabb érzés. Viszont minden más körülmény között gyengébb a bosch-nál. Persze a 8000-es szintén 75Nm az biztos ugyanaz lenne kb. Mindegyik 500-as akkuval szerelt szinte egyforma fogyasztásúak, pedig a cube az monti a skoda trekking.Töltési idő mindkettőnél kb 7,5 óra, hatótáv kb 100-120Km. A gyerek rácuppant a cube-ra így eladni nincs szívem pedig kettő meg sok.
-
Des1gnR
őstag
Jó, hogy rátaláltam erre a topikra. Már régóta szemezek egy ebike-al, ami nem más mint a Cube Reaction Hybrid Pro 500. A múlt héten jártam az üzletbe ahol kiszemeltem, de 17"-os méretben csak az EXC-t tudják beszerezni, ami ugyan drágább, de rábeszéltek azzal, hogy minőségibb alkatrészekkel van szerelve. Ha valakinek van ebben tapasztalata, azt szívesen olvasom még vásárlás előtt.
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
simonjoe
őstag
Tekertél már vele esőben?? Fenntartásaim vannak a külső akkus gépek esős használatában. Nekem "powertube"-os akkum van, tegnap megpróbáltam lemeríteni, mentem egy közel 130km-t vele, de nem sikerült lepadlóznom az akkut:
Ráadásul elkapott egy 10 perces jégeső, úgy zuhogott, h az orromig nem láttam. Azon kívül, h sz@..rrá áztam, azt hittem, h ott és akkor véget ért a villanybringás pályafutásom, de mivel a külső akkus gépekkel ellentétben ennek a csatlakozója a váz felső felén van, és a takaró panel sem engedhetett be sok vizet, semmi baja nem lett.Joe
-
Bib
őstag
válasz simonjoe #1539 üzenetére
Nagy baj lenne ha egy li-ion akku beázna ezért mindegyik alkatrész vízálló egy e-bikeon. Egyedül nagynyomású mosóval tilos mosni, de az egy bicajnak sem jó hisz olyan helyekről kimosná a kenőanyagot ami nem tenne jót Voltam már esőben,sárban sőt kimondottan havas videókat is láttam pont ilyenről mint az enyém. Fogom is használni ha lesz hó Akkuidő sok mindentől függ én pl. 100Kg+ vagyok és felénk nagyon sok a szintkülönbség.Sok domb, terep stb van benne. Ecoban biztos el lehet gurgulászni sík úton sokkal többet.
Ezen a linken tudsz számolgatni mitől függ.
Szép teljesítmény a táv, gratula -
Somatom
veterán
Runner_fxr:
Pénteken álltam az autóval a dugóban, a Margit krt. felé araszolva. Bambulok ki az ablakon és látok egy szűk, meredek utcát. Hmm... de ismerős ez nekem valahonnan. Nézem a táblát: Gül baba utca. Jééé, hát ezen fel kell tekerni. Tegnap meg is történt. Persze, boost -ban nem volt nagy kunszt.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Des1gnR
őstag
-
Des1gnR
őstag
válasz Somatom #1548 üzenetére
Nekem a lépcső nem járja, se fel, se le
Inkább: Enduro Mountainbiking around Lake Bohinj and Bikepark Vogel (360 cam)v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
Somatom
veterán
válasz Des1gnR #1549 üzenetére
Az első rész nem nekem való, nem élvezném. A második viszont tetszett. Ha nagy bringás lennék, akkor tudnék király helyeket. Egyszer másfél hónapot töltöttem Korzikán. Ott bármilyen típusú bringához lehetne találni élményutakat. A barátnőm Alicanteban él, ott is sokat vagyok. Mögötte húzódik a Sierra Nevada legmagasabb része. Arra szintén király bringautak vannak. Azért preferálom a mediterrán helyeket, mert ott, ha az embernek melege lenne a tekeréstől, akkor símán csobbanhat tóban, tengerben. Csak sajnos, ezek messze vannak ahhoz, hogy odautaztassam a bringát. A videódban levő tengerszem is gyönyörű látványra, de sztem lefagynának a golyszik, ha beledőlnél.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- T14 Gen1 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 4650U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Új 4K Atom Gamer PC Ryzen 5 7600X/RTX 3090 24Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR5 6000Mhz/850W 2-3 Év Gar
- PlayStation 4 Pro CUH-7116B - 2db kontroller - 5db játék
- Új, bontatlan Macbook Air Retina M2 13" 2022 Gray, 8GB RAM/256GB SSD/magyar bill./apple garacia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest