- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #4 üzenetére
A pedelec rendszerre, bár már most is kapható elfogadhatóbb árú modell. A csúcsbringák mindig is drágák voltak/lesznek. Egyszer kipróbálnám, hogy milyen vele csapatni.
-
gyenesmartin
őstag
válasz Runner_fxr #27 üzenetére
45? Egy robogó 60-ra is simán képes.
-
deuscreator
csendes tag
válasz Runner_fxr #27 üzenetére
Köszi a választ!
Nem a táv letekerésével van gond, hanem azzal, hogy az a 200m felfelé majdnem egyeben van az út vége felé, magyarul lefővök, mint a kávé, ami nem praktikus egy öltönyinget elváró melóhelyre érkezve.. (átöltözés nem lenne praktikus).
Akkor nekiállok keresgélni valami ismertebb márkából alsópolcosabbat..
-
félisten
válasz Runner_fxr #24 üzenetére
Komolyan? Milyen kicsi a világ, hogy ebből ráismertél. Nem ítélem meg, de van egy, lesz több. Egy újabb probléma forrást teremt azok miatt akik nem úgy használják ahogy kell.
Kerületet is mondasz? hátha valóban arról van szó. Én a Beller Imre utca magasságában futottam össze vele, Régi Fúti út, Penny market magassága.[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz Runner_fxr #31 üzenetére
Ahogy néztem ezt az MXUS motort, simán képes 80-ra. Ha rendőrt vagy kamerát látok legfeljebb majd lelassítok.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #42 üzenetére
Jó lett a cikk, már én is vártam!
Amivel ki kellene egészíteni: valahogy csinálni egy mérést a sima tekerés vs. pedelec-kel tekerés között. Kellene rá kölcsönkérni egy wattmérőt, és ugyanazon a körön végigmenni egy hagyományos montival, meg egy pedelec-kel kikapcsolva + összes fokozaton. Akkor látszódna, mennyi watt az az "ezzel nem is kell tekerni" kerékpározás. Bár egy laikusnak az sem fog sokat mondani, de legalább összehasonlítható.
Akinek még mindig nem esik le, mire jó a pedelec, annak pár példa:
- ahogy Runner is említette, el lehet vinni az asszonyt, gyerkőcöket is túrázni olyan helyre, ahova nem bírják. Vagy pedelec-kel kisegíted őket a hegyen, vagy mehetsz te is a síkon. Az elsőt mindenki jobban fogja élvezni.
- ugyan ez, csak haveri társasággal. Ha olyan emberekkel mennél tekerni, akik többet mennek, mint Te, akkor el tudsz velük menni. Ha sima bringával mész, akkor az első pár alkalom után vagy Te hagyod ki a túrát, mert megdöglesz, mire a kereszteződéshez érsz, ahol várnak rád, vagy Ők fognak hanyagolni, mert mindig várni kell.
- túrázás. Ha most tudsz tekerni 30 km-t meg 500 m szintet, akkor ezzel fogsz tudni 60 km-t 1000 m-rel. 2 napi látnivaló egy nap alatt, és ugyanannyira elfáradsz.Nincs pedelec bringám, ha lenne annyi pénzem, akkor sem azt vennék, hanem simát.
Mentem már pedelec-kel, voltam túrán, ahol volt pedelec-es. Azért volt jó, mert rá nem kellett várni a domb tetején... De tudom, hogy van értelme, csak át kell látni.
(Az autóba is csak az kér automata váltót, ASR-t, meg szervót, aki nem tud vezetni, ugye? Az ne is vezessen. Menjen lóval! )Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #42 üzenetére
Egy Scott gép volt, a nyakamat nem tenném rá, de ha jól rémlik ez volt az: [link]
A videókat megnéztem, de velük ellentétbe én nem vagyok profi, csak egyszerű hétvégi harcos.
Végezetül talán kicsit félreérthető volt amit írtam, de örülök az elektromos kerékpárok térhódításának. Több ember, több pálya.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Don't Panic
senior tag
válasz Runner_fxr #24 üzenetére
sajnos már rég van , létezik nem laboratóriumi körülmények között olyan nano-grafit alapú akku tech ami a mai lítiumos akkukhoz képest maga a csoda mind élettartamban-tárolásban valamint töltési sebességben.
SOK nagyon sokan függenek az Olajtól és még van is bőven a föld alatt + a tartalékok, csak rajtuk múlik mikor érik meg nekik váltani(valszeg soha) szépen lassan az utolsó bőrt is lehúzva és kisajtolva a termesztet mert ugye globális felmelegedés sincsen... 1 értelmű, h ez a jövő nem vitás! adom én is.
az audi csinált egy nagyon meleg e-bike ot[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #38 üzenetére
A normális pedelec-ek oksak, de a 300k-sat meg nem venném, azon olyan alkatrészek szoktak lenni mint egy új 100k-s bringán Acera, négyszöges hajtás, noname fékek, suntour teló stb.
(#47) bul07 Ez annyiba fáj mint megcsinálni a motor jogsit akár a korlátlant és venni egy jó öreg MZ-t ami körbe röhögi ezt a cuccot. Nagy nyomatékú motorja dinamikus közlekedés látványos formaterve tökéletes úttartás
(#49) Don't Panic Hülyeség aksi sokkal több dologba kellene mint az olaj, "az olajlobbi" inkább összeesküvés elméletekben létezik mint a valóságban. Ha valakinek lenne jobb aksi technológiája abból sokkal több pénz tudna csinálni pillanatok alatt mint a teljes olajpiac.
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #54 üzenetére
Egesz jol ossze foglaltad az egeszet.
Feluton mar keztem azt hinni ,hogy ki hagyod az agymotor brutalis mivoltat,de a vegere azert pontot tettel az eronek is
Ghost bringam van nekem is,bar ezt tudod,az enyem max rasegitesel 65km utan meg 27% akkum maradt.
Volt egy haibike verziom yamaha motors rendszerrel,max rasegitesel 65km megtetele utan 57% akku marad.
Nekem energia tartalek szempontjabol ez valt be a leg jobban.
Volt ket Bionx KTM-m ami a65km bol megtett 60km de sok tekeresel kis rasegitesel,ezt tartottam a leg hulladekabb rendszernek.
Jelenleg 2 kozep motoros bringam van,egy BULS cX motoros magas felszereltsegu,es a HAIBIKE full seven pro felszereltsegu gyarilag S-pedelec.
Mindket bringa max rasegitesel 80km hatotavval bir.
Mint te szinten tudod,mert mutattam anno,amiket epitek bringakat,azok ugye az altalad is bemutatott bomber szintuek,igaz jobb minosegbe,es csak 34km sujjal rendelkeznek,140Nm nyomatekkel es 100km/h vegsebesegel.
Persze azt elfelejtetted mondani hol is tartasz jelenleg kerekpar ugyileg
En ugy emlekeztem hogy bionx el tolod.Ezek kozul most megvan a GOST-BULS-HAIBIKE FULL SEVEN PRO es meg van egy KTM meg most epitek 2 bringat egy hatizsak akkus Downhillt,es egy megszokott sajat gyartmanyt.
Aki nem ismerne,annak mondom hogy a fekete sineken allo peldanyt en terveztem/gyartottam le,illetve gyartom is oket amikor kedvem van epp[link] van ott tobb video is
A haibike a marzo teloval dupla vallal atom stabil lett kimondhatatlanul jo vele terepezni/lejtozni.
50km/h lejtozesnel alom vele gurulni,nem erzem a bringat veszelyesnek.
Igaz nekem is MT4 van rajta,pedig en szeretem az MT5-ot,de meg nem csereltem le,mivel itt nem melegitem meg tul,fekezes nelkul letudok gurulni az itteni egyetlen dobrol (1km hosszu 50km/h ra gyorsulva szantofoldon)Egyszer elmehetnenk valahova bringazni
Meg egyszer gratula a cikhez,sok munka van benne latszik
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #60 üzenetére
A benne levo fox36 halal felelmem volt lejtonek lefele.
Ereztem hogy mozog az egesz villa benne ,es instabil a bicikli 50-nel.
Ahogy ezt a marzot bele tettem ,a bicikli akkorat valtozot stabilitast nezoen,hogy en is csak lestem.
Ezt a vazat gyarilag is adjak dupla valassal downhill neven,gondolom ezert is maradt a jo kiallasa neki.
Bosch-os sracokkal beszelve,elvileg az o mondasuk szerint az en fele S-pedelec -embe van a leg erosebb motra Bosch-nak.
Elvileg 300W-os 80Nm es 45km/h ig enged gyarilag.
Montak a CX es motorral igy is sok bajuk van,mert kitorik valami csapagy haz fala vagy mi,ha azt tettek volt nagyobb teljesitmenyre hamar rongya ment volna.
Viszont a Bulls bringamba CX motor van az le tilt 25-nel de nyomatekosabnak erzem picivel szerintem. -
válasz Runner_fxr #54 üzenetére
Nem hallottam még erről a YT Capra -ról, megnéztem a linket. Angolul minden, aztán a róluk rovatban csak kiderült hogy németek (ahogyan vártam). Hihetetlen mennyi mtb manufaktúra van németben, kb mint rajtuk kívül egész Európában. A vicc az, hogy az Alpokat leszamítva dombügyileg nem állnak ők sem hűde jól...
-
mdav88
senior tag
válasz Runner_fxr #72 üzenetére
Ismerjük mi egymást személyesen is. Tisztában vagyok a skill-ekkel
(ex-gepida dolgozó, most ghost-lapierre vonalon mozgok)Az okok együttes hatása a pénztelenséggel megfűszerezve eredményezi a helyzetet.
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #72 üzenetére
Itt migrácsok nélkül is szar a helyzet, de kétségtelen, hogy azokkal méginkább az lenne. Lényeg az, hogy én rendesen féltem néhány helyen amikor a félmilliós bringa volt alattam, bár hozzá kell tennem, hogy ez főleg olyan helyekre volt igaz, ahol korábban nem jártam, így csak a terep miatt mentem arra de az ottani közbiztonsági viszonyokat nem ismertem.
Jut eszembe: Van ezeken bármilyen beépített lopásgátló? Pl. ami lockolja a motort és a pedált, ha nem a tulajdonos használja. Vagy itt is maradnak a sima, egyszerű megoldások?
A tudomány a valóság költészete!
-
mdav88
senior tag
válasz Runner_fxr #78 üzenetére
És ugye itt jön a jelentős logikai csavar a történetben, hogy a pedelec jellegét tekintve városi /öltönyös/bevásárlós/cargós vonalon is igen jól érzi magát, vagyis itthon csak érezné magát.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #76 üzenetére
Igen, szerintem is van létjogosultsága outiban is, páromnak is el tudnám képzelni. Beszéltünk is már erről csak valóban, az akksijuk még nincs azon a szinten hogy hosszabb túrához elég legyen.
Pedig tök jó lenne ha asszonnyal együtt tekerhetnék az Alpokban.Més que un club!
-
.DLL
veterán
válasz Runner_fxr #72 üzenetére
Neem, valóban nem. Az akkupakk csak 13kg... Ez mondjuk önmagában is lopáscsökkentő tényező, 34-35kg a gép, aki először nyúl hozzá annak meglepően nehéz, de elég jól lent van a súlypont, ezt a kitámasztón vettem észre, hogy semmivel nem terheli jobban ha fent van az akku, mintha le van véve, ugyan olyan stabilan áll, mint normál bringaként, de manőverezésnél sem érezni, hogy baj lenne, vagy át kellene szokni. Azért nem lenne rossz, ha harmadennyi lenne a tömege, legalább a gyorsulás miatt, de azért élhető. :)
(P.H.)
-
.DLL
veterán
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #72 üzenetére
Szamomra a fox 36 nagyon gyengenek tunt benne,feltem is tole mert instabilnak ereztem a bringat vele.
De ami most benne van 200-as ezzel szakadeknak lefele is stabil a bringa.
Lehet hivatalosan ez igy nem egeszen jo,de ha egyszer igy stabil,akkor nemtudok mit tenni ellene.
Amugy a fox36-osal sem volt sokkal alacsonyabb a kormany,max 2-3 cm
Ez a bringa egy teszt bemutato darab volt hogy ilyent is lehet rendelni 2017-be,es ott montak 80Nm re van be allitva a motor,340% rasegitessel.
203-mas fektarcsa van rajt gyarilag
Amugy a motor kepes egeszen 270Nm nyomatekra is,itt nem a motor belseje mas,csak szoftveresen van atallitva.A CX motort csak konyitettek es el is szurtak,montak bosch-os sracok,jonnek is vissza rendesen a torott beldanyok.
45Km/h nal idegesitoen lassan kell tekerni,de kb megallas nelkul konyeden tarthato a tempo.
Ultem egy masmilyen szinten 45ig szabadon levo verzioval,ott azert mar erosen bele kellet tennem az en eromet is hogy eljusson 45-ig es nem is tudtam tartani.A CX verziomhoz van chip ami engedi 55-ig
25-ig erosebbnek erzem enyemtol,viszon feljebb mar nem erosebb.
De az maradt gyari allapotba,nehogy kiszakadjon csapagy belole.Jelenleg 25-30fokos lejtozes mellett,50-60km/h nal terepen konnyeden tartja magat a bringa.
Nekem igy nagyon tetszik a viselkedese[ Szerkesztve ]
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #89 üzenetére
Ertem mit mondasz,es valahol nem ertem az egeszet.
Mert ugye fox36al instabil volt a bringa,es mondod valoszinuleg a geo vegett volt rosz,mert kisebb villa kellene bele,hiaba szereltek gyarilag fox36-al.
De ennek ellenere en egy sokkal nagyobb villat tettem bele,amivel ezek szerint meg rosszabnak kellene lennie,de ellenkezoleg tortent a dolog mert azonnal kezes barany lett a bringabol.
Most vagy az a 2-3 centi emelkedes total kijavitotta az egyebkent gyarilag rosz geot a bringan,vagy tenyleg nem ertek valamit.
A bringa mind addig jol viselkedett ameg sik terepen mentem vele gyarilag,de ahogy vandultam,es eros lejtozesnek vettetem neki felelmem volt olyan helyen vele 50-nell lefele,ahol a sajat epitesu gepemmel 100km/h val letepettem .
Ezzel a 200as teloval ha meresz lennek a kormanyt is elengednem annyira fixen tartja magat.
Amugy a fejcso szoge jo ha 1-2fokkal enyhebb lett,lehet ez kellett a vaznak hogy stabil legyen.Amugy az en vadalkodasom baba zsur egy valodi DH-s szamara,en inkabb terepezni szeretek,nem ugratok nagyokat,es nem is sziklazok,ezert nem is zavart hogy nem downhill es vazzal szereltet vettem.
Egy sima monti szett hullana alattam azert,de ez szerintem boven birja alattam,ha meg nem akkor az ugyis kiderul nyaronAmugy a BULLS verziom vaz szerkezetileg komolyabnak nez ki ranezesre.
[ Szerkesztve ]
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #93 üzenetére
Ezt a bringat 0km-el hoztam ki a boltbol,nem lehetett elhajolva rajta semmi.
Az orrom elott szoftvereltek fel teljesen.Mindegy,a lenyegen nem valtoztat,ez igy van szamomra ossz hangba
Ha nagyon durvulni akarok,akkor ott van a sajat epitesu elektromos DH-m -
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #95 üzenetére
Dupla vallast en raktam bele.
Igy kapta a bolt is a gyartotol ,bar miert is tenne jobb telot egy rosszabb helyett?
A tanacsot sokszor megfogadom,es hiszek is neked,csak ha igy lett stabil,minek roncsam el?
Amugy minden fele FOX telom volt mar es egyel sem talakoztam ami nekem tetszett volna mukodes kozbe.
Boxxer bol csak parat probaltam az R2C2 majdnem jo volt de inkab tobbet azt sem veszek.
Marzobol a jobb duplavallasak jottek be . -
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #97 üzenetére
Ha jol emlekszem a Fox 34 is 140-150mm-es nem?
Igen azt en is latom a linkelt szerias verzioiban mi van.
Egy limitalt verzio etol boven elterhet.
Pl 203-as tarcsa elol hatul.
Nagyobb nyomtatek
Nagyobb %-os rasegites,ami allithato is hol milyen teljesitmennyel segitsen. -
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #101 üzenetére
Azzal a gombal nekem pontosan 15km/h val megy
Az mellett en nem setalnek,viszont ha valaki normal bringaval tekerne mellettem,majdnem megfelelo sebesseg lehet. -
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #101 üzenetére
Jó lenne, ha lehetne úgy programozni, hogy lemerülésnél még maradjon mondjuk 1-2 km séta funkció. Az nem hiszem, hogy sok akkukapacitás, és ha a völgyben "ragadsz", segít kihozni. Ha olyan az emelkedő, amit nem szívesen tekersz ki.
Én most már azt próbálnám ki, milyen vele hegyre menni kikapcsolt állapotban. Tényleg, van ellenállása a motornak, vagy olyan mint egy 22-23 kg-ra málházott bringa?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Devid_81
nagyúr
válasz Runner_fxr #128 üzenetére
Rengeteg tipus van beloluk az biztos!
Mindenesetre igy is nagyon jo cikket dobtal ossze nagy mennyisegu biciklivel!
Otthon gondolom meg nem lehet ezekbol sokat latni az utakon.
Bar tizen eve is mar emlekszem volt elektromos bicikli, meg a Tesco is arulta oket, persze csak kisebb tavokat lehetett megtenni vele, de legalabb gurult az is magatol...
-
Redneck
veterán
válasz Runner_fxr #128 üzenetére
Elolvastam, egyszerűen a két dolgot teljesen elkülönítem. Ez az én véleményem, ezért volt OFF-ban.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #143 üzenetére
No, én vagyok a "Józsi bácsi". Semmi kedvem megfeszülni a tekeréstől, és pont lesz..om, hogy egy pedálgép emiatt nem tart "igazi bringásnak". Tényleg nem vagyok az. Na, és akkor mi van? Nem értem, hogy mit lehet ezen vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #179 üzenetére
Sajnos, az ilyen intézkedések nem a megoldást jelentik, legfeljebb elodázzák az igazi probléma kezelését. A megoldás ettől sokkal drámaibb, mert az igazi probléma az ember nevű parazita túlzott elterjedése. Az emberi törvények szembe mennek a természet törvényeivel.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Runner_fxr #184 üzenetére
Az igazat megvallva a gond: Fel kell hozni emeletre, foglalja a helyet és egy rendes annyiba kerül mint a motorka amit hamarosan beújítok. Meg ennyit nem adok érte, ilyenért ami nem is vonz annyira. Olyan 300K lenne a limit amit áldoznék rá és menjen el 30-60km-t olyan 30-al és ne kellejen felhozni, de ugye ezt megölte a lakhely. Hiába van tároló lent, az nem életbiztosítás. Ahol korábban laktam ott kisebb táv, fűtött garázs esete állt fent, jó lett volna.
A kör bezárult. Ha valahol látok ki fogom azért próbálni.
Meg a motor sok oldalú és nem csak melóba járok, mindenhova két kerékkel, de főleg az élmény miatt, ahhoz több kell mint egy pár száz wattos elektromos motor. Ahogy ketyeg a benzinmotor meg minden. A feeling, öltözet, sebesség stb.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #187 üzenetére
"Középmotoros" bringa volt. Nálam nem merült le, ezért személyes tapasztalatom nincs. De a srác nem hantás, és tapasztalt bringás. Azt mondta, hogy nem lehet "szabadonfutósra" kapcsolni a hajtást, a pedállal mindenképpen hajtjuk az elektromos rásegítés erőátvitelét is. Ezért nehezebb tekerni, nem a súly miatt. Elvileg holnap este találkozom vele, és akkor rákérdezek bringa a konkrét típusára.
[ Szerkesztve ]
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #193 üzenetére
Es itt azert mar adjak az ivet neki rendesen
Elektromosan megmasztak a hegyet vele,majd kikapcsolt motorral legurultak itt ott 55km/h sebesseggel -
Clever0
senior tag
válasz Runner_fxr #193 üzenetére
Lenyűgöző teljesítmény, de én nem engedném a kerékpározást ilyen romok közelében. Eléggé leamortizálták a környezetet.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #193 üzenetére
1,3-as guminyomás.... vazze.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Runner_fxr #193 üzenetére
Huhh azok a kanyarvételek, van ahol mindkét kerék egyszerre csúszik...
-
őstag
válasz Runner_fxr #187 üzenetére
azt tegyük hozzá, hogy ennél a 20 kilósnál vannak jóval könnyebb pedelec-ek is, EZ például 17 kiló sincs.
persze bőven megkérik az árát, ez nem vita.pedelec azokon a helyeken jó közlekedésre, ahol amúgy is kerékpárral mennél (azaz 5-10km távolság) csak ha pedelec-el jársz, akkor nem izzadsz meg (vagy annyira, vagy egyáltalán) - ez azokon a munkahelyeken, ahol nincs zuhanyzó/öltöző például kifejezetten előnyös tulajdonság, és máris nem kell bkv-val vagy gyalog járni. igen, meg kell oldani a bringa lekötését, de arra is vannak megfelelő helyek és módszerek.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #193 üzenetére
153-as pulzussal mászta a hegyet? Na ez többet elárul minden szónál!
Akár ülve is felmehetett volna, ha elég stabil a gép.
Én síkon tekerek ekkora pulzussal, de inkább nagyobbal ha 90-100-as pedálfordulattal megyek.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #204 üzenetére
Jaja, tudom én, hogy ezzel nem kéne dicsekednem.
De mentségemre szóljon, hogy egy 18 kilós áruházi fully-val közlekedtem otthon annó - néha megpakolva a 10 kg-os csomagtartót némi bevásárlással -, és 20-as átlaggal városban (szóval nem kell bemutatni milyen lehet hajtani egy lemerült pedelecet ). Ott azért sztem Deicide sem 130-as pulzussal tekerne 90-es pedálfordulatot.
Nem emlékszem, hogy ő pörgetős-e eleve vagy nem. Kisebb pedálfordulathoz ugye kisebb pulzus is társul.
Mondjuk nem 40-el kisebb az is igaz.De én a mai napig nem tudok lassan tekerni. Egyszerűen késztetést érzek arra, hogy kiköpjem a tüdőmet.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #204 üzenetére
Az 5 óra 22 perc nyeregben töltött időt is csak az tudja megérteni, aki közel annyit ült már bringán egyben (hegyen, tekerve).
Jó ez a videó, na... van benne pár marketing bullshit, de összességében jó.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #208 üzenetére
A hirdetésben szereplő linken van fcső-nyvcső merevítés, a képeken nincs... Ha valaki a felszereltség miatt döntene, ne hagyatkozzon a linkre.
Amúgy szebb is a hirdetés váza. Valamiért 2015-ben még csináltak ilyen egybefutó aluvázakat, de '16-ra már soknál merevítenek plusszban. Érdekes.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Devid_81
nagyúr
válasz Runner_fxr #208 üzenetére
Otthon divat az akkukat csak Wh-ban megadni?
Itt (UK) ha mondanam valakinek, mindenki csak pislogna, es rogton kerdezne, ok de hany voltos es hany A/h?
Tudom, hogy a kiszamolasa pofon egyszeru, foleg A/h es a V meglete utan, de nah......
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Runner_fxr #72 üzenetére
Kisfalunkba most koltoztettek be 150 szerbet. Eddig nem nagyon zartuk az ajtot. 1 hete vannak itt, de mar 3-at lopason kaptak. A kisember este mar ki sem mer menni. Szlovakiarol beszelunk.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #204 üzenetére
Ez így van. Síkon nálam a jelenlegi alapozó időszakban 160-as átlagpulzushoz 37.2-es átlagsebesség tartozik, 33-hoz pedig éppencsak több, mint 130. A múlt keddi 37.2-es átlagú 100km az konkrétan olyan dolog, amit itt Magyarországon nagyon kevesen tudnának utánam csinálni, nemhogy 160-as, de semmilyen pulzuson sem. Elektromos rásegítéssel viszont már igen.
Szóval igen, a szívritmus nagyon szoros kapcsolatban van az edzettséggel.
Teasüti: azt valóban nem próbáltam még, ellenben volt szeptemberben egy házi rendezésű vicces időfutamunk, ahol az akkor még nem barátnőmmel ketten tandemmel tettük meg a 14.5km-t, 39.7-es átlaggal. Az a bringa volt vagy 20 kiló és 3 fokozat. Na ott nekem is 180-at karcolta a pulzusom.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
customer114
senior tag
válasz Runner_fxr #213 üzenetére
Hello,
Korábban már utaltam egy youtube videóra, de nem reagáltál rá. Van tapasztalatod a BadBike-okkal?
Köszi
-
válasz Runner_fxr #207 üzenetére
Mondjuk arra a napra irdatlan meleg is jutott, kb 35-36 fok. Egyfolytában szomjas voltam, de annyira, hogy úgy érzetem magam mint aki a kiszáradás szélén van, pedig ittam rendesen. Szerintem a kajálásom sem volt a legjobb
Én nyáron úgy szoktam nyomni, hogy kelés után kora reggel -ehhem - megiszom vagy 1.5-2L vizet hogy teljesen hidratált legyek és utána amikor csak lehetőségem van inni, akkor iszom. Azt vettem észre, hogy nagy melegben ha nem teljesen hidratálva kezdek egy több órás intenzív erőfeszítést, akkor utána akárhogy is iszom, mindig csak rohanok a folyadékbevitel és a kellő hidratáció mögött.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #222 üzenetére
Így van, az a másik, ami lejjebb megy, nálam is ilyen 37-38 a nyugalmi.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #226 üzenetére
Ha azt is szemugyre veszem hogy tapered fejcso akkor a tetejet kihuzva 2fokkal valtozik mind a ketto,tehat 65,5fokosak lesznek.
6030D
Ugy 65,5fokos lesz mind a ketto.
[ Szerkesztve ]
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #229 üzenetére
Nem tudom rosszul mérni,mivel ez egy kimondottan ilyenre való szög mérő.
Ez a bulls nak a szöge a teleszkóp szárán mérve 65,5fokos.Ez pedig a haibike a dupla vállassal mérve ugyan annyi.
És érdekesség képpen a GHOST fejcsöve 68,5fokos
[ Szerkesztve ]
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #231 üzenetére
igen olyan.
A mérő biztos hogy jó,és én is jól mérem.
Tudom hogy gyárilag annyinak kell lennie,de mégsem annyi ezeknél.
Más gyári bringáknál általában 0,5-1 fok híján ugyan az az adat jön ki.
Ezeket csak érdekesség képen mutatom,tehát én is tudom hogy más adatnak kéne lennie
Van itt egy wheeler hornet 30 bringám 150-nes rugó úttal annak is 65,5 fokos igaz 200-as első teló van benne,meg egy 3500W-os villany motor
Van egy KTM e-race bringám is,az tuti gyári állapotban van a váza annak 70 fokos a villa szöge pontosan a műszerem szerint,gyárira most ránéztem 70,5fokosnak írja,tehát műszer pontosan mér velem együtt -
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #235 üzenetére
Eddig csak a KTM amim ithon van annak egyezik a gyari szoge a mertel.
A BULLS is full gyari, hatso rugo ok,levego is ok benne,2016-os bringa,nincs le harcolva.
A 150/200-as verziot csak ugy irtam hogy ott a gyari DH szogek megfeleloek.
Engem speciell nem zavar a szoge mert eszement jo lett a haibike!
A leg stabilabb e- bringa amin eddig ultem,es ultem jo par verzion,
A bulls kinezete nekem olyan lapos otromba kiallasnak tunik,meg fogom azt is eroszakolni egy 200-as marzoval,ami mar meg is van,csak kereket att kell fuzni 20-as atutosre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- MinDig TV
- Ukrajnai háború
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- Külpolitika
- Gitáros topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!