- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Notebook hibák
- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dudika10 #1250 üzenetére
Nincs fair-ebb, mint egy jó duel. Ott jön ki igazán, ki mekkora játékos (hogy időzít, milyen taktikához folyamodik, jól olvassa-e az ellen tevékenységét, pszichológiai hadviselés, etecera) és csak magadra számíthatsz. Egy jó duel olyan, mint egy kiélezett sakkjátszma.
CA-nal meg semmi nem számít, csak az aim, meg némi helyezkedés. Atomi szintre degradálja a játék lényegét + negyedannyi skill kell hozzá - igazából némi célzáson kívül, meg az alapvető movement-en kívül kb. semmi. Not fun. For me, at least.SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Jim-Y
veterán
válasz Synthwave #1251 üzenetére
Hát épp ezaz, hogy szerinted, neked. Én épp fordítva látom, duelben legtöbbször face-to-face dől el a dolog, ha neki jobb a nete, vagy jobb az aim, akkor ő nyert. CA-ban sok múlik azon, hogy hogy mozogsz, persze azon is, hogy mennyire vagy jó aimos, meg kell rengeteg skill, duelben az életeddel egy embert kell kinyírni, CA-ban pedig rossz esetben 3-4-et.. én azt szeretem a játékban, ha gondolkodnom kell, predictelni, hogy hol jöhet, előre kigondolni a mozgását, és a jó movementtel elémenni, stb... szerintem erre a CA a legjobb. "for me at leaset"
-
Findzs
addikt
a duelről én se tudok jókat mondani
ott a pályaismeret meg a begyakorolt pályán mozgás az elsődleges, csak róni a köröket a pályán minden fegyvert, mega életet, pajzsot érintve és már nyerő is az embera ca -ban tényleg több van, először is hiába vannak erős csapattársaid ha nem tudnak vagy nem akarnak team -ben dolgozni, csak mennek bele a sűrűjébe és legyen akármilyen jó egyszerre 2-3 elennel nem tud elbánni
de 2 jól összedolgozó gyengébb egyesével elkaphatja az erősebbeket isviszont tényleg vannak idegesítő emberkék akik csak hátráltatják az egész csapatot, meg kilépkednek játék közben stb
ma is ffa -alloztam egy tőlem erősebb sráccal aki duelben meg ffa -ban az ismertebb pályákon rendszerint előttem végez és átmentünk egy premium pályára csak ő meg én, eddig se ő se én nem játszottunk még azon a pályán és hát esélye se volt amíg be nem léptek többen
egyébként két eltérő játékstílus kár összehasonlítani őket
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
"én azt szeretem a játékban, ha gondolkodnom kell, predictelni, hogy hol jöhet, előre kigondolni a mozgását, és a jó movementtel elémenni"
Ezt úgy írod, mintha a többi játékmódban nem kellene ugyanezt csinálni (jó, freezerail kivétel). Ez alap.
"duelben az életeddel egy embert kell kinyírni"
Külön művészet megtanulni, hogy mikor halj meg 5 sec-kel előbb vagy később, hogy a következő power up-ot pont fel tudd szedni (vagy a spawn screen közben még lásd, hogy pontosan mikor vette fel azt az RA-t) vagy hogy egy folyosóval arrébb fröccsenj szét, hogy ezáltal kikényszeríts egy optimálisabb spawn-t.
Meg hiába ölöd meg, ha a végén marad 8 health-ed és a következő spawn-jából néhány másodperc alatt kiszed MG-vel, máris nála a control, mert mire lesz nálad valami komolyabb fegyver, már nála vannak a shard-ok, fegyver meg mondjuk egy YA.
Egy rosszul megválasztott kill és az utána esedékes halál miatt simán súlyos hátrányba is kerülhetsz, akár percekre is. Ezért kell jól (és gyorsan) meggondolni, hogy mit, mikor és miért. Nekem ez plusz mélységet ad a játéknak, ettől igazán Quake a Quake. És a Quad Damage-től."duelben legtöbbször face-to-face dől el a dolog, ha neki jobb a nete, vagy jobb az aim, akkor ő nyert."
Ebből a kijelentésből látszik, hogy mennyire nem játszol duelt. Hányszor vertem már meg olyat, aki úgy out-aimelt, hogy öröm volt nézni.. El sem hittem, olyan százalékot rámlőtt. Még a pingem is nagyobb volt.
Azzal sikerült nyernem, hogy előrébb gondolkodtam, mint ő; nem rush-oltam ész nélkül, megfelelő időben voltam a megfelelő helyeken, okos peek-railek, szinkronba hoztam az RA-t a Mega-val, hogy választania kelljen -így egy biztos power up ide-, kikényszerítettem, hogy a map bizonyos pontjain áthaladjon, stb. Egyszóval szépen lassan felépítettem a controlt. A játék igazi finomsága ezekben rejtőzik, a prediction shot-ok/movement alap dolog. Egy jó és színvonalas duel fejben dől el, nem azzal, hogy ki céloz jobban.Azért nem szeretem a CA-t, mert nincs benne gyakorlatilag kontroll; semmi item-ért nem megy a pozícióharc, nem vagy "rákényszerítve", hogy bizonyos időközönként áthaladj a map egy adott pontján, minden fegyver nálad van alapból. 60%-a a csapat-alapú taktikázásnak kilőve. Akkor már sokkal inkább TDM vagy CTF. Ott van erőforrás-management.
De ahogy mondtam is, for me, nem kell mindenkinek belátni az alapigazságot. Ettől még szórakozhatsz jól, miközben CA-zol és nem jelenti azt, hogy bármilyen ember, aki még életében nem játszott shooter-rel, leül és CA pro lesz, mert nem.Nem mondom, néha lehet fun egy-egy CA meccs, amikor az ember ki van égve, vagy nem akar másodperceket számontartani, csak lőni vagy minden második ugrás helyett rocketjump meg grenade+plasmaclimb kombóval közlekedni. Persze az is más lenne CPM-fizikával... Vagy gyakorolni akarja egy mapon a movement-et, esetleg a célzást.
De azt be kell látni, hogy lebutítja a játékot. Persze mindenkinek meglehet a maga kedvence, de én pl. alapjáraton nem szeretem, ha mindent alámraknak és csak annyi a dolgom, hogy lövök meg megyek.
Viszont mint írtam, személyi preferrencia kérdése a dolog; kinek a pap, kinek a papné. Nekem inkább a papné lánya. ^^--------------------------------------------------------------
Findzs: "ott a pályaismeret meg a begyakorolt pályán mozgás az elsődleges, csak róni a köröket a pályán minden fegyvert, mega életet, pajzsot érintve és már nyerő is az ember"
Cseszheted a betanult köröket, ha az egészet elrontod rossz pozícionálással vagy egy rossz időben történő elhalálozással. Különben is, a repetitív, betanult körök nagyon hamar kiismerhetőek, onnantól pedig már vesztettél is, ha nem tudsz dinamikusan, spontán módon alkalmazkodni a körülményekhez.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
dudika10
veterán
válasz Synthwave #1255 üzenetére
Ebből látszik, hogy Te meg nem CA-zol.
Pont az a szép a CA-ban, hogy a kontrolt nem tudod felépíteni az itemekre. Pont ezért sokkal nehezebb irányítani.
Egy CA nem egy fejben dől el hanem a csapattársak fejeiben együtt. Egy idióta és már szét is van szedve a csapat.
Amikor 1v3-ban kell úgy felépíteni a játékot, hogy még véletlenül se kapj 1-nél több ellent egyszerre.
Megállni, hogy ne menj a menekülő ellenfél után, mert szétesik a csapat és biztos, hogy 3 fullossal találod szembe magad.
És ha buksz egy kört nem bukod a következő 5-öt is azért, mert megerőszakol az ellen mivel nincs fegyvered.Na de kinek a pap kinek a paplan.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
válasz dudika10 #1256 üzenetére
CA-ztam én épp eleget. Főleg még a Quake III-mas CPM-időkben.
Az alap, hogy nem ülök le komolyan team-based játékot játszani teamspeak és kompetens társak nélkül, mert különben 1 perc alatt 300-on van a pulzusom a degenerált emberek miatt.
"Pont az a szép a CA-ban, hogy a kontrolt nem tudod felépíteni az itemekre. Pont ezért sokkal nehezebb irányítani."
Ezt azért nem gondoltad komolyan, ugye? Mármint, hogy nehezebb irányítani, mint mondjuk egy TDM-et vagy CTF-et (most a duelt hagyjuk ki, nem vagy érdekelt annak mélységeiben - meg nem csapatjáték).
"Egy CA nem egy fejben dől el hanem a csapattársak fejeiben együtt. Egy idióta és már szét is van szedve a csapat."
Mint minden más csapatjátékban.
"Amikor 1v3-ban kell úgy felépíteni a játékot, hogy még véletlenül se kapj 1-nél több ellent egyszerre."
Ezt nem fogod tudni megcsinálni, ha komolyan játszó, összeszokott emberekkel hoz össze a sors (akik legalább a te skilled közelében vannak). Már csak azért sem, mert nem kell nekik az item-ekre figyelni (kivéve Quad/Invisibility), meg a fegyverekre se, mert mindegyik náluk van alapból. Ergo nyugodtan úszhatnak rád. ^^ Ne a public lámákat vedd alapnak, akik azt sem tudják, hogy létezik olyan, hogy csapatjáték.
"És ha buksz egy kört nem bukod a következő 5-öt is azért, mert megerőszakol az ellen mivel nincs fegyvered."
Ezt hívják item-controlnak és kényszerített spawn-nak. Ha meg okosan csinálod, akkor nem kell ennek így lennie és ez a lényeg.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Findzs
addikt
válasz Synthwave #1255 üzenetére
"Cseszheted a betanult köröket, ha az egészet elrontod rossz pozícionálással vagy egy rossz időben történő elhalálozással. Különben is, a repetitív, betanult körök nagyon hamar kiismerhetőek, onnantól pedig már vesztettél is, ha nem tudsz dinamikusan, spontán módon alkalmazkodni a körülményekhez"
persze nem arra gondoltam, hogy köröz az ember mint gólyafos a levegőben, mert az úgy túl kiszámítható lenne
de az alap játékstílusa egypár komolyabb emberkének akikkel összeakadtam duelben ez voltna meg az tény, hogy ha megölnek és mire visszatesz a játék és újra jó pozícióba kerülnél addig már az ellen felszed mindent és könnyű dolga van
ez úgy lenne valamelyest korrektebb ha mikor kinyírnak vagy kinyírod az ellent amíg vissza nem teszi a gép nem lehetne mozdulni, na úgy megnézném mit csinálna egy-két gamer
persze ha valaki jó annak mindegy lenne úgy is
de jó pár olyan sráccal találkoztam már, hogy duelben elvertek és utána ca -ban vagy ffa -ban rendre pudingot alakítottak
ez is azt bizonyította számomra, hogy a betanult pálya és pályamozgáson dől el sokszor egy face to face harcna de nekem mindegy mert puding vagyok így is úgy is
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Carmack azt nyilatkozta, hogy a böngészőkből futtatható játékok anyagilag veszteségesek
remélem nem akarják pénzessé tenni, vagy esetleg megszüntetni a quake liveot"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Lehet, kell még neki egy kis tőke, hogy megkezdődhessen az új ID-szék"ház" építése orbitális pályán.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Jim-Y
veterán
válasz atidzsiforc #1263 üzenetére
+1akarom mondani, egyetértek -
válasz atidzsiforc #1263 üzenetére
Ez elég láma kijelentés volt.
Tiltsák le a mouselook-ot.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Findzs
addikt
lehet előfizetek 1 évre
most hogy volt egy pár ingyenes prémium nap megtetszett pár pálya
pl. revolver map nagyon jó"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
válasz atidzsiforc #1268 üzenetére
Pedig Fallout 3 király (főleg CotW meg FWE moddal). ^^
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
sto1911
veterán
válasz multiplikato #1273 üzenetére
Biztosan, csak azt nem tudom, hogy mennyit. Sima, nem klantag jatekosbol asszem csak 3-at lehet.
-
Findzs
addikt
már megint szarakszik a stat
csak tudnám miért mindig akkor mikor nyerő szériában vagyok"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Hybryd
tag
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy QuakeLive-ban akárhogyan szeretnék játszani (mindegy hogy gyakorlás botokkal vagy rendes online meccsek), ha indítanék egy játékot, mindig ez a hibaüzenet fogad:Core entry point missing
Mit tudok ezzel tenni?
(Techsupportnak írtam, az általuk ajánlott "töröljem a fájlokat a gépről és töltsem le újra"-dolgot már csináltam, ugyanaz az eredmény.)Régen nagyon szerettem a Q3-at (emlékszem érettségi előtti fél évben csak a demóval hónapokat toltuk ), tök rossz hogy ezzel a live-val valahogy mindig megszívom. 1-2 éve sem működött egy másik konfigon, akkor az "awaiting snapshot"-nál akadt el
-
veterán
Tudja valaki, van -e olyan beállítási lehetőség, hogy mikor megyek akkor ne billegjen az emberem jobbra-balra, mert ugy érzem magam game közbe mintha be lennek rugva...
Remélem van valami beállítás erre, mert egy idő után kezdek szédülni tőle..
3njoy the Lif3
-
Ha a konzolba írod, akkor
\cg_bob 0
ha közvetlenül a *.cfg-be, akkor
seta cg_bob "0"
Érdemes még beállítani
\cg_bobup 0
\cg_bobpitch 0
\cg_bobroll 0\cg_runpitch 0
\cg_runroll 0Meg még ezer dolgot.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
válasz Wind-Storm #1284 üzenetére
A seta csak akkor kell, ha közvetlenül *.cfg-be írod; létrehoz egy eddig nemlétező variánst, aminek értéket adsz (ill. ha babrálsz a *.cfg-ben, akkor ezzel adod tudtára a Kvéknek, hogy cvar-ról van szó).
A set nem mentődik q3config.cfg-be, ill. vstr-ekre hivatkozásoknál szokták használni.[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Hybryd
tag
válasz atidzsiforc #1282 üzenetére
Szia!
Firefox 4.01 és IE 6 alatt próbáltam.
Ha a plugin újrarakása alatt azt érted, hogy töröltem a letöltött fájlokat hogy újratöltse magát, akkor igen, azt is megcsináltam (ezt írta a techsupportjuk is amúgy) -
Hybryd
tag
válasz atidzsiforc #1288 üzenetére
ez csak letiltja/engedélyezi, az újrarakás újratelepítést szokott jelenteni...
fogalmazás egyes
de majd nézem -
atidzsiforc
őstag
errol beszelsz? mert en igen.
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
dudika10
veterán
Valamiért a console minden cmd-re azt mondja, hogy unknown.
Kinek van tippje?Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Jim-Y
veterán
Sziasztok, van két monitorom, illetve egy alaplapi HD4250-em.
Azt szeretném elérni, hogy ha Quake Live-al játszok, akkor a kisebb 19"-os 1280x1024-es monitoron tudjam ezt megtenni, de egyébként a DELL FHD-s legyen az első számú display. Most ez úgy néz ki, hogy áthúzok egy FF ablakot, megnyitom a Quake-et, elindul a játék, de a nagyobb monitor lesz aktív ott lesz teljes képernyős mód:S Nekem jobb lenne több okból is ha a kisebb monitoron tudnék játszani:/ üdv -
Jim-Y
veterán
válasz sto1911 #1294 üzenetére
Ez azert nem jo, mert akkor a nagyobb monitor felbontása visszaugrik 1280x1024-re:S
Egyébként: egy integrált HD4250-el játszottam FHD-ben és amíg túl nem melegedett az igp addig teljesen élvezhetően 120FPS körül nyomtam.. Amikor túlmelegedett akkor visszaesett az fps 60-70 -re...
[ Szerkesztve ]
-
Jim-Y
veterán
válasz sto1911 #1296 üzenetére
Nem tudom..lehet, sajnos túl sok időm nem volt tesztelni, de ezen múlik, hogy vegyek e kisebb monitort vagy se. Ami most van 19"-os az nem az enyém, de kisebb képernyőn jobban megy a játék, meg amúgy is jó lenne egy második kisebb monitor a ph miatt, bár eredetileg PIVOT-osat szerettem volna. Vagy ha nem veszek monitort, mert ezt nem lehet egyszerűen megoldani, akkor vga lesz a dologból..
-
sto1911
veterán
Nagy monitoron is lehet kisebb felbontason jatszani De egy VGA, ami nagyobban is viszi a QL-t sztem nem penz. Ha nem akarsz vga-t, akkor sznaj ra par percet ennek a kitapasztalasara inkabb.
Nekem monitor + TV a felallas, monitor az elsodleges, es minden itt jelenik meg.
[ Szerkesztve ]
-
"Ez azert nem jo, mert akkor a nagyobb monitor felbontása visszaugrik 1280x1024-re:"
Belősz újra egy felbontást.
"teljesen élvezhetően 120FPS körül nyomtam"
A "körül" az nagyon nem jó. Vagy fix 120 vagy fix 125 legyen.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Jim-Y
veterán
válasz Synthwave #1299 üzenetére
Hát nézd, szerintem az, hogy egy IGP-n lehet játszani ezzel a játékkal nagyon jó dolog, nekem spec másra nem is kéne vga..ezzel játszom és mással nem, ha meg tudnám oldani, hogy a kisebb monitoron kis felbontásban tudjak játszani, úgy hogy mellé van kötve a nagy is, akkor nem is vennék diszkrét vga-t.. Egyébként egy 15-18K forintos HD5750-re lehet megint beruházok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker)
- Katana GF66 12UE 27% 15.6" FHD IPS i5-12500H RTX 3060 16GB 512GB NVMe gar
- ZBook 15 G4 27% 15.6" FHD IPS i7-7820HQ M2200 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Apple iPhone 16 Pro 256GB Black Titanium, Bontatlan, 1 Év Apple Garancia
- iPhone 12 64GB Green GYÁRI FÜGGETLEN - olyan mint az ÚJ - 100% AKKUMULÁTOR
- Apple iMac 27" 2013vége - bontás
- 27" UltraGear Full HD 165Hz monitor GARANCIÁLIS
- Eladó 90 darab (+3 ráadás) Gazzew Boba U4 RGB V2 csendes, taktilis (silent tactile)
- Lenovo P52 WorkStation/15.6"FHD IPS/Core i7-8850H(6mag)/32GB/512GB SSD/Nvidia Quadro P1000 4GB
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest