- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
biztos igaza van Newey-nak abban, hogy nem a kocsi hátát kell figyelni ... sztem tuti hogy a felfüggesztésben van valami dolog ... mondjuk az nekem mindig feltűnik a belső kamerás felvételekről, hogy a red bull segge mindig odaverődik hallhatóan sokszor az aszfalthoz ... gondolom mindig ilyen halálpontosan leheletnyire súrolja azt ... mondjuk ezt a toronál is hallom asszem, pedig nem ugyanaz a két autó.
-
proof88
addikt
Nah miután időmérő után kb végigaludtam a délutánt, bevettem egy algopyrint és most örömködök, bár a derekam még így is fáj ... mindenesetre ma van kedvem foglalkozni a doksival, ezért ma is írogatok bele! ja amúgy mi a különbség az Algopyrin és Pripyat között? Hát hogy előbbinél előbb van y és utána i, utóbbinál meg fordítva ...
-
Iron Funeral
őstag
válasz Kleroo #10849 üzenetére
41 évesen nem olyan könnyű beleszürkülni a dologba, szerintem nagyon motivált ő is meg a csapat is, de most ütközik ki a tavalyi szűk költségvetés ami a Brawn-nál volt Mindegy, reméljük a Merci beletol néhány taliga pénzt a csapatba még idén, hogy legalább a következő idényre jó legyen a kocsijuk
HotLaps: fú ennyire szar vagyok
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Kleroo
veterán
válasz Iron Funeral #10853 üzenetére
Remélem igazad van.
Számomra schumi a best.
De a pályafutása során nem igen verte el a csapattársa. ez még neki is új,és lehet hogy nagyon negatív irányba viszi el a "tudását"Újra akarom látni a dobogó csúcsán
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
Ki tud segíteni abban,hogyan lehet 1 dvd-n található zenéket darabolni.Tehát ha van rajta 30 szám és abból csak 20 ami jó és ezeket újra írni.Lehet ilyet csinálni vagy nem?
-
proof88
addikt
nem tudom, ez audio dvd-e, vagy simán mp3-ban vannak-e rajta a számok... ha utóbbi, akkor nyilván csak lemásolod róla a megfelelő számokat és egy új dvd-re kiírod őket, vagy ha eleve újraírható a dvd, akkor egy progival, pl. Nero letörlöd a lemezt (elég csak a gyorstörlés) és utána felírod a számokat, amiket ugye előbb másoltál le róla.
Ha audio dvd, akkor kell egy program, amivel mp3-ba mentheted a számokat a dvd-ről. FreeRip, CDex, Easy CD-DA Extractor ilyen programok. Ha sikerült mp3-ba menteni a megfelelő számokat, utána kell egy program, amivel audio dvd-t készítesz, ilyen pl. a Burrrn (3 r-rel). Legalábbis remélhetőleg meg tudja csinálni a dvd-t is, ha nem, akkor vmi másik progit kell keresni. De úgy gondolom, hogy a Nero-ban egyben megtalálsz mindent, ami kellhet ehhez. -
Iron Funeral
őstag
válasz Kleroo #10854 üzenetére
Ez a "elverte a csapattársa" dolog elég sekély. Gondolj csak bele, hogy mik történtek vele az idén ami miatt most ott van a pontversenyben, ahol. Ez most olyan mint amikor Kimit szidták, hogy nem nyomja neki, meg, hogy hol van a pontversenyben, aztán elég ránézni a verseny reportokra és látni fogja az ember, hogy az esetek többségében valami műszaki probléma hátráltatta, és az sem segített neki, hogy a második Ferraris évétől kezdve nem igazán rá összpontosított a csapat...
Lényeg a lényeg, a Merci ne szálljon ki a csapat mögül és akkor simán puccbavágják a kocsit, a csapat meg így is gördülékenyen dolgozik azt hiszem MS tisztában volt azzal, hogy idő kell majd visszarázódni -akármennyi is az az idő- és gondolom azt is tudta, hogy nem ott fog kezdeni a csapat ahol tavalyWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
akoska07
nagyúr
Ugye csak a hotlaps hibája hogy Torro Rosso-s vagyok ?
hááá ezt kell csinánnyiee...?
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
-
ervin33
tag
válasz Kleroo #10854 üzenetére
3 év kihagyás az nagyon sok,azóta teljesen meg változtak az autok idö kell mire meg szokja 41 éves,már nem megy olyan gyorsan mint fiatalon.meg a merci sem vmi acélos nagyon ingadozo a teljesitménye a kocsinak! a kihagyás egyik sportban sem jön jol a sportoloknak,nézünk meg pl: a box ot 1,5 év kihagyás és hiába minden anno Dariusz Michalczewski ,is vereségel tért vissza. és egy elég ismeretlen pali ütötte ki,azután végleg vissza vonult. pedig minden idök egyik legjobb boxoloja volt.
-
akoska07
nagyúr
válasz proof88 #10865 üzenetére
ha jól sejtem,majd a szabadságról visszatérő Szabesz fogja ezt megoldani.
#10864 cila1 : mindent lehet. csak idő és kitartás kell hozzá.
na meg mindenféle progi ill. leirás. itt megtalálsz mindent hozzá.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
LaCeeN
tag
-
proof88
addikt
Bővült néhány oldallal a segédletem!
Ákoska: igen, Szabesz. asszem
-
Kleroo
veterán
Bazz!
széttosz az ideg!
Mik vannak ezen a futamon?.....
Schumachert utálja brawn?
Brutáljót rajtol a darálóban,megy szuper helyem, 3. helyre keveredik,erre kihívják 2x, aztán megint? gratulálok a brawn taktikusainak.
Azt pedig már előre látom,hogy mindenütt vezér cikk lesz h schumi utolsó lett,és élve el kéne temetni.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
akoska07
nagyúr
Emberek...
hát mit müvelt ma KobayashiWebber meg szárnyra kapott
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
ervin33
tag
jobb a vezetése kicsit de a setup is változoz kicsit, ugyanazt töltötem ben mit mp amivel játszok. a rugokat is lejebb lehet vinni nem csak 100 a minimum. ja meg a motor eröt is lejjeb vették probálták realizálni minden csapatét csak a ferrari lett tul erös szerintem mert nem volt erösebb mint a mercedes és most a hülye spanyolok kb 10 le vel erösebre rakták.
a másik amit észre vettem mp-ben hogy a gp update-eket nem engedi felrakni csak az adott pályánál, 05 ös update-et melbourne-ben nem tölti be csak majd az aktuális pályánál.
-
LaCeeN
tag
Most hogy Webber csinált egy bukfencet a Ferrarisok már tanulmányozhatják a kocsi alját is
-
proof88
addikt
jót tett nekem a tegnapi láz, mert eddig délután mindig elálmosodtam és kávét ittam, de ma valahogy szóba sem jött az álmosság érzet, persze lehet ez is csak 1 napos móka ...
mindenesetre most már a 3. rugókat is tudom mire valók... -
proof88
addikt
válasz Frenky89 #10885 üzenetére
jah igen arra emlékszem mikor Brawn nyilatkozta h a 3. rugó esett ki, mondjuk ezt nem volt nehéz kitalálni a képről, mivel rugó alakja volt eléggé, és hát a kerekenkénti rugók nem olyan "ránézésre" rugó alakúak, mint maga a 3. rugó, mert az viszont tényleg olyan "átlagos" rugó ...
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #10886 üzenetére
Mondhattad volna simán azt is, hogy a "kerekenkénti" rugók valójában torziós rudak...
Másrészről meg, ha már ennél az esetnél tartunk, akkor Barika nyilatkozta, hogy érezte, hogy teljesen leült az autó hátulja szóval, ha másból nem, akkor ebből arra is lehet következtetni, hogy mire jó a third spring.
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #10888 üzenetére
Ugye azt tudjuk, hogy én szinte mindig minimumra állítottam a "hagyományos rugókat", ezen kívül általában a 3rd spring-et is ugyan ezen az értékek köré, kivéve szingafost, ahol asszem majdnem maximumon volt a 3rd szöges ellentétben a "hagyományossal".
Igazából nem tudom, hogy hogy kell állítani őket, mert vagy egyáltalán hozzá se nyúltam ehhez a beállításhoz vagy, ha módosítottam rajta, akkor záros határidőn belül visszakerült az eredeti állapotba. -
proof88
addikt
Elkezdtem a setupolást FS08-ban és ugye írom a doksiba ... de most Melbourne tényleg ilyen nehéz pálya vagy csak 3-4 hét alatt ennyire elszoktam a határon autózástól? Meg azt bírom, hogy amikor az egyenesben közeledek egy kanyarhoz és lelkiekben készülök rá, annyira felspanolom magam, hogy tuti elrontom, mert vagy duplán vált vissza a kezem, vagy a fűvön akarok fékezni, ehh ...
-
Iron Funeral
őstag
válasz Iron Funeral #10891 üzenetére
Tököm tele van ezzel a pályával. A 12-es kanyar kijáratánál mindig leül a kocsi alja arra a ***** kerékvetőre ami annyira megtöri a körömet, hogy most már el is ment a kedvem a gyakorlástól. Akkora a szintkülönbség a kerékvető meg a műfű közt mint a Niagara vízesés. Inkább csúsznák ki de ne ez a leülés
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #10892 üzenetére
jaja, nekem is a 11-12-es kanyarok a mumusok, de már egyre többször sikerül jól. Majd belejövünk...
-
proof88
addikt
válasz proof88 #10893 üzenetére
mondjuk azt azért hozzátenném, hogy amikor a versenygépemben ülök, néhány kör után rájövök, miért is lettem világbajnok eggyé válok vele és nincs megállás ... arra megyünk amerre nézek... nagyon ritkán ő kicsit másfele akar menni, eltévelyeg, de segítek neki visszatalálni a helyes útra és ezt úgy hálálja meg, hogy MAXIMUM SPEED-et nyom
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
nobody do like i do so show me some love!
Na jó befejezem, különben nem fog beférni a pici arcom a kicsi kocsiba.
-
proof88
addikt
válasz JColee #10896 üzenetére
és kell is esni, mert így lesz teljes az összkép fel vagyok rá készülve, de küzdeni fogok ellene, úgyhogy én ott leszek ...
szerk.: én azon sem fogok sírni, ha az első 5 futamon összetöröm a kocsit, mérges leszek meg minden, de aztán elmúlik, végeredményben egy jó sztori lesz belőle, és élmények
[ Szerkesztve ]