- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Iron Funeral
őstag
Nem tudom ki szereti a Jazz-t, de ezt érdemes megnézni/meghallgatni
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
Frenky: Bahrein időmérő: 1. proof, 2. jcolee, 3. sub-s, 4. farkas, 5. szabesz, 6. laceen, 7. stirlitz, 8. dyno, 9. speedg, 10. ervin.
Kicsit néztem a futamot, hát elég puhapöcs voltam akkoriban! A váltó is érdekes volt hangolva... Ehh.
-
Brixx
csendes tag
Skacok lehet egy kérdésem? A Scuderia toro ross kocsit ki vezeti??Mert ha esetleg nem kell valkinek nekem az nagyon tetszik!!
Tóth Brigitta
-
Brixx
csendes tag
OK
Tóth Brigitta
-
Dyno
veterán
Farkas szólt írjak be: Trulival lennék!
(#9607) cila1 : Most mért kell ez a hangnem?Komolyan vissza olvastam mit művelnek itt páran, nincs életetek vagy mi?????Komolyan vérfolyik a helyekért.....
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Egyébként már említettem korábban is talán, elvétve, de most leírom még egyszer, hogy senkit se érjen meglepetés, és hogy mindenki előre elgondolkodjon rajta és még időben kilépjen, ha nem tetszik neki: a következő szezonra ugyebár jelentkezni kell majd ismét, de a jelentkezés most kicsit máshogy fog kinézni, mint korábban, egyrészt tesztet kell helyesen kitölteni, így ellenőrizzük, hogy a jelentkező tisztában van-e a szabályzattal. Másrészt meg előre fizetendő nevezési díj lesz, aminek egyelőre a pontos árát még nem tudom megmondani, de gyakorlatilag a szerver díj 1 főre eső részét jelenti az összes hónapra. Mittudomén, 3000 ft-ot kell majd előreutalni ahhoz, hogy a nevezés meglegyen. Lehet, hogy lesz lehetőség a szezon felét kifizetni csak, pl 1500 ft-ot, de akkor 3 hónapon belül a maradékot is utalni kell! Az előre fizetésnek 3 oka van:
- egyrészt így tutira biztosítva van a szerverdíj a szerver szolgáltatója felé, akitől béreljük, és véletlenül sem fordulhat elő olyan, hogy Szabesz nem tudja fizetni a szervert, mert késtek utalások ...;
- másrészt így tutira mindenki fizet, így igazságos, senki sem sunnyogja el a dolgot;
- harmadrészt: így talán békén hagynak minket az igazán komolytalan emberek, és a többiek még komolyabban veszik ezt, hiszen fizetnek valamiért.A pénzt nem nekünk fizetitek, hangsúlyozom, ez csak a szerver bérlésének díja 1 főre osztva.
-
Dyno
veterán
válasz proof88 #9612 üzenetére
Lehet, hogy lesz lehetőség a szezon felét kifizetni csak, pl 1500 ft-ot, de akkor 3 hónapon belül a maradékot is utalni kell! Az előre fizetésnek 3 oka van:
Ezt támogatnám, mert elképzelhető hogy a jövőben elköltözünk vidékre és nem tudom hogy mennyi ideig leszek internet nélkül.
Többi rendben van még arra a bizonyos tesztre lennék kiváncsi bővebben?Tanulni kell rá? -
proof88
addikt
Nem kell rá tanulni, elég egyszer elolvasni figyelmesen a szabályzatot, utána szépen meg lehet válaszolni a kérdéseket. Csak az olyan kellemetlen szituációkat szeretnénk elkerülni, mint amikor felvezető körön két autó összeütközik, és boxkiállást igénylő sérülést szenved az egyik, majd feláll a rajtrácsra, mintha nem lenne veszélyes a többi autóra. Közben restartot követel. És amíg letessékeljük a pályáról, már mindenkinek állóra fagy a gumija és szétsül a motorja. Kitalált sztori.
Neked amúgy sem lesz olyan nehéz, hiszen versenyzőnk voltál, igaz azóta változott a szabályzat, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy a teszt kérdésekre helyesen válaszolni csak annak jelent majd gondot, aki rá sem bagózott a szabályzatra.JColee: az nem baj, ha valaki a szabályzatból keresi ki a válaszokat a tesztre, az már azt jelenti, hogy olvassa a szabályzatot. És akkor kb a fejében is marad. Például kérdés: fel lehet-e állni a rajtrácsra, ha boxolást igénylő sérülést szenvedett az autó a felvezető kör alatt? Ha megtalálja a választ a szabályzatban erre, hogy nem, nem szabad felállni a rajtrácsra, boxba kell menni, akkor legalább elolvasta és tudja, hogy ez van.
Frenky: hogy kell lezárni a szezont? Ok tudom a pontokat még nem írtam ki, de ma már átnéztük Farkassal a replay-eket, szóval hamarosan kikerülnek a pontok is meg a büntik is! De csak holnap délelőtt, mert én már megyek aludni ...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Tényleg és az LMT mod milyen? Próbálta már valaki? Itt van egy videó belőle, hanggal kell nézni!!!
-
proof88
addikt
ejj, aludni akarok de látom éppen elkészül a feltöltés is, úgyhogy itt vannak a brazilból feltöltött videók: lejátszási lista (playlist)
már nem linkelem be egyenként a videókat, elég a playlist is.
sorrendben vannak a videók, az 5. videótól van a vb-futam, az első videó régebbi, a 2-4. videók az én lámaságom, igen, 1 futam alatt 3-szor rontottam el JColee mellett a féktávot, szerencsére ez csak a gyakfutam volt Külön grat woody-nak az előzéshez, mikor Speedg-t előzte meg az 1. körben!
amúgy érdekesség: a Honda hátsó szárnya gyenge elem volt, ugyanis Speedg a felvezetőben alig ért hozzá, mégis letörte SirAlo hátsó szárnyát, és később rESET is kb alig érintette SirAlo szárnyát, ismét letörött a futam alatt.
hát voltak elég komoly csattanások, érdekes hogy a legkomolyabbak kb ugyanott történtek, a 3. szektor elég gyors részén, 200 felett, kb ugyanott csattant Speedg, SirAlo-rESET, cila-Szabesz, ervin.Hiányolom az SC-t, szóba került, hogy vissza kéne hozni, mondjuk ugyanúgy ütközés detektálás nélkül, magyarul át lehetne rajta menni, ha olyat fékezne vagy ilyesmi ... azért fílinges amikor bejön...
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #9626 üzenetére
Nemaj Proof, nem mindig jöhet össze minden.
Amugy balesetekné az érkező pilóta, ha nem is lassit, de legalább vegye el a gázt. Ahogy Ace is elment Siralo mellett, hát eléggé veszélyes volt! De nem egy ilyen esetet láttam már!
Nem egy ilyen esetet láttam már! Figyeljün oda a balesetekre, és vegyük el a gázt, aikor elmegy a roncsok mellett!
Amugy én is támogatom a SC-t -
proof88
addikt
bevállalom nyárra, hogy csinálok crash compilation videót HD lesz... 1-2 kiforgás is lesz benne és szép csattanások
-
cila1
aktív tag
SZABÁLYZAT!
1,Cilát mindig el kell engedni.
2,Cila nyeri mindíg a versenyt.
3,Cila ha kiesik akkor mindenkinek ki kell esni vagy újra indítjuk a versenyt.
4,Cila sz isten a mindenható.
5,Cila ha neked megy te kérjél elnézést.
6,Cilával ütközöl és te vagy a hibás azonnali kizárás.
7,Cila a versenyen midíg elsőnek rajtol.
8,Cila autójába kivan kapcsolva a törés,benzin fogyás,gumi kopás.
9,Cila nyeri a VB-t
10,Cilának kell fizetni a szeró dijjat amit persze nem fizetek be.
STB,STB,STB -
Iron Funeral
őstag
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #9631 üzenetére
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #9632 üzenetére
Az LMT egyébként tényleg jó csak sok idő kel megszokni a fékezést mivel nincs ABS, és a kigyorsítás sem ugyanaz, mintha erősebbek lennének a kocsik, legalábbis jóval könnyebb nagy végsebességet elérni velük mint FSONE-ban
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
Frenky: ha nem vesszük figyelembe Szabesznél a pontlevonást, akkor is más eredmény jön ki nálam, mint az excel táblázatodban, nézd meg miért!
szerk.: Szabesz: 127 + 0 + 0 + 17 + 15 = 159 = Szuzukáig
ehhez még jön Kínából 14 pont (7. hely) és Brazilból 11 pont (10. hely). Így 184-nek kéne lennie az xls-ben.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Tud valaki valami race log fájl elemzőt? Mert a neten már találtam olyan online cuccot, hogy megadom neki a log fájl elérési útját, és generál weblapot a log fájlból, még custom css-sel is meg lehet bolondítani, de nekem nem működött, hibákat írt ki ...
Aztán leszedtem egy ilyet, hogy Autosim Analyzer 1.65, de ez nem ír ki részletes dolgokat egy versenyről, csak azt hogy hol volt, ki nyert, meg ha megadok neki sok log fájlt akkor pályára lebontva megmutatja a leggyorsabb köröket, stb., de nekem olyan kéne, ami minden részletet megmutat egy bizonyos versenyről, azaz ki-kivel ütközött, stb... Mert a log tárolja ezeket. Ha tud valaki ilyen programról, az szóljon, mert akkor nem írok. De ha tényleg nincs, akkor inkább írok magunknak egy ilyen programot, és akkor az egyértelműen megmutatja majd az eseményeket, mik történtek verseny alatt. Nem lesznek kétes dolgok, hogy most összeért-e a két autó vagy sem, ki milyen büntit kapott, stb.ja és még valami... néhány embernek vannak javaslatai szabály módosításra a következő szezonra, ezeket lécci ne ide írjátok, mert nehéz visszakeresni, meg keverednek a dolgok, az odalunkon van rá külön topik, ide írjátok ezeket és így egyben lesz minden javaslat!
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz proof88 #9636 üzenetére
Először is: Sziasztok, mivel most írok ide először.
A 2.0+ -s rFactor Hotlaps tud ilyet (régi nevén rFactorTop100). Lehet az ilyen események érzékenységét is állítani, hogy melyiket logolja, és melyiket dobja el.
Annyi ugye, hogy ezt a szerverre fel kell rakni. De cserébe több statot tudsz kirakni weblapra mint a régi rTop100-al, számolja pilótánként az össz. megtett kört egy pályán, tudja számolni a liga pontokat. A hotlaps táblázaton felül van benne liveview, meg még egy pár újdonság.
innen le tudod tölteni.[ Szerkesztve ]
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
Iron Funeral
őstag
válasz Farkas23 #9637 üzenetére
Szerintem is jó ötletek, viszont személy szerint az 1x benzinfogyasztást támogatom, sokkal könnyebb lenne setupolni az autót vele és kevesebbet is változna az egyensúlya a verseny során az autónak ami szerintem könnyebb vezetést és jobb versenytempót eredményezne (konstans köröket is könnyebben lehetne futni ezzel a felállással) a 2x gumizaba maradhat, az annyira nem vészes, sőt ha találsz egy gumikímélő setupot akkor azzal nagyot szakíthatsz a versenyen, akár úgy is, hogy a qual nem lett olyan jó!
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #9640 üzenetére
valaminek biztos 2x-esnek kell maradnia, hogy lehessen variálni akár a boxkiállások számával is, vagy kevesebbet vállalsz be, vagy többet, ezt beszéltük Farkassal, de nyilván ha többet vállalsz be, akkor gyorsabbnak kell lenned az etapokban
-
Farkas23
aktív tag
válasz Iron Funeral #9640 üzenetére
Azt né megértem, h jobb lenne! De még nem próbáltuk ki azt, h ez igy milyen lenne.
Mer ha simán kibir sokat, akkor ugyan ott vagyunk, mint eddig voltunk, és annak semmi értelme. Azt akarjuk, h több kiállásra legyen szükség, h több izgalom legyen a futamokon is, több a hiba lehetőség a boxban, meg stb. Ne beszéljünk így a taktikáról. De majd nyáron, ez kilesz próbálva, meg lesz beszélve. Valószínű,hogy némelyik innen szavazásba is fog kerülni, de majd elválik! -
proof88
addikt
na éj jövő héten raknám fel az rft-t, a kérdésem az, hogy rfactor könyvtárba simán lehet rakni, ha fsone már telepítve van, vagy telepítsem fel az rfactort ismét egy másik mappába és arra telepítsem az rft-t? FSone-t meg akarom hagyni működőképes állapotban...
-
proof88
addikt
ja én a verseny elején nagyon óvatos voltam és nem is igazán tapadtam, bele se bonyolódtam védekezésbe se, nem kell kakaskodni ha nem érzem az autót még, 20 körös a verseny igaz mondjuk nekem voltak kb a leglaposabbra állítva a szárnyak, de direkt csináltam úgy, mondjuk csalódtam benne, hogy téged nem tudtalak sosem a célegyenesnél megelőzni így se, ehhez képest rESET-et gyorsan meg tudtam előzni... bénán próbálkoztam, mindegy ez jó lecke volt, legközelebb mindig igyekszem belülről is támadni, ha van rá lehetőségem
cila: csak rESET mondta, hogy neki múltkor egy mod módosított bizonyos beállításokat, ami kihatással volt egy másik modra is ... meg mintha ervin régebben mondta volna, hogy egyszer újra kellett raknia az egészet, mert egy mod elrontotta... m1 megpróbálom akkor így én is
[ Szerkesztve ]