Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Raymond #158 üzenetére

    A nénikéd futamodott meg - hogy szépen fejezzem ki magam. Csak (újfent) rá kellett jönnöm, hogy nem vagy vitaképes (csevegni lehet veled, de vitatkozni nem), mert nálad vagy fullra az egyik, vagy fullra a másiknak lehet csak igaza, és természetesen csakis neked. Annyira eszelősen ragaszkodsz az utóbbihoz, hogy a cél érdekében már otromba csúsztatásoktól sem riadsz vissza (lásd #155-ös eleje, amit a #165-ösben Ati_X_321 le is reagált, persze te véletlenül elkerülted a válaszadást). Amivel mellesleg ótvar személyeskedést próbáltál alátámasztani. Szívesen válaszoltam volna pár dologra, de elvetted a kedvem a beszélgetéstől. Ez nagyon megy neked. Hát gratulálok. Csak így tovább!

    Kopi31415: "mert dezz nagyon egysíkúan csak a RT-t tarotta valósághűnek, miközben az általa linkelt dolgok, amiket meg tudtam eddig nézni nem igazán voltak azok."

    Kissé kevered a dolgokat. Alapvetően arra válaszul linkeltem ezeket, hogy egyesek szerint ma még lehetetlen a real-time ray-tracing pl. egy asztalon elférő géppel. Ha az RT felsőbbrendűségét akartam volna demonstrálni, akkor ezeknél sokkalta jobb animokat is be tudtam volna linkelni, nem gondolod? Kapís végre!?

    kisfurko: Bump-mapping állítólag nem is kellett, mert poligonokból volt kirakva, ami korábban bump-mapping volt, azon az alapon, hogy az RT több poligonnal boldogul. Egyébként amit a #177-ben írtál, arról már volt szó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák