Hirdetés
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Jellemzőbb a szezon végi akció, mint a szezon eleji. Persze akciós bringákat egész évben ki lehet fogni, ami régebbi modell, az mindig akciós. Csak több az esélyed ilyenkor, mert még vannak készletek az akciós bringákból. Tavaszig általában mindenki szereti kipucolni a régi készletet, mert jönnek az újak. Ha mondjuk szeretnél új 2020-as Bosch CX-el montit venni, akkor lehet nem hülyeség a tavaszt megvárni, a választék miatt, de akció ezekre nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1951 üzenetére
Meg az sem mindegy, hogy kinek, mi a szimpibb. Pl. Merida E-One -okból a 2019 -esek nekem jobban bejönnek, mint a 2020 -asok. Az tetszik, hogy az újakon elöl 29 lett, de pl. ez az akku kiszerelő célszerszám nem jön be. A régi kulcsos-záras sztem jobb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jilian
addikt
Tehát mondjuk ami most 5000€ az újból az tavasszal sem lesz mondjuk 4000€....
-
Somatom
veterán
Sztem a lényeg maradt. Nem lett nagyobb sem az akku, sem a motor.
Eleinte aggódtam a motoros szemmel gyerekjátéknak tűnő fékek miatt, de most már kezdek bízni bennük. Biztos királyabbak a 2020 -as 4 dugós fékei, de egyáltalán nem érzem kevésnek a mostani 2 dugósaimat sem. Pedig, bőven férfisúlyban vagyok és rendszeresek a 40-60Km/h -ról fékezések. Az meg nem hoz lázba, hogy a 2020 -ason már gyárilag van kulacstartó.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
De lehet 4000 euro az 5000 euro-s bringa tavasszal, amennyiben még maradt valakinek 2019-es, de nyilván egy 2020-as modell, szezon elején nem lesz akciós, hogy is lehetne az?
2020-ban alu váz helyett karbon is lett a Merida E-MTB palettán. Ez nyilván abból a szempontból jobb, hogy kisebb a rezonanciája a motornak, a fém jobban vezeti, viszont az alu jobban hűti az akkut, motort és kevésbé érzékeny a sérülésekre. E-MTB-ban nem vagyok biztos benne, hogy túl sok értelme van a karbonnak, analógban inkább. Illetve ez is szubjektív, de nekem a 2020-as Merida E-MTB karbon vázak nem tetszenek, olyan durung, otromba lett a fejcső, a 2019-es sokkal szebb. Illetve az sem tetszik a 2020-asban, hogy bár a fejcső laposodott, de hosszra nem nőttek a vázak, ami azt jelenti, hogy rövidebb lesz a bicó, mivel a laposabb fejcső közelebb hozza a kormányt. 2020-as Fully E-MTB-ból én most biztosan nem Meridát vennék.[ Szerkesztve ]
-
jilian
addikt
válasz Runner_fxr #1956 üzenetére
Hanem?
-
Runner_fxr
Ármester
Attól függ milyen rendszerrel. Shimano E8000-el, ez nagyon tetszik: Propain Ekano 165
Az új 4. generációs Bosch rendszerrel pedig ez: Orbea Wild FS -
jilian
addikt
válasz Runner_fxr #1958 üzenetére
Szép gépek.
De hát már ezeknek is olyan a felépítésük mint a meridának... -
Runner_fxr
Ármester
A Propain-nek igen, az elég hasonló geometria szempontjából mint a 2020-as Merida eone sixty, viszont az Orbea más, hosszabb az első háromszöge, sokkal ideálisabb ehhez a 65 fok körüli fejcsőszöghöz. A 2017, 2018, 2019-es merida eone sixty jó volt, mert ehhez a 66,5 fokos fejcsőszöghöz elég hosszú, de az új már 65,5 fokos, viszont nem lett hosszabb a váz, ez nekem kicsit problémás. Illetve maga a vázforma sem jön be, de ez már ízlés kérdése. Ja és az új Meridában még az sem tetszik, hogy a váz hátsó része maradt a régi, aluból. Ha már karbon, akkor legyen full karbon és át is kellett volna dolgozni az új első háromszöghöz, nem véletlenül csökkentették a hátsó rugóutat 160-ról 150-re. A Merida baromi nagyot durrantott 2016/17-ben az eOne-Sixty-vel. Gyakorlatilag minden tesztet megnyertek a kategóriában, sajnos ez most a 2020-as szezonra felemásra sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
jilian
addikt
válasz Runner_fxr #1960 üzenetére
Minden gyártó kijött már a 2020-ra a modelljeivel?
Van valami jó átfogó teszt? -
Runner_fxr
Ármester
Folyamatosan jönnek ki modellek, még sok minden várható 2020-ra. Most az új 4. generációs Bosch CX-hez még nem olyan sok bringa van. Kicsit elpártoltak a Bosch-tól a MTB gyártók, mert az előző motorjuk már nagyon elavult, nehéz volt, nem voltak jók a vázak és a Shimano E8000 letarolta a MTB piacot. De most az új Bosch hozhat változást és szállingóznak is a bicók hozzá. Én ezt az oldalt szoktam követni, E-MTB kategóriában eléggé naprakész.
-
baluka
tag
Tendencia, hogy szinte az összes gyártó szeptember végén kezdi "forgalomba helyezni" az új modelleket, tehát a 2020-as felhozatal ekkortól kezdve válik fizikailag is elérhetővé az üzletekben, innentől kezdve lehet ráülni a kiszemelt modellekre.
Amennyiben normális a hozzáállás az általad preferált eladó/üzlet részéről, akkor annyit mindenképp megended hogy legalább az üzlet környékén menj egy gyors próbakört, ez persze csak első benyomásnak jó, főként arra hogy a váz geometriáját teszteld egyátalán megfelel-e neked, egy igazán mérvadó teszteléshez el kell hoznod a bicót egy napra, erre is fel vannak készülve a normális kereskedők különböző konstrukciókkal, természtesen pénzbeli letét ellenében.
Azt ugye mondani sem kell csak hogy internetes tesztek alapján, saját tapsztalat és kipróbálás nélkül nem veszünk kerékpárt, különösen nem e-bikeot!
Saját tapasztalatom szerint érdemes úgy az adott év augusztusa környékén elkezdeni figyelni az aktuális modellek leárazásait, most is bele lehet futni nagyon szép kedvezményekbe a 2019-es modellekre, egy példa:Ez a típus nyáron még az eredeti, megjelenéskori 7499.- Euros áron szerepelt mindenhol, aktuálisan 5200.- Euro a hivatalos forgalmazóknál is, nem csak mindenféle ismeretlen webshopokban, 2300.- Euro mínusz azért már szép...
Nézetem szerint 2020-as modell jóárasítására egy darabig hiába vársz, eleve a gyártók előírják, megszabják az egyes modellek árait illetve a leárazási stratégiát, szval korábban mint jövő nyár közepe/vége ne számíts "big discount"-ra a 2020-as felhozatalt illetően.
Szerintem érdemes a környékeden lévő kerékpárboltokba elmenned és a 2019-es modelleket nézegetni, tesztelgetni, tuti hogy nagyon jó ajánlatokkal fognak meglepni! -
Runner_fxr
Ármester
Magyarországon az ebikeshop.hu és a Merida concept store az, ahol tudsz próbálni, egyéb üzletek sajnos próbát nem nagyon tudnak biztosítani, legalább is nem ilyen mennyiségben, max ráülni tudsz. És igen, jól mondja baluka, a boltok szezon elején nem kezdhetnek önkényes akciókba, mert seggbe rúgja őket a forgalmazó!
-
jilian
addikt
válasz Runner_fxr #1969 üzenetére
Akkor BP-n is meg kell, hogy forduljak...
-
-
Runner_fxr
Ármester
Ha csak rá akarsz ülni és gurulni pár kört a bolt körül, az utcákban, azért nem kell fizetned, kigurulnak veled, max otthagysz egy személyit. A bringa ára abban az esetben kell nekik letétbe, ha mondjuk egy hétvégére el akarod vinni és rendes terepen kipróbálni.
Somatom: Elég kevés biztosító foglalkozik ekkora értékű bicókkal és nyilván ez plusz költség lenne. És ezzel ki lehet szűrni a tesztpilótákat is, aki bringát akar venni, mint ahogy Te is, annak ott a pénz a kártyáján! Ez a teszt lehetőség azoknak szól, akik tényleg akarnak venni bringát, nem csak próbálgatni.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #1974 üzenetére
Honna tudjak mennyi van a kartyadon?
-
StLui
veterán
[link] szar ez az e-montizás, megöli az élményt
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #1980 üzenetére
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
big-J
őstag
Fasza hely, de ezt a 20 centire fa mellett menos dolgot nem birom. Olyan, mint a kotel nelkuli falmaszas, ugyanazt csinalod csak sokkal veszelyesebb. Egyszer megcsuszol vagy defektet kapsz, veheted az uj protkot. Ez nem sport, hanem felesleges hulyeseg. Kicsapnodam oket, aztan fasza kis palya lenne, birom az ilyen felig vadonos, felig epitetteket.
-
Runner_fxr
Ármester
Ez nem tetszik, bár értem az elgondolást, de ettől még nem szép. Viszont szimpla vállassal, a Comp verzió, brutális. Nekem ez abszolút bejön, azonnal kapna egy 700-as aksit is.
big-J : Pofátlanság inkább az, hogy nem a 700-as aksit kapta a Comp. Vehetsz hozzá 300 ezerért. Én egyébként azt nem értem, hogy mi a büdös francnak tesznek egy E-MTB-ba olyan hátsó agyat amin alu kazetta test van? Pár ezer km alatt ledarálja a motor ereje. Ezeket a gépeket csak acél kazettával szabadna árulni.
[ Szerkesztve ]
-
Des1gnR
őstag
válasz Runner_fxr #1980 üzenetére
Ez a saját fejlesztésű motoruk?
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Des1gnR
őstag
-
jilian
addikt
válasz Runner_fxr #1980 üzenetére
Ez nagyon brutál.
180/180
Egy szarabb landolásnál nem tud ez behajolni?
Mármint van olyan erős mimt egy FOX 36 Factory E-Bike+ -
big-J
őstag
Behajol, de a terdeddel megtartod, es vissza hajlitod.
Amugy nagyon furcsa hogy az ebike fox-nak nem irnak sulyt pedig azt irjak a fejlesztes az, hogy tobb anyagot hasznalnak. Ha igaz, akkor miert nem irjak le mennyivel. Igy lehetetlen megtudni hacsak nem veszed meg mindkettot hogy csak egy matrica-e a kulonbseg. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Des1gnR #1987 üzenetére
A Specialized a Brose motort használja, ez egy Amerikai cég, nem a Specialized fejlesztette, de a programozását már finomhangolták.
jilian: A Marzocchit a Fox élesztette újra, a Fox tulajdona a márka, tudtommal a belseje teljesen Fox. Ezek a Freeride/Enduro szimpla vállas villák durván erősek. Ezeket ne hasonlítsd átlagos telós villákhoz. Ezerszer merevebbek, masszívabbak. Anno a kona stinkym-be 180-as Marzocchi RC3 villa volt, 38-as becsúszóval, de csak 1/18 nyakkal. Még úgy sem hajlott el, pedig kapott redesen. Ma meg a tapered nyak, alul sokkal vaskosabb. De nyilván ha nagyon elrontasz egy ugrást, és mondjuk egy lukas ugratóba orral beleugrasz nagyobb tempóval, el tud hajolni. Nagyon durván elrontott ugrással a fejcsövet is el lehet repeszteni, pláne ha dupla vállas van a vázban.
[ Szerkesztve ]
-
Des1gnR
őstag
válasz Runner_fxr #1993 üzenetére
Értem, nem láttam a Brose márkát feltüntetve. Azt mondják, hogy nagyon jó és hogy nagyon halk.
Más:
Egész hétvégén Szlovéniában csapattam és óriási élmény volt ott a hegykbenDell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
jilian
addikt
Tudtok olyan videót mutatni ahol a gépek motor hangját hasonlítják össze?
-
Runner_fxr
Ármester
Én mentem mindegyik nagyobb gyártóval, kivéve a 2020-as Bosch, a leghalkabb a Brose. Utána Shimano, aztán az összes többi. A Brose ebből a szempontból kiemelkedik, nem csak a csendessége miatt, hanem a rezonancia mentessége miatt is. Belső szíjhajtásos, nagyon finom működéssel. Viszont erőben messze nem a Brose a legizmosabb, hiába 90Nm papíron a nyomatéka.
-
Runner_fxr
Ármester
Akinek elég a merev, ez egy jó ajánlat! Nem szokásom decathlonos bicót ajánlani, de ez Brose-al, 500-as akkuval, plus-os kerekekkel, 6 kilóért, újonnan, nem rossz vétel lehet. A féket mondjuk cserélném, de a többivel el lehet lenni. [link]
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Miert olyan fontos a hangja? Ha legalis geped van, nem kell osonnod, varosban meg elony, mert halljak hogy jossz, igy biztonsagosabb es/vagy kevesebbet kell csengessel.
Reg neztel forma egyet vagy mi, hadd bogjon.Nekem kivulrol ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=X50ihh9GSkA
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care