- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
kiraktam még 2 szavazást, sajnos nem tudom, hogy lehetne megcsinálni, hogy egyszerre látszódjon az összes szavazás ... anélkül, hogy írogatnom kéne... úgyhogy ne feledjétek használni a Korábbi szavazások linket és aki még nem szavazott valamire, az szavazzon!
-
Redcaster
őstag
Sziasztok. Tudna nekem mondani valaki egy olyan oldalt, vagy adni egy linket, ahol Forma-1es teszteket, időmérőket, futamokat lehet nézni magyar kommentárral? A teszt nem annyira fontos, de az időmérő meg a verseny az igen. Remélem tudtok segíteni...
-
JColee
őstag
20 szavazat van a versenytávra
-
Farkas23
aktív tag
Na ha minden igaz eldőlt a szavazás a versenytávról!
Eredmény:
40% vagyis 8 fő szavazott az 50%-ra
45% vagyis 9 fő szavazott a 60%-ra
15% vagyis 3 fő szavazott a mindegyre!
Így a 60% nyert!Nem sokára ki lesz téve a következő szavazás!
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #9702 üzenetére
nem tudom, attól tartok valamit rosszul csináltam, pedig csak azokat a dolgokat állítottam be, ami az első szavazásnál is be volt állítva! Én tudtam szavazni... az egyiknél én sem tudtam, de kitöröltem és újra csináltam és akkor már jó volt... szóval valamit biztos elrontottam. Szabesz meg ellátja a bajomat...
-
-
zserbo26
újonc
Sziasztok!
Szeretnék jelentkezni hozzátok, ha lehet!?
Sajnos még nincs kormányom, de a beszerzése folyamatban van!Köszi előre is!
Zserbo26
-
őstag
válasz zserbo26 #9713 üzenetére
Szerezz be egy kormányt, és gyakorolj (pl azzal a moddal ami felvetül itt mint lehetséges mod)
Nyáron ki lesz írva a jelentkezés mikéntje, egyelőre a regisztráció is zárva van.akoska07: Passz, azt nem tudom, gondolom olyan mint a kerékcserénék a team, átmehetsz rajta meg miegymás; de megbüntet ha megelőzöd teljesen.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
cila1
aktív tag
Valóban csak most jut eszembe. Szabályzatba bele lesz írva hogy kötelező a kormány?
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #9716 üzenetére
igy már érthetőbb,köszi.
azért az első lehetőségnek eléggé nevelő hatása van ami egyáltalán nem baj.#9717 cila1 : jó ötlet,sztem mindenképp legyen benne.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Frenky89
őstag
Én meg arra szavazok, hogy a való életben is legyen ghost mode
-
ervin33
tag
-
cila1
aktív tag
Mikor lesz az Rft a fő szerón?
-
JColee
őstag
válasz ervin33 #9727 üzenetére
Akkor szerinted csak kormánnyal lehessen menni, vagy lehessen mással is? Érzek némi ellentmondást az első bekezdésben.
Segítségekkel kapcsolatban pedig: csomó minden felesleges: kormányrásegítés, váltás (stabilizátor /vagy mi a pontos neve)cila1 Kicsit ha visszaolvasol #9695
[ Szerkesztve ]
-
Stirlitz
senior tag
Nem hozzám szolt ugyan, de csak kormányal lehessen menni. A segítségeket meg felesleges korlátozni, majd kikapcsolja magának, ha lassú tőle. Tudod az a baj, ezzel a segítség dologgal, hogy akkor lenne ez teljesen fair, ha az összes versenyzőnknek, pl Logitech G25 állna a rendelkezésére. Ez nem így van sajnos, ezért előfordulhat, hogy egy bizonyos segítség tiltása jobban sújthat valakit. Elég a G25 pedálszettjét összehasonlítani bármelyik olcsóbb kormányéval......
-
proof88
addikt
meg kell tanulni menni SC mögött az volt a gond, hogy néhol indokolatlanul lefékezett és könnyen belecsúszott az első helyen menő pilóta... erre találtuk ki h kikapcsoltuk az ütközés detektálást sc-nél, magyarul át lehet menni rajta, ha gond lenne. aztán beállítottuk, hogy ne jöjjön be, mert valamikor sztem valami gáz volt vele. Na ezt kéne most kitalálni hogy hol és milyen gáz volt vele. Ja már tudom: a szabályok szerint ilyenkor zárva van a box utca, szóval akinek akkor fogy el a benyája, mikor bejön az sc, az vagy kifogy, vagy bemegy tankolni és mivel piros lámpánál ment be vagy ki a boxba/boxból, ezért büntit kapott a programtól. Mert 2008-ban volt az az idióta szabály. 2009-ben valszeg már nem él ez a szabály, mert eltörölték, szóval most visszahozhatnánk az SC-t is.
De igen, benne lesz a kötelező kormány, esetleg gamepad, amivel szépen lehet irányítani a kormányt, nem rángatva. Billentyűzettel ezentúl tilos lesz. Egyszerűen, mert veszélyes. LaCeeN tudott vele menni annak idején, ennyi. De egyszerűbb, ha tiltjuk, és akkor a mazsolák sem hivatkozhatnak arra, hogy majd ők is jól mennek billel ...
Indulatoktól mentesen, érdemes lenni kielemezni a mai RedBull problémát.
Videó az esetről itt található. Érdemes átbeszélni, hogy ilyenkor a BT kit hozna ki bűnösnek. Azt senki se hozza fel, hogy Vettel a fűre kényszerült, mert hozzá sem ért. Webber 1:17-nél elkezdi enyhén balra húzni a kormányt, Vettelre. Ez "jó" szokása, és egyszer sem büntették meg érte, pedig sztem gusztustalan dolog, tavaly is okozott bajt vele meg ez évben is asszem már ... szerencsére itt nem volt ebből gond, akkor még nem ért össze a 2 autó. Vettel ment el mellette, nos ekkor Webber már nem csökkentette a távolságot a két autó között, és Vettel már majdnem teljesen Webber előtt volt, mikor szerintem egy MINIMÁLISAN jobbra húzta a kormányt. Ez sztem nem gonosz ráhúzás volt, ráadásul eléggé mozog a kezük amúgy is ahogy a videón látszik. Mindenesetre sztem azért húzta jobbra a kormányt egy kicsit, mert úgy érezte, mert eléggé Webber előtt van. De nem volt, a többi meg történt ahogy történt. De Webbernek sztem nem volt az a dolga, hogy még inkább jobbra húzódjon. Gusztustalan, hogy balra kezdte el húzni a kormányt, míg Vettel mögötte volt, szerencsére most nem tudta őt így blokkolni, ezért Vettel mellé tudott menni. De utána szerintem nem követett el rosszat azzal, hogy egyenesen ment tovább. Vettel sem követett el rosszat, csak messzebb kellett volna lennie Webbertől. Szerintem ez is eléggé versenybaleset. De Vettelnek sem lett volna szabad ott még enyhén sem jobbra húzódni. Én sztem egyiket sem büntetném. De ezt tisztázni érdemes, hogy ki mit gondol. Szóba került az, hogy Vettel volt előrébb, tehát joga lett volna neki megválasztani az ívet. Igen, lehet, de ez nem azt jelenti, hogy Webbernek el kellett volna húzni jobbra, mert amíg Vettel autója nincs eléggé előrébb, addig Webber tarthatja ott, sztem Vettel megelőzhette volna Webbert, ha csak simán egyenesen tartja, hiszen bal kanyar jött, nem jobbos. Persze porosabb az a rész, nehezebb megállni, de mivel pont bal oldalon volt bal kanyar előtt, ezért gátolta volna Webbert is a balra kanyarodásban. -
ervin33
tag
elvileg akik most itt vannak mindenkinek van kormánya. nekem meg szerintem jo pár embernek van gamepad-ja,tartalékban! nyilván valo hogy mindenki kormánnyal fog menni szerintem mert ugy jobb! de ha elromlik a kormány és nincsen gari és hirtelen nem tud venni kormányt, vagy a szerviz lassu akkor jol jöhet a gamepad! 1 versenyt ki lehet vele birni,szerintem ha nem jelent veszélyt a többiekre.
-
Stirlitz
senior tag
válasz proof88 #9733 üzenetére
Webber talán azért nem ment jobbra elégé, mert tartott Hamiltontól, hogy is mondjam szépen, talán így vérszemet kap az is. Más kérdés, hogy mi lett belőle így. De ehhez Vettel is kellett gazdagon. Szerencsétlen eset, leginkább Vettel mutogatása miatt. Ezután már nem lesz soha olyan egység mint volt. Mindkettőt lehordani betyárul, Vettelt meg még jobban. A mutogatásért. Ha nem teszi, szerencsésebb lett volna a jövőre nézve.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz proof88 #9733 üzenetére
Szerintem it annyi lehetett volna, amire Palikék is jutottak, hogy csapattárstól számíthatott volna arra, hogy elkezd saját magának (Webber) is ideláis ívre húzódni.
Miután Vettel belekezdett a manőverbe, már nem igazán gondolhatta meg magát, hisz elég erősen Webber mellett volt, ezt Webber is látta. Lehetett volna annyira fair, hogy elkezd jobbra húzódni. Adta magát az alkalom, Webber lassú volt, Vettelnek volt lendülete, berakta a gépet Webberé mellé. Onnantól Webber "jóindulatán", és szerencsén múllott, hogy ez lett a vége.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #9735 üzenetére
Na ezt cáfolnom kell a saját példámmal élve.A Monzai futamot azért hagytam ki mert nem volt kormányom.Gamepaddal próbálkoztam és mentem 1.26... közbe az eleje 1.21-22-öt ment.Tehát sokkal lassabb voltam és bizonytalanabb is.Más ligákba kötelező a kormány.Ha valakinek elromlik az vagy kihagya a futamot vagy elmegy Monacoba és felszedi Rubens kormányát.A segitségekről meg annyit hogy had döntsem már én el azt hogy melyik segítséget használom.A segítségek használata biztos hogy nem jelent előnyt a köridőkbe inkább hátrányt.Ha nem lenne kipörgésgátló segi én meg páran ott pörögnénk a rajtnál 20körön keresztűl egyhelybe mint majom faszán a stanecli.Tehát én ellene vagyok a tiltásoknak.
Általába csak elörre szoktam olvasni nem vissza. Nem vagyok én arab.
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #9733 üzenetére
Én erre azt mondom, h Webbernek kijebb kellett volna menni kanyart vennie. Ha Vettel marad és ott vesz kanyart ugyan ugy baleset let volna belőle, mert vettelnek korában kellett volna fékeznie és Webber meg szándékosan rövidebb féktávot vett volna és Vettel belecsuszott volna! Én sztem Webber köcsög volt. 1 már előrébb volt Vettel, nem tom mért nem tudott volna kijebb menni(illett volna).2 Amikor Vettel mellé ment Webber kicsit balra tartott, alig volt helye Vettelnek. 3 Webbernek, már ugyse lett volna esélye visszaelőzni külső ívről. Na mind1 sztem Vettel volt pozicióban.
-
őstag
Azért messze nem ugyan az a kettő, gép vezet helyettünk vs alacsony rásegítés (ami annyi kb, h finomabb a kormányzás).
Váltással meg nem tudom mi a problémád; gondolom te sem örülnél, ha pl épp engem előzöl egy kanyarban, én elváltom magam üresbe, majd vissza sebessébbe, és belédforgok.
Ez hobby.A kijelentésed kb olyan, mintha progon azt mondaná neked valamelyik "Istenség":
"Nade kolléga, hogy lehet ilyen segítségekkel, mint a C/C++ nyelv kódolni? Tessék szépen Assemblyben megírni."¯\_(ツ)_/¯
-
ervin33
tag
szerintem ez a liga nem is arrol szol hogy mindenki profi legyen! nyilvánvalo azért ki-be kapcsolhato hogy ha valaki akarja az használj aki meg nem az kikapcsolja.
pl nálam be kell kapcsolnom a kormány segitséget alacsonyra mert ha nem össze vissza rángat a kormány és hiába állitgatom csak kicsit jobb,én meg nem fogok azon idegeskedni hogy tudok-e 3-4-5 kör ugy menni hogy ki ne pördüljek. inkább bekapcsolom és ugy megyek
-
cila1
aktív tag
Na ezt a témát átbeszéltük.
Lapozzunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...