- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi haladó szinten
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #10691 üzenetére
ugy tünik mintha erössebek lennének de nem azok fsone2009: 572kw/384nm
fsone2008 582kw 385nm.
rft 535kw/323nm
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #10703 üzenetére
azért nem csak oda van irva mert az engine fájlt ha átt irod ,akkor a menüben is változik a loerö.
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #10703 üzenetére
Talán mert le van nyesve egy csomó kiegészítő szárny, így kisebb a légellenállás. Egyébként nem értem, miért csinálták gyengébbre a kocsikat.
-
LaCeeN
tag
válasz proof88 #10706 üzenetére
Jó hogy nem tesznek ki 130-as táblát az egyenesekbe
Mostanában nagyon rákattantam az 1985-ös F1 modra. Akkor még volt a kocsikban turbo, mennek is mint a meszes. Pár másodperc különbséggel lassabbak a "mostani" autóktól tapasztalataim szerint.
Nekem nagyon jó élmény vezetni őket, de ahhoz hogy megértsétek miben más szerintem próbáljátok ki -
macy
addikt
Baxa meg már, a saját szerómra nem enged fel ez a köcsög router
-
vizza
csendes tag
Ti melyik palyacsomagot tettek fol?
-
vizza
csendes tag
na kirpobaltam szerintem nagyon jo ez a mod sokkal jobb mint az rft bar lehet ittis az rft-t palyak miatt csuszik meg neha az auto
-
cila1
aktív tag
Én is belevetettem magam a játékba.Elsőre nagyon furcsa.Mondtam is magamnak" Laci nagyon szar ez a mod hiába vártad".Köröztem egy kicsit,úgy 40-50 kört aztán kezdtem megszokni és arra jutottam,hogy jó lesz ez.Amit észre vettem az az,hogy a 2008-ba az első szárnyat magasabra állítottuk a hátsónál ebbe viszont fordítva jobb.Na jó próbálkozást mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
wet
Csúszik mint a veszedelem.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Na emberek, mától szingli vagyok. Szóval szabad a gazda. Aki bármifelé vonzalmat érez irántam, nyilvánítsa ki, és megegyezünk!
-
vizza
csendes tag
Enis szingli vagyok, de de de de de van fsone2009
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #10726 üzenetére
hű te eddig is szimpi voltál nekem
-
LaCeeN
tag
Sűrűbben fogok hátranézni ha Proof a szélárnyékomban lesz
Kitartást egyébként!
-
őstag
Fenn van a szerveren az FSONE09
¯\_(ツ)_/¯
-
macy
addikt
Érdekes, már nálam se megy a 2010-es TV.
-
proof88
addikt
-
cila1
aktív tag
-
proof88
addikt
na elkészült az első riportunk Farkassal kitaláltuk, hogy majd lesznek riportok emberekkel. Most TeamSpeaken kipróbáltuk a felvételt, és abban a szerencsés helyzetben érezhetitek magatokat, hogy Ti is meghallgathatjátok az első riportot.
cila: awwww
link[ Szerkesztve ]
-
vizza
csendes tag
Nem vagyok homo jo ember...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #10745 üzenetére
nem csöves a hangom, csak nyugodt ... egyébként nem szeretem visszahallgatni magam, hihetetlen lassan tudok beszélni engem is idegesít, de csak ha visszahallom, egyébként beszéd közben nekem nem tűnik lassúnak ... mindenesetre a pályán gyors vagyok.
vizza: akkor nem kell aggódni
-
Kleroo
veterán
MIVANITT??
Nagy öröm hogy a szerverre Fsone került
Én már teljesen átszoktam.
Viszont a Ferrari már alapból nem volt benne szimpi(és a valóságban is egyre undorítóbb mit csinál az egykori örök-kedvenc csapatom...),így Brawn tesztpilóta lettem. A ph oldalon is módosítottamCilához hasonlóan nekem is úgy tűnik,hogy magasabb hátsó szárny+kisebb első a jó beállítás.
Emellett ajánlom hogy menjetek automata leváltással. úgy nem tör ki a segge,és utána át lehet szokni a gépire (mármint én váltok,csak ugy mint a gép),és így már jó.
Sokkal kezesebb a kocsi mint rft-ben. bár még mindig 3 tizedre vagyok az rft rekordomtól, viszont szinte állandóan tudom azt a kört,míg rftben minden 10.et ha elkaptamHodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #10748 üzenetére
én még nem néztem meg ezt a modot, de elég érdekes ez a hátulra állítsuk meredekebbre a szárnyakat dolog, meg hogy meg van fordítva a fékerőeloszlás nem értem miért kanyarodik jobban ha hátul meredekebb szárnyállás van ... persze az hogy elöl szélesebb lett a szárny, hátul keskenyebb, jelentheti azt, hogy meredekebbre kell állítani hátul, hogy a méretbeli változást kompenzálja az ember ... de rft-ben mondjuk nem volt erre szükség ... nem tudom minek van realitása ... de m1 most ez nem is érdekel.