Hirdetés
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #2451 üzenetére
Ez sem igaz. Pont azért vettem a bringát, mert otthonról bármerre indulok, dugóba ütközök. Elég, ha annyit mondok, hogy a Fény utcai piacon (Moszkva tér mellett) szoktam vásárolni? Autóval még a Csaba utca, Krisztina krt. sarkáig sem jutok, amikor bringával már visszafelé jövök. Lemértem már párszor. Semmi szabálytalankodás, csak átvágok a Városmajor parkon, onnan meg bringaút. De, beszélhetünk a Margit krt -> Margit-híd útvonalról is, ami szintén be szokott állni, mint a hatos anya, viszont bringautas.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hroberto
veterán
-
HKorn
addikt
válasz hroberto #2454 üzenetére
Egy nagyvárosban dehogynem gyorsabb a bringa, arról a nem mellékes dologról nem is beszélve, hogy legalább egyel keveebb autó pöfög ilyenkor a városban. Nagyon is így kellene mindenkinek gondolkoznia és kiszállni az autóból, amikor kicsit is van rá lehetősége.
Run&Ride
-
hroberto
veterán
-
Somatom
veterán
Sztem kiindulhatunk abból, hogy általánosságban mindenki a számára jobb megoldást választja. Ha nem városban laknék, akkor jó lenne az autó is. Ha otthon tudnám tárolni a motort, akkor nem vettem volna bringát. Ha sík helyen laknék, akkor nem vettem volna e-bike -ot. Így elég nehéz általánosítani, hiszen a körülmények nagyon eltérőek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
big-J
őstag
Dugo tenyleg nem mindig van, csak amikor elmesz, meg amikor hazajossz.
En boven a leggyorsabb vagyok, csak nemely motoros futar ugyesebb/talalekonyabb neha.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Egy kérdés. Konkrétan Shimano motor esetén ha elérem a 25km/h sebességet, akkor hiába tekerek gyorsabban olyan mintha visszafogna a motor ezért nem is nagyon sikerül gyorsabban menni. Ez normális vagy valami hibásan működik? Vagy ilyenkor ki kellene kapcsolni a rásegítést?
-
hroberto
veterán
Ezt most nem igazán értem, hogy "nem enged gyorsabban menni".
Szerintem mikor 25-nél elveszi a rásegítést, úgy érzed mintha visszafogna, de ezt csak úgy érzed. Csupán annyi történt, hogy nem segít tovább. Plusz a motornak is van egy minimális ellenállása, és emiatt önerőből nem bírsz tovább gyorsítani. Persze nem tudom milyen a kondid.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Joshi
titán
válasz hroberto #2469 üzenetére
Konkrétan erről a bringáról van szó. Megnéztem és a max sebességem 27.5km/h volt, de kikapcsolt motornál nem nagyon próbáltam csak itt-ott néha az összehasonlítás végett. Kondim tényleg nincs, de kizártnak tartom hogy rövid ideig ne tudnék menni vele akár 35-40km/h sebességgel. Vagy az áttétel kevés, ugyanis csak 10 sebességes.
-
hroberto
veterán
Nem tudom milyen útszakaszon próbáltad, de egy közel 25 kilós bringával sík úton önerőből 25 felett tekerni folyamatosan, ehhez azért kell egy kis erő. Persze egy rövid sprint erejéig fel lehet gyorsulni 40 fölé is, de akárhogy taposod, nem megy feljebb?! Érdekes... Lefelé nem próbáltad?
Saját tapasztalat, hogy alkalomadtán ha meg akarom izzasztani magam, kikapcsolom a rásegítést, olyan érzésem van, mintha fogna a fék.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Joshi
titán
válasz hroberto #2471 üzenetére
+Bib
Az óra szerint 4.4km-t mentem, szóval tényleg csak kipróbáltam a bringát. Na akkor mi a módja annak Shimano motoroknál, hogy ne álljon meg a rásegítés 25Km/h-nál? Elvileg valami firmwareben való túrkálás a módja, de pontosan nem ismerem a menetét. A BT kapcsolódás meg volt, már frissítette is a motort illetve előtte a kijelzőt.
Itt lehetne állítani a rásegítés mértékét, de természetesen csak lefele azaz 25km/h alá engedi. Gondolom ezt csak úgy feljebb állítani nem lehet?
-
hroberto
veterán
Mivel ez a 25 km/h hivatalos szabályozás miatt van, ezért csak "okosítással" fog menni a rásegítés 25 felett.
Ugyanis ha 25 felett is segít, akkor talán már jogosítvány kell hozzá, vagy valami ilyesmi a szabály.
Szóval Shimano motoroknál nem tudom, hogy mennyiért teszik bele ezt a cuccot, de biztos van megoldás, ha erre van szükséged, persze pénzbe kerül.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Joshi
titán
válasz Somatom #2475 üzenetére
Ahogy olvasom nincs már fent a Stepslocker nevű app, de van helyette Stunlocker nevű, gondolom ez is ugyan arra szolgál. A kérdés már csak az, hogy az E5000-es motor mennyire zárt.
(#2474) hroberto ezeket tudtam, de eddig nem nagyon foglalkoztam a témával.
[ Szerkesztve ]
-
-
Somatom
veterán
A stepslocker beszerezhető a fejlesztőtől. A Shimano reklamációja után távolították el a Play -ről. Valószínűleg a másiknak is ez lesz a sorsa. A Playes képeken látok US régiós presetet, ami 32Km/h -t jelent. Viszont, vannak egyéb összefüggések is. Nagyobb tempóhoz fék és futómű is kell. Az enyémen ez adott, viszont az akku is lehet szűk keresztmetszet. Városi 30Km -en símán fel tudom zabáltatni az 500Wh -s akkut.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
válasz Somatom #2479 üzenetére
Ha valóban az a gond 25km/h fölött hogy rásegítés nélkül nehéz volt tekerni, mert nem vagyok hozzászokva, akkor az idővel javulni fog. Amúgy meg nincs szükségem afölötti gyorsaságra, lejtőn meg úgy is gurul a bringa.
Nem tudom milyen kategória a fék, de a bringát alább linkeltem ott megnézhetnéd. Amúgy igen, azt írja hogy a 32km/h-nál minden érték jó marad. Szerinted írjak a fejlesztőnek hogy ezt a US régiót meg lehet-e oldani az E5000-re?
-
Somatom
veterán
Ha nincs szükséged a 25 fölötti tempóra, akkor minek akarsz belenyúlni?
Egyébként sztem nem csak a meghajtó rendszer típusa számít, hanem a "kijelzőé" is, mivel egyben az a kommunikációs egység is. Az enyémen az E8000 -hez, SC-E8000 van. Nálad viszont más. Ez az infó is kell a fejlesztőnek.
Az sem mindegy, hogy hol használod a bringát. Nagy forgalmú helyeken minél gyorsabban mész, annál több közlekedőt érsz utól és annál több/nagyobb/gyorsabb manőverekre kényszerülsz.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
válasz Somatom #2481 üzenetére
A nagyobb sebesség nem a városban kell, hanem hosszabb távú túráknál(majd). De a túrákat is igyekszünk kerékpárutakon végig vinni szóval ezzel nem lenne gond.
A kijelzőt gondolom le lehet cserélni ha ez lenne az akadály, persze nem tudom hogy a foglalat kompatibilis-e. Amúgy nekem SC-E6100 van. -
Joshi
titán
válasz Somatom #2484 üzenetére
Tudom, én arra gondoltam hogy az E6100-as kijelző kivehető, mert van egy foglalata, míg az E8000 úgy látom fixen a kormányra rögzített.
Egyébként visszaírtak hogy működik az US régiós 32km/h korlát a DU-E5000 + SC-E6100 kombóval. Még arra nem válaszoltak, hogy elég a progit megvennem a Play áruházból vagy kell még valami mókerolás.
-
Joshi
titán
Még egy gondolat. Nem tudom csak jár az agyam. Lehet hogy ha megkérdezném a hivatalos szervizt erről a US régióról, lehet hogy garanciavesztés nélkül átállítanák nekem. Persze ha megállít a rendőr akkor az az én felelősségem lenne. Mondjuk lassan 15 éve robogózom, de egyetlen egyszer se állított meg rendőr robogóval. Ja és soha senkinek nem tűnt fel, hogy anno a Malaguti F12 70ccm Polini tuningos robogóm gond nélkül ment 110km/h-t. Akkor talán ez sem lesz nagy gond.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
Joshi
titán
válasz Somatom #2489 üzenetére
Igen, de ez az Unlock magát a szoftvert nyitja ki, kizárt hogy ennek ne lenne nyoma. Persze annyira nem fontos, de legalább van rá lehetőség.
Egyébként be lehet szerezni magát a szerviz által használt hardvert is Shimano SM-PCE1 Interface néven. Azt nem tudom, hogy ehhez jár a PC-és szoftver, vagy ez csak maga a hardver.
-
Somatom
veterán
Igen, 25 -ig. Az enyém a legnagyobb nyomatékú Shimano. Igaz, hogy 45 -körül van a rásegítés vége, de 30 fölött boost -ban sem jön le a plafonról az erőmutató. Így viszont sík úton kb. 40Km alatt vége az akkunak. Piszkálás előtt, Ecoban símán 70Km fölött tudott. Persze, most is ugyanúgy tudnék vele takarékoskodni, csak akkor semmi értelme sem lett volna megnyitni a szoftverét.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Joshi
titán
Ne értsetek félre, nem úgy értem én ezt a 25km/h fölötti sebességet, hogy most aztán folyamatosan órákig annyival menni. Meg különben se alakult még ki a szokás/gyakorlat ezzel kapcsolatosan. Nem is szaladok kiiktatni a 25km/hás korlátot, ráérek azzal még. Egyelőre csak keresem a lehetőségeket. Mondjuk ebből a szempontból a Shimano egész jónak tűnik, mert nem az van hogy azt kapja az ember amit megvett.
Egyébként az feltűnt, hogy a kijelző által saccolt megtehető távolság köszönőviszonyban sincs a valósággal, pedig emelkedőn még nem is mentem. Jó az is igaz hogy most inkább sok álló helyzetből való elindulás volt, nem pedig standard sebesség tartás. Majd tavasz végén nyár elején már okosabb leszek.
-
sanzi89
addikt
Majd kérlek írd meg, ha sikeres vagy sikertelen volt-e a művelet. Én is tervezek - már régóta - elektromos bringát venni, és fontos infó lenne, hogy az unlock-hoz nem kell a legkomolyabb Shimano rendszert venni. Köszi előre is!
Most épp ezzel szemezek: MERIDA ESPRESSO 200 EQ TÚRA TREKKING E-BIKE 2019
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Joshi
titán
válasz sanzi89 #2497 üzenetére
Én ugyan ezt vettem de már a 2020-as vázzal, ráadásul Bergusontól vettem én is. Amit te akarsz venni az kifutó modell, de a motor abban is E5000-es. Elvileg ezzel nincs probléma ha csak a US régiót akarjuk átállítani amivel ki lehet tolni a max 25km/h-t 32km/h-ás sebességre. Ha át is állítom az leghamarabb nyár eleje. Arra azért figyelj, hogy a 2019-es modellek csak a készlet erejéig lesznek.
Én amúgy 10 hónap 0% THM-re vettem. Azt is elárulta a hölgy, hogy 10%-ot adnak a Cetelemnek, gondolom így kevesebb hasznuk marad a bringákon.
ui.: még annyi, hogy nem sok bicójuk van készleten, szóval mindenképpen nézz be az üzletbe.
(#2496) Somatom egyelőre messzemenő következtetéseket nem is akarok levonni.
[ Szerkesztve ]
-
motown5l
senior tag
Sziasztok. Ki néztem magának én is egy hybrid elektromos kerékpárt. Nagyon vacelalok rajta hogy meg vasaroljam e. Attól tartok, hogy nincs olyan időt alo mint egy normális kerékpár. Ezzel kapcsolatban szeretném kikerni a véleményeteket.
-
hroberto
veterán
válasz motown5l #2499 üzenetére
Ami biztos, az akkumulátor nem örök, idővel cserélni kell. Plusz, ahogy jönnek az egyre újabb generációk, elavultá válik a bicikli.
De, ha tetszik a elektromos bringa, akkor ne amiatt ne vedd meg, mert nem lesz időtálló.
Az enyém 2013-as, de még az eredeti akku van benne, és abszolút hidegen hagy, hogy sokkal modernebb, designosabb bringák vannak a piacon.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Redmi 9T - ha nem akarsz a töltőhöz ragadni
- Gyúrósok ide!
- BestBuy topik
- További aktív témák...